ROJA DOVE - Enigma Pour Homme

روژا داو انیگما پور هوم

مردانه
کد کالا : ATR-36984
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : رایحه های شرقی
عطار :
طبع : گرم
مشخصات تولید
نام برند : روژا داو
کشور مبدأ : انگلستان
سال عرضه : 2013
کد کالا : ATR-36984
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 0
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
0 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    21
  • نمی پسندم
    0
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    3
  • + 45 سال
    1
  • روزانه
    0
  • رسمی
    6
تعداد رای های ثبت شده : 51
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

ROJA DOVE Enigma Pour Homme - روژا داو انیگما پور هوم

محصولی شیک و جذاب که در سال 2013 میلادی عرضه شده است. این عطر توسط برندی مطرح به نام روژا داو به بازار عرضه شد و رایحه آن گرم می باشد . و در دسته عطر های رایحه های شرقی قرار می گیرد. از اسانس های بکار برده شده در این عطر می توان به ترنج ، بهار نارنج، فلفل ، یاس، زنجبیل ، تنباکو ، لوبان ، وانیل ، نعناع هندی اشاره کرد.

برند روژا داو
طبع گرم
سال عرضه 2013
گروه بویایی رایحه های شرقی
کشور مبدأ انگلستان
مناسب برای آقایان
اسانس اولیه ترنج ، بهار نارنج، فلفل
اسانس میانی یاس، زنجبیل ، تنباکو
اسانس پایه لوبان ، وانیل ، نعناع هندی
نمره کاربران
Enigma Pour Homme-روژا داو  انیگما پور هوم
رایحه
8.8
15 رای
ماندگاری
8.9
15 رای
پخش بو
8.3
15 رای
طراحی شیشه
8.9
15 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند روژا داو
نظرات کاربران (14 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
اگر از اون دسته افراد هستین که همیشه وقت انتخاب ساعت مچی از کلکسیون شخصیتون بین پوشیدن رویال اوک ای پی و ناتیلوس پتک فیلیپ دو به شک هستین و کت شلوار تون بسپوک و دست دوز یه دیزاینر ایتالیاییه یا حد کم از سری دوزی های ارمنجیلدو زیناس و دکمه سردست های کارتیه رو هیچ وقت از قلم نمی اندازین جای درستی اومدین ، روژا داو و بوتیکش بهشت موعود شماست و انیگما نسخه پارفوم هم دروازه ورود بهش ، این عطر ها طراحی می شن تا دنیای فوق لوکس شما رو کامل کنن و این نوید رو بهتون می دم که اینجا حداقل دو جین عطر پیدا می کنین که از با کیفیت ترین مواد اولیه چه طبیعی چه غیر طبیعی به شکلی هنرمندانه و با نبوغی سرشار طراحی شدن ، پشت این روایح هم دنبال داستان و فلسفه و معنا نباشین این ها ساخته می شن تا حس لوکس گرایی شما رو ارضاء کنن ،
صبر کنین حالت دومی هم داره و اینکه شما مجنون دنیای عطر هستین و به این اعتقاد دارین که داشتن یه عطر شاهکار بهتر از ده تا عطره معمولیه ، با ادای احترام به گروه دوم بایستی بگم دنیای عطر دنیای صفر و یکی نیست و گاهی اوقات با پرداخت یک دهم قیمته عطرهای لوکس می تونید کیفیت و نبوغی مشابه رو تجربه کنید و هر چقدر از عمر عطربازی شما بگذره بیشتر درگیر این حقیقت زیبا می شین ،
از حاشیه بگذریم این کار علاقمندان به تنباکو رو حقیقتا شوکه می کنه ، همینطور انیگما برای کسی مثل من که اعتقاد داره توباکو وانیل تامفورد بیشتر از اون چیزی که لایقشه هایپ شده مثل معجزه می مونه ،
پرده آغازین انیگما :
رایحه ای مشروبی در کنار هل و فلفل و هاله ای از گرانیوم و رز و البته زنجبیل بسیار تحسین بر انگیز که نفس رو بند میاره ، شروع انیگما فوق العاده خاص و بهت آوره ، شکری مشروبی پودری ، هل و زنجبیل که شیرین و تند ‌و تازه است نقش پررنگی در ایجاد این رایحه گیج کننده داره ، گیج و‌‌منگ می شم با این کنیاک میوه ای و تنباکویی و شکری ، به تدریج تنباکو‌ طعمی کاکائویی و وانیلی پیدا می کنه و شما از خوشمزگی رایحه اش متعجب خواهید شد ، حتی اگر عطر های اورینتال تنباکویی و‌مشروبی بسیاری رو تست کرده باشین بعید می دونم بتونین چنین اتمسفری رو در ذهن تون تصور کنین
با وجود اینکه تنباکوی با کیفیت تر و طبیعی تری رو در بسیاری دیگر تست کرده ایم ولی مجموع ساختمان انیگما از هارمونی شگفت آوری برخورداره در عین حال که بسیار پیچیده ، غنی ، پرمایه و مستحکمه ، با تمام وجود لمس کنین بر روی پوست تون تمنای زیبای نوت ها رو برای کشف شدن ، انیگما لمس شدن و لمس کردن به شکلی ناب ، اشرافی ثروتمند و لوکسه...این شروع ، رغبتی فروکش ناپذیر در وجود شما بر می انگیزه و جای ویژه ای رو در ناخودآگاه و حافظه ی بویایی شما تصاحب می کنه تا بارها و بارها برای تصویرسازی و به یاد آوردنش با خودتون کلنجار برید...
فضای مشروبی عطر همچنان پر تلألو ست که نرولی و جاسمین به نرمی در آن غوطه ور می شن و‌ شیره بادام بر سطح وانیلیه کنیاک منعکس می شه ، انیگما به تدریج بر بستری رزینی امبری و چوبی با محوریت تنباکویی تاریک و خشک می نشینه ، واقعیت اون شروع خیره کننده توقع من رو از روایح میانی و بیس عطر خیلی بالا برده در صورتی که اینچنین نیست و انیگما کمی گنگ و از قدرتش کاسته می شه و اینجاست که از رؤیا بیرون می آیم و با واقعیت که برچسب قیمت عطر هم جزئی از اون هست روبرو می شویم ، سیصد پوند برای پنجاه میل و بیش از پانصد پوند برای صد میل از این عطر؟؟؟بیشتر شبیه یه شوخیه ، انیگما مثل بسیاری دیگر از کارهای روژا نه ساختار شکنه نه پیشرو و آوانتگارده و نه بازخوردی فراتر از بسیاری عطرهای صد ، صد و پنجاه دلاری داره ، اما کافیه لذت بردن محض رو فارغ از هر گونه راز و عصیان و تفتیش و اکتشاف ، به تنهایی معیار قرار بدیم تا نمره کامل بگیره ، پخش و خط بوی متوسط و ماندگاری نسبتا خوب
16 بهمن 1402 پاسخ تشکر
22 تشکر شده توسط : منوچهر کامبیز سخی

سلام
نظرات دوستان در مورد نت مشروبی این عطر یه کم گیج‌کننده هست، متوجه نشدم که بالاخره نت مشروبیش رایحه رام داره (مثل ساید افکت و بولگاری من این بلک) یا رایحه کنیاک (مثل انجلزشیر)
خیلی ممنون میشم دوستانی که تست کردن یه کم در مورد نت مشروبیش توضیح بدن.
23 مرداد 1402 پاسخ تشکر
7 تشکر شده توسط : Perfumex امیر علوانی

9
رایحه
8
ماندگاری
8
پخش بو
9
طراحی شیشه
سلام و عرض خدمت عزیزان و سروران عطرافشانی 🌹.

در دنیای عطر دهها پرفیومر چیره دست با شامه های فوق حرفه ای فعال هستند که هر کدام سبکی متفاوت دارند .
مثلا گوالتیری از مواد سوپرسینتتیک استفاده میکنه و در استفاده از سینتتیک ها واقعا رو دست نداره ، اندی تاور سعی میکنه بهترین مواد اولیه طبیعی را حتی اگه شده بره قله قاف پیدا کنه و در عطراش استفاده کنه (البته این باور که عطراش تمام طبیعی اشتباهه) ، خلاصه در این هنر نام بزرگانی مانند اندی تاور ، الیور کرسپ ، گوالتیری ، ایزابل دوین که عاشقش هستم ، زاروکیان ، موریلاس ، چانگ ، دوشافو ، کورکجان و... میدرخشد ولی از بین این بزرگان تنها یک نفر لقب پروفسور عطر را یدک میکشد که اون روژا داوِ ، نابغه ای که با ادغام نت ها جادو میکنه ، بستری را ترسیم و به چندین و چند شاخه تبدیل میکنه که حسابی شامه رو گیج میکنه .
انیگما یکی از کارای تحسین برانگیز روژا داوِ که پیچیدگی کمتری نسبت به عطرایی مانند فتیش و اسکندل دارد و یا حداقل برای من تست و بررسی نت هاش بسختی فتیش ، اسکندل و... نبود.

بررسی رایحه👇
روژا داو انیگما اورینتالی با محوریت رامِ کهنه ، تنباکوی خشک ، توهمی امبری ، وانیلِ پودری، نرم و ملایم .

انیگما رایحه ی بوزیِ کنیاکِ کهنه که لحنی پپسی مانند دارد را توی ملغمه ی ترنج ، زنجبیل و تمِ نیمه بالزامی بنزویین باز میکنه و با اضافه کردن دوز کمی از یاس، حسی گلدار و ایندولیک بهش میده که ایندول تم بوزی عطرو کمی گازدار میکنه.

انیگما خیلی زود از کنیاک و بنزویین به تنباکو و وانیل میرسه و با چادری شرقی و زخیم که از بُعد خشک ، علفی و نیمه اسموکی تنباکو و رگه های شیرینِ وانیل شکل گرفته روی بستر مشروبی و‌ بنزوئینی را میپوشاند .
تنباکوی انیگما خیلی شیرین نیست و بیشتر از بُعد خشک و علفی توتون که رگه هایی از اسموک را در پس زمینه دارد استفاده شده ، وانیل نیز در حکم چاشنی ،کنیاک و تنباکو رو طعم دار میکنه .

به مرور زمان از درونِ ملغمه ی توتون و کنیاک یه حس بالزامی و امبریِ ناب بالا میاد که میتونم بگم شاهکار و برگِ آسِ انیگماست ، توهمی بالزامی و امبری با لحنی خشک و پودری که از چهار عنصر شکل گرفته 👈 رگه های بالزامی بنزوئین + حس خشک و علوفه مانند توتون + شیرینی تخت و ملایم وانیلِ پودری + حسِ اسپایسی زنجیل ، همبسترشدنِ این چهار عنصر ، امبری بالزامی ، نیمه پودری و ناب را ترسیم کرده که نرول نرم و تلطیفش میکنه و حسی تمیز و صابونی بهش میده که بسیار شیک و شدیدا موقر و جنتلمن هست .
با گذر زمان ما شاهد این هستیم که زنجبیل ، ترنج و پس زمینه ی گلدار عطر محو و رایحه ی خشک و علفی تنباکو و حس مشروبی کنیاک کمی ارومتر میشه ،
با اروم شدن فضا یه حسِ چوبی و بلوط مانندِ شامه نواز، نمایان و به بسترِ ملایم شده ی بوزی و تنباکویی انیگما اضافه میشه .
تخته چوبی بلوط مانند ، نیمه خاکی و نیمه کافوری که انگار تمِ بوزیِ کنیاک درش رسوخ کرده و برگهای زبر و خشک تنباکو را روی آن پهن کردن .
فکر کنم این حس چوبی میخواد فضای کنیاک ایج شده را القا کنه که در طول چندسال کهنگی ، ته مزه ی چوبیِ بشکه های بلوط باهاش ادغام میشه ، به هر حال هرچه که هست بسیار تمیز و شامه نوازه و بخوبی با بستر اصلی همراه و درش ذوب میشه.

کارای روژا داو ثابت شده هستند و احتیاجی به تعریف و تمجید ندارند ، البته البته البته چشم بسته و بدون تست به هیچ وجه خرید نکنید حتی اگه ۹۹٪ گفتن فلان عطر عالیه و بهترین عطر تاریخِ شما یک درصد احتمال بدین باب سلیقه تون نباشه بخصوص این مدل عطرها که قیمت های نجومی دارند .
(بنده شب یلدا کیلیان آنجلز شر استفاده کردم )
باتشکر از عطرافشان🙏🌹

[EDITED] 1400/10/02 20:59
02 دی 1400 پاسخ تشکر
33 تشکر شده توسط : علی جواد وزیری
آقای علیرضا اجازه بدید با قسمتی از کومنتتون مخالفت کنم.
من طرفدار روژا داو نیستم
فکر میکنم بسیاری از عطرهای کلاسیک قدیمی رو کپی کرده. بعضی با بوییدن عطراش تصور میکنن یه نابغس، در حالی که در واقع یه فرمول مجدد از یه عطر وینتیج رو می خرن و می پوشن.
از سرقت ادبی به هیچ شکلی نمیشه قدردانی کرد
03 دی 1400 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : alireza .xx Titi
سلام و عرض خاتون عزیز، اختیار دارید صاحب اجازه اید.

بنده تعصبی روی پرفیومر خاصی ندارم البته یه کوچلو روی ایزابل دوین تعصب دارم😉
ولی شخصا روژا داو رو تحسین میکنم و خوشبختانه از چندتا کاری که از ایشون تست داشتم مشابهی پررنگی براش ندیدم ،
شاید با تست عطرای زرجف مشابه اش را در کرید ، با تست کیلیان مشابه اش رو مثلا در تامفورد و....دیده باشم ولی کارای روژا داو فضایی چندبعدی دارند که شامه رو گیج میکنه و من مشابهی ندیدم که بگم مثلا فتیش خیلی شبیه فلان عطرهست .
خاتون عزیز در دنیای پرفیومری بسیاری از روایح و اکوردها در هر عطری که بیاد چندین و چند عطر که از اون اکورد استفاده کرده را ناخوداگاه تداعی میکنه و این لزوما بمعنای کپی کردن نیست ، وقتی عطار میخواد مثلا یک عطر شرقی را با بن مایه ی فوژه جلو ببره خب این عطر جون به جونش کنی چندین شرقی فوژه را تداعی میکنه ، یا وقتی یک نت استخون دار مثل عودآگار در عطری غالب باشد بصورت ناخوداگاه دهها عطر که اگاروود نت غالشون هست رو تداعی میکنه ، برای همینه وقتی در هر عطری اگاروود و کمی رزین باشه بخوایم یا نخوایم توهم کمرنگی از بلک افگانو را القا میکنه .
اتفاقا نبوغ روژا داو در همینجا دیده میشه چون با چند بعدی کردن رایحه و آوردن زوایای وهم الود در پس زمینه سعی میکنه این تشابه به کمترین میزان برسه .
ممنون میشم لطف کنید چندنمونه از عطراش که کپی کرده را ذکر بفرمایید 👈🙏🙏
پایدارباشید🌹🌹.
03 دی 1400 پاسخ تشکر
23 تشکر شده توسط : جواد وزیری کاوه
خواهش میکنم،درست میفرمایید
اما بله، خط اولیه او یک خط اقتباسی و اصلاحاته تا خلاقیت
برخی از اونها نسبت به سایرین به نسخه های وینتیج نزدیک‌ترن و از جهاتی خیلی بد نیست چون فرصتی برای معرفی مجدد کلاسیک‌هایی که فراموش شده‌اند رو می‌ده، اما قیمت دیوونه‌کنندس!!!
و من شخصا خرید نسخه های اصلی رو با کسری از قیمت از eBay ترجیح میدم
بطری های بسیار زیباتری هم دارن
Diaghilev=Mitsouko; Enslaved=Habanita; Unspoken=Parfume Ideal Houbigant; Scandal=Fracas; Risque=Paloma Picasso edp; Reckless=Climat Lancome…
این مساوی که بینشون هست منظورم کپی محض نیست،مثل اینکه در کومنت قبلی گفتم کپی که در این کومنت آپدیت کردم،بیشتر اصلاحات و اقتباسه تا خلاقیت.
نمونه های دیگری هم فکر میکنم باشه و حتی خاطرم نیست کجا،ولی جایی دیدم لوکا تورین هم چنین نظری داشته بود
03 دی 1400 پاسخ تشکر
7 تشکر شده توسط : کاوه پيمان
سلام و عرض ادب.
من شخصاً با توضیحات علیرضای عزیز موافقم.
من چندین عطر از کارهای روژا داو رو دارم.من جمله Danger Pour Homme. این از جمله کارهای روژا داو است که به کرات درباره‌اش گفته میشه که از اقتباس و یا کپی کردن آثار دیگران خلق شده و در فهرست شما هم اتفاقا ذکر نشده.
در صفحه این عطر در فرگرنتیکا اگر دقت کنین، عطر هایی نظیر Guerlain Heritage ، Lalique Pour Hommeو Nicolaï New York Intense به عنوان شبیه ترین کارها به Danger ذکر شدند. سالیان سال هست که من هر سه این کارها رو دارم و چندین بار خرید مجدد کردم. برای من هیچکدوم از این سه کار بعلاوه Danger بهم شباهت ندارند و اونها رو‌ جایگزین هم نمی دونم.
نمی‌دونم دوستانی که در تقلیدی بودن کارهای داو، مطلب نوشته‌اند چه مدتی رو صرف تست این کار ها کردند. من به این نتیجه رسید‌ه‌ام که تست شخصی برای تصمیم گیری در این موارد ، اگر قصد خرید دارین الزامیه. طبیعیه که نتایج تست یک عطر به دما، رطوبت، شیمی پوست و شامه شخص تست کننده وابسته است.
این آخری از همه مهمتره، از نظر من. شاید تا حالا تست سنجش شنوایی انجام داده باشین. در این تست توان شنیداری شخص در شنیدن اصوات با فرکانس ها ‌و دامنه ها متفاوت اندازه گیری میشه.
بعضی افراد اصولاً بعلت بیماری، سن و یا ساختار ذاتی گوششون امکان شنیدن بعضی از اصوات رو ندارند و یا اون رو‌ضعیفتر می شنوند. حالا فرض کنید چند صدا با فرکانس و دامنه مختلف برای چند نفر که توان شنیداری متفاوت دارند پخش بشه. قطعاً برداشت یکسانی نخواهند داشت. هر کدوم از اونها ، صدا ها رو با شدت متفاوت شنید‌ه اند و در نتیجه برآیند شنیداری اونها حتماً متفاوته. حالا همین موضوع رو نگاشت کنید به حس بویایی. عطر از نظر من متشکل از چندین نوت با ً فرکانس ( رایحه)” و “دامنه ( میزان استفاده شده در ساختار عطر)” هست. قطعا گیرنده های بویایی افراد مختلف حساسیت های متفاوتی به هر کدوم از این نوتها دارند. در نتیجه از نظر من قطعاً و قطعاً حس و برداشتی که من نوعی پس از بوییدن یک عطر خواهم داشت با افراد دیگر متفاوت خواهد بود. پس فقط باید به بینی خودمون‌ اعتماد کنیم و نه هیچ توصیه‌ای از دیگران.
اوقات بسیار خوبی داشته باشین.
07 دی 1400 پاسخ تشکر
16 تشکر شده توسط : Mehran سعید ون ورنبرگ

10
رایحه
9
ماندگاری
9
پخش بو
6
طراحی شیشه
درود
روژا داو انیگما
این بهترین کارِ تنباکویی هست که تا حالا به مشامم خورده‌.
بسیار باکلاس با شیرینی بسیار کمتر از کارهایِ تنباکویی معروفی مثل توباکو وانیل. نت مشروبی عامل تمییز و جداکردنی این کار از روایح تنباکویی هست .
زنجبیل ، وانیل و نعناهندی روایح مشایعت کننده هستند در این کار اما فوتِ کوزه گریِ کارهایِ روژا چیزی نیست که به این راحتی بشه دربارش صحبت کرد.
کیفیت بسیاربالا در کنار پرفورمنس عالی در کنارِ مبتکرومتفاوت بودن در کنارِ بازخوردِ عالی، اون مدینه ی فاضله ای هست که هر عطر بازی دنبالش هست.
تمِ مشترکی که اکثر کارهایِ تنباکویی دارن در کنارِ اون شیرینی آزارنده ای که بیشترشون دچارش هستند(البته برایِ من) باعث شده بود که دیگه تمایلی به تستِ کارهای تنباکویی نداشته باشم ولی انیگما ورق رو برگردوند.
این کار با اوصافی که عرض کردم، قطعا ارزشِ پرداختِ هزینه ی بالا رو داره.
شاداب باشید
11 فروردین 1400 پاسخ تشکر
13 تشکر شده توسط : کاوه علی پاک عقیده
سلام، آقا شما اینو تست کردید یا ورژن پارفوم کلون انیگما رو؟؟
چون اون ورژنش بنظرم پرفورمنس خیلی بالایی نداشت! و اگه همین مدل رو تست کردید اون آکورد کولا مانند هم درین ورژن حس میشه بازم؟
12 فروردین 1400 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : پارسی
درود
بله این بار همین ورژن رو تست کردم ولی رایحه ی کولا مانند رو متوجه نشدم. من رایحه ی کولا رو در روژا اسکندل حس کردم که در آینده ی نزدیک ریویو ازش میذارم.
13 فروردین 1400 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : In The Dark

سلام خدمت دوستان عطر افشانی
از قبل اینکه وارد دنیای عطر شم عطرهای تنباکویی رو دوس داشتم (البته به جز کاپیتان بلک که واقعا از صمیم قلبم متنفرم ازش)و هرجا که بو می کردم ناخودآگاه لذت میبردم.ولی وقتی بیشتر با عطر ها و نوع روایح آشنا شدم دیدم که کتگوری پیچیده ای هستش و میشه که 2بعدی باشه یعنی مثلا تنباکویی وانیلی مثل توباکو وانیل تنباکویی بوزی مثل انیگما تنباکویی میوه ای تاباروم تنباکویی گلی توبرز 3 تنباکویی چرمی مثل جرنی تنباکویی سیتروسی ناکسوس و...._(البته شاید خیلی درست نباشن ولی برای رسوندن مفهوم مثال زدم)
تو بین تمام اینها که تست کردم این کار واقعا یه کلاس خاصی داشت و منو مجذوب خودش کرد.
شیرینی و تلخی کار به یک میزان هست و انگار همه ی نت ها به اندازه ای که باید باشند هستند و به ترتیب کنار هم قرار می گیرند و یک هارمونی خاصی رو برقرار میکنند.
به محض اسپری ترکیب کنیاک و وانیل با بوی خفیفی از برگاموت و فلفل که در پس زمینه هست به صورت 4k قابل مشاهده هست و بعد از مدت کمی وانیل کمرنگ میشه و جاشو به تنباکو میده ولی نه ازون تنباکو ها که تو ذهنمون هست!!
تنباکویی که بویی تلخ من ازش حس میکنم که به همراه کنیاک تلخ تر میشه و به کمک وانیل و یاسی که در پس زمینه وجود داره کاملا بالانس میشه و درآخر هم پچولی اضافه میاد و ختم جلسه رو اعلام میکنه.
شدیدا بوی باکلاس و گیرایی داره و بسیار کیفیت بالایی داره مثل بقیه کار های روژا داو هم بسیار پرفورمنس قوی ای داره.
کار خوش بازخوردی هم هست تقریبا ولی احتمال بازخورد منفی هم وجود داره چون همینطور که میدونین این برند رایحه های بسیار خاصی میسازه و اونهایی که عطر باز هستن بیشتر لذت خواهند برد از این تیپ روایح..
درکل از اون مدل روایح تنباکویی که اکثرا برای ما یاداور اسپایس بمب و هرود هستند کاملا متمایز هست و از نظر من مثل جرنی از آمواج,شکل جدیدومتفاوتی از روایح تنباکویی رو به ما ارائه میده.
29 اسفند 1399 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط :  حمید رضایی Amir Mohammad

دوستان، من فقط کلون پارفیوم این عطر رو پیدا کردم و او دو پارفیوم رو نتونستم پیدا کنم. بنظرتون تفاوت معنی‌داری به لحاظ پخش و ماندگاری هست. چون به هرحال قیمت کلون پارفیومش هم بالاست و باید باتوجه به پخش و ماندگاریش بیارزه.
11 آذر 1399 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : حامد
سلام اقا رضا
بی شک فرق میکنه وگرنه بیرون نمیدادند و قیمت هم متفاوت نبود. توصیه اکید من به شما اینه محصولات روژا رو حتما تست بفرمایین بابت دو دلیل . اول رایحه دوم پرفورمنس همون نسخه ای که فروشنده میفروشه. هزینه کارهای روژا بالاست و اصلا ریسک نکنید و بچ کد دست ریز با خود عطر آک رو چک کنین یکی باشه حتما.
11 آذر 1399 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : پارسی رضا بافکر

توقع از روژا بالاست
مخصوصن با اون بنرهای بزرگ و تبلیغهایزیاد در پاساژها و مراکز خرید معروف

خوشم نیومد از رایحه اش
18 آبان 1397 پاسخ تشکر
مدیریت محترم کاش میشد اپدیت نقل قول داشت،و طی سالیان که تجربمون بیشتر میشه بتونیم نظراتمون رو تصحیح کنیم...
میدونم خیلی از عزیزان اینجا همچین درخواستی رو دارند...

ا
30 آبان 1401 پاسخ تشکر
6 تشکر شده توسط : آرمان مهدی
پاسخ مدیر : سلام عرض ادب می توانید در پاسخ به نظر قبلی ثبت نمایید

سلام دوستان - این کار با توباکو وانیل چقدر تفاوت داره؟ اینکار رو میشه بطور رسمی هم استفاده کرد ؟ یا روزانه؟ و اینکه شیرینی اش نسبت به توباکو وانیل چطوره؟ ممنون میشم راهنمایی کنید... گرچه ظاهرا بودجه ی زیادی واسه خرید میخواد!!!
10 آبان 1397 پاسخ تشکر
جناب یا سرکار پرواز
تم غالب این کار که همه چیز و همه نت رو برای تجلای بیش از بیش خودش به کار میگیره تم بوزی کار هست
آوری به شدت ماندگار با پخش غول اسا که بر بن مایه شه وت مستدام به بروز آمده
این کار متراکم تر و دنس تر از گلد لدر آتلیه هست با تمی بسیار رسمی تر
از اینکه نام گلد لدر رو آوردم جهت درک تم بوزی هست که البته تم بوزی این کار متفاوت هست
شما فرض بفرمایید این کار رو ساعت ابتدایی شب زدم و فردا ساعت یازده صبح به محض ورود به مغازه دوست نابابم مرا به جعبه قنادی تشبیه نمود
10 آبان 1397 پاسخ تشکر

این کار رو امروز تست کردم و فقط میتونم شاهکار ... انگار یک عمر همش دنبال این رایحه بودم .
28 اسفند 1396 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : Rose

9
رایحه
8
ماندگاری
8
پخش بو
9
طراحی شیشه
جناب ایکاروس عزیز لطف بفرمایین درباره انیگما ما رو از اطلاعات ارزندتون بهرمند بفرمایین من دارمش اما دلم می‌خواد از زبان گرم‌شما این قصیده رو بشنوم همچنین دلانویت1
22 آذر 1396 پاسخ تشکر

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟