RAMON MONEGAL - Bravo

رامون مونگال براوو

مردانه - زنانه
کد کالا : ATR-36063
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : رایحه های چرمی
عطار :
طبع : معتدل
مشخصات تولید
نام برند : رامون مونگال
کشور مبدأ : اسپانیا
سال عرضه : 2015
کد کالا : ATR-36063
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 0
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
0 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    0
  • نمی پسندم
    1
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    1
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    1
  • رسمی
    0
تعداد رای های ثبت شده : 8
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

RAMON MONEGAL Bravo - رامون مونگال براوو

عطری مردانه - زنانه و جذاب و اغوا کننده می باشد

این عطر در سال 2015 به بازار عرضه شده است .

این عطر با رایحه معتدل در دسته گروه بویایی رایحه های چرمی قابل‌طبقه‌بندی است.

از ترکیبات بکار برده شده در این عطر می توان به رز ، یاس، توت فرنگی ، برگ و جوانه انگور فرنگی، زردآلو، چرم ، گیاه درمنه، دارچین ، ادویه گل میخک ، مشک ، کهربا، خزه درخت بلوط اشاره کرد.

برند رامون مونگال
طبع معتدل
سال عرضه 2015
گروه بویایی رایحه های چرمی
کشور مبدأ اسپانیا
مناسب برای آقایان و بانوان
اسانس اولیه رز ، یاس، توت فرنگی ، برگ و جوانه انگور فرنگی، زردآلو
اسانس میانی چرم ، گیاه درمنه، دارچین ، ادویه گل میخک
اسانس پایه مشک ، کهربا، خزه درخت بلوط
نمره کاربران
Bravo-رامون مونگال براوو
رایحه
9
1 رای
ماندگاری
8
1 رای
پخش بو
8
1 رای
طراحی شیشه
8
1 رای
این عطر برای من یاد آور ...
نظرات کاربران (1 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
9
رایحه
8
ماندگاری
8
پخش بو
8
طراحی شیشه
تیز تر از سوزن کاج در سرمایی از بوران...........
اسیدی تر از دارچین در آتشی از چوب...........
تاریک تر از سیاهی در چاله ای از نور............
دوقطبی تر از مرزهای تاریک و روشن در اِکتسابی از وحش..........
عطری بسیار تاریک و تند و تیز و با شخصیتی بسیار جدی که خشم خفته مردانه را در خود نهفته است... رایحه ای دو قطبی که در عین حال هم برای بانوان و هم برای آقایان شخصیتی جدی و شوخ طبع را تداعی می کند. رایحه ای که در ابتدای تنپوش، کاراکتری از جدیٌت مجذوب کننده را تداعی می کند که انگار حتی نمی توانی از شخص تنپوش کننده سوالی بپرسین که در عین حال با تمام جدیٌت ایجاد شده، ناگهان بر لبان شخص تنپوش کننده تبسٌمی از حالت خنده مانند ایجاد میشه که مخاطب همراه را دچار سردرگمی خواهد کرد... چراکه به ظاهر بسیار جدی به نظر می رسد اما در این جدٌیت یه طبع شوخ مانند هم همراه هست. شروع رایحه یکمی میوه ای هست و شبیه شهد لواشک های قدیمی زرد آلو که بقالی ها میفروختن هست، اما بعد 2 دقیقه به رایحه ای از دارچین و ادویه میخک پدیدار میشه که حالت اسیدی مانند داره یعنی یکم بوی تیزی اسید رو تجربه می کنین که حدود 3 دقیقه بعد، این رایحه با کهربا ادغام میشه و یه رایحه ای چرم و دودی مانند رو ایجاد میکنه که این دودی بودن مثل آتش سوزی چندتا درخت هست که بوی دود آن از فاصله دورتر از محل آتش سوزی به شامه شما برخورد میکنه. شاید همه پسند نباشه و بنظرم کاملا تک جنسیتی میتونه باشه اونم برای آقایان، چون رایحه بسیار تاریک و خشنی داره و معمولا بانوان از اینجور روایح خشن، پرهیز میکنند. اما برای آقایانی که بوهای دودی چرمی از نوع خیلی خشن و تاریک رو دوست دارند، یه شاهکار هنری در معماری روایح محسوب خواهد شد. این عطر بخاطر تضاد کاراکتری آغازی با میانی و پایانی شبیه شخصیت های اختلال مرزی هست. اختلال شخصیت مرزی نوعی اختلال سلامت روان است که بر نحوه تفکر و احساس شما در مورد خود و دیگران تأثیر می گذارد و باعث بروز مشکلاتی در زندگی روزمره می شود. این شامل مسائل مربوط به تصویر از خود، مشکل در مدیریت احساسات و رفتار و الگویی از روابط ناپایدار است. با اختلال شخصیت مرزی، ترس شدیدی از رها شدن یا بی ثباتی دارید و تحمل تنها ماندن را دشوار می کنید. با این وجود عصبانیت نامناسب، تکانه و تغییرات خلقی مکرر ممکن است دیگران را از این کار دور کند، حتی اگر می خواهید روابط دوست داشتنی و پایداری داشته باشید. اختلال شخصیت مرزی معمولاً از اوایل بزرگسالی شروع می شود. به نظر می رسد این وضعیت در بزرگسالی جوانتر است و ممکن است با افزایش سن به تدریج بهتر شود. علت اختلال شخصیت مرزی به طور کامل درک نشده است اما ژنتیک برخی مطالعات بر روی دوقلوها و خانواده ها حاکی از آن است که اختلالات شخصیتی ممکن است ارثی باشد یا به شدت با سایر اختلالات بهداشت روان در میان اعضای خانواده مرتبط باشد. برخی تحقیقات تغییراتی را در مناطق خاصی از مغز نشان داده است که در تنظیم احساسات، تکانشگری و پرخاشگری نقش دارند. علاوه بر این، برخی مواد شیمیایی مغزی که به تنظیم خلق و خو کمک می کنند، مانند سروتونین، ممکن است به درستی عمل نکنند.
این عطر هم با توجه به رایحه چرم و دودی تاریک و خشونت آمیز، بر شخص تنپوش کننده رفتارهایی از الگوهای رفتاری اختلال شخصیت مرزی را ممکن است آشکار کند.
کیفیتی مبتکرانه و جلا یافته به مانند صیقل دادن شمشیر قدیمی سامورایی پس از سالها در روایح با ماندگاری 10 ساعت روی لباس و 6 ساعت روی پوست با پراکنشی خوب در ساعت اولیه تنپوش اما عطری هست که باید قبل تنپوش حتما مکان زمان و مخاطبان همراهتان را در نظر بگیرید که شاید ممکن است برای آنها، کمی آزار دهنده باشد.
سپاس از همراهی بزرگواران..........
04 بهمن 1401 پاسخ تشکر
24 تشکر شده توسط : derrick  Someone Out There Saba
خیلی قشنگ نوشتید .. جالب هست تشبیه عطرها به شخصیت های انسانی ، اون قسمت رواشناسی موضوع برام جالب تر بود. خب من شنیدم که به شما میگن دکتر البته دقیقا نمیدونم دکترا تون در چه رشته ای هست اما در مورد شخصیت ها خیلی درست نوشتید . بنظرم واقعا ارزش خوندن داشت .. ازتون تشکر می کنم بابت مطالب فوق العاده ای که به بهانه عطر در سایت می گذارید .
04 بهمن 1401 پاسخ تشکر
8 تشکر شده توسط : بابک Perfumex
با احترام و عرض ادب
بانوی فرهیخته و ارجمند، من شاهین اسعدی هستم دکتری تخصصی ژنتیک پزشکی و فوق دکتری نوروژنتیک با گرایش اپتوژنتیک. در زمینه ژنتیک اعصاب و سیستم های عصبی انسان بخصوص حافظه و سلول های خاطره ای انسان تحقیق میکنم و کتابها و مقالات علمی در این زمینه تالیف و منتشر نمودم. یکی دیگر از علایق من روانشناسی هست که در این زمینه هم با ادغام بیولوژی انسانی با روانشناسی، کتابها و مقالاتی رو تالیف و منتشر کردم که شامل: حافظه ژنتیکی انسان، حافظه زیست روانشناختی انسان، شخصیت ژنتیکی انسان، هراس های ژنتیکی انسان می‌باشد که این عناوین منتشر شده اند و عناوین: پاتوسایکولوژی انسان، زیست روانشناختی عطرها و زیست روانشناختی فضانوردان انشالله از بهار تا پاییز ۱۴۰۲ منتشر خواهند شد.
از همراهی و همدلی شما سپاسگزارم بانوی محترم....
04 بهمن 1401 پاسخ تشکر
11 تشکر شده توسط :  Someone Out There Saba  آلالیتا
سلام جناب دکتر اسعدی
دوست و برادر عزیز ، انصافآ حال کردم با این رویویو تون . من البته با سنی نزدیک به 50 دچار اختلال شخصیت مرزی نیستم و بیشتر شبیه جزیره ای با ثبات هستم ولی روایح چرمی ، دودی و ادویه ای رو خیلی دوست دارم.
این برند رو چندین کارش رو تست داشتم و برند خوبیه ولی قیمت
50 میل این عطر 13 میلیون هست که فکر کنم خیلی overprice هست ولی کامنت شما خیلی برام مفید بود.
لطفأ بیشتر عطرهایی رو که در بازار ایران موجود هستند و نظری راجع بشون نیست برای بررسی انتخاب کنید‌ . هر چند که گزینه هاتون احتمالا خیلی کم میشن.
بینهایت قدردان محبت، لطف و صفاتون هستم و هستیم...یا حق
04 بهمن 1401 پاسخ تشکر
8 تشکر شده توسط : 🄼🄾🄽🄰 derrick
جناب اسعدی سلام مجدد
قیمت 50 میل این عطر در یکی از سایتهای ایرانی 13 و نیم میلیون زده شده که فکر کنم اشتباه باشه و 100 میلش در یک سایت دیگه 13 و نیم میلیون زده شده که به نظرم درسته.
قیمت 50 میل این عطر در دبی 7000 درهم و ۱۰۰ میلش 1000 درهم هست که به نظرم خیلی قیمت معقولیه ‌.
باز سپاسگزارتم دوست و برادر عزیزم ، خیلی معرفی و رویوی خوبی بود. با این قیمت کاملأ ارزش خرید داره....یا حق
04 بهمن 1401 پاسخ تشکر
7 تشکر شده توسط : 🄼🄾🄽🄰 Perfumex
با احترام و عرض ادب
دوست فرهیخته و هنرمند عطرافشان، از مهر شما سپاسگزارم و از انعکاس نگارش شما بر این محفل قدردانم. بله واقعا نسبت به این قیمت کار ارزنده ای هست.
سپاس از همراهی و همدلی شما دوست گرامی....
04 بهمن 1401 پاسخ تشکر
6 تشکر شده توسط :  Someone Out There Saba  بابک

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟