Dior - J`Adore L`Or 2010

دیور جادور له اور 2010

زنانه
کد کالا : ATR-38179
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : شرقی گلی
طبع : گرم
مشخصات تولید
نام برند : دیور
کشور مبدأ : فرانسه
سال عرضه : 2010
کد کالا : ATR-38179
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 0
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
0 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    0
  • نمی پسندم
    0
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    0
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    0
  • رسمی
    0
تعداد رای های ثبت شده : 0
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

«جادور له اور 2010» از عطرهای جدید دیور است که با استفاده از نت رز و یاس کشت‌شده در سرزمین گراس فرانسه ساخته شده است. این عطر در اواخر اکتبر 2010، در قالب ادو پارفیوم و در بطری‌های 40 میلی‌لیتری وارد بازار شد.

آمیزه «جادور له اور 2010» را فرانسوا دماشی ساخته و از باکیفیت‌ترین ترکیبات ممکن در آن استفاده شده که درواقع کلید اصلی موفقیت این عطر نیز همین است. کریستین دیور روزی گفته بود: «لوکس بودن یک عطر به استفاده از بالاترین سطح کیفیت در انتخاب ترکیبات اولیه و همچنین بالاترین سطح خلاقیت نیاز دارد». سخنان این عطرساز بزرگ، بنیانی برای خلق این عطر جدید بوده‌اند که ظرافت‌های طلایی‌اش به شیوه‌ای بی‌نقص و ناب بازتاب‌دهنده کیفیت برند دیور هستند.

آمیزه این ادیشن جدید از باکیفیت‌ترین ترکیبات استفاده می‌کند تا بتواند آرومای غنی و پُرمایه‌ای را روی پوست باقی بگذارد و حالتی نرم، لطیف و مخملین به پوست بدهد. این شهد طلایی آن‌چنان با دقت و ظرافت ساخته شده است که سرشت غلیظ و گرمش بتواند آن را به یک طلای واقعی نزدیک کند. دیور که همیشه تضمین‌کننده کیفیت عطرهاست،‌ در این عطر از بهترین نت‌ها با بیشترین سختگیری و دقت استفاده کرده است. آمیزه «جادور له اور 2010» عصاره رز صدپر و یاس رویال کشت‌شده در گراس فرانسه را با همدیگر آمیخته می‌کند.

عصاره گل‌های «جادور له اور 2010» از گل‌های کشت‌شده در منطقه Domaine de Manon گرفته شده است که سه نسل از اعضای یک خاندان همچنان اداره‌اش می‌کنند. این خاندان سال‌هاست که ترکیبات اولیه ناب را در اختیار دیور می‌گذارد و تا به امروز همیشه به فراهم‌سازی باکیفیت‌ترین ترکیبات برای عطرسازی وفادار بوده است.

نت‌های برگرفته از گل‌های رز و یاس دست‌چین‌شده، حالتی شدیدا گل‌فام در «جادور له اور 2010» خلق کرده‌اند که سپس به نت‌های شرقی پیوند می‌خورند تا جذابیتی خاص و گران‌بها را به این عطر هدیه دهند. سویه‌های لطیف و گرم دانه تونکا و وانیل تاهیتی هم نت‌های پایه «جادور له اور 2010» را می‌آفرینند.

نت‌های شرقی این عطر از نعناع هندی و عصاره‌های کهربا و لابدانیوم سرچشمه می‌گیرند، درحالی که حالتی متراکم و خاص را هم به‌وجود می‌آورند. آمیزه جذاب «جادور له اور 2010» توسط فرانسوا دماشی خلق شده است.

بطری زیبای «جادور له اور 2010» همان شکل‌وشمایل آمفورای (نوعی کوزه باستانی یونانی) کلاسیک عطرهای جادور را دارد، با این تفاوت که درپوش بطری در این ادیشن با نخ‌های طلایی آراسته شده است. یک گردنبند ماسایی هم (براساس ایده جان گالیانو) در دهانه بطری جای گرفته تا جلوه‌های لوکس این عطر را دوچندان کند. چهره تبلیغاتی «جادور له اور 2010» شارلیز ترون (بازیگر مشهور هالیوودی) است که لباسی طراحی‌شده توسط جان گالیانو را بر تن دارد و همچون سرچشمه الهام برای این عطر طلایی می‌درخشد. «جادور له اور 2010» اولین بار در سال 2010 به بازار آمد.

برند دیور
عطار فرانسوا دماشی
طبع گرم
سال عرضه 2010
گروه بویایی شرقی گلی
کشور مبدأ فرانسه
مناسب برای بانوان
اسانس اولیه رز ، یاس
اسانس میانی دانه تونکا ، وانیل
اسانس پایه کهربا، نعناع هندی ، لابدانیوم
نمره کاربران
J`Adore L`Or 2010-دیور جادور له اور 2010
رایحه
0
بدون رای
ماندگاری
0
بدون رای
پخش بو
0
بدون رای
طراحی شیشه
0
بدون رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند دیور
اخبار برند دیور
نظرات کاربران
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
آیتمی جهت نمایش وجود ندارد
Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟