by Kilian - Black Phantom

بای کیلیان بلک فانتوم

مردانه - زنانه
کد کالا : ATR-37592
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : شرقی وانیلی
طبع : گرم
مشخصات تولید
نام برند : بای کیلیان
کشور مبدأ : فرانسه
سال عرضه : 2017
کد کالا : ATR-37592
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 500
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
25,000,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    15
  • نمی پسندم
    6
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    8
  • + 45 سال
    2
  • روزانه
    2
  • رسمی
    6
تعداد رای های ثبت شده : 51
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

بر پهنه دریاهای متلاطم و طوفان‌خیز، کشتی شکست‌ناپذیر دزدان دریایی اعماق دریا را آراسته کرده و با رازهای ژرفای دریا یگانه شده است. بلک فانتوم ممنتو موری هم دقیقا به همین شکل، گنجینه‌های پنهانش را همچون موج‌های دریا برای شامه‌های کنجکاو و تیزهوش آشکار می‌کند.
آکورد شراب رام مارتینیک، شبیه به نوشیدنی‌های مخصوص دزدان دریایی، بوی نیرومند قهوه‌اش را در نت‌های میانی به جلوه درمی‌آورد و سپس آن را به‌واسطه عصاره خس‌خس متعادل می‌سازد. آکورد اسید سیاندریک هم نیش گزنده و خطرناکش را پنهان کرده است، همچون لبخند مرگ. لبخندهای خاص این عطر با رایحه نیشکر و مایه‌های تیره و کرمی چوب صندل دوباره بازمی‌گردد تا به شما اطمینان دهد که هر سفر سختی قطعا پاداش شیرینی دارد.

برند بای کیلیان
عطار سایدونی لانسیسر
طبع گرم
سال عرضه 2017
گروه بویایی شرقی وانیلی
کشور مبدأ فرانسه
مناسب برای آقایان و بانوان
اسانس اولیه چوب صندل سفید ، شکلات ، گل آفتاب پرست، بادام ، کارامل ، قهوه ، قند
نمره کاربران
Black Phantom-بای کیلیان بلک فانتوم
رایحه
8.4
14 رای
ماندگاری
8.6
14 رای
پخش بو
7.5
14 رای
طراحی شیشه
9.3
14 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند بای کیلیان
عطرگرام
نظرات کاربران (16 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
9
رایحه
8
ماندگاری
7
پخش بو
9
طراحی شیشه
من این عطر رو تست نکرده بودم تا به حال
از روی نظرات دوستان وسوسه شدم که سمپلش رو تهیه کنم و حالا پس از تست سمپل درصدد خریدش قرار گرفتم
تصورم این بود که قرار است با عطری تاریک و سیاه رو به رو بشم اما بعد از اولین استشمام رایحه ش لبخند بزرگی بر روی لبانم نقش بست
نمی گم که بقیه دوستان درک اشتباهی از این عطر داشتن. ابدا
چون هر شامه ای یک درکی متفاوت از رایحه ها خواهد داشت و زیبایی دنیای عطرها هم در همین هست

بلک فانتوم برای من یک قرار دو نفره در کافه ای لوکس و درجه یک در شهر میلان همراه با یک فنجان قهوه ی لته ی کاراملی و یک شات شراب رام بود که در محیطی رمانتیک، گرم ، با نور کم همراه با موسیقی جز سرو شده
توی دیزاین کافه از چوب، رنگ های کرم و گاهی قهوه ای سوخته استفاده شده و گویی هیچکس اونجا غمگین نیست. انگار همه فارق از زندگی بیرون برای لذت بردن از اون دقایق اونجا حضور دارند.

توصیه ام اینه که اگر سینگل هستید تا زمانی که توی رابطه نرفتید از این عطر استفاده نکنید چون واقعا حیف است که برای محیط کاری و بیزینسی و روزانه و ... استفاده بشه

کاملا یونی سک.س هست اما تمایل بیشتری به مردانه داره
به این صورت که اگر خانمی بلک فانتوم رو استفاده کرده باشه شاید این به ذهن برسه که عطر مردانه ای اسپری کرده اما یک مرد استفاده کنه کسی به ذهنش نمی رسه که شاید عطر زنانه زده

قهوه و نت های بوزیش حدود نیم ساعت قدرت داره و بعد جاش رو به کارامل، وانیل، شکلات ( از نوع شیری سفید ) بادام و صندل وود می ده که برای من تنها نکته منفی عطر همینه.
چون اون بوی قهوه ی اولیه ش محشره !
موندگاری خوبی داره. مخصوصا روی لباس نخی اما پخش بوی عجیبی و غریبی رو نباید انتظار داشت چون اصولا برای چنین چیزی هم ساخته نشده.
شاید بشه به پخش بوش ۷.۵ از ۱۰ داد
به طوری که در حال رانندگی باشید نفر کناری شما کاملا اون رو استشمام می کنه اما توی محیط باز و مهمانی و ... انتظار نداشته باشید که هرجا رد می شید ردی از شما باقی بمونه
16 دی 1402 پاسخ تشکر
15 تشکر شده توسط : marjanmohamadi امیر علوانی

10
رایحه
9
ماندگاری
8
پخش بو
9
طراحی شیشه
عرض ادب و احترام
احتمالا بیشتر کسایی که این کارو تست داشتن با من هم نظرن که این کار خیلی خیلی عجیبه.معمولا روایح گورماند برای بازخورد گرفتن ساخته میشن ولی نه نه این یکی برای بازخوردن گرفتن نیست!!یه مقدار ارتباط گرفتن باهاش سخته و ممکنه در اولین برخوردها نتونه خودشو به خوبی بهتون نشون بده ولی یکم بهش زمان بدید.شروع کار خیلی عجیبه.از یه طرف شیرینی کاکائو و شکر،یه طرف دیگه تلخی بادوم تفت داده و قهوه و از یه طرف دیگه نت بوزی که به جذابیت کار اضافه میکنه.اوپنینگ دیوونه کننده خوبه اما دوام چندانی نداره و به سرعت فضای کاراملی،چوبی و مشروبی غالب میشه.کماکان بوی بادوم حس میشه با این تفاوت که زهرش گرفته شده.کار خیلی جالبیه و بی شک ارزش تست کردن رو داره ولی اینکه ارزش خرید باتل کامل داره یا نه رو سلیقه شما مشخص میکنه.به شخصه فعلا ترجیح میدم به سمپل این کار اکتفا کنم.
این نکته رو هم بگم که تو فرگرنتیکا نظرات زیادی راجب شباهت عجایب مشکی لطافه به این کار دیده بودم که به هیچ وجه درست نیست و سبک و سیاق کارها کاملا با هم متفاوته
با ارزوی بهترینها برای دوستان عزیزم
13 آذر 1402 پاسخ تشکر
19 تشکر شده توسط : Mehran Mahdis

Black Phantom" اثر Kilian

رایحه: آمیزه ی قهوه-شکلات-بادام- وانیل-بوزی-چرمی.
یک عطر گورماند/شیرین/ دارک و چوبی است که شیرینی ِ بدجنس و شیطنت آمیزی دارد که حاصل آمیختن وانیل-صندل وود و فلفل صورتی و کومارین است. شیرینی ای که با لمس رایحه ی قهوه و بادام هم عمق میگیرد هم راز ، هم تاریکی .اتفاقی که در بوکانرا اورتوپاریسی می افتد در لحظه ی لمس آکوردهای شیرین و تلخ اینجا با قدرت کمتر رخ میدهد اما کماکان یک لهجه ی بلک افغانوی شیرین شده ای که صحبت نمیکند و زمزمه میکند شنیده میشود.
جنس شیرینی گورماند/تاریک ، بوزی/چوبی ، وانیلی/کاراملیست و جنس تلخی شبیه به کره ی بادام و روغن بادام گرم است که خیلی زود لابلای شیرینی چشیده میشود. همچنین در این تلخی یک آکورد چوبی/سرد /سوخته، بادام را کنترل میکند‌.

■ بلک فانتوم: یک برزخ مرگ آور در خودش دارد که حاصل اتصال روغن گرم بادام و وانیل و صندل وود میلکی/چوبی گورماند است. مرموز است ، خفه میکند ، و جادوی سیاهی در پوشش سیندرلای خود دارد. بی اینکه بدانید پشت سرتان گرم میشود ، پیشانی تان تب میکند، چشماهیتان را میفشارد و کلافه و نگران و مضطرب تان میکند.

□ تاریخچه و کانسپت:
"Black Phantom" در سال 2017 به بازار عطر و ادکلن آمد و به سریعی به یکی از پرفروش‌ترین عطرهای Kilian تبدیل شد. کانسپت این عطر درگرفته شده از دنیای تاریک و مرموز دزدان دریایی و خلیج کارائیب است، و باعث می‌شود فرد تجربه‌ای از جذبه، خطر، و جنون را تجربه کند.

کاراکتر:
"Black Phantom" یک عطر گرم، تلخ و شیرین ، سرگیجه آور و مرموز است که در فصول سرد سال به خوبی برجسته می‌شود. این عطر در شب‌ها و فضاهای بیرونی و موقعیت‌های خاص و رسمی (چند اسپری برای محیطهای بسته ) بسیار مناسب است.
بلک فانتوم از رقبای جنسی ِ فا*ین فبیولس تامفورد است. نسبت به آن ، مرموز تر است ، هوش سیاهی دارد ، کم اعتماد تر است و احتمالا در دسیسه و فریب قدرتمند تر است که خمگی زیر سر آکورد های شیرین آن است که به بادام گره میخورند.


■ انتخاب پوشش مناسب با عطر:
با توجه به کاراکتر گرم و مرموز "Black Phantom"، پوشش‌های با رنگ‌های تیره مانند سیاه، قهوه‌ای یا خاکستری مناسب به نظر می‌رسد. پوشش‌های رسمی و الگانت، نظیر کت و شلوار، پیراهن یا دامن و جاکت بافت خوب و کیفیت بالا به خوبی با این عطر تطابق خواهند داشت.



■ "Black Phantom" از نظر جنسیت، یک عطر یونیسکس شیک محسوب میشود و می‌تواند توسط هر دو جنس پوشیده شود. به همین دلیل، کاراکتر و سلیقه شخصی در انتخاب این عطر نقش اساسی دارد.

۶ از ۱۰
ماندگاری خوب و پخش اولیه قدرتمند.
20 مهر 1402 پاسخ تشکر
51 تشکر شده توسط : مهرداد قربانی Sepehr s
با این تحلیل شما آدم می‌ترسه به این عطر نگاه کنه چه برسه ازش استفاده کرد تحلیل خطرناکی و جالبی بود 😐👍
27 آذر 1402 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : ایمان اجاقلو

شیرینه بوی کافی رو توش حس میکنید.شیرینیه شکرم توش هس به نظر من یک عطر فوق العاده برای پاییز و زمستونه برای کسایی که بوی کافی رو دوس دارن این یه کافی کاراملی شیرینه که با دارک چاکلت مخلوط شده
بی نظیره
04 مهر 1402 پاسخ تشکر
9 تشکر شده توسط : آلالیتا Mada_London

چقدر زیباست که ب جای کمتر استفاده کردن از جملات فرعی و تزئینی بتونیم اصل مطلب و تجربیات استفاده از عطر رو توضیح بدیم تا بتونه کمکی کنه برای کسانی ک میخوان اون عطرو خریداری کنن
09 اردیبهشت 1402 پاسخ تشکر
20 تشکر شده توسط : امیر آقالو ایمان اجاقلو

8
رایحه
9
ماندگاری
8
پخش بو
10
طراحی شیشه
memento mori
فانتوم در دست جا خوش و روی پوست شروع به خزیدن کرد.
به این فکر که لایه های سرد را کنار و خرامان خرامان به رگ کُندِ محفوظِ نه چندان پیدا، نیشش را فرو و چند ده میل مایع سرخِ گرم و شاد و جهش دار، با خود به بیرون و من به چَشم ردِ قرمزِ خونِ خود، مابین دندان ها بینم.
پیچید به خود و مُچِ بی چاره تنگ در آغوش گرفت. خاست به خاموشی، هرچند محو گشت و دست بندِ زهرآلود نهان. آمده به خود بو کشیدم رد اورا.
..........
اسپایس عربده کشان اما نه چندان پایدار، شاید دو دقیقه و چه حیف! ترشیدگی خاصی از نوعی قهوه در بطنش، بسیار سر به زیر. انگار سر او فریاد می زدند و بادامِ گرم، در تلاش تا کمی بیشتر صمیمی باشد، سر قهوه را در آغوش گرفته.
گل آفتاب پرست رنگِ زمینه را در دست دارد اما نه سرحال است و نه قبراق.
کودک کجاست؟ قندِ بازیگوش ما، پشت پرده ی این تئاتر اعجاب انگیز پنهان شده و قصد قایم باشک بازی دارد. وقتی پیدایش کردم گونه اش را بوسیدم و او دانه های قند روی لبانم کاشت. آنقدر خندید که قطره های ریز کارامل از چشمانش سرازیر شدند.
او دستم را گرفت، مار زنگی را فراری داد و مرا به خانه باز گرداند.
اما به انتظار شبم. شب بیاید، ماده ی تاریکم را در آسمان پخش کنم، مدهوش شوم، پسِ سرم درد بگیرد، گیجگاهم تیر بکشد، آهیانه ام از کار بیفتد، صدای بلند شکستن چوب بیاید، رها شوم، بلند شوم و پر بکشم، صبح نشود، صدایم نکنند و بدنم را تکان ندهند..چرا که به دور دست ها رفته ام. شاید رشته پاره شود و من بمانم در کهکشانی دیگر، سیاره ای دیگر، جایی دیگر‌..آری وابستگی کار را خراب می کند!


[EDITED] 1401/12/21 12:10
20 اسفند 1401 پاسخ تشکر
28 تشکر شده توسط : shamim_en Mahan

8
رایحه
8
ماندگاری
7
پخش بو
8
طراحی شیشه
خیلی به کاربرد این عطر فکر کردم از دیروز …

عطر قرار عاشقانه نیست به نظرم
عطر دوستانه ایی نیست به نظرم

عطر لحظه رویارویی با ادمی که سابقا دوست می پنداشتیش و الان نمیشناسیش انقد نمیشناسیش که حتی از کنارش رد میشی نمیبینیش ! نه که نخای نبینیشا اصلا نمیفهمی یارو اینجاس فراتر از بی تفاوتیه … ولی برای همچین لحظه هایی عطرای خیلی بهتری دارم عطرهایی که این عمق رو بسیار قوی تر و دقیق تر می پراکنه ( برای این کاربرد خاص منظورمه )
کاربرد دو که خیلی بهش میاد
یا به هنگامه ی دیدن ادمایی که هیچ تصویر دقیقی ازشون نداری
اره این عطر میتونه انتخاب مناسبی باشه. اگه این لحظات عطر میزنید

اگه ادمیم هستید که قصد نزدیک شدن و اجازه نزدیک شدن به خودتون رو از جانب دیگران حتی در حد کوچکترین سوالات نمیدین
که نشونه ی اهمیتتون برای پرایوسی اتون هست و این از سر غرور و تکیر نمیاد بلکه سرد و گرم چشیده روزگارین انتخابش کنید

ولی بسیار هشدار میدم بسیار که اگه این از سر غرور باشه اصلا این عطر با شما نمیسازه اصصصلن

این عطر خوبه برای این موقعیت ها
چون نه خودبیرگ بینی القا میکنه
نه تلخی میکنه با اون ادما
نه مهربونی میکنه با ادما
هرچند بوی مهربونی داره ولی تیزی ناگهانیش میاد و اون مهربونی رو تحت شعاع میده
مهربونی رو معطوف به اطراف نمیکنه بلکه به عنوان یه ذات ازش میشه.

و بله به قول پرنیان این تصویر یک ادم گرم و سرد کشیده ی روزگاره

ایا دوسش دارم ؟ بله ولی در همچین لحظاتی من عطر نمیزنم بی عطری
هم همون کارو میکنه این موقعیت ها برای من شامل محیط درس در این کشور هست
موقعیت هایی که میدونم اگه بخام در شهر کوچیکی همچین عطری استفاده کنم چنان توجهات بهم جلب میشه که اصلا خوش ندارم. خوش ندارم که کمبود ها و عقده هایی که در همه حا هست ولی در شهرای کوچیکتر بیشتره رو یهو شعله ور کنم.


ولی اگه بخام معطر باشم
و محیطی خارج از این موارد پیش بیاد 😍
بله میرم سراغش
13 اسفند 1401 پاسخ تشکر
19 تشکر شده توسط : آرین ترابی غلامرضا نیک پور

8
رایحه
8
ماندگاری
7
پخش بو
8
طراحی شیشه
مختصری از کاراکتر ذهنی من به این کار
یک اقای با سن سی و پنج تا ۵۰
با تیپ کلاسیک .
11 اسفند 1401 پاسخ تشکر
10 تشکر شده توسط : امیر آقالو کاوه

8
رایحه
8
ماندگاری
7
پخش بو
8
طراحی شیشه
کاری فوق العاده … نه که بگم ده میگیره برای سلیقه من ولی اولین باره که چنین وضوحی از بادوم تلخ رو در رایحه ابتدایی یه کار میگیرم

به واسطه کامنت پرنیان و کست away امروز رفتم سراغش
و الان در حال بو نوازیش بر روی استینم هستم.

چند دقیقه بعد اسپری بادام تلخی منو به شعف اورد
شیرینی هم توش حس میشه
اصلا زننده نیست اصصصلن

از اپنینگ به بعد مشام من نتونست بادوم تلخ رو حس کنه
و شایدم برای همین از جذابیتش برای من کاسته شد
فضا رفت به فضاییی که برای منی که رایحه شناس نیستم و فقط یه عطربازم تشخیصش سخت بود
بعله قند رو حس میکردم کارامل رو می بوییدم ولی فقط اینا نبود یه چیزی که توی کار بهش اشاره نشده هم حس میکردم. انگار یه تیزی میداد به کار این رایحه مرموز که برام ناشناخته بود
به قول کست اوی دنیای مرموزی بود
فضا کمی دارک بود
عجب کاریه واقعن
مناسب من توی این سن و سال نیست ولی دقیقا به شخصیتی که پرنیان عزیز توصیف کرده میخوره.
11 اسفند 1401 پاسخ تشکر
18 تشکر شده توسط : خاتون حامد.ج

دوستان در مورد پرفورمنس عطر توضیح دادن و به جا. وقتی این عطر شروع کرد به نواختن، تصویر کارل لاگرفلد فقید رو به ذهن من متبادر کرد. یه آدم sophisticated و خوش پوش و به شدت سرد و گرم روزگار چشیده باید این رو بپوشه. سن هم یه عدده ولی شما قطعا باید زیاد به مرگ فکر کرده باشید تا عطر بشینه به تن تون. متنی که با بوییدن این عطر اومد به ذهنم برگرفته از کتاب هنری میلر tropic of cancer هست
The cancer of time is eating us away. Our heros have killed themselves or are killing themselves. The hero, then, is not time, but timelessness. We must get in step, a lockstep, towards the prison of death. There is no escape. The weather will not change.
03 بهمن 1401 پاسخ تشکر
25 تشکر شده توسط : آلالیتا آماتور 2

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟