LANCOME - Oud Bouquet

لانکوم عود بوکت

مردانه - زنانه
کد کالا : ATR-34734
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : شرقی چوبی
طبع : گرم
مشخصات تولید
نام برند : لانکوم
کشور مبدأ : فرانسه
سال عرضه : 2016
کد کالا : ATR-34734
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 0
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
0 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    1
  • نمی پسندم
    0
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    1
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    1
  • رسمی
    0
تعداد رای های ثبت شده : 4
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

کمپانی لانکوم طی سال‌های اخیر با چندین نفر از بهترین استادان عطرسازی قرارداد بسته است تا بتواند با نهایت توان به یاد و خاطره آقای آرماند پتیژان (بنیان‌گذار کمپانی لانکوم) ادای احترام کند. نتیجه این کار هم شکل‌گیری کالکشن جدیدی در کمپانی لانکوم بوده که هم به رویاهای آقای پتیژان و هم به ایده‌های بنیادین این کمپانی وفادار است.

این تجربه عطرسازی فوق‌العاده حرفه‌ای و خاص نیازمند هنرهای خلاقانه خاصی هم هست که با کمک هنر فرانسوی آمیخته‌سازی ترکیبات مختلف امکان‌پذیر شده است. هر کدام از عطرهای این کالکشن مانند «عود بوکت» با دقتی بی‌نظیر خلق می‌شوند، همان‌طور که شراب‌های فرانسوی به‌خاطر روند تولید بی‌نقصشان مشهور هستند. در این عطرها از بهترین و ناب‌ترین ترکیبات و عصاره‌ها استفاده شده است که همگی براساس سخت‌گیرانه‌ترین و دقیق‌ترین معیارها انتخاب شده‌اند.

برند لانکوم
عطار فابریس پلگرین
طبع گرم
سال عرضه 2016
گروه بویایی شرقی چوبی
کشور مبدأ فرانسه
مناسب برای آقایان و بانوان
اسانس اولیه وانیل ، رز ، پرالین، چوب گایاک، عود
نمره کاربران
Oud Bouquet-لانکوم عود بوکت
رایحه
9.3
3 رای
ماندگاری
9.3
3 رای
پخش بو
9
3 رای
طراحی شیشه
7.3
3 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند لانکوم
اخبار برند لانکوم
نظرات کاربران (3 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
9
رایحه
10
ماندگاری
10
پخش بو
10
طراحی شیشه
شاپَرَکی از گیسوانِ طلایی... که قاصدکی از مهر و عشق را بشارت می دهد...
سَندبادی از کَشتیِ آنجلیکا... که طلایه داری از پرنسس و سلحشور را ضیافت می دهد...
.................................
از معنوی ترین عطرهای شیرین بانوان در طبع گرم که رایحه ای از باغستانِ سرزمینِ شامبالا را نهفته است... رایحه ای از پرنسسی با گیسوانِ طلا که بر پوست ظریف و سپیدش، رقصی شاهانه بر پا می کند... رایحه ای از بانویی آرام و مهربان، که از اوج آرامش و مهربانی هرگز رنج و مِحنتِ رعیتِ مظلوم را درک نکرده است... رایحه ای از بانویی شاهزاده که در سپیده گاه تا شبانگاه، در انتظار مردی سلحشور از جنس آهن و خشم تا تضاد میان مهربانی و خشم را درک کند... رایحه ای از بانویی سپیدتر از برف، که در لابه لای پوشش برف زمستان، اِستِتاری فریبا را آبستن است...
شروعی بسیار زعفرانی و رُزی که در سایه ای از وانیل و عود پناه گرفته است تا شهدی اغواگر و اعتیادآور را برای سرای شاهانه تداعی کند. عطری که حمایت عاطفی را برای مخاطب تنپوش کننده تداعی خواهد کرد تا آرامش روحی روانی حداقل برای یک روز را برقرا کند. تحقیقات جدید نشان می دهد که رایحه ی یکی از عزیزان ممکن است به کاهش استرس کمک کند. افراد در روابط عاشقانه به هر طریقی به شریک زندگی خود مُتٌکی هستند. تحقیقات مطمئناً نشان داده است که حمایت اجتماعی مثبت می تواند به اندازه ورزش منظم و زندگی سالم در تضمین سلامتی مهم باشد. نه تنها حمایت عاطفی افراد را سالم تر می کند (از لحاظ روحی و جسمی)، بلکه می تواند به مقابله با استرس نیز کمک کند. چه این حمایت به شکل تماس فیزیکی باشد، مانند گرفتن دست یا در آغوش گرفتن، یا صرفاً تشویق کلامی، داشتن کسی که در لحظه ی بُحران به او مراجعه کنیم، می تواند برای رفاه شخصی ما ضروری باشد.
حتی زمانی که یک شریک زندگی موقتاً یا پس از مرگ غیبت می کند، مردم اغلب برای آرامش به یادآوری های فیزیکی آن شریک زندگی اعتماد می کنند. این یادآوری می‌تواند یک عکس، یک یادگاری یا یک صدای ضبط شده باشد، اما تحقیقات نشان داده است که بازنمایی ذهنی برانگیخته شده توسط این یادآوری‌ها می‌تواند به کاهش درد عاطفی کمک کند.
اما در مورد بوهای آشنا چطور؟ در حالی که همه ما تجربیاتی از بیدار شدن خاطرات توسط بوهای خاص داریم، آیا بوی آشنای یک شریک عاشقانه می تواند به افراد در مدیریت استرس کمک کند؟ اگرچه به اندازه ی استفاده از یادآورهای دیداری یا شنیداری تحقیق نشده است، اما مطالعاتی وجود دارد که فواید روانی قرار گرفتن در معرض عطر و بوی یک عزیز عاطفی یا عاشقانه را بررسی کرده است. یک مطالعه در سال 2006 نشان داد که 80 درصد از زنان و 50 درصد از مردان عمداً لباس های استفاده شده ی شریک عاشقانه ی خود را در حالی که دور از آنها هستند بو می کنند و گزارش می دهند که از این حس بویایی، آرامش می یابند. در واقع، محققان پیشنهاد می‌کنند که بوی یکی از عزیزان می‌تواند تغییرات بیوشیمیایی، از جمله کاهش سطح کورتیزول ایجاد کند، که نشان‌دهنده ی کاهش استرس است. مطالعات آزمایشگاهی نشان می‌دهد که موش‌ها، درست مانند انسان‌ها، با تشخیص بوی موش‌های آشنا، اثرات بافِر (پوشش) استرس بر سطح کورتیزول را تجربه می‌کنند. مطالعات همچنین نشان می دهد که نوزادان انسان با تشخیص بوی شیر مادرشان بسیار آرام تر می شوند. این به نوبه خود منجر به کاهش بی نظمی و کاهش سطح کورتیزول می شود.
نکته ی قابل تامل این است که حتی اگر هر کدام از شما عطری که برای اولین بار توسط شریک عاشقانه ی خودتان آن را بونوازی کرده اید، در پوست یا پوشاک شخص دیگری آن را بونوازی کنید، با اینکه هر دو عطر یکسان هستند، اما باز هم شما فکر می کنید که رایحه ی عطر شریک عاشقانه ی شما، متفاوت تر از همان عطر در پوست و پوشاک غریبه هاست... حتی اگر خودتان همان عطر را خریداری کنید، باز هم فکر می کنید که رایحه ی عطر خریداری شما با رایحه ی عطر تنپوش شده توسط شریک عشقی شما متفاوت است... اما این چگونه ممکن است؟؟؟؟
برای درک پاسخ این سوال بایستی ابتدا به تاثیر عمق عشق در روان و یا حتی روح فطری خودمان توسط معشوق مان، پی ببریم. چراکه ما بخاطر حس دوست داشتن یا عاشقی که به معشوق خودمان داریم، حتی در نوع درک رایحه ی ساطع شده از طرف معشوق مان هم متفاوت تر تاریخ قبل از عاشقی، خواهیم بود. فلذا به نظر من، خودِ عطر شیمی پوست معشوق ابتدا برای روان و روح فطری ما مورد پسند قرار گرفته است که ما با ترکیب این رایحه ی شیمی پوست معشوقمان با عطر مصنوعی خودش، حس خوشایندی و متفاوتی را برای ماهیت همان عطر که دیگران از آن استناد می کنند، درک خواهیم کرد. این عطر نیز شاید با بونوازی از روی درپوش یا پوشش بانوان غریبه، حس چندان خوشایندی را برایتان تداعی نکند بخصوص برای آنانکه از بوهای شیرین زعفرانی رُزی حس خوشایندی ندارند... اما برای همین افراد اگر این عطر را در پوششِ شریک عاشقانه ی خودشان بونوازی کنند، به احتمال زیاد مورد پسندشان قرار خواهد گرفت که این حس خوشایندی بپاس وجود عشق در روح و روان هست....
کیفیتی شفاف در رایحه، مناسب تنپوش بانوان در روزهای سرد با ماندگاری 3 بار حرکت زمین به دور خود روی لباس بخصوص اگر داخل کُمد باشد و 10 ساعت روی پوست با پراکنش خوب و قوی در ساعت اولیه ی تنپوش و متوسط اما راضی کننده در ساعات بعدی.
سپاس از همراهی بزرگواران............
15 مهر 1402 پاسخ تشکر
9 تشکر شده توسط : احمد شجاعی nazanin

10
رایحه
10
ماندگاری
10
پخش بو
5
طراحی شیشه
یکی از بهترین عطرهای عودیه که تا امروز داشتم.رایحه بسیار قدرتمند، تند و گرم و شیرین.از نظر قدرت و غلظت میشه با عود ساتین فرانسیس کرکجیان مقایسه اش کرد.البته تو اون عطر رایحه رز و زعفران بسیار غالب و از نظر من اور دوز شده.ولی تو این عطر اصلا اینطور نیست.در عین حال که بسیار شیرینه ولی لذت بخشه و البته برای خانمها مناسب تره تا آقایون.
15 دی 1400 پاسخ تشکر
16 تشکر شده توسط : alireza .xx فاطمه فیضی

خیلی دوس دارم اینکارو تست کنم. چون خیلی ازش تعریف کردن تو یوتوب
28 بهمن 1397 پاسخ تشکر

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟