puredistance - Warszawa

پیور دیستنس وارشاوا

مردانه - زنانه
کد کالا : ATR-35938
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی :
عطار :
طبع : گرم
مشخصات تولید
نام برند : پیور دیستنس
کشور مبدأ : هلند
سال عرضه : 2016
کد کالا : ATR-35938
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 0
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
0 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    0
  • نمی پسندم
    1
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    0
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    0
  • رسمی
    0
تعداد رای های ثبت شده : 2
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

وارشاوا با الهام از زنان شیک و باکلاس لهستانی و تاریخ غنی شهر ورشو، شیکی روزهای طلایی مُد و عطر را بیدار می‌کند. این عطر سبک و گرما دارد – عمق زیاد شخصیت – و باعث می‌شود به شدت حس زیبایی کنید. این عطر شما را به جهانی دیگر منتقل می‌کند، جهانی رویایی که در آن محظوظ و گیج می‌شوید – به شکلی خوب.
بطری کوچک دردار 100 میل شیشه‌ای به رنگ مشکی دارد و در طلایی حکاکی‌شده آن از فلز جامد ساخته شده است. 
بطری دردار کوچک این عطر به خوبی درون محفظه چرمی جیر لوکس زمردی حفاظت می‌شود که در آتلیه چرم در بلژیک با دست ساخته شده است.
این عطر درون جعبه هدیه زیبای مشکی و طلایی تیره بسته‌بندی می‌شود که به طور خاص برای پیوردیستنس در سال 2005 طراحی شده است. هر جعبه هدیه یک گواهی اصالت با امضای دستی دارد. جعبه هدیه با جعبه مقوایی باکیفیتی حفاظت می‌شود. 

برند پیور دیستنس
طبع گرم
سال عرضه 2016
کشور مبدأ هلند
مناسب برای آقایان و بانوان
اسانس اولیه گریپ فروت ، گل برف ، صمغ گالبانیوم
اسانس میانی زنبق ، یاس
اسانس پایه نعناع هندی ، خس خس ، بوته وحشی جاوی
نمره کاربران
Warszawa-پیور دیستنس وارشاوا
رایحه
0
بدون رای
ماندگاری
0
بدون رای
پخش بو
0
بدون رای
طراحی شیشه
0
بدون رای
این عطر برای من یاد آور ...
نظرات کاربران (2 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
ممنون ازتون. خیلی لطف کردین. اتفاقن چندتا از لیستتون رو دوس داشتم خیلی. از این لیست و سایر ریویو هاتون استفاده میکنم. خواستم فقط جهتم مشخص بشه که به کدوم سمت برم و گم نشم... شاد باشید و موفق همیشه...
19 آبان 1396 پاسخ تشکر

ورشاوا (به تلفظی که لهستانی ها دارن) آخرین کار از آنتوان لای برای پیور دیستنس هست. کسی که قبلا بلک رو خیلی خیلی بد ساخت برای این بزند و پیور دیستنس وایت رو به یکی از سر فصل های کتگوری خودش تبدیل کرد این بار سراغ یک کتگوری پر ریسک و البته تقریبا فراموش شده رفته. کتگوری که پرچم دارانش همگی قبل از دهه هشتاد میلادی ناپدید شدن و حیات دیگری رو در موزه های فرانسه ادامه دادن. پیوردیستنس ادعا داره از زنان لهستانی برای این کار الهام گرفته. شاید بهترین مثالی که در ذهنم هست poeme لنکوم باشه که با مدلینگ ژولیت بینوش برای اون عطر میتونست یکی از کارهایی باشه که به دخوران نسل بعد خودش الهام دهنده باشه که اینطور نشد.
ورشاوا یک کلاسیک فلورال آلدهید هست با کیفیت یرگیجه آور و چندین بار بیش از استاندارد یک عطر فلورال. آنتون لای الهامات لازمش رو میتونسته از isac mizrahi و تاکسیدوهای زنانه ای(!!) که برای ایوسن لورن ساخته گرفته باشه. کت و شلوارهای کلاسیک زنانه ای که بر تن خانم ها میدرخشن. با این حال لای همچنان برای ساختن یک عطر طنانه منابع الهام بیشماری داره و وقتی ادعای ارجاع به لهستان رو داره روبه روش پر میشه از لباس های رنگارنگ لهستانی که خیره کننده هستن. جهان رنجور بودن عشق به زن در آثار جاکومو لئوپاردی بعنوان شاعری که بیس از تمان ادیبان بو رو کشف کرده نقطه ی دیگری هست که میشه بعنوان یک منبع الهام روش دست گذاشت. جهان رنجکر بکدن زنان لهستانی در جنگ و عشق و آوارگی همیشه در ادبیات منبع الهام بوده خاصه از زمانی که ویسواوا شیمبورسکا پدید اومد. لای به درستي سراغ بازسازی رایحه ی broom که در لیست عطرافشان ذکر نشده میره. چون معادلی فارسی نداره من اسمش رو میزارم بنشن زرد. رایحه ی بوبرگ های زرد این گیاه چیزی بین حالتی خزه ای تا سبز و کمی شیرین و کهنه هست در عین حال مهربان و خوش رخ هست. در لیست روایح وایت فلورالی فقط جسمین عنوان شده ولی واضحا سه گونه ی مشک از نیترو تا پلی سایکلیک حضور دارن. چیزی که در پیوردیستنس وایت هم دیدیم. یک قاعده کلی در مرود عطرهای زنانه این هست که هر زمان خواستید در عطری زنانه درخششی حسرت برانگیز و پر جبروت و کلاسیک و میانسال ایجاد کنید چشمتون رو به مشک های تمیز بدوزید. جسمین در میان شهدی از مشک تمیز سیلور و سفید به یک آکورد تمیز آلدهید فلاوری میرسه و حالا که بدنه ی عطر رو ساختید بایستی با ایحاد جزئیات خاصی عطر خودتون رو بسازید و الا صابون لوکس ساختید. آنتون لای به اندام عطرش لباسی معطر، خنک، کمی نمناک و باغچه ای از بنفشه میپوشونه که تا حدی چرمی گیاهی هم ایجاد میشه خصوصا که دو وجه پودری-خاکی ایجاد میکنه که سن عطر رو در لحظه ده سال بالا میبره و او رو قدری آرام تر ، مرموز تر و عاقل تر میکنه. تنباکوی شیرین و لطیف و نجواگری در ساختمان کار به سختی حس میشه که جذبه ی گرم و شیرین کار رو دوچندان میکنه. اتمسفر معتدل کار و البته کیفیت مشک عالی عطر دو حقه ای هستن که شما دست میبرید توی جیب و حسابتون رو حسابی خالی میکنید.
عطر خوبیه راستش. اما در کیفیت بالا حسابی دست و دلبازی شده. رقیبی برای فلورال در برند گروسیمث که کیفیت بالاتر و پروجکشن وسیعتری داره با اینحال اصالتی که در محصولات گروسیمث هست رو شخصا بیشتر دوست میدارم .
7 از 10
ارزش خرید: 5 از 10
18 آبان 1396 پاسخ تشکر
20 تشکر شده توسط : Farnaz Mehran
جناب ایکاروس عزیز سلام. قبلا هم سوال پرسیده بودم اما بین نظرات سوالم گم شده یا احتمالن ندیدین. جسارتا دوباره میپرسم. پسری 25 ساله هستم. عمران خوندم. استایل کلاسیک و رسمی دارم معمولن. عاشق جنتلمن های ایتالیایی. درونگرا و خجالتی. ادبیات و هنر و روانشناسی رو دوست دارم. منظم ورزش میکنم و به سلامت پوست هم خیلی میرسم. عطرهایی که استفاده میکنم و دوست دارم به ترتیب:دیور اوم پارفوم، تام فورد گری وتیور، ارمانی کد، امیر سلطان از سرج، ارمانی امور دی جزو پروفومو هستند. سوالم این بود که آیا این عطرها به شخصیت من میخورم؟ و این که مناسب شخصیت من از کارهای نیش چه عطرهایی رو پیشنهاد میکنین؟ چه خنک و چه گرم. ممنون میشم اگه جواب بدین...
19 آبان 1396 پاسخ تشکر
بهروز عزیز سلام

با رجوع به صفحه نظرات از هر طبعی عطرهای متنوعی رو بررسی کردم که میشه با کمی صرف زمان مواردی رو بین شون پیدا کنید. عطرهای تمیز رو انتخاب کنید. شنل ادیشن بلانش در نسخه ای دی تی گزینه خوبی برای شما میتونه باشه. وتیور گرانیوم از کرید هم همینطور. پوملو و گرند نرولی از آتلیه کولون هم.
شما از عطرهای فلاوری هم میتونید استفاده کنید.
همچنین این نوارد:
En sens du buis miler harris
reflection amouage
Amouge honor
Vetiver insolent miller harris
Xerjoff renaissance 1861
Prada infusion de vetiver
Zenga intenso
Acqua di pafma mitro de panarea
Acqua di pafma magnolia nobile
Ramon monegal cuirelle
Iris cendre naomi goodsir
Le galion sortilege
Cologne intense houbigant
La fumme classic miller harris
Acqua universalis maison francis kurkdjian
Sensual orchid lm parfum
Bombay bling Neela vermeir
Xerjoff 40 knots
Lubin itasca
Petit matin makson francis kurkdjian
Marfa memo
Uden xerjoff
cerruti 1881 bela note

من رندوم یه تعداد رو انتخاب کردم. دوستان هم کمکتون میکنن. فقط امیدوارم روند پیشنهاد خواستن اپیدمی نشه. چون خب فکر میکنم خودم شخصا بیش از هزار تا عطر با ذکر کاراکتر معرفی کرده باشم و بهتر این هست دوستان فارغ از نمره ای که اون عطرها گرفتن رویو و نقدش رو بخونن تا شاید با خوانش جزئیات عطر مورد نطرشون رو پیدا کنن. و الا که این نقدها و رویوها بی خاثیت و بی کارکرد میشن.
برقرار باشین
19 آبان 1396 پاسخ تشکر
12 تشکر شده توسط : 𝐴𝑟𝑑𝑒𝑠𝒉𝑖𝑟.𝑆 Neurostyle

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟