ROJA DOVE - Great Britain

روژا داو گریت بریتن (گریت بریتین)

مردانه - زنانه
کد کالا : ATR-37047
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : رایحه های چرمی
طبع : گرم
مشخصات تولید
نام برند : روژا داو
کشور مبدأ : انگلستان
سال عرضه : 2015
کد کالا : ATR-37047
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 0
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
0 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    6
  • نمی پسندم
    0
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    0
  • + 45 سال
    2
  • روزانه
    0
  • رسمی
    2
تعداد رای های ثبت شده : 17
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

ROJA DOVE Great Britain - روژا داو گریت بریتن (گریت بریتین)

محصولی شیک و جذاب که در سال 2015 میلادی عرضه شده است. این عطر توسط برندی مطرح به نام روژا داو به بازار عرضه شد و رایحه آن گرم می باشد . عطار آن راجه داوو می باشد و در دسته عطر های رایحه های چرمی قرار می گیرد. از اسانس های بکار برده شده در این عطر می توان به ترنج ، لیمو ترش، رز ، سالویا ، سدر ، چرم ، یاس، لابدانیوم، فیبر بیدستران اشاره کرد.

برند روژا داو
عطار راجه داوو
طبع گرم
سال عرضه 2015
گروه بویایی رایحه های چرمی
کشور مبدأ انگلستان
مناسب برای آقایان و بانوان
اسانس اولیه ترنج ، لیمو ترش، رز ، سالویا ، سدر ، چرم ، یاس، لابدانیوم، فیبر بیدستران
نمره کاربران
Great Britain-روژا داو گریت بریتن (گریت بریتین)
رایحه
10
4 رای
ماندگاری
9.8
4 رای
پخش بو
9.5
4 رای
طراحی شیشه
9.8
4 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند روژا داو
نظرات کاربران (15 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
هرچند زیاد به زنانه مردانه بودن روایح اعتقادی ندارم و سلیقه افراد و حس وحال خوبی که از عطرها میگیرن رو ملاک میدونم اما منکر این موضوع هم نمیتوان شد که ذهنیت ما از برخی روایح مثل روایح چرمی کاملا مردانه، و از برخی دیگر مانند فلورال ها کاملا زنانه است.
عطرهای چرمی فوق ممتازی مثل همین گریت بریتین یا ام از پیور دیستنس که حد غایت کیفیت و بالانس و کامپلکسیتی چرم دریک عطر هستن رو زیاد موافق یونی بودنشون نیستم. پوشیدنشون در اجتماع، برای آقایان هم وضعیت خاصی رو طلب میکنه چه رسد به بانوان. (بازهم مگر آنکه هدف سلیقه شخصی و لذت شخصی باشد)
در محدوده عطرهایی که تست داشتم دو عطر چرمی باکیفیت هستن که علیرغم ذهنیت مردانه ای که ازین نت داریم، آنها را بسیار شیک و خوشبو و‌ خوشپوش بر تن بانوان میدونم. یکی عطر کوییغ د روسی از برند شنل، و دیگری عطر کوییرل از برند رامون مونگال.
در هر دوی این عطرها یک چرم بسیار رام شده، صیقل خورده و شیک را در پس زمینه احساس میکنیم که علیرغم قدرت بالقوه ای که این نت در ذات خود دارد، اینجا کاملا دموکرات است. عقب نشسته و اجازه بحث وگفتگو و خودنمایی به دیگر نوتهای ضعیفتر از خود راهم میدهد و با آنها همراهی میکند تا در نهایت یک برآیند شیک و متین و خوشایند را به شما و اطرافیانتان تقدیم کنند.
تستشون رو به بانوان محترمی که دوستدار روایح چرمی هستن، پیشنهاد میدم: کوییغ د روسی از شنل با محوریت روایح فلورال و احاطه شدن و استوار شدنشان با چرمی ملایم وشامه نواز، و دیگری کوییرل از رامون مونگال با محوریت روایح وانیلی و گلی و کمی شیرین و بازهم احاطه شدن و استوار شدنشان بر یک پایه چرمی ملایم و خوشبو.
نکته جالب در مورد این دو عطر اینکه، بر تن بانوان کاملا زنانه به مشام میرسند و بر تن آقایان کاملا یونی.
سپاس از دوستان محترم عطرافشانی و بهترین وبسایت عطری ایران؛ عطرافشان. 💐
29 بهمن 1401 پاسخ تشکر
25 تشکر شده توسط : Mahdi 🄼🄾🄽🄰

متولد پاییزم و عاشق پاییز.. این عطر فاخر و ستودنی رو به مناسب تولدم، به خودم هدیه کردم البته با قیمتی خیلی خوب در آفرهای بلک فرایدی...
چی بهتر ازین که آدم بهترینها رو به خودش و به دیگران پیشکش کنه. مادی یا معنوی، آنچه که انجامش برمیاد..
ریویو کردن همچین روایحی کار من نیست، ولی شاید این عطر لوکس، جلوه هایی استخواندار از کشور بریتانیا را نمایندگی میکند. جلوه هایی مانندکاخ سلطنتی باکینگهام و یا پارلمان خواص انگلیس، که با اعلاترین و باکیفیت ترین آثار چوبی و چرمی دنیا تزیین شده اند و در قلب خود گلهایی رنگارنگ و خوش بو را جای داده اند که هر روزه بجهت حفظ زیبایی و تازگی و رایحه خوبشان، با گلهای تازه تر تعویض و جایگزین میشوند.
فضایی چرمی چوبی و اسموکی بسیار شیک، که در بطن آن بوی ملایمی از گلهای رنگارنگ نظیر رز و یاسمین و وایولت و غیره به مشام میرسد که شاید گل سرسبدشان وایولت است که سنگهای روی درب شیشه هم، همرنگ با آن کار شده است.
شاید این آخرین عطری باشه که به مجموعم اضافه کردم. روایحی مثل این، لانویت ۳، اونتوس (اگه کسی نیاد بگه اه اه و پیف و پیف)، تاکسیدو، چند عطر از لاین اکسلوسیف شنل، و چندتایی دیگه... روایحی هستند که به اندازه یک لایف تایم میتونم ازشون لذت ببرم و نیاز به عطر دیگری نداشته باشم.
با آرزوی بهترین ها برای همگی دوستان و به امید روزهایی شاد و پرامید برای ایران عزیزتر از جانمان. 🌷
09 آذر 1401 پاسخ تشکر
30 تشکر شده توسط : Rezvani Therezvani
تولدتون مبارک 🎊🍾
09 آذر 1401 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : Rohaam
سپاس از لطف و محبت شما دوست عزیزم. بزرگوارید 💐💐💐
09 آذر 1401 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : افشار
با عرض سلام
تولدتون مبارك ، با آرزوى بهترينها براى شما🎊
09 آذر 1401 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : ژیوان Rohaam
سلام تولدتون مبارک
در این دوران عجیب و سخت یکی از بهترین کارهای مثبتی که میشه انجام داد هدیه دادن به دوستان و اطرافیان هست حالا اگر به خودمون هم هدیه بدیم که واقعا عالی میشه مخصوصا یه همچین هدیه شاهکاری
09 آذر 1401 پاسخ تشکر
6 تشکر شده توسط : ژیوان Rohaam
از پیام پرمهرتون بینهایت سپاس دوست عزیزم. پاینده باشید و مانا 💐💐💐
10 آذر 1401 پاسخ تشکر
درود دوست عزیزم، سپاس از پیام و لطف شما. کاملا همینطوره که فرمودین. این رسم زیبا و قشنگ در فرهنگ ما ایرانیان نهادینه بوده و هست و اگرچه مشکلات عدیده این سرزمین باعث کمرنگ شدن آن شده، اما با قلب بزرگ مردمانش، بازهم با شکوه بیشتر احیا خواهد شد..
بیا تا جهان را به بد نسپریم
به کوشش همه دست نیکی بریم
نباشد همی نیک و بد پایدار
همان به که نیکی بود یادگار
فریدون فرخ فرشته نبود
ز مشک و ز عنبر سرشته نبود
به داد و دهش یافت آن نیکویی
تو داد و دهش کن فریدون تویی...

شاد باشید و مانا 💐💐💐
10 آذر 1401 پاسخ تشکر
13 تشکر شده توسط :  Someone Out There Saba  امیر رنجبر

دوست ندارم راجبت بنویسم تا روزی که بتوانم ترا تهیه کنم ... بهترین عطرچرمی و لوکس ترین و پرابهت ترین عطری که میشه در ذهن متصور شد همین عزیز دوست داشتنی است ... ریویو کامل ان طلبتان ...
05 آبان 1401 پاسخ تشکر
20 تشکر شده توسط : Rezvani محمدرضاسپهی
چقدرم گروووونه
05 آبان 1401 پاسخ تشکر
6 تشکر شده توسط : آرمان پيمان
درود دوست عزیز ،
فاکتور قیمت رو باید با در نظر کرفتن خیلی چیزا مقایسه کرد . درست است خرید این عطر بالای سی میلیون تومن برای شما آب میخوره اما اینکه توجیه خرید داره یا نه رو از دو زاویه میشه بررسی کرد .
خبلی از عطربازها که مرتبا خرید دارن و ماهی حداقل دو سه تا عطر میگیرن میتونن با جمع کردن پولش بعد از چندماه این رو تهیه کنن و اینجوری در نظر بگیرند که اولا با کیفیت ترین رو دارن دوما دو سه پافش کافیست و سوما که ۱۰۰ میل هست
اما از زاویه دیگر دوستانی هستند که تنوع طلب هستند و دوست دارند هر روزی یه عطری بزنند و کلکسیونشون رو بزرگتر کنن که خب توجیهی برای خرید نداره برای اون افراد .
پس از تست های بی شمار این عطر من خودم رو توی دسته اوا قرار دادم چون با پوشیدن کاملش دیگه هیچ عطری به چشمم نمیاد
06 آبان 1401 پاسخ تشکر
13 تشکر شده توسط : محمدرضاسپهی مهدی
جناب آقای امیر محمد ممنونم از توضیحات شما‌ . قطعا چنین هست و رژا داو از بی نظیرها
06 آبان 1401 پاسخ تشکر
10 تشکر شده توسط : مهدی آرمان
سلام دوست عزیز این کارو قابل پوشیدن برای خانم ها هم میدانید؟ و‌چه کاراکتری؟
10 دی 1401 پاسخ تشکر
درود دوست عزیز ،
به شخصه هیچ مرزی بین عطرهای زنانه و مردانه قائل نیستم و به این باور دارم که عطر و اثر اون عطر باید به شخصیت و کاراکتر طرف بخوره تا به غایت بدرخشه . مردی را میشناسم که نمیتواند حتی لحظه ای پرایوت لیبل را تحمل کند و زنی را میشناسم که دو باتل از آن تمام کرده است .
اما منظور سوال شما را خوب میدانم . بذارید بهتر برایتان وصف کنم این شاهکار رو . چرمی خشک اما انیمالیک و نیمه گیاهی با چاشنی روایح فلورال که حالتی نیمه پودری به عطر میدن رو در نظر بگیرید که در بالاترین و غنی ترین متریال ممکن فراهم شده باشه و تمامی روایح ناپسند رو فیلتر کرده باشه . بیشتر بجای اینکه این عطر رو لوکس تلقی کنیم بهتر است ان را پر ابهت تلقی کنیم . کاراکتری که هیچ نقص و ضعفی ندارد . چنان رایحه قوی و پیچیده است که کوچکترین ضعف فردی و شخصیتی باعث اذیت شدن شما میشه هنگام استشمام این عطر . این هشدار را جدی بگیرید .
پر ابهت ، پر قدرت و توانا ، نترسیدن در برابر نتوانستن و پایبند به اصول های شخصی تا پای جان . مقتدر و محکم رو به جلو .
به نظرم خانم ها هم میتوانند از این عطر استفاده کنند اگر کاراکتر بالا رو داشته باشند . تیپ رسمی و با اصالت ، شخصیتی نفوذ ناپذیر و محکم و جا افتاده ، حضور در محلی که باید به دیگران گوشزد کند ابهتش را .

***********

سالهاست به این سایت سر میزنم ، گاهی فعالیت دارم و گاهی خواننده ام . گاهی حس نوشتن دارم و گاهی نه .دوستان قدیمی حس مرا به خوبی میشناسند. امروز کامنتی دیدم که کمی مرا رنجاند . قدرت قلم ، قدرت شامه و بویایی و حس خوب انتقال ان به سایرین جنسیت نمیشناسد .عشق میشناسد . دوست خانمی را دارم که با بوییدن سنگین ترین عطرها چنان لذت میبرد و برایم مو به مو از کاراکتر و جزئیات عطر میگوید که من کیف میکنم و همچنین دوستان مرد زیادی هم دارم که به همین نحو هستند . در این سایت هم خانم هایی هستند که بسیار زیبا و دقیق با توجه به شامه خودشان عطر را توصیف میکنند و من لذت میبرم از خواندنشان . مجال و فرصت تشکر از آنها نبوده برایم هیچوقت .
" و آنگاه که هرا وارد شد و خدایمان را عاشق کرد و آه از عشق بی پایان سالومه ای که فریادش انوبیس را به زانو درآورد و درود به زنی که مادر مردهاست "
10 دی 1401 پاسخ تشکر
27 تشکر شده توسط : محسن جمالیان Rezvani
چه قد این جواب که دادید به دل من نشست.
چیزهایی که پسند کردم و به شخصیتمم میخورد رو راجبش اندک دودل بودم
حتی متعجب وقتی میدیدم در عطرافشان نهایتا یه دختر غیر من اینجا کامنت گزاشته ولی این حرف شما به یاد من میمونه و به زودی این کار رو می یابم و تن پوش میکنم

10 دی 1401 پاسخ تشکر
6 تشکر شده توسط : فاطمه فیضی پيمان
درود بر شما جناب امیرمحمد که از بهترین های عطرافشانید. وجودتان همچون کلامتان معطر و پابرجا.
10 دی 1401 پاسخ تشکر
12 تشکر شده توسط : حسین علوی 🄼🄾🄽🄰
کاملا موافقم+
عطر بسیار سنگینی هست
برای پوشیدن مکان و شخصیت خاص خودش رو طلب میکنه
حتی اگر وسع مالی طرف به خرید برسه
اما برای شامه نوازی و لذت بردن، باید سمپلی، دستریزی ازش تهیه کرد
به شخصه خودم تابحال به یاد ندارم که به محفلی دعوت شده باشم و این عطر رو اگر میداشتم، مناسب اونجا بوده باشه، هرچند پوششی در خور داشتم اما فضا اونطور نبوده
10 دی 1401 پاسخ تشکر
13 تشکر شده توسط : رضا عطردوست محسن جمالیان
درود و ارادت به همه دوستان گل ،
ممنونم از لطفتان هانی جان ، خانم فیضی و خانم فلاح و اقای روح الامین
هانی جان نوشته زیبایی درج کردی ، ممنون ازت
خانم فیضی لطف همیشگی شما به بنده باعث افتخاره
خانم فلاح یک چیز دیگه ای که راجع به کارهای روژا باید بهتون بگم این هستش که حتما و حتما روی لباس تست کنید . با تست روی پوست قضاوت نکنید . در تهران حضوری میتونید راحت تست کنید روی لباستون و نتیجش رو ارزیابی کنید . البته اگر فن شیپغ هستید ، دیاگلیو هم توصیه به تست میشه و اکیدا سوییتی عود هم به خانم ها توصیه میکنم . در روژا بخواین بازهم چرخی بزنید شماره یک و سه بسیار ارزنده هستند . شماره یک یونیک تر و گیرا تر هست اما سخت پسند تر و هارش تر . شماره سه بشدت جذاب و سکسی کار شده روی رایحه چرمیش
جناب روح الامین موافقم باهاتون موقعیت استفاده از این عطر برای درصد کمی از افراد میسر هست .

10 دی 1401 پاسخ تشکر
10 تشکر شده توسط :  Someone Out There Saba  Mahmod Akrami
سلام آقا امیرمحمد
چرا توصیه میکنید عطرای روژا روی لباس تست بشه؟ ممنون میشم اگه توضیح بدید 🙏
11 دی 1401 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : TIMELESS Amir Mohammad
اتفاقا دنبال این بودم که از روژا شاهکارای دیگه رو هم پیدا کنم
که چه خوب که شما راهنمایی کردید.
بی نهایت ممنون
اگه ممکنه در مورد جایی که گفتین برای تست بهم راهنمایی کنید یا یه جوری در پیام شخصی به من بفرمایید اگه حتی سایت اجازه نوشتنش رو‌نمیده. بازم تشکر از شما و راهنماییتون
11 دی 1401 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : Amir Mohammad بابک
منظورتون از شماره سه همین ROJA DOVE - Roja Dove Parfum Royale #3 هست؟
11 دی 1401 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : بابک
درود دوست عزیز ،
عطرهای روژا بسیار کمپلکس هستند و بازی نت زیادی دارند . فرصت نیاز دارند تا در آرامش خودشون رو به نمایش بذارن . روی لباس به چند دلیل بهتر است ، اول اینکه طول عمر بیشتری دارد و راحت تر میتوانید از تمامی وجوه زیبای اون بهره مند بشید و به عطر زمان بدهید زبرا درک رایحه به زمان زیادی نیاز دارد تا بتوانید مطمئن شوید که با شخصیت شما سازگار هست یا نه . دوم به دلیل گرمای برخی عطرهایش هست که گرمای بدن و پوست ممکن هست مانع ان باشد و از طرف دیگری هم ممکن هست روی پوست برخی افراد یک سری نت ها به خوبی باز نشن و به اصطلاح خفه بشن که مربوط به بیوشیمی پوست انسان هست .
11 دی 1401 پاسخ تشکر
13 تشکر شده توسط : Sajjad  Someone Out There Saba
درود خانم فلاح ،
خواهش میکنم ،
در پالادیوم فروشگاه زنجیره ای معروفی هست که یک شعبه دارند و میتوانید همه کارهای روژا را تست کنید حتی دیاگلیو هم جدیدا اوردند . در میدان ارژانتین هم میتوانید تست کنید . خیر منظورم د لا نویی شماره یک و سه هست .
11 دی 1401 پاسخ تشکر
6 تشکر شده توسط :  Someone Out There Saba  سعید رضایی شوشتری
اهان لانویی ۳
بععله کار خیلی خیییلی خوبیه 🤩🤩
11 دی 1401 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : اردلان پيمان
ممنون از توضیحتون. درباره پیچیده بودنِ اغلب عطرای روژا داو هم کاملا باهاتون موافقم؛ تو ماه‌های اولی که خیلی به عطر علاقه‌مند شده بودم همین گریت بریتین و دیاگلیو رو تست داشتم ولی اصلا قادر به تفکیک نت‌ها نبودم و تقریبا هیچی ازشون نفهمیدم 😅
11 دی 1401 پاسخ تشکر
7 تشکر شده توسط : TIMELESS علی رشوند
ای جان پس با پالادیوم دوباره اشتی کنم چون اخرین بار ایران مال نداشت و من نا امید و سر افکنده شده بودم. به خصوص که این کار خیلی جلب نظرمو کرده حتی اگه برای خودم نه برای هدیه دادن به کسی که دقیقا با توضیفات کاراکتریستیک شما از این عطر در ذهن من نقش بست. بازم ممنون از راهنماییتون.
12 دی 1401 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : Amir Mohammad فاطمه فیضی
عرض سلام
نظرات شما رو من همیشه دنبال میکردم همواره نظرات شما بسیار برای من مفید بوده بعد از مدتی که اومدم به عطرافشان سر بزنم و دیدم شما دوباره مطلبی نوشتید حقیقتا خوشحالی در من جاری شد سخنان شما مانند حقایقیست که تشنه به دنبال آن میگردم ولی پیدا نمیکنم زمانی که به آن ها رسیدم مانند دست یافتن به آب بعد از روزها تشنگیست عمق و شفافیت در سخنان شما فریاد میزنه و محض مینوسید خواستم تشکر کنم از شما مچکرم بابت حضور ارزشمندتون
15 دی 1401 پاسخ تشکر
14 تشکر شده توسط : Mehran سعید رضایی شوشتری
درود دوست گرامی ،
نظر لطف شماست ، بسیار خرسندم که افرادی هستند که با ذهن نوشته های من پس از مکیدن رایحه رقصان عطرها روی پوستم ارتباط برقرار میکنند … تا جایی که بند بند وجودم توانایی نوشتن از درون مایه عطرهای کاردرست رو داشته باشه دریغ نمیکنم چرا که نوشتن راجع به اون عطرها هم برایم مانند بوییدنشان لذت بخش است .
****
پیرمردی را دیدم که در کوچه باغ های شهری دورافتاده لنگ لنگان قدم برمیداشت . دائم یک چیز را با خودش تکرار میکرد . شنیدن ان چیز برایم مبهم بود . از او پرسیدم تولدش را . فرمود : تمامی درخت هایی که در این عمر طولانی زندگی ام دیده ام ، یک روزی ، یک زمانی ، یک لحظه ای ، برگ هایشان همگی میریزد . لنگ لنگان به راهش ادامه داد و مدام چیزی که تکرار میکرد تا به امروز در ذهن من تکرار میشود “ زنده باد ان کس که میوه برداشت “
کاش میشد رد پای او را از سر بگیرم تا بازهم برایم درس بگوید …
16 دی 1401 پاسخ تشکر
22 تشکر شده توسط : Rezvani Therezvani

با سلام
رایحه و پرفورمنس بسیار عالی
قیمت بسیار بالا
۴۰ تومن
بهر جهت خریدم
02 دی 1400 پاسخ تشکر
14 تشکر شده توسط : محمد جواد رضوانی مهدی

فقدان ایکاروس عزیز واقعا حس میشه خیلی دوست داشتم نظرشونو در رابطه با این کار بدونم
22 مرداد 1399 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط :  Someone Out There Saba  Rezvani

سلام جناب م.س عزیز اگه در سایت حضور دارین بی صبرانه منتظر نظر و بررسی شما راجب این کار هستم
09 مرداد 1399 پاسخ تشکر
علی عزیز، در طی این چندسالی که درگیر مقوله عطربازی شدم چندین بار نظرم در مورد اینکه بهترین عطر روژا داو کدومه تغییر کرده. در حال حاضر همین عطر گریت بریتین محبوبترین عطر من از این خونه است. حتما میدونین که روژا داو این عطرو برای معرفی پادشاهی بریتانیا ساخته و سعی کرده کیفیتی اشرافی و سطح بالا در این عطر ایجاد کنه که نمادی از تاریخ و فرهنگ کشورش باشه.
به نظر من ایشون از این هم فراتر رفته و محصول نهایی نه فقط اشرافی که دست نیافتنیه. فکر میکنم شخصیت هاول تو فیلم قلعه متحرک هاول باید چنین بویی بده.
خیلی ها این عطرو با کویغ د روسی مقایسه میکنن و البته دی ان ای عطر احتمالا از همون کار الهام گرفته ولی طبق معمول مهارت روژا داو کارو چندین مرحله از سلفش جلوتر برده و تجربه ای نفس گیر برای یه عطرباز ایجاد کرده.
این عطر معمولا در درجه اول چرمی با ویژگیهای انیمالیک قلمداد میشه. اما شخصا برجسته ترین آکوردهای کارو نوتهای گلی میبینم که از نوت میانی به عطر اضافه میشن. یاس و کمی رز و مهمتر از بنفشه که کیفیتی پودری به کل کار میده و کیفیت وحشی آکوردهای چرمی و انیمالیک رو کنترل میکنه.
به نظرم گرچه این کار خیلی مردونه تر از کویغ د روسی هست ولی هنوزم تو محدوده یونیسکس قرار میگیره. صد در صد شبانه است ولی بهرحال پوشیدنش کار هر کسی نیست. یعنی ابهت کار اینقدر بالاست که تصور آدمی که این عطر رو تنش بشینه واقعا سخته.
10 مرداد 1399 پاسخ تشکر
16 تشکر شده توسط : Rezvani محمدرضاسپهی
سلام جناب م.س عزیز واقعا لذت بردم و کمال تشکر از شما دارم
10 مرداد 1399 پاسخ تشکر
به نکته ی خیلی جالبی اشاره کردید. چن وقت پیش روژای داو فتیش رو دیدم و تو این فکر بودم که اه داشتم تورو دنیام یه صفای دیگه داشت..
بعد خودمو تصور کردم که این عطرو زدم و گفتم حالا خووتو چی صدا میکنی؟ سر ویلیام لورد سرافرازی؟
نه واقعا نمیشه ژستشو گرفت
10 مرداد 1399 پاسخ تشکر
6 تشکر شده توسط : آماتور 2 فاطمه فیضی
اینی که میگید تصور اون هیبتی که این عطر رو تنش بشینه خیلی سخته نکته جالبی بود
10 مرداد 1399 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : فاطمه فیضی رضا یگانه

سلام عرض میکنم خدمت جناب م.س من نظرات داشتم میخوندم دوست دارم نظر شما را راجب این کار بدونم چون خودم تهیه کردم این کارو گفتم شما تخصصی بگید لذتشو ببریم با تشکر
10 تیر 1399 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : فاطمه فیضی

Ali
10
رایحه
10
ماندگاری
9
پخش بو
9
طراحی شیشه
پیمان عزیز واقعا لذت بردم دستت درد نکنه مطالب با ارزشی بود برای من امیدوارم همیشه در این سایت فعال باشید و امیدوارم ما هم بتوانیم این عطر بخریم و لذت ببربم با تشکر فراوان از شما
19 بهمن 1397 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : فاطمه فیضی رضا یگانه

Ali
10
رایحه
10
ماندگاری
9
پخش بو
9
طراحی شیشه
سلام پیمان عزیز تشکر از راهنمایی کردی من خودم عطر روژا تست کردم معرکه است متاسفانه قیمتش خیلی بالاست و خیلی خاص حدود ۳۰ میلیون تومان حتما شما تست کنید و نظراتون بنویسید تا بهرهمند شویم باز هم تشکر
19 بهمن 1397 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : فاطمه فیضی رضا یگانه
علی عزیز،
سلام دوباره.
عذر می خوام که در پست قبلی اشاره ای به عطر “Roja Haute Luxe” نکردم. خیلی خوشحالم که شما از این کار تست داشتین. من هم این کار رو در ماه جاری تست کردم. با شما موافقم، این کار فوق العاده خاصه و البته کمیاب، همین کمیابی شاید بتونه بخشی از قیمت بالای اون رو توجیه کنه ( حدود 3000 دلار برای یک بطری100 میلی لیتری).
“Roja Haute Luxe” یک عطر در گروه بویایی شیپغه که خود روژا داو اونرو عطری گرم& خشک، ادویه ای، نرم، پودری و سنسوال توصیف می کنه.
روژا داو علاقه خاصی به گروه بویایی شیپغ داره که این علاوه بر ذائقه شخصی، به نظر من شاید بتونه ناشی از سابقه کاری او در گرلن باشه. در هر صورت در بعضی کارهای روژا داو، ارجاعات غیر قابل انکاری به کارهای کلاسیک و شاهکار گرلن دیده می شه. بسیاری معتقدند شباهت های دیاگیلو با عطر میتسوکو از گرلن غیر قابل انکاره. احتمالاً می دونین که روژا داو علاقه خاصی به دیاگیلو داره و در یکی از مصاحبه هاش که اخیراً منتشر شده میگه اگه اون رو بابت یکی از کارهاش بخوان بیاد بیارن، ترجیح می ده اون کار دیاگیلو باشه.
بگذریم، در هرم بویایی “Roja Haute Luxe”، شاید گرونترین نوت مربوط به امبرگریس باشه. روژا داو تاکید می کنه از امبرگریس طبیعی در کارهاش استفاده می کنه. در نظراتی که در خصوص کارهای روژا داو در مراجع هست کمتر افرادی پیدا می شن که منکر کیفیت بالای کارهای روژا داو بویژه این کارش باشن. درحالیکه عده زیادی هستند که میگن حتی استفاده از مواد طبیعی و گران قیمت، قیمت بالای کارهای داو و بویژه این کار رو توجیه نمی کنه. اما شاید خاص بودن اون و کمیاب بودنش توجیه کننده باشه.
بنا به گفته روژا داو در مصاحبه اخیرش، این عطر، عطر امضای شخصی ایشون هست و تا مدتها فقط برای استفاده شخصی خودش اون رو می ساخته. بعد از اینکه حاضر میشه اون رو به صورت تجاری تولید کنه بازهم تولید بالائی رو به اون اختصاص نمیده. داو هرسال در روز تولدش، 250 بطری 100 میلی از این کار رو تولید می کنه. همین و بس. با در نظر گرفتن اینکه در کل دنیا در حال حاضر تنها حدود 300 فروشگاه هستن که کارهای روژا داو رو عرضه می کنن، واضحه که به تعدادی از این فروشگاه ها در سال حتی یک بطری هم از این کار نمی رسه.
همونطور که می دونین داو در اینکار از همه نت های مورد علاقه اش استفاده کرده. داو اعتراف می کنه که به طلا علاقمنده و جالبه که در داخل بطری این عطر، تراشه های طلا وجود داره که در عطر شناورند. خوب واضحه که طلا تاثیری در رایحه این عطر نداره. استفاده از تراشه های طلا در داخل بطری عطر در کنار Look بی نظیری که به بطری میده، شاید کمکی باشه برای توجیه قیمت بالای عطر. در هر صورت اسم عطر Haute Luxe هست که به معنی لوکس عالی یا لوکس سطح بالا است. با این اوصاف، آیا میشه چیزه دیگه ای بابت قیمت این کار انتظار داشت؟ واضحاً بازار هدف داو و مشتریانی که خریدار این عطرند، از نظر داو کسانی هستند که حاضرند برای خاص بودن، بهای اون رو بپردازند حتی اگه این بها به نظر خیلی ها بیش از حد بالا باشه.
اگه در نظر بگیریم که هر 10 اسپری از این عطر معادل یک میل باشه، حدوداً یک بطری 100 میلی این عطر برای 1000 بار اسپری کافی خواهد بود. یعنی هر بار اسپری این عطر معادل 3 دلار و یا با قیمت فعلی دلار بین 30 تا 36 هزار تومان برای صاحب اون تموم میشه. خوب البته باید این رو در نظر داشت که غلظت این عطر Extrait هستش و دو اسپری از این عطر با توجه به ماندگاری فوق العاده اون از کافی هم کافی تره. به عبارت دیگه این عطر اگه هفته ای یک بار استفاده بشه برای یه چیزی حدود 10 سال و اگه به طور روزانه استفاده بشه برای حدود 2 سال کافی خواهد بود. خوب این یعنی اینکه این عطر حتی با این قیمت می تونه برای بعضی از افراد از ارزش خرید برخوردار باشه.
ببخشید، خیلی پر حرفی کردم.
موفق باشین علی جان.
19 بهمن 1397 پاسخ تشکر
10 تشکر شده توسط : محمد جواد رضوانی محمدرضاسپهی

Ali
10
رایحه
10
ماندگاری
9
پخش بو
9
طراحی شیشه
سلام پیمان عزیز شما تست کردین عطر بیشتر بنویسید ازش اقا شما عطر خود روژا تست کردین در کل کدام ترجیح میدین از سری اوت لوکس خودم دیاگیلف دارم عالی متاسفانه اقای ایکاروس و م.س و غیره در سایت نیستن بشه بیشتر فهمید و یاد گرفت در کل خوبه اقای کبیری و دوستان هستند
18 بهمن 1397 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : پيمان
علی عزیز،
سلام.
راستش من هم مثل شما مایل بودم در خصوص کارهای روژا داو، بتونیم از نظرات دوستان با تجربه مون مثل ایکاروس عزیز بهره مند بشیم. امیدوارم ایشون، سام، فریار، میثم وظیفه، خانم سحر و خیلی های دیگه باز به این سایت برگردند و ما رو از نظرات همیشه مفیدشون بهره مند کنند.
بهر شکل جهت اطلاع شما دوست عزیز، من چند کار از روژا داو شامل فتیش، انیگما، دیاگیلو، دو لا نوئی شماره 1 و همین گریت بریتین رو دارم.
احتمالاً مطلع هستین که روژا داو در سال 2013 بعنوان سفیرخلاقیت برای کمپین بریتانیای کبیر منصوب میشه و در واقع در عطر Great Britain، قراره آنچه که از نظر روژا داو باعث میشه که “Britain” از نظر خود بریتانیائی ها و شاید دیگران، “Great” به نظر بیاد رو در یک عطر ارائه کنه. شاید بشه گفت جوهره بریتانیای کبیر. در این راستا، روژا داو نماد های از بریتانیا که بویژه یادآور اشرافیت و سلطنت در بریتانیا هستند رو در قالب یک عطر شیپغ که وجه چرمی برجسته ای داره تحت عنوان “Great Britain" در سال 2015 عرضه می کنه. این یک عطر در سری Haute Luxe (به انگلیسی High Luxury) با غلظت پرفیوم هستش که می تونه گرم و روبه معتدل تلقی بشه و از این جهت از نظر من می تونه در زمستان، پائیز، بهار و حتی تحت شرایطی در روزهای نه چندان گرم تابستان استفاده بشه.
روژا داو یک بار دیگه هم در چالشی مشابه از طرف روزنامه Sunday Times دعوت میشه به ساخت یک عطر برای Capture کردن رایحه اسکناس های کاغذی 10 پوندی که قرار بود جمع آوری بشن و به جای اونها اسکناس هایی که روی نوعی پلاستیک چاپ میشن در دسترس قرار بگیره، با این هدف که یه جورائی جلوی فراموشی رایحه خاص این اسکناس ها که به نظر بعضی ها جذاب بوده رو بگیرند و اونرو ابدی کنند. از فرایند طراحی تا ساخت این عطر ( اگه بشه بهش عطر گفت) یک ویدیویی حدوداً 10 دقیقه ای توسط روژا دوا تهیه شده که در کانال Roja Dove در یوتیوب در دسترسه. توصیه می کنم حتماً این ویدیو رو ببینید.
موفق باشین.
19 بهمن 1397 پاسخ تشکر
7 تشکر شده توسط : محمدرضاسپهی rick
به مدیریت محترم سایت،
با عرض سلام.
به استحضار می رساند عکس اول از مجموعه عکس های ارائه شده برای Great Britain، مربوط به عطر دیگری به نام Britannia است. در صورت صلاحدید اصلاح بفرمائید.
با تشکر.
19 بهمن 1397 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : Hediye محمدرضاسپهی
پاسخ مدیر : سلام و احترام
تشکر از شما

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟