RANCE 1795 - Rue Rance Eau Superbe

رانس 1795 رو رانس او سوپربی

مردانه
کد کالا : ATR-36318
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : چوبی معطر
طبع : معتدل
مشخصات تولید
نام برند : رانس 1795
کشور مبدأ : فرانسه
سال عرضه : 2011
کد کالا : ATR-36318
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 0
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
0 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    0
  • نمی پسندم
    1
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    2
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    1
  • رسمی
    0
تعداد رای های ثبت شده : 8
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

RANCE 1795 Rue Rance Eau Superbe - رانس 1795 رو رانس او سوپربی

از عطر هایی با سبک بویی معتدل و جذاب و به یادماندنی می باشد که اولین بار در سال 2011 به بازار عرضه شده است. عطار آن جین ساندرا رانس می باشد و در خانواده عطری چوبی معطر قرار می گیرد. از اسانس های بکار برده شده در این عطر می توان به نارنگی ماندارین، نعناع ، گریپ فروت ، نارنج، رز ، هل ، دارچین ، فلفل ، کهربا، نعناع هندی ، چرم ، روایح چوبی اشاره کرد.

برند رانس 1795
عطار جین ساندرا رانس
طبع معتدل
سال عرضه 2011
گروه بویایی چوبی معطر
کشور مبدأ فرانسه
مناسب برای آقایان
اسانس اولیه نارنگی ماندارین، نعناع ، گریپ فروت ، نارنج
اسانس میانی رز ، هل ، دارچین ، فلفل
اسانس پایه کهربا، نعناع هندی ، چرم ، روایح چوبی
نمره کاربران
Rue Rance Eau Superbe-رانس 1795 رو رانس او سوپربی
رایحه
9
1 رای
ماندگاری
8
1 رای
پخش بو
8
1 رای
طراحی شیشه
8
1 رای
این عطر برای من یاد آور ...
نظرات کاربران (1 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
کسی اینو تست داشته ؟؟؟، کلا از این برند عطر داشتین دوستان عزیز؟؟؟
17 آذر 1396 پاسخ تشکر

L'Aigle de la Victoire و Elise شاخصترین کارهای این برند هستن که هردو تو صفحه مربوطه توسط ایکاروس ریویو شدن. اگر فقط دو کار از این خونه رو میخواین تست کنید قاعدتا باید همون دو تا باشن.
غیر از اونها Heroique رو تست داشتم که یه کار مردونه میوه ای مرکباتی خنک و تابستونی هست. بخصوص نوت دلچسبی از آناناس توش کار شده که رایحه رو بسیار پربازخورد کرده (اصلا کپی اونتوس نیست) دیگری هم Laetitia که به اسم مادر ناپلئون نام گذاری شده و همونطور که اسمش نشون میده چندان دخترونه نیست و مناسب خانومهای جا افتاده تر و باوقار هست. لتیشیا یه عطر بالزامیک با نوتهای غالب پاتچولی و وانیل هست که برای یه عطر زنونه ترکیب کمیابی به نظرم میاد و کاراکتر خاصی داره.
17 آذر 1396 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : کاریز سالار1986
یکی از نیمه‌شب‌های اساطیری تابستان چند سال پیش که به تماشای فیلم آینده‌نگر اژدها وارد می‌شود مانی حقیقی روی پرده سینما ختم شد با خفن‌ترین عطرباز خاورمیانه الیزه رنسه را از وزرا خریدیم تا برسیم سینما بیشتر از ۱۰ میلش مصرف کردیم؛ هی به خودمان می‌زدیم و کیف می‌کردیم؛ شما هم بزنید و کیف کنید.
17 آذر 1396 پاسخ تشکر
9 تشکر شده توسط : nazanin کامبیز سخی
خانه ي عطر رنسه يكي از غولهاي عطر سازي در دنياي عطر سازي محسوب ميشه شروع كارشون از ١٧٩٥ هست تاكنون البته از اواخر قرن ١٨ شروع به عطر سازي كردن در ابتدا تو كار چرم بودن ... فرانسوا رنسه چنان تو كارش حرفه اي بوده در خلق عطرهاي فاخر كه بعد از مدتي كوتاه به عطر ساز جامعه اشرافي فرانسه راه پيدا ميكنه و مورد توجه ناپلئون قرار ميگيره و همان گونه كه دوست بسيار عزيز ( م.س ) فرمودن براي خانواده ناپلئون عطر سازي كرد ...
من laetitia رو براي همسرم از هايلند گرفتن بوش بينظيره به اطمينان ميتونم بگم اگر اين عطر رو بزنيد خيلي سخت امكان داره كسي هم بوي خودتون تو اين شهر پيدا كنيد ...در مورد رنسه ١ چيز رو بگم عطر "اليزه" سال ١٨٠٥ ساخته شده و به خواهر كوچك ناپلئون تقديم شده فكركنين ٢٢ سال قبل از اينكه بتهون از دنيا بره يعني اين عطر از دل تاريخ آمده و هنوز در فروشگاهها هست جالب اينكه كمپاني به اصالت عطرهاي پايبنده و با كمترين تغيير عطرها رو باسازي ميكه يعني وقتي بو ميكنين عطر ميبره شمارو به ٣٠٠ سال پيش حتي تصور اينه كه عطري كه به لباستون ميزنين ٣٠٠ سال پيش در كاخهاي ناپلئون پخش ميشده دلچسب
17 آذر 1396 پاسخ تشکر
7 تشکر شده توسط : معین هاشمی ‌آرش

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟