LINARI - Mare Pacifico

لیناری مار پاسیفیکو

مردانه - زنانه
کد کالا : ATR-35428
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : چوبی معطر
طبع : خنک
مشخصات تولید
نام برند : لیناری
کشور مبدأ : آلمان
سال عرضه : 2014
کد کالا : ATR-35428
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 0
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
0 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    0
  • نمی پسندم
    1
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    0
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    0
  • رسمی
    0
تعداد رای های ثبت شده : 2
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

LINARI Mare Pacifico - لیناری مار پاسیفیکو

نخستین بار در سال 2014 روانه بازار شد به عنوان عطری مردانه - زنانه و بسیار جذاب و شیک معرفی شده است . از ویژگی های این عطر رایحه بسیار جذاب و طبع خنک آن می باشد و در دسته عطر های چوبی معطر قرار می گیرد. از ترکیبات بکار برده شده در این عطر می توان به لیمو ترش، سرو ، چوب درخت قان ، چای میت، آب دریا ، رز ، جلبک دریایی، ترکیب کالون، مشک ، نعناع هندی ، چوب صندل سفید ، ترکیب کفالیس اشاره کرد.

برند لیناری
عطار مارک باکستون
طبع خنک
سال عرضه 2014
گروه بویایی چوبی معطر
کشور مبدأ آلمان
مناسب برای آقایان و بانوان
اسانس اولیه لیمو ترش، سرو ، چوب درخت قان ، چای میت
اسانس میانی آب دریا ، رز ، جلبک دریایی، ترکیب کالون
اسانس پایه مشک ، نعناع هندی ، چوب صندل سفید ، ترکیب کفالیس
نمره کاربران
Mare Pacifico-لیناری مار پاسیفیکو
رایحه
7
1 رای
ماندگاری
0
بدون رای
پخش بو
0
بدون رای
طراحی شیشه
9
1 رای
این عطر برای من یاد آور ...
نظرات کاربران (1 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.

خاطرم هست، تا چند سال قبل وقتی از جاده پر پیچ و خم چالوس به سمت شمال کشور میرفتم، با عبور از مرزن آباد و نزدیک شدن به شهر چالوس رایحه دریا کاملا حس میشد و نوید نزدیک شدن به دریا رو میداد. خاطرم نیست آخرین باز چه سالی بود که این رایحه رو به مشامم میرسید اما چند سالی هستش متاسفانه اون رایحه مثل خیلی موضوعات دیگه که از ایران رخت بر بسته، از دریای کاسپین خداحافظی کرده. اوایل دچار شک و تردید بودم که شاید من اون رایحه رو متوجه نمیشم یا اینکه به دلیل شرایط آب و هوائی موقتا قابل استشمام نیست، اما طی 5-6 سال گذشته هربار که به سمت شمال رفتم و از اطرافیان در اینمورد پرسیدم اونا هم با من همنظر بودن
ماره پاچیفیکو برای من یاداور همون رایحه هستش. رایحه رخت بر بسته از دریای کاسپین که شاید مثل دریاچه ارومیه تا چند دهه دیگه فقط اسمی ازش باقی بمونه!
این عطر برای من، تجسم روزهائیست که در لب ساحل، آنجائی که موجها آروم میگیرن و مجددا میخوان به دریا برگردن، زیر آفتاب داغ دراز میکشیدم، نسیم ملایمی می وزید. تک و توک مرغان دریایی در آسمان پرواز میکنن و صداشون با صدای موجهای آروم دریا ترکیب میشن و آرامشی وصف نشدنی ایجاد میکنن. با هر بار رفت و برگشت موج پاها تا سینه م در آب غوطه ور و زیر ضربات نرم و لطیف موجها نوازش میشدن. با چشمانی بسته به گذشته و آینده نامعلوم فکر میکردم، خاطرات گذشته مثل بیننده ای که مشغول دیدن فیلم سینمائی با دور تند هستش در ذهن مرور میشن و به حال متصل و با رویاهای آینده تموم میشن. نفسی عمیق میکشیدم و حجم زیادی از هوای تمیز، بدون آلودگی اما مملو از آن رایحه دریایی (که دیگر وجود ندارد) از راه بینی به ریه هام پمپاژ میکردم.
ماره پاچیفیکو، عطری تقریبا خطی، بدون تغییر نت آنچنانی اما جذاب که شاید برای خیلی افراد خطی بودن عطر خوشایند نباشه اما خوبی داستان اینجاست که رایحه ی عطر ما رو حسرت به دل نمیذاره که مثلا فقط از تاپ نت لذت ببریم و بعد از چند دقیقه که عطر به قلبش میرسه، حسرت تاپ نت رو داشته باشیم و بگیم ایکاش عطر در تمام طول عمرش در همین تاپ نت باقی میموند و یا مثل بعضی عطرها که وقتی به بیس نت میرسن و اسکین سنت میشن، آرزو میکنیم ایکاش تمام طول عمر عطر مثل بیس نت بود! در واقع عطر 2-1 دقیقه بعد از اسپری با قدرت حرف اول و آخرشو بدون لکنت میزنه و شما رو از تمام داستانی که قرار هست براتون رقم بزنه آگاه میکنه!
رایحه غالب این عطر ترکیبی از نت دریایی و گیاهان دریایی هست.اشتباه نکنبد! در این عطر خبری از اون نت دریایی که در کاالکشن آکوا بولگاری، عطر آکوآ دی ساله پروفوما روما و سایر عطرهای مبتنی بر نت دریایی که حس شور مانندی میده، خبری نیستش.عطار سعی در خلق رایحه دریایی همراه با نت گیاهان دریایی با تاکید بر رایحه گیاهان دریای داره که به نظرم موفق به خلق رایحه ی کم نظیر شده. ترکیبی از نت گیاهان دریایی شبیه به خزه که مثل حریر نرم و لطیف هستند و در فاصله 10-15 متری از ساحل، مابین سطح و کف دریا غوطه ور و قابل دیدن هستن و به راحتی میتونید بگیرید و لمسشون کنید. عطار با استفاده از حجم زیادی از دز نت گیاهان دریایی تونسته تعادل خوبی برای نت دریایی در این عطر ایجاد کنه و اون حس شوری رو از بین ببره، بگونه ی که حال و هوای عطرو از سایر عطراهای دریایی متفاوت شده!
ماندگاری و پخش عطر علیرغم خنک بودن عطر عالی هستش و در گرمای تابستان با 4 پاف زیر گردن، به راحتی تا 3-4 ساعت خط بو داره و اگر روی لباس و گردن هم اسپری کنید پخش عطر دو چندان میشه
ماره پاچفیکو از اون عطراس که مدت خیلی کوتاه بعد از اسپری فکر میکنید عطرتون اسکین سنت شده و شما رو دچار اشتباه میکنه که عطر ضعیفی هستش اما این موضوع کاملا اشتباهه و خودمم دچار این اشتباه شدم و زمای متوجه اشتباهم شدم که همسرم این عطرو پوشید و بعد از چند ساعت که به منزل برگشت در فاصله 1 متری عطرشو حس میکردم و برای خودمم عجیب بود!
شیشه عطر همونطور که از شکلش مشخصه با اکثر عطرها کلملا متفاوت هستش. یه طراحی مینیمال، با نقوشی موج مانند به رنگ نقره ای که توسط راینر دی یِر شِه طراحی شده، کانسپت طرح روی شیشه با خطوطی مواج برای ببینده یادآور موج دریا هستش. ایکاش طراح به جای استفاده از رنگ نقره ی از رنگ سبز تیره برای این طرح استفاده میکرد تا حس موج های دریا رو بهتر به بیننده منقل کنه
معمولا برای استفاده اکثر عطرها، شیشه عطرو با 4تا انگشت به غیر از انگشت سبابه میگریم و با انگشت سبابه عطرو اسپری میکنیم اما در این عطر بدلیل بزرگ و کوتاه بودن ارتفاع شیشه، باید 4تا انگشت به غیر از انگشت شصت رو زیر شیشه بگیرید و با انگشت شصت اسپری کنید. مثل حالتی که با کاسه میخواهید آب بخورید!
کیفیت شیشه، کپ و مواد عطر، مثل همه تولیدات آلمانها، بیانگر روح تولیدات آلمانی هستش و هیچ کمی و کاستی نداره. از نظر منحصر بفرد بودن رایحه، خیالتون راحت. برای من در بین عطرهای دریایی که دارم و تست کردم کاملا متفاوت هستش. عطار هم جناب مارک بکستون هستش که نیاز به معرفی نداره!
رایحه: 10از 10
پخش و ماندگاری: 8 از 10
جنسیت: 100درصد یونی
لباس مناسب: پیراهن روشن اسپرت و نخی برای آقایون. مانتو روشن نخی و اسپرت و یا سارافون برای بانوان
مکان: جهت دیت، مجالس خودمونی و دوستانه
فصل: بهار و تابستان و روزهای گرم پائیزی
ارزش خرید با قیمت فعلی در ایران: 100 از 10
14 آبان 1402 پاسخ تشکر
8 تشکر شده توسط : مهربد ماتیو دلارو

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟