GUCCI - Gucci Bloom

گوچی بلوم

زنانه
کد کالا : ATR-37554
نوع عطر : ادو پرفیوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : رایحه های گلی
طبع : خنک
مشخصات تولید
نام برند : گوچی
کشور مبدأ : ایتالیا
سال عرضه : 2017
کد کالا : ATR-37554
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 125
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
6,300,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    28
  • نمی پسندم
    28
  • - 25 سال
    9
  • + 25 سال
    21
  • + 45 سال
    2
  • روزانه
    24
  • رسمی
    5
تعداد رای های ثبت شده : 165
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

این اولین عطری‌ست که کاملا براساس بصیرت‌های خلاقانه الساندرو میشله (از مدیران بخش خلاقیت و نوآوری کمپانی گوچی) ساخته شده است؛ عطری طراحی‌شده برای ادای احترام به مفاهیمی همچون اصالت، سرزندگی و تنوع‌طلبی در زنان که همگی به شیوه‌ای ذاتی و منحصربه‌فرد در یکایک زنان بازتاب خاص خودشان را دارند. آمیزه «گوچی بلوم» که توسط آلبرتو موریلاس (استاد عطرسازی مشهور) و تحت نظر الساندرو میشله ساخته شده است، دقیقا مانند نام همین عطر Bloom (به معنای شکوفه زدن) شکوفا می‌شود و شما را به درون باغی پُر از گل‌ها و گیاهان خوش‌بو می‌برد. روایح گل مریم و یاس با رایحه نیلوفر رنگون (Rangoon Creeper) در این عطر آمیخته شده‌اند؛ گل کمیابی که در جنوب هند می‌روید و برای اولین بار در عطر «گوچی بلوم» از آن برای عطرسازی استفاده شده است. مجموعه این روایح عطری بی‌نقص را ساخته‌اند که شما را به باغی خیال‌انگیز می‌برد. بطری «گوچی بلوم» حالتی لاک‌خورده دارد و یادآور ظروف چینی است. رنگ صورتی پودری و قدیمی چشم‌نواز این بطری هم با لوگوی Gucci تکمیل می‌شود.

نوع عطر ادو پرفیوم
برند گوچی
عطار آلبرتو موریلاس
طبع خنک
سال عرضه 2017
گروه بویایی رایحه های گلی
کشور مبدأ ایتالیا
مناسب برای بانوان
مناسب فصل بهار
اسانس اولیه ریشه زنبق، یاس، گل مریم ، پیچ امین الدوله
اسانس پایه نیلوفر رنگون
نمره کاربران
Gucci Bloom-گوچی بلوم
رایحه
8.2
47 رای
ماندگاری
8.6
47 رای
پخش بو
8.4
47 رای
طراحی شیشه
7.9
47 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند گوچی
اخبار برند گوچی
عطرگرام
نظرات کاربران (43 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
سلام دوستان. من گوچی بلوم رو اسفند ماه تست کرده بودم و کامنت گذاشتم و الان که توی بهار دارم استفاده میکنم میبینم چقدررررر بوش زیباتر شده و چقدر بیشتر دوستش دارم. واقعا هر عطری رو باید توی فصل خودش استفاده کرد و گوچی بلوم خوراک بهاره و زیبایی خودش رو توی بهار نشون میده
30 فروردین 1403 پاسخ تشکر
8 تشکر شده توسط : Perfumex آرش

قبل از رسیدن به این کار، مطلبی رو میخواستم بگم که شاید به درد شما هم بخوره.
اول از همه، من هم مثل شما درگیر عطر هستم و هرچند وقت یکبار میخوام یک عطر خوب با قیمت خوب بگیرم ولی چیزی که پیش میاد اینه که چرا همه عطرها انقدر معمولی شدن و ارزش قیمتی خود را از دست داده اند؟ چرا مایی که پولی را به اندازه تلاشمان به دست میاوریم خرج این چنین عطر های ساده و شکسته ای کنیم، آیا صنعت باعث شده ما به این روز بیفتم؟ چرا انتخاب ها برای ما انقدر سخت شده؟
پاسخ هم بله هست هم خیر.
وقتی داشتم این عطر زنانه رو تست میکردم، با خودم گفتم واقعا کی میاد پول بابتش بده؟ چرا انقد توخالیه این عطر، وایسا ببینم عطارش کیه...چه اسم آشنایی، آقای موریلاس...پس چرا انقدر معمولیه آخه؟

رفتم نگاه کردم و متوجه شدم که استاد از پارسال تا الان فقط ۲۳ تا عطر با برندهای مختلف همکاری کرده و همین برای من کافی بود که بدونم چرا به این روز افتادیم.
عدم تمرکز، کمیت بالا، کیفیت معمولی و جهان امروزی.
همه این ها نه تنها در عطر، بلکه در تمام صنایع دنیا به خوبی دیده میشه.
حالا، ما چه کنیم؟ تن بدیم به این زیر متوسط ها و قانع شیم؟
به هیچ وجه. چون در گوشه هایی از این دنیا، هستند افرادی که با شوریدگی و دیوانگی میتازند تا کاری کنند...تا تسلیم واژه صنعت نشوند.
برای خودم، یکی از اونها گولتیری هستش، کافیه ببینید برای هر عطر چقدر وقت میذاره و پشتش چه سفرهایی به هند و کشور های عربی و اروپا میکنه تا خالص ترین هارو بشکافه و تحویل دوستدارانش بده.
پیشنهاد میکنم تسلیم اسم هایی مثل موریلاس نشین، اینها خودشون رو تحویل صنعت دادن و رفتن. تسلیم کیفیت معمول نشید، تا وقتی نیش ها و امثال نیش ها در دیگر صنایع هستن غافل نشید.
13 فروردین 1403 پاسخ تشکر
12 تشکر شده توسط : سورنا مقدم شایسته

خیلی بوی ساده ای داره یاس و مریم ولی خیلی با کیفیت من دوس نداشتم بخرمش ولی جالب بود اگه مثلا داشته باشمش دوس دارم بوش کنم حس خوبی داره اما به عنوان عطر به استایلم نمیخوره
06 فروردین 1403 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : مرتضی ع محسن جمالیان

امروز موفق شدم گوچی بلوم رو تست کنم. من خیلی به عطرهای گلی علاقه‌ای ندارم ولی برای کسی که دوست داره بنظرم یکی از بهترینهای گلیه. رایحه کاملا خطیه و بوی یاس در تمام مدت به مشام میرسه فقط از شدتش کم میشه اما ماندگاری و پخشش عالیه. من روی پوست تست کردم. کیفیت رایحه فوق‌العاده‌ست، طوری که انگار نشستی کنار گل یاس و داری بوش میکنی. اصلا بوی حرم نداره. بنظرم عطرهایی حرم رو تداعی میکنن که رز دارن. با پیراهنهایی با پترن گلی کاملا ست میشه. با اینکه عطر محبوبم نیست ولی از همنشینی باهاش لذت بردم. کیفیت و شفافیت رایحه بینظیره
17 اسفند 1402 پاسخ تشکر
20 تشکر شده توسط : nazanin میثم شفیعی

به به! واقعا به به! عجب بویی! چه خوشنودم از کادویی که برای مادر خریداری کردم! چه ترکیب زیبایی شده بین یاس و گل مریم! اصلا بوی مصنوعی نداره انگار وارد یک باغ پر از گلهای سفید شدی! بوی گل مریمش خیلی تازه و واقعیه! انگار که یک دسته گل مریم توی دستت گرفتی! اگه دختری هستی که عاشق گلهای سفیدی این عطر رو حتما حتما توی لیستت قرار بده! عطری که گفته میشه چهار فصله اما اگر توی فصل بهار بزنیدش که دیگه غوغا میکنه! حتی پرفورمنسشم نسبت به فلورال (گلی) بودنش هم انصافا عالیه! میشه به ماندگاریش امتیاز 7.5 از 10 رو داد!
یکی از بهترین گزینه های عطر عروسی!
نمره: 9/10
01 اسفند 1402 پاسخ تشکر
12 تشکر شده توسط : امیر صبوحی Fateme75

8
رایحه
7
ماندگاری
7
پخش بو
6
طراحی شیشه
شب اولی که به دستم رسید حس کردم فقط برا جانمازم خوبه...
اما بعد از دو روز عاشق بوی طبیعیش شدم. این عطر یه مغازه گل فروشی سیاره.
اصالت، طراوت و در عین حال پاکی و سادگی صفاتیه که میتونین دو پاف اول بگیرید.
در هر فصلی از سال و هر ساعتی از روز و شب و حتی توی خونه برای حال خوب خودت کاردبرد داره.
برای دوستانی که به دنبال کمی پیچیدگی و شیکی میگردن شاید انتخاب مناسبی نباشه.


[EDITED] 1402/11/30 21:58
29 بهمن 1402 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : Fateme75 فاطمه فیضی

10
رایحه
10
ماندگاری
10
پخش بو
10
طراحی شیشه
به نظرم بهترین توصیف براش همون بوی سبز و گلیه، انگار داری بوی گل های بارون خورده و تازه ی بهاری رو استشمام میکنی، هر وقت ازش استفاده میکنم ازم میپرسن عطرت چیه، بوی شیمیایی اصلا نداره و تفسیرش از بوی گلی واقعا گل های تازه ست، نت های آخرش یه کوچولو بوی صابونی هم داره.
12 بهمن 1402 پاسخ تشکر
10 تشکر شده توسط : ماری امیر علوانی

برای دوستداران روایت گلی خصوصا وایت فلورال، این عطر بهشته!!
عطری که جز بوی گلها هیچ ترکیب اضافه ای نداره، نه خبری از روایح چوبی هست، نه میوه ها، نه مشک و...خیلی ترکیبات دیگه فقط گلها اونم با شفافیت و وضوح کامل
بوی گلش تازه و طبیعیه، انگار مستقیم دارین گلهای موجود در نتهاش رو بو میکنید، دوست داشتنی وتازه ،بوی یاس رازقی هم غالب هست که از نظرمن بسیار دخترونه ودوست داشتنیه
یکم شیرینیش زیاده برای من که باعث میشه گاهی زیر دلم بزنه، که این چیزی از دوست داشتنی بودنش کم نمیکنه، مگه شمااگه عاشق یکی باشین، عیوب جزئیش چیزی از دوست داشتنتون کم میکنه؟قطعا نه
بوی نسبتا خطی داره که من مشکلی بااین قضیه ندارم، شاده این عطر، پخش و پراکندگی خوبی هم داره
این عطرو به تمام دوستداران روایح وایت فلورال پیشنهاد میدم
خوشبو باشید
برای منم همینه...
19 شهریور 1402 پاسخ تشکر
15 تشکر شده توسط : shamim_en شکیبا

7
رایحه
8
ماندگاری
8
پخش بو
7
طراحی شیشه
من توی بوهای خیلی گلی گوچی بلوم رو به همه ی عطرهای موجود ترجیح میدم توی ترکیباتش عطر ساده ای بنظر میاد توبررز و یاس ولی یه غوغایی میکنه برام با اولین پاف!
عطر مهمونی و قرارهای خاص حساب میشه و خیلی مناسب محیط کاری رسمی و اداری نیست. سیلاژ و موندگاریش برای من واقعا خوب بود.یه عطر گلی خنک شیرینه که شیرینیش توی دل نمیزنه و چهارفصله صبح و شب میتونین بزنینش اما ترجیح من زدنش تو روزای سرد زمستون و پاییزه اصلا حال و هوای ادمو تغییر میده!
استایل خانومی که اینو میپوشه کژواله با شومیز یا پیرهنی که پترن های فلورال داره با سن ۲۵ و بالاتر و عطری هم نیست که زیاد شنیده باشینش نیست و خاصه! هرکسی ممکنه دوستش نداشته باشه پس حتماااا قبل خرید سمپل یا دستریزشو تهیه کنین اگه جایی باشه که بوش کنین که دیگه عالی…
کلا عطرای فیک و اماراتی هیچوقتتتتتتت نمیتونن مثه نمونه اصلی عمل کنن حداقل من چنین چیزیو ندیدم
18 شهریور 1402 پاسخ تشکر
6 تشکر شده توسط : shamim_en ماری

با سلام خدمت همگی
میخوام عطر گوچی بلوم رو بعنوان عطر عروسی ام بخرم، البته خب تصمیم دارم یه جای معتبری هم تستش کنم و بعد از عطرافشان بخرم. نظرات خیلی ضد و نقیضی راجب این عطر هست اما خب من از عطرهایی که خیلی همه پسندن خوشم نمیاد. مثلا نارسیس رودریگز فور هر پرفیوم عطر مورد علاقه روزانم بوده و از اون دسته عطراییه که خیلیا ازش خوششون نمیاد.
یکی از کامنت ها گفته شده تداعی کننده روز عروسی و اون حس و حالشه، دوستانی که تجربه استفاده یا تست این عطر و دارن میخواستم بدونم همینطوره ؟ پخش بو و ماندگاری حدود چند ساعت داره ؟
06 شهریور 1402 پاسخ تشکر
7 تشکر شده توسط : zahra فاطمه فیضی
سلام تبریک میگم.امیدوارم جشن خیلی زیبا و خاطره انگیزی داشته باشید.به طور کلی عطرهایی با نت مریم معمولا تداعی کنندا معصومیت و زنانگی هستن و از نظر من میتونن برای عروس مناسب باشن.این عطر یک عطر مطلقا گلی با محوریت مریم هستش.پخش بوی خوبی داره ولی لازمه هر دو سه ساعت تمدید بشه واینکه کاملا خطیه و از ابتدا تا انتها تغییر چندانی نداره.فقط مهمه که شما دوستش داشته باشید.من بازخوردهای زیادی گرفتم وقتی داشتمش.
06 شهریور 1402 پاسخ تشکر
13 تشکر شده توسط : shamim_en کاربر عطر افشان
به نظر من فوق العاده عطر مناسبی برای عروسی هست و پخش بو هم عالیه. ماندگاریش هم نباید مشکلی داشته باشه. ولی به هر حال تو شلوغی عروسی به نظرم باید عطر رو همراه داشت و هر چند ساعت یک بار تجدیدش کرد.
06 شهریور 1402 پاسخ تشکر
13 تشکر شده توسط : shamim_en Mada_London
ممنونم از بزرگواری و محبت شما، بله باید حتما تستش کنم، ممنون از راهنمایی تون
07 شهریور 1402 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : سالمی ب.الف
بله درست میفرمایید
کلا تو مراسمات و ... باید عطر هی تجدید بشه، ممنون از نظر خوب و عالی شما
دیگه برم که تستش کنم و بعدشم از عطرافشان سفارش بدم
07 شهریور 1402 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : سالمی محسن جمالیان

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟