IMAGINARY AUTHORS - Every Storm a Serenade

ایمجینری اوترز اوری استورم ای سرند

مردانه - زنانه
کد کالا : ATR-37011
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : معطر گیاهی
عطار : جوش میر جوش میر
طبع : خنک
مشخصات تولید
نام برند : ایمجینری اوترز
کشور مبدأ : ایالات متحده
سال عرضه : 2015
کد کالا : ATR-37011
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 0
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
0 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    0
  • نمی پسندم
    0
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    0
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    0
  • رسمی
    0
تعداد رای های ثبت شده : 2
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

IMAGINARY AUTHORS Every Storm a Serenade - ایمجینری اوترز اوری استورم ای سرند

از عطر هایی با سبک بویی خنک و جذاب و به یادماندنی می باشد که اولین بار در سال 2015 به بازار عرضه شده است. عطار آن جوش میر می باشد و در خانواده عطری معطر گیاهی قرار می گیرد. از اسانس های بکار برده شده در این عطر می توان به آب دریا ، خس خس ، عنبر، ترکیب کالون، اوکالیپتوس اشاره کرد.

برند ایمجینری اوترز
عطار جوش میر
طبع خنک
سال عرضه 2015
گروه بویایی معطر گیاهی
کشور مبدأ ایالات متحده
مناسب برای آقایان و بانوان
اسانس اولیه آب دریا ، خس خس ، عنبر، ترکیب کالون، اوکالیپتوس
نمره کاربران
Every Storm a Serenade-ایمجینری اوترز اوری استورم ای سرند
رایحه
0
بدون رای
ماندگاری
0
بدون رای
پخش بو
0
بدون رای
طراحی شیشه
0
بدون رای
این عطر برای من یاد آور ...
نظرات کاربران (3 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
اومدم اینجا ریویو بخونم دیدم کلا وسط دعوا هستم اصلا نمیدونم سر چی بوده از کجا شروع شده؟!!
دوستان اگه فرصت کردین یه ریویویی هم بنویسین:)))
09 اردیبهشت 1399 پاسخ تشکر
این دعوا برای 2/5 سال پیش بود. شما خیلی دیر تشریف آوردین. الان همگیشون با همدیگه آشتی کردن :)))
09 اردیبهشت 1399 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : سعید مهسا نصرتی
البته حضور که داشتم ولی خب نمیشه تمام کامنتها رو خوند مخصوصا برای این برندهای کمتر جا افتاده که حالاحالاها اسمی ازشون نمیشنویم. خیلی عجیبه بعضی کارها رو از برندهای مشهور انتظار داری 5صفحه نظر و بحث و ریویو براش ثبت شده باشه ولی دریغ از یه کامنت که پرسیده باشه(( کسی این کارو تست کرده برامون توصیف کنه؟)) ولی بعضی کارهای ناشناخته چندین خط کامنت نوشته شده براشون
15 اردیبهشت 1399 پاسخ تشکر

پویا جان بحث سنتی و مدرن بودن و اینها نیست!!!مدرن بودن هم به هیچ وجه تقارنی با لودگی و پایین آوردن سطح بحثها نداره!!و فقط باعث میشه فعالیت اعضای متین و با تجربه براشون فرسایشی بشه(کما اینکه علت ترک کردن سایت توسط خیلی از کاربران هم همین بوده).بعضی دوستان اینجا رو با سایت های همسریابی و مشاوره ازدواج اشتباه گرفتن،به اینها نباید توجه کرد تا با مراجعه به روانپزشک خودشونو درمان کنن،وقتی که تمام متولیان فرهنگی کشور در خواب نازن و فعالیت های فرهنگیشون هم در راستای تخریب فرهنگه اتفاقا وظیفه ما چیه؟این که انفعال رو کنار بذاریم و فعالانه سطح فرهنگی جامعه رو از هر طریقی ارتقا بدیم که خب یکی از مهم ترین زمین هاش همینجور جاهاست و باید قدر دونست. ضمنا این که میگین زبان انگلیسی فلانه و بهمانه کاملا درسته و شما در واقع بدیهیات رو فرمودین اما نتیجه گیریتون اشتباهه،این روزا همه زبان انگلیسی که هیچ چنتا اضافه هم بلدن اما دلیل نمیشه اگه من به زبان فرانسه تسلط و علاقه دارم بیام اینجا فرانسوی بنویسم،خب پیر خیلی ها دراومده که ما الان زبان خودمونو داشته باشیم بعد همینجوری بیایم چوب حراج بهش بزنیم؟!من که اینطور فکر نمیکنم. بنده هم قصد ناراحت کردن شما و هیچ فرد دیگه ای رو ندارم امیدوارم از من ناراحت نشده باشین.سپاس
16 آبان 1396 پاسخ تشکر
بنده نظرم رو به صورت پاسخ درج کردم اما جداگانه ثبت شد!!!
16 آبان 1396 پاسخ تشکر
سوراکی جان
اینکه شما سطح بحثها رو بالا میبرید خیلی هم عالیه.
هر کی میخواد بمونه هر کی میخواد وایسه، اینجا که میراث پدری ماها نیست که صاحبش باشیم.
دوستمون هم فقط سوال کرد که عطر جذاب کدومه؟ نمیدونم چرا بهشون برچسب روانی میزنید.
اینکه چندین تا زبان بلدید نشون دهنده ی نبوغ جناب عالیه.
قبلا" هم گفتم، بنده اینجا نیستم که سر کلاس درس بشینم یا چاپلوسی بکنم تا سطح علمیم بره بالا.
در آخر خیلی از دوستان رو با سبک نوشتنشون میشناسیم و امضای نویسنده رو میشه گفت تو هر کامنتش میشه دید. بنده هم سبک نگارشم چه خوب چه بد اینطوره و قطعا" بخاطر نظر کسی سبک نوشتنم رو تغییر نمیدم.
این آخرین کامنت بنده در مورد این موضوعه، امیدوارم دیگران رو انقدر راحت قضاوت نکنید.
16 آبان 1396 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : azi
اجازه بدبد مثل خودتون باهاتون صحبت کنم،یک فرافکنی مطلق دیگه از زباندان و تاریخدان بزرگ جناب پویا!!دوست عزیز گویا شما یک مقدار گیرنده هاتون ضعیفه حقیقتا(فکر کنم سایر دوستان هم تا حالا متوجه شده باشن اما به روتون نمیارن)!!! چپ و راست برداشت هایی کودکانه از حرف دیگرانو بهشون نسبت میدین که این احتمالا از خوانش پریشی شما ناشی میشه.بیشتر از این وقت خودمو صرف جواب دادن به امثال شما نمیکنم و برای احترام گذاشتن به خودم این آخرین نظر من در این سایته،قضاوت رو به عهده سایر دوستان می سپارم.
16 آبان 1396 پاسخ تشکر
تا حالا فکر کردین اگر میخواستین مذاکره کنین، اون هم در مورد دو مسئله ایی که کاملا با هم تضاد دارین،نتیجه مذاکراتتون چی می شد؟
مثل بچه ها قهر می کردین؟ یا با هم درگیر میشدین؟مدرک و پست و مقامتون به رخ هم میکشیدین؟هم دیگر و تحقیر میکردین؟تیکه به هم میپروندین؟ برچسب های مختلف به هم میزدین و ...
همش زیبا سخن گفتن؟ سخن زیبا بگیم هم بد نیست
16 آبان 1396 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : TH_MEN
1740 عزیز
بنده هیچوقت دوست ندارم دلی رو بشکنم.
بار اول بنده مورد عنایت قرار گرفتم که هیچ واکنشی نشون ندادم و سکوت کردم.
بار دوم در همین صفحه مورد لطف قرار گرفتم که کامنتی بسیار نرم و از در دوستی گذاشتم تا بلکه دل ایشون هم نرم بشه.
اما متأسفانه علیرغم فروتنی و مهربانی بنده نه تنها مواضع ایشون نرم نشد، بلکه امروز کوبنده تر اتهاماتشون رو به بنده وارد نمودند.
آخه با اطلاعات ناقص که آدم قضاوت درست نمیتونه بکنه.
کجا من گفتم سریال اروپایی میبینم؟ کجا گفتم هر چه هایپ بشه من دنباله روش هستم؟ لابد عکس چستر رو هم برا این گذاشتم که خودکشی کرده و از اول دوسش نداشتم و برای موج سواری اینکارو کردم.
یک بار گفتم به زبان و تاریخ اروپا علاقه دارم، اونم برای معرفی عطر و گرفتن راهنمایی بود که ایشون این مسئله رو Bold میکنند. ما که نیومدیم اینجا لایک جمع کنیم که ایشون دنبال یارگیری هستند.
بنده 31 سالمه و هیچوقت بخاطر حرف دیگران قهر نمیکنم، قبلا" هم تو کامنتام گفتم که نظر مخالف رو تحمل کنیم و قهر نکنیم.
16 آبان 1396 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : TH_MEN
اول از همه چی سلام :

سلام سلامتی و آرامش میاره .

من هم مثل بسیاری از بازدیدکننده های سایت دارم از این سایت بازدید و استفاده میکنم ولی هیچ دخالتی نمیکنم آدم عاقل و بزرگ وکیل وصیع نمیخواد .
فقط با صبر و حوصله منتظر هستیم و ببینیم تواناییه اینو دارین که با هم کنار بیایین ؟ فقط یک کلمه چاره ساز هست ، اونو خوتون میدونید .

روزهای آرام و خوشی داشته باشین .
16 آبان 1396 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : مهدی azi
سلام به همه عزیزان
کاش پذیرش و ظرفیت نقد بالاتر بود جناب سوراکی از شما انتظار این بود جو را متشنج نکنید جناب پویا هرگز بی ادبی و جسارتی نکرد روزی که من شجاعانه در برابر نقدهای غیرعلمی در مورد یک برندی ایستادگی کردم اکثر دوستان مخالفت کردند ولی من با حوصله بدون عصبی شدن کلی دوست پیدا کردم خب دیدید دوستانی که کماکان خواستار تشنج بودن چاره ای جز برچسب زدن به جناب ایکاروس ندیدن و هر حرف درست و نادرستی را به ایکاروس نسبت دادن یا عطر معرفی شده و لانچ نشده را با دیسیپرینه روشنفکری دیسلایک کردن و الان خیلیشون دیگه اصلا در سایت حضور ندارن قرار نیست نقدهای ارام و بدون جسارت و بی ادبیو برنتابیم اونم از سمت شما که انصافا از کاربرای خوب و مودبی بودید در مورد زبان خدا را شکر تکنولوژی کار همه را اسون کرده اگه کسی زبانی بلد نباشه ترنسلیت و انواع نرم افزارها برای ترجمش هست و دیگه یه جورایی همه امکان مطالعه همه اسنادو دارن چیزی که نخ نما و کوچه بازاری قلمداد کردید نظره مردمه سراسر دنیاست موضوع عطرو ساده کنید نظر مردم از هر منبعی مهم تره دیشب 11 مورد بازخورد از یک عطر داشتم خب حالا هزار بار که رویوی منفی بنویسن چون کوچه و بازار قبولش دارن این عطر عطره مناسبیه بجای قهر کردن تحمل نقد را بالا ببرید و جمع را ترک نکنید
16 آبان 1396 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : پویا

ایکاروس عزیز سلام
دوتا سوال داشتم از شما
اول اینکه ملاک نیش بودن یا نبودن آخرش چیه دقیقا؟و اصلا این تعریف به ترتیب چقدر مهم و چقدر دقیقه؟آیا مرز مشخصی وجود داره؟کیفیت،خاص بودن یا همه پسند نبودن،دسترسی،مقدار تولید و میزان تبلیغات چقدر در دایره این تعریف اثر گذاره؟و آیا واقعا باید برندی مثل کرید نیش خطاب بشه؟

دوم اینکه ملاک قیمت گذاری عطرها چیه و چه فاکتورهایی در اون دخیل هستن؟
پیشاپیش ممنونم
12 آبان 1396 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : ssh
ایکاروس جان فکر کنم این سوال من در بین حجم عظیمی از نمک پراکنی دوستانی که گویا خیلی هم به زبان انگلیسی و محاورات کوچه بازاری لوس و نخ نما علاقه دارن کاملا گم شد!!!ممنون میشم اگه راهنمایی بفرمایید.باز هم سپاس.عذرخواهی بنده رو بابت پرسیدن سوالات زیاد بپذیرید لطفا.
13 آبان 1396 پاسخ تشکر
سوراکی عزیز اجازه بده در پیرامون یک نیش خوب این بحث رو از سر بگیریم. نیش تغییرات فراوانی کرده. نیش از نطر من هنوز آغاز نشده و آنچه که اکنون نیش مینامیم هنوز کنجکاوی برندها و افراد حول روایح هست. چون هر مفهومی بایستی دو بخش داشته باشه. محتوا. و فرم. نه تنها اجرا و فرم باید نیش باشه بلکه محتوا و احزای عطر هم بایستی نیش باشه. نمیتونید با پرتقالی که توی تغ هست با همون بیاید و نیش بسازید. نمیشه با کاراکتر جیم کری اومد و بزرگراه گمشده ی لینچ رو ساخت. نمیشه با آموزه هایی که از عطرسازی دیزاینر به ارث بردین مدعی ساخت نیش شد. قطعا این وسط خیلی ها استثنا هستن ولی در یک قالب کلی من شخصا اکثریت به اتفاق برندهای نیش کنونی رو دیزاینر میدونم.
13 آبان 1396 پاسخ تشکر
13 تشکر شده توسط : Mehran مهسا نصرتی
سوراکی عزیز و مهربانم
فکر کنم منظورتون بنده بودم. گاهی اوقات بخاطر سنتی بودن جامعه مجبورم نظراتم رو به شکل طنز بیان کنم که کسی دچار شور حسینی نشه و خونم ریخته نشه! قبلا" هم در گوچی پور اوم 2 به بنده لطف فرموده بودید فکر کنم. بله، بنده به زبان انگلیسی علاقه مندم، چون فکر میکنم زبان بین المللی هستش و با دونستن این زبان میشه در مورد هر چیزی، حتی عطر تحقیق کرد.
باز هم ممنون از توجهت و اگر از دست بنده ناراحت شدی واقعا" معذرت میخوام، چون هیچوقت دوست ندارم هیچ کس رو ناراحت کنم.
عشق و احترام بسیار به تمامی دوستان عطر افشانی.
13 آبان 1396 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : امیر حیدری مهسا نصرتی

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟