YVES ROCHER - Fruit de Noel

ایوشه روشه فروتس نول

زنانه
کد کالا : ATR-36737
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی :
عطار :
طبع : گرم
مشخصات تولید
نام برند : ایو روشه
کشور مبدأ : فرانسه
سال عرضه : 2011
کد کالا : ATR-36737
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 0
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
0 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    0
  • نمی پسندم
    0
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    1
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    1
  • رسمی
    0
تعداد رای های ثبت شده : 3
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

YVES ROCHER Fruit de Noel - ایوشه روشه فروتس نول

نخستین بار در سال 2011 روانه بازار شد به عنوان عطری زنانه و بسیار جذاب و شیک معرفی شده است . از ویژگی های این عطر رایحه بسیار جذاب و طبع گرم آن می باشد از ترکیبات بکار برده شده در این عطر می توان به ترنج ، نارنگی ماندارین، پرتقال، گریپ فروت ، بادام اشاره کرد.

برند ایو روشه
طبع گرم
سال عرضه 2011
کشور مبدأ فرانسه
مناسب برای بانوان
اسانس اولیه ترنج ، نارنگی ماندارین، پرتقال، گریپ فروت ، بادام
نمره کاربران
Fruit de Noel-ایوشه روشه فروتس نول
رایحه
8
1 رای
ماندگاری
9
1 رای
پخش بو
8
1 رای
طراحی شیشه
10
1 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند ایو روشه
نظرات کاربران (1 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
8
رایحه
9
ماندگاری
8
پخش بو
10
طراحی شیشه
چگونه احساسات را درک می‌کنیم؟؟ چگونه بوهایی که استشمام می‌کنیم را درست و دقیق ترجمه می‌کنیم که حتی قادر به ترسیم یا تصویرسازی برای هر رایحه هستیم؟؟؟
نابینایان مادرزادی چگونه می‌توانند رایحه عطرها را به مانند بینایان ترجمه کنند و این توانایی از کجا منشأ گرفته است؟؟
همه ما دارای گیرنده های سلولی هستیم که احساسات از جمله بویایی را برای ما ترجمه می‌کنند‌. اما این توانایی ترجمه بویایی صرفا بخاطر تجربه قبلی مثلا از دوران کودکی نیست که ما بوهای مختلفی را تجربه کردیم و در حافظه بویایی ما ثبت شده اند. مثال بارزش این است که اگر شما به نوزادی رایحه پوست پرتقال را نزدیک مجاری بینی اش قرار دهید، نوزاد واکنشی پس زدن را آشکار می‌کند و جالب است که نوزادی که هنوز هیچ تجربه آموختنی از دنیای پیرامون را ندارد، چگونه می‌تواند بوهای تلخ و ترش رو تشخیص دهد یا حتی وقتی نوزادی پوشک خودش را کثیف می‌کند بلافاصله گریه می‌کند چراکه علاوه بر حس لمسی، حس بویایی پوشک خودش را درک کرده است با اینکه هیچ تجربه یادآوری از دنیای پیرامون ندارد و نباید هم داشته باشد...
اینجاست که حافظه ژنتیکی مطرح می‌شود. حافظه ای از نیاکان باستان که با هر بار تجدید نسل، منتقل شده و در حافظه خاطره ای نسل‌های جدید نمایان گشته است. در واقع، حتی رایحه ای از عطرها هم که بینایان و نابینایان استشمام می‌کنند، به حافظه ژنتیکی نیاکان باستان تعلق دارد، چراکه نابینایان مادرزادی هم در خواب، رویای بصری را هم تجربه می‌کنند و رویای آنها جنبه بصری از هندسی اجسام و رنگها را دارد که حتی بعد از بیداری می‌توانند هندسی اجسام و رنگهایی که در رویا تجربه کرده اند رو هم یادآوری کنند که هرگز در دنیای واقعی آنها را رویت نکرده اند. فلذا حتی رویاهای خواب هم در قلمرو حافظه ژنتیکی از نیاکان باستان و یا می‌تواند از نسل‌های بسیار دور آینده باشد که ما در شبی آنها را تجربه بصری می‌کنیم در حالیکه هیچ ارتباطی به زمان حال ما ندارند....
ترجمه بویایی هم در قالب همین حافظه ژنتیکی، یادآوری می‌شود، یعنی قطعا نیاکان انسان در زمان‌های زیست خودشان، در طبیعت آن زمان مرکبات و گلها و حتی ادویه جات طبیعی را تجربه بونوازی داشته اند، که این تجربه از حافظه بویایی آنها برای نسل‌های بعدی در سلولهای ذخیره اطلاعات حس بویایی ثبت شده اند و ما قادر به ترجمه آنها حتی از زمان خردسالی بر حسب همان دانش اندک می‌شویم که شاید ترجمه خیلی دقیقی نباشد اما ماهیت آن را درست تشخیص می‌دهیم....
عطری بسیار مرکباتی از روایح نارنگی ماندارین، پرتقال، گریپ فروت، ترنج و بادام که واقعا شاید یکی از طبیعی ترین روایح سنتتیک دست بشر باشد که آنقدر شایسته این روایح را داخلش تعبیه کردند که با بونوازی آن، تجسم سبدی از همین میوه جات با برگهای سبز روی ساقه میوه ها، رو تصویرسازی می‌کنین. رایحه ای قطعا مناسب تن‌پوش بانوان که پاییز و زمستان را با تمام سرمای سوزناک، با این عطر تلخ، گرمابخش میشن. رایحه ای از بی بصیرتی میوه جات که طعم تلخ و تیز آن، آشکار کننده شهد درون آن است.
کیفیتی واقعا شایسته در عطر، مناسب برای بانوان علاقمند به روایح مرکباتی محض (بانوانی که فقط حس خوب به روایح مرکباتی دارند، این عطر مورد پسند آنها نخواهد بود)، شفاف و یکپارچه خطی، با شیشه و باکس واقعا زیبا و منحصرا برای شهد عطر. ماندگاری برای ۱۰ ساعت روی لباس بخصوص آستر داخل پالتو و ۴ ساعت روی پوست با پراکنشی متوسط.
سپاس از همراهی شما بزرگواران......
15 دی 1401 پاسخ تشکر
21 تشکر شده توسط : کامبیز سخی Perfumex

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟