VOLNAY - Etoile d`Or

ولنی اتویل د اور

مردانه - زنانه
کد کالا : ATR-36630
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : شرقی گلی
طبع : گرم
مشخصات تولید
نام برند : ولنی
کشور مبدأ : فرانسه
سال عرضه : 2013
کد کالا : ATR-36630
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 0
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
0 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    0
  • نمی پسندم
    0
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    0
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    0
  • رسمی
    0
تعداد رای های ثبت شده : 0
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

VOLNAY Etoile d`Or - ولنی اتویل د اور

عطری مردانه - زنانه و جذاب و اغوا کننده می باشد که توسط عطرساز برجسته آملی بورژوا ساخته شده است .

این عطر در سال 2013 به بازار عرضه شده است .

این عطر با رایحه گرم در دسته گروه بویایی شرقی گلی قابل‌طبقه‌بندی است.

از ترکیبات بکار برده شده در این عطر می توان به ترنج ، اسطوخودوس ، رز ، یاس، دانه تونکا ، لوبان ، مشک ، وانیل ، رز ، خزه درخت بلوط ، ادویه گل میخک ، جیر ، روایح پودری اشاره کرد.

برند ولنی
عطار آملی بورژوا
طبع گرم
سال عرضه 2013
گروه بویایی شرقی گلی
کشور مبدأ فرانسه
مناسب برای آقایان و بانوان
اسانس اولیه ترنج ، اسطوخودوس
اسانس میانی رز ، یاس
اسانس پایه دانه تونکا ، لوبان ، مشک ، وانیل ، رز ، خزه درخت بلوط ، ادویه گل میخک ، جیر ، روایح پودری
نمره کاربران
Etoile d`Or-ولنی اتویل د اور
رایحه
8
1 رای
ماندگاری
7
1 رای
پخش بو
6
1 رای
طراحی شیشه
9
1 رای
این عطر برای من یاد آور ...
نظرات کاربران (2 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
از صحبت هاتون دلم گرفت دوست من. درد و دلتان از جنس بسیاری از فرهیختگان هست که با چراغ خاموش و بی هیاهیو اما هدفمند در حرکتند. جامعه درحال حاضر قدر آن ها را نمیداند. ای کاش انرا به زبان نمی آوردید زیرا تمام این چیزهای کوچک رفتنی هستند و درنهایت واقعیت ها و عشقتان می ماند. از قدیم می گویند آدم های کوچک به قطار درحال حرکت سنگ پرانی میکنند. و آدم عاشق که نیازی به تمجید دیگران ندارد. در هر صورت من هم بسیاری از نظرات شما را خوانده ام و واقعا دمتون گرم.
10 مرداد 1396 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : محسن ایزانلو عطیه رنگین کمان

ولنای
اتوئل دغ


بیش از دوهزار رویویی که روی صفحه م بود رو حذف کردم و سه ماه صبر کردم تا ببینم کسانی که جز فحاشی به من کاری ندارند و البته کاری هم بلد نیستند چه کاری برای عطر در ایران میکنند. نتیجه تکان دهنده بود. خودتون در صفحاتشون ببینید. من دوباره از عطرافشان آغاز کردم. بیش از هر کس دیگری برای تخصصی شدن این سایت زحمت کشیدم بی اینکه حتی یکبار از جانب مدیریت تشکری شنیده باشم و یا حتی در فحاشی ها و هجمه هایی که میشه حمایتی دیده باشم. با اینحال میدونم پر مخاطب ترین صفحه ی عطر در ایران همین سایت هست و از اینجا بود که خیلی ها به عطر اشتیاق پیدا کردن .

اما ولنای اتوئل دغ:

. عطری با قیمتی در حدود ششصد هزار تومن که دوگانه ای زنانه و میانسال از جنس پودری-فلاوری داره که عروقی از میخک و رز گرم، پاییزی ش میکنن و البته او رو قدری به فضای دهه ی شصت خودمون میبرن. یک نوسان و دو دلی ما بین فضای مدرن زنانه با کت و دامن و فضای پر طمطراق و پرچانه ای با مانتوهای بلند و آرایش های غلیظ و اولد فشن.
خود عطر کارش رو بلده و جنس ترکیباتش کم نقص هست اما این رایحه آن چیزی نیست که مناسب خانم جوان و یا امروزی باشه. توصیح اینکه در مقام استفاده ی مردانه مناسب پوشش های کارمندی اما ساده و بدون کت هست.
5 و نیم از 10
10 مرداد 1396 پاسخ تشکر
8 تشکر شده توسط : شادمهر حاجیان مهدی
پاسخ مدیر : خوش آمدید دوست خوب ما. ما همیشه شما رو دوست داشتیم. مدیریت سخت است و طاقت فرسا. امیدوارم هم شما هم همه عزیزانی که حس میکنن در حقشون کم لطفی کردیم کمی ما و شرایط پیچیده حفظ این مجموعه در این دریای پرتلاطم رو درک کنند گرچه سخته قبول این مساله. بهرحال من از دیدن شما خوشحال شدم دوست خوبم
رواق منظر چشم من آشیانه ی توست
کرم نما و فرود آ که خانه ،خانه ی توست
سلام ایکاروس عزیزم، بی اندازه از دیدن دوباره ت خوشحالم.بر سر همه مون منت گذاشتی و همه ی دوستدارانت رو خوشحال کردی.
این خانه بی فروغ رخساره ت خیلی دلگیر و تاریکه.
10 مرداد 1396 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : مهدی عطیه رنگین کمان
بسیار خوشحالم که دوباره حضور شما رو در اینجا میبینم،واقعا بازگشت شما دوباره روح تازه ای به اینجا دمید،بنده که نوبه خودم از شما و بقیه دوستانی که بدون هیچ گونه توقعی دانش و علمتون و تجربه های گرانبها را در اختیار بنده و قرار میدین کمال تشکر رو دارم
10 مرداد 1396 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : مهدی عطیه رنگین کمان
درود بر ایکاروس فرزانه بسیار‌مسرورم که شمارو دوباره اینجا میبینم مطمئن باشید چند ده برابر افرادی که حسب حسادت هر ازگاهی درمقابل شما پارازیت اندازی میکردند!طرفدار دارید وما انتظار داریم که شما این جمعیت قلیل بعضا نونهال وتازه بدوران رسیده رو صرف نظر کنید وطرفداران ودوستدارانتونو ببینید.
سپاس از حضورتون امیدواریم عطرافشان باایجاد فضایی بهتر وحرفه ای تر از قبل باعث ایجاد انگیزه درشما وبازگشت دیگر اساتیدبه جمع ما عطرافشانی ها شود.....
10 مرداد 1396 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : مهدی عطیه رنگین کمان
آقای ایکاروس عزیز شما برای ما عزیز و محترم هستید . و چه قدر غمناکه بی انصافی بعضی افراد ...متاسفانه چند وقت پیش یه مطلبی خوندم درمورد این موضوع که ما ایرانی ها اون قدر ها که ادعامون میشه با فرهنگ و با شعور نیستیم و اتفاقا عین بی فرهنگ هم هستیم . وقتی اتفاقات دور و اطرافمو میبینم .... مطمیئن میشم ما به غیر از بیشعور بودن و بی فرهنگ بودن..... متاسفانه بی وجدان هم شدیم . خیلی ها مخلصانه قدر شما رو میدونن و از علم و هنر شما استفاده میکنند یکیش خود من .میدونم که شما روح بسیار بزرگی دارید
11 مرداد 1396 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : مهدی عطیه رنگین کمان
البته دوستان از بنده دلخور نشند -خیلی کلی نظر و حسم رو گفتم و امیدوارم همه حرف های بنده را به پای اتفاقات این سایت نگذارید . دلخوری من از خیلی جاهای دیگر بود که اینجا اومدم مطرحش کردم. بازم عذرخواهی میکنم
11 مرداد 1396 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : مهدی عطیه رنگین کمان
به شخصه چیزای زیادی از شما آموختم و کمترین فعل،اظهار خوشحالیست از بازگشت مجددتان
:)
12 مرداد 1396 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : مهدی
«وگر بر رفیقان نباشی شفیق
به‌فرسنگ بگریزد از تو رفیق
که مرد ارچه بر ساحلست ای‌ رفیق
نیاساید و دوستانش غریق»
سعدی
13 مرداد 1396 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : مهدی ایکاروس
سلام
ایکاروس عزیر
اولین بار است که دارم اینجا چیزی مینویسم.تا حالا فقط نظرات رو می خوندم.خصوصا رویوهای شما رو.تمام هشتصد نقد و بررسی های شما رو تا اردیبهشت پرینت کردم و برای خودم یه جزوه درست کردم.از خوندنش لذت میبرم.
خوشحالم که برگشتی خوشحالم.
13 مرداد 1396 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : ایکاروس
مهدی عزیز سلام. نیاز به تهیه جزوه به این شکل نیست. مواردی که بیشتر براتون سوال هست رو بپرسید و به مرور در زمان و جای خودش پاسخ میدم. من اگر بودم این زمان رو صرف مطالعه ی نت ها از یک رفرنس میکردم. رویوخوانی از شما عطرباز نمیسازه. این اشتباه رو دیگران بسیار تکرار کردن. رویوخوانی تنها به علائق شما جهتی کاذب میده. و باعث میشه ذائقه تون بخشی از خودتون نباشه. من از دیور سواژ خوشم نمیاد و رویوی من ممکنه شما رو هم بیزار کنه حتی قبل اینکه تستش کرده باشید. رویوها تنها قرار هست نظرات و تجربیات ما رو انتقال بدن. در دام رویوخوانی نیفتید. در مورد ار عطرس سوال دارید بپرسید و در زمان کافی پاسخ داده میشه
13 مرداد 1396 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : مهدی شادمهر حاجیان
جناب ایکاروس عزیزم سلام
با احترام. خواهش میکنم کمی بیشتر در مورد بررسی و مطالعه نت ها از یک رفرنس صحبت کنید. خود من از کسانی هستم که مرتکب این اشتباه که فرمودید شدم. بر اساس رویوهای خوانده شده گاهی انتخاب میکردم. گاهی فکر میکنم صحبت های انجام شده از یک عطر و برداشت های ما بسیار احساسی و از روی ذوق و هیجان هست که ممکنه ما رو از بررسی دقیق آون عطر در ابتدای ورود به دنیای شناخت عطر کمی دور و حتی نظر ما رو نسبت به یک عطر در آینده تغییر بده، که اجتناب ناپذیر هم هست. مثلا در مورد cuir velours بسیار تعریف و رویو خوانده بودم. اما وقتی سمپل این عطر رو گرفتم اصلا چیزی نبود که در ذهن من نقش بسته بود. شاید برای من که در ابتدای کار هستم اینگونه بود. در خصوص پرورش شامه کمی توضیح بدید لطفا.شاید گاهی سوالاتم از پایه اشتباه باشه در زمینه عطر. در فروشگاه های تهران بسیار هستن عطرهایی که بر روی اونها تبلیغ میشه و به خریداران فروخته میشه و ممکنه ارزش خرید و کیفیت خوبی نداشته باشن. من بارها به فروشگاه های معروف سر میزنم و میبینم که حول تنها چند برند تبلیغ میشه برای فروش. در رویویی از شما خواندم که Mona di orio Vanilleرو نام برده بودید. همین کلمه وانیل در ذهن من نقش بسته بود که ممکنه دوست نداشته باشم و... اما وقتی در فروشگاهی چشمم بهش خورد سریع رفتم سراغش و دیدم چقدر ترکیب متفاوتی از وانیل هست و چقدر من خوشم اومد ازش. گاهی در تشخیص کیفیت و بالانس بودن یک عطر مردد میشم و برام سخت میشه. شاید به دلیل عدم شناخت دقیق نت های یک عطر از لحاظ کیفیت و بالانس بودن رایحه باشه.
جناب ایکاروس عزیز زحمات شما و مابقی دوستانی که تجربه خودشون رو در اختیار ما قرار میدن خیلی کمک میکنه به امثال من و مطمئن باشید شما و دوستان عزیزی که زحمت کشیدن و اطلاعات خودشون رو اینجا قرار دادن بسیار تاثیرگذار بوده و ذهنیت به مقوله عطر رو حرفه ای تر کرده. البته غافل نمیشم که رویوی کامل و غنی می تونه درک خوبی از فضای عطر و آون کانسپت مخفی شده عطر رو ارایه بده و تست آون عطر رو لذت بخش تر کنه. اگر درک درستی ازش پیدا کنیم. متشکرم.
14 مرداد 1396 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : شادمهر حاجیان همان دیگری

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟