PAPILLON ARTISAN PERFUMES - Anubis

پاپیون آرتیزان پرفیومز آنوبیس

مردانه - زنانه
کد کالا : ATR-38335
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : رایحه های شرقی
عطار : لیز مور لیز مور
طبع : گرم
مشخصات تولید
کشور مبدأ : انگلستان
سال عرضه : 2014
کد کالا : ATR-38335
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 0
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
0 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    7
  • نمی پسندم
    1
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    2
  • + 45 سال
    1
  • روزانه
    0
  • رسمی
    4
تعداد رای های ثبت شده : 22
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

PAPILLON ARTISAN PERFUMES Anubis - پاپیون آرتیزان پرفیومز آنوبیس

محصولی شیک و جذاب که در سال 2014 میلادی عرضه شده است. این عطر توسط برندی مطرح به نام پاپیون آرتیزان پرفیومز به بازار عرضه شد و رایحه آن گرم می باشد . عطار آن لیز مور می باشد و در دسته عطر های رایحه های شرقی قرار می گیرد. از اسانس های بکار برده شده در این عطر می توان به لاله مردابی، یاس، صمغ درختچه مر، جیر ، زعفران ، صمغ کندر ، گل جاوید اشاره کرد.

برند پاپیون آرتیزان پرفیومز
عطار لیز مور
طبع گرم
سال عرضه 2014
گروه بویایی رایحه های شرقی
کشور مبدأ انگلستان
مناسب برای آقایان و بانوان
اسانس اولیه لاله مردابی، یاس، صمغ درختچه مر، جیر ، زعفران ، صمغ کندر ، گل جاوید
نمره کاربران
Anubis-پاپیون آرتیزان پرفیومز آنوبیس
رایحه
9.3
3 رای
ماندگاری
8.7
3 رای
پخش بو
7.7
3 رای
طراحی شیشه
8.3
3 رای
این عطر برای من یاد آور ...
نظرات کاربران (6 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
سلام وعرض ادب خدمت استاد گرانقدر ایکاروس عزیز دکتر مداراوتمام عطر افشانی های عزیز
اگر لطف کنید در رابطه بااین کار ودر کل برند مذکور توضیح داده شود بسیار ممنون میشم بنده از این برند هرا واین کار راتست داشتم از هرا بسیار لذت بردم ولی در خصوص این کار واقعا جرات پوشیدنش را ندارم
دوست دارم از زبان زیبای قلمتان ودانش بالای شما در مورد این کار بهره مند شویم
باتشکر از شما جناب ایکاروس بزرگوار حضورتان مایع افتخار میباشد👍
01 آبان 1402 پاسخ تشکر
9 تشکر شده توسط : Mehran سالمی

F.E
10
رایحه
10
ماندگاری
7
پخش بو
9
طراحی شیشه
این رایحه منو در آرامشی بی حد و حصر فرو میبره چنانکه از خود بی خود میشم،ترکیبی بسیار خلاقانه از جیر.صمغ مر،زعفرون و در ادامه نتای گلی با بالانسی عجیب و فضایی رازآلود از عطرسازی ماهر که ارزش تست بالایی داره،بی شک با تست این کار شامه شما رو چند لول ارتقا میده
21 خرداد 1401 پاسخ تشکر
14 تشکر شده توسط : Rezvani رضا یگانه


آه از ان دختر برهنه ای که تمامی عشقش را فدای اثبات خودش کرد و فقط از او برهنگی به جای ماند . قلب ان دختر پس از ان روز ها دیگر نمیتپید . اه از ان مردی که بر صندلی اعدام خودش نشسته بود و پس از شوک سوم دیگر رنگ این دنیای تاریک را ندید . اه از ان عاشق دلتنگی که زیاد دوام نیاورد و به دیدار معشوقش رفت در دنیای دگر . اه از ان مردی که بعد چرکین خودش را خاک میکرد و از خودش دوری میکرد . اه از ان مردی که زخم ها و عقده های بچگی اش سرباز کرد و دست به کشتن ادم هایی زد که هیچوقت فکرش را هم نمیکرد .
سخت است . سخت است که شاهد مرگشان باشی . سخت است که ان تن برهنه را در زیر خاک بینی . سخت است که دیگر سالومه ای در دنیا نباشد تا به تو شور بدهد . سخت است که ببینی یک فرد چگونه همه دارایی اش را از دست میدهد . دل بزرگ و سنگی میخواهد . گویی آمده است تا قلب این دنیا را به درد اورد .
باصلابت و سرشار از انبوه خشم های فروخورده با گام هایی بلند و نگاهی متمرکز پیش میرود. چنان که گویی در خلاء راه میرود.نفس هایش، سیاهی چسبناک شب را کنار میزند و نگاه های نافذش قلب تاریکی را میشکافد. نامش آنوبیس است.همواره در حرکت،همیشه باابهت. هرگاه بایستد،از جیب هایش گرد مرگ بیرون میپاشد.مرگ،سهم هرکس باشد،آنوبیس را آنجا خواهی یافت .
" نوبت مرگش شد ، مادرش فهمید ولی نمیتوانست باور کند . به سمت کلبه مرگ در بیابانی دور از شهر حرکت کرد تا با معامله ای توازن دنیا را حفظ کند . دخترش خبردار شده بود و او نیز به سمت کلبه حرکت کرد تا از جان مادرش حفاظت کند . هر دو باهم رسیدند . الهه مرگ به دیدارشان امد . دو جام پیشنهاد داد که در یکی زهر و در دیگری اب بود . تصمیم با هیچکدام نبود . ان الهه همین را میخواست . هر دو جام ها را نوشیدند اما هر دو به خواب ابدی فرو رفتند . در هر دو جام زهر بود و این بود جلوه خبیث و تاریک ان الهه سنگ دلی که دنیا را بدون سالومه تصور کرد . "

آنوبیس شاه عطری مقدس با شروعی پرقدرت و نافذ از جیر و صمغ مر به همراهی زعفران که به اندازه ترین حالت ممکن در این عطر خودنمایی میکند و با عرض اندام فضای نسبتا مشکی و گلی در کنار تمامی روایح یاد شده یکی از چند عطری است که با تستش به وجد امدم.حرف زیاد هست برای وصفش اما کلمه نیست . 10/10
.
02 اردیبهشت 1401 پاسخ تشکر
22 تشکر شده توسط : nazanin نازی جاوید
به امیرمحمد عزیز؛
متن زیبایی بود و زیباییش منو یاد کامنت‌های دکتر هومن انداخت. احتمالا ازین جهت که این متن رو هم مثل اکثر متن‌های این‌تیپی دکتر، نصفه نیمه متوجه شدم و شاید هم اصلا متوجه نشدم غیر از چند خط آخر.
03 اردیبهشت 1401 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : رضا یگانه F.E

8
رایحه
7
ماندگاری
7
پخش بو
7
طراحی شیشه
پاپیون ارتیزان انوبیس.

یه ابر نیش چرمی، دودی، گلی.

انوبیس یکی از بهترین نیش های چرمیه که من دیدم. اپنینگش یه رایحه چرمی هربال خاص هست که نتیجه نت های جیر و ایموورتل هست.چرم ( جیر ) اینجا رایحه خیلی خاصی داره و ایمورتل حسی روستیک بهش داده.
کمی که میگذره صمغ مر وارد عمل میشه و کمی تم دارویی به کار میده و کار کمی هم حس دودی میگیره که احتمالا نتیجه نت کندر هست و کار تبدیل به یه عطر چرمی دودی شیک میشه که تا حالا مشابهشو ندیدم.
اما سورپرایز اصلی هنوز مونده و اون اضافه شدن نت های گلی (لوتوس و زعفران) به کار و ظهور یه رایحه چرمی گلی بسیار خاص هست که اوج رایحه عطره.
انوبیس خدای مرگ در مصر باستان بوده و این عطر بانت های کندر و مر ( عناصر اصلی مومیایی ) و لوتوس به عنوان نماد مصر باستان به خوبی تونسته ایده ای که داشته رو پیاده کنه.
ازبین کارایی که من دیدم تقریبا هیچ مشابهی نداره اما نوع چرمش کمی به کارایی مثل سرج لوتنس چن و نایز تن شبیهه. پرفورمنس کار متوسطه و بیشتر مناسب اقایون و فصل سرده.البته متاسفانه کاملا نایابه فعلا.

[EDITED] 1400/10/04 23:50
04 دی 1400 پاسخ تشکر
26 تشکر شده توسط : Rezvani nazanin

8
رایحه
7
ماندگاری
7
پخش بو
7
طراحی شیشه
انوبیس پاپیلون ارتیسان.
یه کار چرمی_ صمغی_ گلی.
انوبیس تو مصرباستان خدای مرگ بوده و تصویرشو به شکل ادم با سر سگ احتمالا تو نقاشی های مربوط به مقبره های مصر دیدید.
اپنینگ این کار یه رایحه چرمی انیمالیک داره که در کنار بخور کندر کمی هم حالت دودی گرفته. چرم اینجا شیک و پیک نیست و به خاطر همنشینی با ایمورتل حالت کهنه و روستیک داره.
کمی که میگذره شیرینی صمغ مر در کنار نت زعفران ظاهر میشن و کمی فضا رو تلطیف میکنن و در مجموع یه رایحه ی چرمی صمغی شیرین و کهنه رو ایجاد میکنن.
و بالاخره نت های گلی ظاهر میشن و تو درای داون رایحه لوتوس که نماد مصر باستان هست غالب میشه.
این برند بیشتر با سالومه شناخته شده ست اما اکثر کاراش از تاریخ الهام گرفتن و به اصطلاح من سبک کهن دارن. جناب ایکاروس اعظم سالومه را بسیار دوست میداشت ولی من کلا با عطرای اورینی ( عطرای دارای نت اوره ادرار) مثل سالومه مشکل دارم و این یکی برام جالبتر بود.
از بین عطرایی که تست کردم مشابهی براش سراغ ندارم و فقط شباهت کمی به ارکیست نانبن داره که به نظر میاد باتوجه به سال لانچ ارکیست از این کار ایده گرفته.
کار سخت پوش و بسیار خاصیه و پرفورمنس متوسطی داره.
14 آذر 1399 پاسخ تشکر
12 تشکر شده توسط : Rezvani رضا یگانه
سالومه رو من هم وقتی تست کردم نت اولش واقعا برام غیر قابل تحمل بود.حدود ده دقیقه اول برام عذاب بود بوییدنش،با گذشت یه ربع ساعت قابل تحمل میشد ولی خوشم نیومد هرچند به تایید دوستان با دانش عطر بسیار ارزنده ایه
15 آذر 1399 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : saeidrostami118 حامد
پاسخ به خانم خاتون.
البته برای من هم خیلی عجیبه که چه طور عطرایی مثل مندیتوروسا سونگو رئاله و سالومه با نت های اورینی اینقدر تو فرگرانتیکا رای دارن ولی فک میکنم علتش انس بیشتر خارجی ها با حیوانات و علاقه شون به رایحه های حیوانی باشه.نهایت انس با با رایحه های چرمی و حیوانی در حد چرمای خوشبوی لباس و مبل و..بوده ولی برای اونا اینطور نیست.
15 آذر 1399 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : جواد وزیری saeidrostami118
با مندیتوروزا شوخی نکنین ناراحت میشما...
15 آذر 1399 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : شقایق بزرگی پارسی
حامد جان شما سوینو رئاله رو بپووووش اگه ناراحت نشدی از ما ناراحت شو
سلطان روایح اورینی
16 آذر 1399 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : پارسی حامد
واجب شد تست کنم... اونور که خیلی قربون صدقه اش رفتن.
16 آذر 1399 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : architect
البته حامد جان داستان عطرای نیش محبوب اونور با اینور خیلی فرق میکنه.
مخصوصا تو این سبک که من اسمشو گذاشتم سبک کهن .
تا جایی که من فهمیدم تو این سبک معمولا امبر بدنه کار رو تشکیل میده و رایحه های گلی در کنار روایح انیمالیک و و روایح چوبی رزینی نت های عمده خیلی از عطرای نیش تین سبک رو تشکیل میدن.
اکثر کاربرها وقتی از کارای این سبک تعریف میکنن به خاطرات گذشته و مدرسه و کلیسا و خونه مادربزرگ و..اشاره میکنن و دلیل محبوبیت کارای این سبک به نظرم خاطره جمعی اوناست.
ولی من فک نمیکنم این سبک کارها تو کشور ما به همین شکل عمل کنن چون اون خاطره جمعی مثبت نسبت به روایح انیمالیک و امبری و..وجود نداره.
در واقع این سبک کارها به نظرم شانس چندانی برای محبوبیت بین عطربازای ایران ندارن.
17 آذر 1399 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : Rezvani saeidrostami118

یه کار چرمی عجیب و غریب دیگه از این برند. من البته سالومه رو ندیدم ولی به نظرم این هم کمی از اون نداره. شروع کار شباهت زیادی به اکوا دی پارما لدر داره و یه بوی چرمی انیمالیک تو همون فضا. ولی بعد از حدود یه ربع یه بوی صمغی یه کم شیرین در ترکیب با یه بوی گلی که ظاهرا لوتوس هست به نت ها اضافه میشه. و هرچی پیش میره نت ها بیشتر باهم ترکیب میشه. انتظار بازخورد نمیشه داشت ولی برای دوستداران روایح چرمی به شدت توصیه میشه.
18 شهریور 1399 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : رضا عطردوست

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟