Etat Libre d'Orange - La Fin Du Monde

اتات لیبره د اورنج لا فین دو ماند

مردانه - زنانه
کد کالا : ATR-35277
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : چوبی معطر
طبع : گرم
مشخصات تولید
کشور مبدأ : فرانسه
سال عرضه : 2013
کد کالا : ATR-35277
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 5
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
245,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    4
  • نمی پسندم
    2
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    2
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    0
  • رسمی
    0
تعداد رای های ثبت شده : 21
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

عبارت «لا فین دو ماند» به معنای «پایان دنیا» است. بله!‌ می‌دانیم که به چه چیزهایی فکر می‌کنید! چشم‌اندازهای آخرالزمانی، فرارسیدن پایان جهان، فرقه‌های روز رستاخیز، خودکشی‌های دسته‌جمعی، تقویم مایایی و... . ما همه وحشت به‌پایان‌رسیدن هزاره دوم را تجربه کرده‌ایم و چه بسیار فیلم‌های سینمایی که ندیده‌ایم؛ از دکتر استرنجلاو تا ملانکولیا. ما همه پیشگویی‌های عهد جدید را می‌دانیم و درباره پایان زمان و جذبه پایانی خوانده‌ایم.

برند اتات لیبره د اورنج
عطار کوئنتین بیش
طبع گرم
سال عرضه 2013
گروه بویایی چوبی معطر
کشور مبدأ فرانسه
مناسب برای آقایان و بانوان
اسانس اولیه فریزیا ، خس خس ، زنبق ، چوب صندل سفید ، فلفل ، گل ختی ، ذرت بو داده، کنجد ، بوته وحشی جاوی ، تخم هویج ، زیره سبز
نمره کاربران
La Fin Du Monde-اتات لیبره د اورنج لا فین دو ماند
رایحه
8.7
3 رای
ماندگاری
6.3
3 رای
پخش بو
6
3 رای
طراحی شیشه
7.3
3 رای
این عطر برای من یاد آور ...
نظرات کاربران (4 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
شروع عطر La Fin Du Monde برای من یه حس آشنا و لذت بخش رو داشت . انگار قبلا یه خاطراتی ازش داشتم . یه ترکیب زنبقی در این عطر وجود داره که با ترکیبش شدن با عناصر دیگه منو یاد عطر محبوبم dior eua for men مینداخت. همون حس تلخ و شیرین چوبی که در کنارش زنبق دلبری میکرد. اما مسیر لافین متفاوت تر از دیور بود . نسبت به دیور که شیرینیش به تلخیش میچربید ، در اینجا کفه ترازو برای تلخی سنگین تر بود. مثل دیور نیمه رسمی بود و تم ادویه ای هم درش حس میکردم . حس و حال فلفلی هم در عطر وجود داره که برام جالب بود و کمی بینیم رو قلقلک میداد D:
17 مهر 1397 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : بهداد معین هاشمی
چقدر خوشحال کننده هست که میبینیم دوباره کم کم دوستان سابق دارن توی عطرافشان جمع میشن. حضور مجدد دوستانی مانند آقای وظیفه، کبیری، نوید ابوطالبی و .... رو به فال نیک میگیریم
17 مهر 1397 پاسخ تشکر

#LaFinDuMonde #EtatLibredOrange

"پایان جهان" از این برندِ تازه وارد شده به ایران.
لا فین دو مونده رو از برندی بهتون معرفی میکنم که به سنتتیک (از نوع خوب و بی ازار) ، کیفیت متوسط و قیمت معقول میشناسمش. اروپایی ها اعتقاد داشتن وقتی به قاره امریکا برسن جهان تموم میشه. میبینین که چه تصور با مزه ی هیجان انگیز شوخ طبعیه. این عطر رو هم از همین جهت بهش نگاه کنید و اسمش رو اینطوری مطابقت بدین با عطر. و اینجوری درست میشه. دومونده خیلی باحال و جذاب و شوخ طبعه. شوخ طبع از نوع شیرین نیست ها. دومونده دیور اوم اینتنسی هست که لباسای رسمیشو دراورده و جلو تلویزیون داره با پیژامه خندوانه نگاه میکنه و پاپ کرن میخوره. با این حال شیک و خوشبرده هنوز. حوصله سر بر نیست و مودب و رو راسته. عطری پودری از نوع ترد و خوشمزه ولی خشک در همراهی با رایحه شور و کره ای پاپ کرن و یه عالمه چوب معطر و رزینی و دودی در بسترش هست که وجهه شیک و در عین حال خوشبرد و صمیمی ای بهش میده. عطر کارمندا و معلماست واقعا. این عطرا ساخته نشدن که بشینی دونه دونه نت هاشو تفسیر کنی و اشتباهاتشو در بیاری. از اسمش مشخصه اومده شوخی کنه و صمیمی باشه. و در عین حال حد و مرزش رو میشناسه و اصلا لوده نمیشه.‌دوسش دارم.‌ارزش خریدش با قیمت حدود سیصد هزار تومنیش بالای 6 تا 7 هست بنظرم. کاملا چهار فصله و میتونین به عنوان عطر امضا روش حساب کنین.
19 آبان 1396 پاسخ تشکر
13 تشکر شده توسط : بهداد Mehran

سلام جناب ایکاروس عرض خیر مقدم
لطفا عطرهای کارمندی زنانه هم معرفی کنید با سپاس
10 مرداد 1396 پاسخ تشکر
سلام. متشکرم
Chanel 19 poudre
Balenciaga paris
Cacharel Noa
Victoria secret dream angels heaven
lubin black jade
D&G pour femme
magnolia nobile Acua di Parma
Dior jadore
prada infusion d iris
10 مرداد 1396 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : nazanin میلاد


بدون مقدمه بریم سراغ معرفی عطرهای کارمندی و عطرهایی که با توجه استطاعت مالی یک کارمند بشه تهیه ش کرد. سعی میکنم بیشتر کارایی رو که کمتر شناحته شده هستن رو بگم. (قسمت اول) :

Guerlain L Homme Boessie
وتیور نزدیکترین نت به مفهوم آفیشل ، اداری اما ساده و خودمانی هست. وتیور یعنی کارمند. وتیور آداب اجتماعی رو بلد هست. این عطر وودی-آروماتیک-سبز هست... محترم. صمیمانه. بهاری و تابستانی. بایستی حتما فول ور بشه و مناسب هر پوششی هم هست.

Cuir Vetiver Yves Rocher
جانم به تو. خوش ساخت. خوش قیمت. شیک و دوستانه و متین. مودب . جوان تا میانسال.

Etat Libre Du Monde
Etat libre Rein
هر دوی اینها رو تست کنید. اولی کاملا شخصیتی درونگرا و قابل اعتماد از کارمندی نجیب رو برای من داره. دومی هم با انرژی تر و پر جنب و جوش تر هست اما در عین حال ذی نفوذ و با معلومات.

Zenga intenso Zenga
برند یعنی این. روح کت و شلوار پوش و کلاسیک پسند و جذاب ایتالیایی که خودش رو با صورت استخوانی در تبلیغات سوپر خودروهای ایتالیایی بعنوان مانیفست اونها جلوه میده. قلب اسپایسی گل های خشک در دل وانیل خوردنی و مردانه. در محیط های اداری بازخورد مناسبی میده.
Prada infusion De Vetiver
تزریق وتیور به خون. اگه مثل من عاشق گری وتیور تام فورد هستین ولی باز میخواید تمیز تر و شسته تر و بهاری تر باشه برید سراغ اینکار. خیلی خوبه این. بری داخل یه اداره در یکی از اتاق ها رو باز کنی و بوی این به سمتت هجوم بیاره.
10 مرداد 1396 پاسخ تشکر
12 تشکر شده توسط : nazanin وحید

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟