AJMAL - Sacrifice for Her

اجمل ساکریفایس فور هر

زنانه
کد کالا : ATR-33871
نوع عطر : ادو پرفیوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : رایحه های گلی
عطار :
طبع : گرم
مشخصات تولید
نام برند : اجمل
کشور مبدأ : امارات متحده عربی
سال عرضه : 2007
کد کالا : ATR-33871
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 25
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
1,320,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    9
  • نمی پسندم
    10
  • - 25 سال
    2
  • + 25 سال
    11
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    4
  • رسمی
    5
تعداد رای های ثبت شده : 62
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

ساکریفایس فور هر عطری‌ست که برای زنان احساسی و باهوش طراحی شده است. زنانی که این عطر را با خود دارند، زنان آرام و دارای اعتمادبه‌نفسی هستند که از فهم و مسئولیت‌پذیری بالایی برخوردارند. نت یاس است که سویه‌های غنی گل‌فامش را به نت‌های آبزی‌ـ‌دریایی اضافه می‌کند تا لایه آبزی‌ـ‌گل‌فام آغازین در عطر ساکریفایس فور هر شکل بگیرد. شکوفه پرتقال و وانیل هم با همدیگر ترکیب می‌شوند تا سرشت گل‌فام‌ـ‌مشک‌اندود نت‌های میانی خلق شود. نت‌های پایانی هم از کهربا و مشک سرشته شده‌اند تا عناصر مشک‌فام و چوبی را به تصویر بکشند.

نوع عطر ادو پرفیوم
برند اجمل
طبع گرم
سال عرضه 2007
گروه بویایی رایحه های گلی
کشور مبدأ امارات متحده عربی
مناسب برای بانوان
اسانس اولیه یاس، آب
اسانس میانی وانیل ، شکوفه پرتقال
اسانس پایه مشک ، عنبر
نمره کاربران
Sacrifice for Her-اجمل ساکریفایس فور هر
رایحه
7.6
21 رای
ماندگاری
7.4
21 رای
پخش بو
7.5
21 رای
طراحی شیشه
5.7
21 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند اجمل
نظرات کاربران (17 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
امروز برام چندین کار برند اجمل باتل کامل که البته قبلاً تستشون کردم آوردن و چند دکانت اصل شرکت از جمله همین ساکریفاس بود. تستش که کردم اصلا خوشم نیومد. بوی یاس رو خیلی خوشم میاد ولی نه این یاس که در این کار هست. یه جوری انگار بوی یاس تلخ نامرغوب برام تداعی شد. از همین برند ماستیک ورو زنانه هم بوی یاس غالبه ولی آن کجا و این کجا. اطلا نپسندیدند.
09 دی 1402 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : TIMELESS

9
رایحه
8
ماندگاری
8
پخش بو
4
طراحی شیشه
خلاصه اش که همون الیین بنفش هست در کیفیت پایین !! اما اون دلچسبی یاس و قدرت الیین رو نداره
و اینکه اخرین بار ۶ سال پیش در نوجوانی تهیه کردم، شاید رایحه فرق کرده باشه
07 اسفند 1401 پاسخ تشکر
7 تشکر شده توسط : 2mo آیدا

اولین بار که با ساکریفایس رو به رو شدم مربوط میشه به زمانی که حدود قیمتی سی تا چهل هزار تومان!!! داشت و بخاطر برچسب قیمتی ارزون اون موقع بعنوان یه عطر دم دستی بهش نگاه کردم ولی با اولین پاف متعجب و متحیر شدم از کیفیت و رایحه ای به این خوبی با همچین قیمتی...
جدیدا تست نداشتم و تجربه م از این عطر مربوط میشه به همون سال و همون چند پاف، اما اگه همچنان همون کیفیت رو داشته باشه قطعا توی این بازار وانفسا با قیمت های امروزی سایر برندها میتونه انتخاب خوبی باشه.

شاد و خوشبو باشید
29 بهمن 1401 پاسخ تشکر
13 تشکر شده توسط : سعیده دهرویه محمدعرفانی

7
رایحه
7
ماندگاری
7
پخش بو
7
طراحی شیشه
با احترام و عرض ادب
دوستان ارجمند و فرهیخته در باب عطرهایی مثل شرکت اجمل یا رصاصی که قیمت های تقریبا پایینی دارند عارضم: برخی از عطرهای یه شرکت واقعا خیلی خوب و بعضی ها هم واقعا حداقل برای من بد و بی کیفیت هستند. در خصوص همین عطر اجمل ساکریفایس زنانه یا اجمل رتینا یا اجمل لور زنانه، واقعا کیفیت مطلوبی چه از نظر رایحه و چه از نظر پرفورمنس ندارند با اینکه خودم از طرفداران عطرهای اجمل هستم اما اینایی که نام بردم حداقل برای من اصلا بوی مطلوبی نداشتن‌. اما یه سری عطرهای همین شرکت اجمل آنقدر خوشبو و پرفورمنس عمیقی دارند که تا زنده هستم اونها رو تن‌پوش خواهم کرد و شاید به هیچ عطر گرانقیمت و مارک و برند برتر جهانی هم معاوضه نکنم.
در آرشیوم عطرهایی دارم که بسیار گرانقیمت هستن از عطرهای اجمل و برند بسیار معتبر از اجمل، اما باز هم برای حس شامه خودم چندتا از عطرهای اجمل نهایت رایحه هستن و محبوبیت ابدی واسم دارن. البته برخی از عطرهای اجمل خیلی گران قیمت هستند که همون ها هم بسیار خوشبو و کیفیت بی مانندی دارند و این گرانقیمت بودنشان صرفا بخاطر استفاده از مواد خالص و ارگانیک در تمامی نت‌های عطرها هست.
اما حداقل برای جامعه ایران که هزینه های زندگی در بالاترین حد ممکن برای بی کیفیت ترین و کمترین استاندارد جهانی قرار گرفته، همین عطرهای ارزان قیمت شرکت اجمل برای تن‌پوش روزانه مثل چمیستری، بلو، یوتوپیا، رین دراپس، شادو، جید و غیره، بنظرم گزینه مناسبی نسبت به سایر عطرهای هم قیمت هستند. برای مثال عطر اجمل چمیستری اصل نهایتش ۷۰۰ هزار تومان قیمت داره اما کپی همین عطر از شرکت جانوین به نام میستری قیمتش نهایتش ۴۰۰ هزار تومان هست، که در این اختلاف قیمت ۳۰۰ هزار تومانی از محصول اصل با محصول فیک و کپی، حرفهای بسیاری هست. اما اکثر مخاطبان بخاطر همین ۲۰۰ یا ۳۰۰ هزار تومان ارزان‌تر بودن میرن همون کار کپی جانوین رو میخرن و بعد از یکی دوبار مصرف زود ازش خسته میشن چون نه رایحه خوبی داره و نه ماندگاری و پراکنش. و همین دل زدگی از این عطر باعث میشه نام عطر اصل اجمل چمیستری هم به فنا بره. در حالیکه چمیستری اصل واقعا خوشبو و ماندگاری و پراکنش مناسبی داره.
یا مثلاً میرن ناخواسته فیک همین عطر چمیستری رو میخرن میبینن اصلا بازخورد خوبی نداره که همین امر هم باعث نابودی عطر اصلی میشه. دوستان ارجمند تمامی شرکتهای عطرسازی حتی مشاهیر عطرسازی در رزومه خودشان هم کارهای خیلی خوب دارن و هم کارهای ناموفق که شرکتی مثل اجمل یا آرماف و رصاصی هم از این قاعده مستثنی نیستند. منتها اینجا تفاوت قیمت هاست که حکمرانی می‌کنه یعنی شرکت های خیلی مشهور جهانی با اینکه یه سری عطرهاشون عام پسند نیست و بازخورد خوبی ندارند باز هم حاضر به کاهش قیمتهای همون عطرها نیستن و تازه موقعی که مخاطب همون عطر رو خرید می‌کنه و چندین میلیون تومان هزینه کرده، بخصوص برای بدون تست خریدن، کلی ناراحتی واسش ایجاد میشه که این همه هزینه کردم اما عطرش اصلا خوب نیست و چون عطر لوازم بهداشتی و آرایشی محسوب میشه دیگه نمیتونه مرجوع کنه اما برای عطرهایی مثل اجمل که هزینه بسیار پایینی دارند حتی اگر بدون تست قبلی هم خریده باشه و اگر عطر مورد پسندش نباشه دیگه ناراحتی زیادی واسش ایجاد نمیشه و یا کادو میده به دوستاش یا برای مصارف روزانه در باشگاه های ورزشی در نظر میگیره.
شرکت اجمل به درخواست تاجران ایرانی در کیش یا فکر کنم در کرج هم شرکتش رو راه اندازی کرده و برخی عطرهای اجمل رو در همین ایران دارن تولید میکنن که بسیار کیفیت پایینی نسبت به نسخه اصلی تولید شده در دبی دارند. لطفا دقت فرمایید اگر قصد خرید اجمل رو داشتین حتما و حتما با تحقیق نسخه اصلی تولید شده در دبی رو خرید کنین.
ظاهراً قرار بر این بود که این عطرهای اجمل تولید شده در ایران با نصف قیمت اجمل اصل در ایران به فروش برسند اما متاسفانه همین عطرهای اجمل تولید شده در ایران با تمام بی کیفیتی دارن به همان قیمت اجمل اصل فروخته میشن. من نسخه های اجمل بلو، چمیستری، رین دراپس، اووک و چندین مدل دیگر رو حضوری مقایسه کردم و واقعا ناراحت کننده بود برام که ای کاش شرکت اجمل این اجازه رو به ایران نمی‌داد.
جای شکرش باقیه که هیچکدام از عطرهای شادو رو به ایران اجازه تولید نداده وگرنه همین شادوها هم از چشمم میوفتادن.
در ایران تمام شرکت ها بخصوص عطرسازی ها فقط و فقط به دنبال سود بیشتر با بی کیفیت ترین عطرها هستند حتی شرکتی در قشم و یا فکر کنم قم داره عطر تولید می‌کنه و داخل شیشه های کریستالی زیبا تعبیه می‌کنه اسمش عطر زنانه جوئل لاکچری که خودم تهیه کردم بدون تست چون میخواستم کادو بدم به یکی از همکارانم چون شیشه زیبایی داشت اما وقتی به دستم رسید انباکس کردم که مثلا شبیه باکارات رژ با رایحه گرم و شیرین ساخته بودن اما فقط برای سه دقیقه ماندگار بود که هیچ پراکنشی هم نداشت. باورتون میشه فقط ۳ دقیقه ماندگاری داشت اونم به قیمت ۶۱۵ هزار تومان برای دو سال پیش. همونجوری گذاشتم کنار با خودم بردم بیرون هدیه کردم به یه خانم نیازمند که داشت پول جمع میکرد از مردم، اینو بهش دادم نگام کرد و لبخند زد گفت خدا عمرت بده.....
می‌خوام بگم هنر عطاری ایران یعنی همین که خودم خجالت کشیدم به اون خانم هم هدیه کردم بخاطر عدم ماندگاری در حد صفر...
دوستان دقت فرمایید هر چی خرید میکنین بخصوص عطر، حتما اصل رو تهیه کنین و عطرهای دبی بسیار بسیار و بازم بسیار بسیار با کیفیت تر و قیمتهای بسیار منصفانه تر از عطرهای تولید شده در ایران هستند.
سپاس از همراهی و شکیبایی شما عزیزان.....
17 آذر 1401 پاسخ تشکر
26 تشکر شده توسط : سعیده دهرویه دزیره
عرض سلام و ادب
خب اخه از کجا اصل و تهیه کنیم؟ جایی حضوری یا اینترنتی میشه معرفی کنید؟
18 آذر 1401 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : سعیده دهرویه محمدرضا هنری
با احترام
بانوی ارجمند یا از خود همین سایت عطرافشان تهیه فرمایید یا اگه عطرافشان هم نداشته باشه به فروشگاه های معتبر محل سکونت خودتان حضوری مراجعه کنید و تهیه فرمایید. در خصوص اصل بودن عطرهای اجمل عارضم: تمامی عطرهای اجمل اصل بدون هولوگرام بر روی جعبه هستن پس اگه عطری از اجمل دیدین که روی جعبه هولوگرام طلایی رنگ به نام اجمل چسبیده شده بدونین قطعا تولید ایران یا فیک هست. نکته دوم تمامی این عطرهای اجمل رو بایستی قبلاً تست و تجربه داشته باشین تا بتونین رایحه اصلی رو با فیک تفکیک کنین. نکته سوم شیشه ها و نی های عطرهای اجمل کیفیت خوب و نازک دارن و معمولا خمیدگی نی ندارند یا خیلی جزئی هستن که نی های عطرهای فیک ضخیم و خمیدگی قابل مشهودی دارند. همچنین دقت فرمایید بچ کد روی جعبه قطعا همانند بچ کد لیبل زیر شیشه یکی باشه با تاریخ تولید. نکته دیگر عطرهای اجمل اصل موقع اسپری براحتی و قشنگ پاشیده میشن درحالیکه عطرهای اجمل فیک موقع اسپری حالت شلیکی دارند و انگار با تفنگ های اسباب بازی آبی دارین آب شلیک میکنین. عطرهای اجمل اصل حتی با تعداد پافهای زیاد هم بوی الکل در همان لحظه برایتان آنچنان واضح نیست اما عطرهای فیک اجمل با همان دو سه پاف هم بوی الکل رو بطور واضح متوجه میشین. سلفون عطرهای اجمل اصل نازک و به محض باز کردن قسمتی از آن دچار پارگی میشن اما عطرهای فیک سلفون ضخیم و میتونین از قسمت بالا باز کنید بدون پارگی. شیشه عطرهای اجمل یا کاملا شفاف هستن یا کمترین موج رو دارند اما عطرهای فیک شیشه مشبک یا موج دار قابل تشخیص دارند. فاصله افشانه عطرهای اجمل اصل تا دومین تکه فشار گاه افشانه کم ولی فاصله همین قسمت در عطرهای فیک زیاد هست. درپوش برخی عطرهای اجمل مثل چمیستری و بلو و ساکریفایس زنانه بصورت لق مانند هست درحالیکه درپوش عطرهای فیک همین عطرها بصورت کیپ و محکم روی شیشه عطر چفت میشن. نوشته مارکهای عطرهای اجمل اصل با فونت متوسط و ظریف روی شیشه ها درج میشن اما در عطرهای فیک اجمل نوشته روی شیشه ها فونت درشت و بولد مانند هستن. به غیر از عطرافشان تنها شرکت وارد کننده عطرهای اصل اجمل شرکت کیش رزماری هست و اگر لوگوی برچسب این شرکت رو روی عطرهای اجمل دیدن مطمئن باشید که اصل هست‌. در ضمن به شماره بارکد لیبل مانند که روی عطرها چسبانده میشن اصلا اکتفا نکنید چراکه اکثر بارکدهای چسبانده شده صحیح نیستن، یعنی مثلاً بارکد عطر شادو رو که وارد سیستم ردیابی ایران میکنیم نشون میده نام عطر ساکریفایس زنانه هست و محصول شما تقلبی هست درحالیکه ممکنه عطر شما اصل هست. و این بخاطر عدم وجدان کاری همون اپراتوری هست که حوصله نداشته دونه دونه عطرها رو با نام اصلی وارد سیستم کنه و یکی رو انتخاب کرده برای همه عطرهای اجمل همون رو ثبت کرده.
خوشبختانه تمام عطرهای اجمل تولید شده در ایران پشت کارتن درج میشه ساخت ایران و همه اجمل های ایرانی دوتا هولوگرام طلایی نام اجمل رو در روی سلفون عطرها دارند.
دقت فرمایید فقط عطرهای اجمل شادو زرد رنگ و آبی رنگ و مشکی بدون سلفون هستن و اگر دیدین جایی این عطرها رو با سلفون میفروشن بهش شک کنین‌.
در ضمن سعی کنید نسخه های قدیمی و تاریخ گذشته اجمل رو تهیه کنین که هم مرغوبتر هستن و هم اکثرا اصل هستن. و نگران تاریخ انقضا نباشید که اگر آکبند باشند بازم کیفیت اولیه رو دارند.
نکته آخر و بسیار مهم در مورد عطرهای اجمل، پشت کارتن های عطرهای اجمل علامت تجاری سبز و قرمز رنگ برای تولید شده در امارات درج شده و اینو حتما دقت فرمایید.
عطرهای اجمل شادو زرد و آبی و مشکی رنگ هم زیر کارتن و هم لیبل زیر شیشه به همراه بچ کد حروف CBE و یا GM ثبت میشه‌ که کدهای حروفی علاوه بر کدهای عددی خط تولید آنهاست.
برای عطرهای گران قیمت اجمل که بیش از ۷ میلیون تومان هستند نگران نباشید که فیک آنها اصلا موجود نیست.
سپاس از همراهی شما....
18 آذر 1401 پاسخ تشکر
26 تشکر شده توسط : zahra سارينا
بسیار ممنونم از وقتی که گذاشتید 🙏🏻🌸
18 آذر 1401 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط :  Sherlock سهیل رجبی
سلام آقای اسدی من سعید سلطانی هستم از مصرف کننده های قدیمی اجمل ، این توضیحاتی که شما عرض کردین و نمی پذیرم چون هم ادکلن اصل امارات را با ادکلن تولید شده ی تحت لیسانس اجمل در کرج را استفاده کردم و هیچ فرقی با هم نداشته چه از لحاظ کیفیت چه از لحاظ ماندگاری . فکر کنم شما محصول فیک این برند رو خریداری کردین که نا راضی بودین
21 آذر 1401 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : IRRO آرامیس
با احترام و عرض ادب
دوست فرهیخته و ارجمند جناب آقای سلطانی عزیز، من از سال ۱۳۸۱ عطرهای اجمل رو تنپوش میکنم و قطعا همیشه اصل های اجمل رو خرید داشته ام. متاسفانه نسخه های ایرانی اجمل کیفیت اجمل تولید شده در امارات را ندارند و این نظر شخصی من هست. خوشحالم که اجمل های تولید شده در ایران برای شما کیفیت همان اجمل های دبی را دارند.
سپاس از همراهی شما...
21 آذر 1401 پاسخ تشکر
9 تشکر شده توسط : IRRO رضا یگانه
درود و احترام خدمت جناب اسعدی عزیز
من اجمل شادو زرد رنگ رو به تازگی خریداری کردم (بلایندبای از سایتی که بخاطر دستریزهاش خیلی معروفه) چون تعریف زیادی از شما در موردش شنیده بودم ،خیلی برای بازکردن و بوییدنش ذوق داشتم.منتها قبل از باز کردن عطر وارد این صفحه شدم تا توضیحات شما رو در مورد اجمل های فیک یه بار دیگه بخونم.و متاسفانه دقیقا تمام موارد شامل این خرید من میشد ...:) از هولوگرام طلایی اجمل، تا سلفون ضخیم ، فونت بولد روی شیشه ، پخش بو در حد صفر ، ماندگاری حدود دو ساعت اونم فقططط با بو کردن لباس ...
همون لحظه آفرین گفتم به اینهمه درایت و البته حوصله شما برای درک و توضیح همه این موارد. ممنون از وقتی که میگذارین.
اما با وجود فیک بودن بازم رایحه لذت بخش و مطلوب و مسحور کننده ای داره.بوی غنچه گل محمدی با غلافش به همراه هل رو میتونم تشخیص بدم.
حداقل این فایده رو داشت که یه رایحه جدید و دوست داشتنی رو بشناسم.
ولی ای کاش هیچ عطر فیکی تولید نمی شد یا اگه هم میشد هیچ عرضه کننده ای نداشت تا این بازار خود به خود جمع میشد...

[EDITED] 1401/11/30 00:31
28 بهمن 1401 پاسخ تشکر
15 تشکر شده توسط : اشکان حدام 🄼🄾🄽🄰
با احترام و عرض ادب
بانوی فرهیخته و ارجمند سرکار خانم ملورین عزیز خیلی ناراحت شدم کاش ابتدا مواردی که مطرح کرده بودم رو مطالعه می‌فرمودید. ولی باز هم همینکه از رایحه راضی هستین خدا رو شکر. اورجینال این محصول هم رایحه خوشایند و هم ماندگاری و پراکنش خیلی خوبی داره.
سپاس از همراهی شما بانوی محترم.....
29 بهمن 1401 پاسخ تشکر
8 تشکر شده توسط : rahil tagi jalal
با درود لطفا اسم سایتهای فیک فروش را بیشتر راهنمایی کنید تا دوستان در خریداشون در نظر داشته باشند چون کسی که جنس فیک رو بجای اصل میفروشه در واقع حق سایتهای درستکار مثل عطر افشان رو پایمال میکنه
29 بهمن 1401 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : IRRO ملورین
با سلام و احترام خدمت استاد و دوست گرامی
ضمن سپاس از توضیح مفصل در مورد نحوه تشخیص اصل و فیک عطرهای برند اجمل؛ من یک عدد اجمل شدو آبی تهیه کردم که لیبل طلایی اجمل در روی دو درب کارتن بسته بندی دارد. اما اون علامت سبز و قرمز و مشکی اجمل هم روی کارتن است و هم روی کارتن و هم روی لیبل شفاف زیر شیشه عطر، تولید امارات درج شده است و حروف GM هم در انتهای بچ کد روی کارتن هست اما بر روی لیبل شفاف زیر شیشه عطر حروف GM درج نشده است. شیشه عطر بسیار کریستالی و شفاف و نی افشانه ظریف و شفاف است. کلمه shadow با حروف نازک و کشیده اما برند اجمل در بالا و کلمه اجمل در پایین نوشته shaodow، کاملا پررنگ است.
رایحه بسیار عالیست اما متاسفانه ماندگاری و پخش بو در حد عطرهای اسکلاره. ممکن است فیک باشد؟
با سپاس قبلی از وقتی که برای مطالعه و پاسخگویی می گذارید
29 بهمن 1401 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : رضا یگانه IRRO
با احترام و عرض ادب
دوست فرهیخته و ارجمند همه این موارد بجز لیبل طلایی هولوگرام اجمل برای اجمل شادو اماراتی اصل هست اما با داشتن هولوگرام طلایی به احتمال زیاد تولید شرکت ایرانی به نمایندگی اجمل هست که نباید در زیر کارتن ساخت امارات میزدن. متاسفانه اجمل با راه اندازی شرکت خودش در ایران آبروی اجمل را به فنا خواهد داد. چراکه تمام اجمل های تولید ایران لیبل طلایی هولوگرام اجمل رو دارند و از نظر پرفورمنس بسیار ضعیف تر از اجمل های امارات اصل هستند.
سپاس از همراهی شما دوست گرامی.....
29 بهمن 1401 پاسخ تشکر
15 تشکر شده توسط : سعید سعید رضا یگانه
درست میفرمایید،ولی چون اغلب خریدها بصورت اینترنتی هست ، امکان بررسی این موارد از قبل وجود نداره. خصوصا برای عطرهای کمیابی مثل همین اجمل شادو.
ضمنا سایت مورد نظر که خریداری کردم( ر ی ح ا)،تا حد زیادی خوشنام و معتبر هست.
یعنی ممکنه خودشون هم اصالت عطر رو تشخیص نداده باشن ؟
نمیدونم شاید چاره کار صبر کردنه تا سایت های معتبر مثل عطرافشان موجود کنند...
29 بهمن 1401 پاسخ تشکر
7 تشکر شده توسط : اشکان حدام سعید سعید
با احترام و عرض ادب
بانوی فرهیخته و ارجمند من قبلا از سایت ل.ی.ل.ی.و.م خرید داشتم و همیشه اجمل های اصل را فرستادن. شما هم اگر قصد خرید محصولات اجمل را دارین از همین سایت اقدام کنید و تماس هم میتونید بگیرید با مدیریت تا اصالت اماراتی بودن و حتی بچ کد قدیمی بودن محصولات را اطمینان حاصل فرمایید.
سپاس از همراهی شما بانوی محترم....
29 بهمن 1401 پاسخ تشکر
10 تشکر شده توسط : ملورین سعید سعید
سلام و عرض ادب ابتدای کار همینطور که میفرمایید بود ولی جدیدا همون مواد وارد میشه و فقط اینجا بسته بندی میشن و کیفیت همون کیفیت کارهای امارات هست از ابتدای سال شادو و چند تا کار لاکچری دیگه از اجمل هم اضافه خواهد شد
22 اسفند 1401 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : فاطمه فیضی  Someone Out There Saba
با سلام و سپاس از وقتی که برای پاسخگویی می گذارید.
دقیقا همینطوره که می فرمایید، رایحه عالی و پرفورمنس ضعیفی دارد.
در خریدهای بعدی این عطر، دقت بیشتری باید کرد.
22 اسفند 1401 پاسخ تشکر
7 تشکر شده توسط : ملورین کاوه
سلام و روز بخیر. یه سوالی در این خصوص خدمتتون داشتم ممنون میشم لطف بفرمایید پاسخ بدید.
من ساکریفایس رو برای اولین بار خریدم.
هولوگرام طلایی نداشت.
نشان تجاری سبز و قرمز و مشکی تولید امارات داشت.
شیشه ظریف و خوب بود. افشانه خوب کار میکرد.
منتهی تاریخ و بچ کدهای روی جعبه و روی شیشه یکی نبودند. و بوی ادکلن به مشام خیلی ضعیفه.
پلاستیک جعبه هم از بالا بدون پارگی باز شد.
خواستم بپرسم ادکلن من فیک هست و آیا ممکنه اصلشو رو پیدا کنم. نه تنها این ساکریفایس، به کلی ادکلن های شرکت اجمل...
پیشاپیش ممنونم از پاسخگویی شما🌱

07 اردیبهشت 1402 پاسخ تشکر
7 تشکر شده توسط : احسان شکیب نژاد امیر علوانی
با احترام و عرض ادب
بانوی فرهیخته و ارجمند سرکار خانم محسنی، شرکت اجمل بپاس محبوب بودن در روایح و پرفورمنس و قیمت های مناسب، متاسفانه فیک این محصولات در بازار زیاد هست و خود محصولات اصلی برند اصیل اجمل را اگر قصد خرید انلاین دارید باید حتما به اصالت خود فروشگاه آنلاین اطمینان حاصل فرمایید که در حال حاضر سایت عطرافشان معتبرترین آنهاست و البته خودم قبلا از سایت ل.ی.ل.ی.و.م هم محصولات اجمل را خریداری کرده بودم و نسخه ی اصلی را ارسال کرده بودند اما مابقی آنلاین شاپها که محصولات اجمل را برای فروش دارند، حتی اگر خود اون آنلاین شاپ معتبر هم باشد، اما باز هم قادر به تشخیص نسخه ی اصلی محصولات اجمل از فیک آنها نیستند و متاسفانه از همان آنلاین شاپها هم، نسخه های فیک اجمل را خریداری کرده اند که دارای رایحه ی کمی مشابه اما پرفورمنس ضعیف هستند. قبلا شرکت وارد کننده ی محصولا اجمل در ایران، شرکت کیش رُز ماری بود اما الان نمیدونم همون شرکت وارد میکنه یا نه.
در خصوص خرید شما، با توجه به عدم همخوانی بچ کدها در لیبل زیر شیشه عطر و چاپ شده زیر باکس عطر، متاسفانه فیک میباشد. من خودم این رایحه حتی نسخه اورجینالش برام مورد پسند نیست و براتون سایر محصولات اجمل مثل قطره های باران (Rain Drops)، و اجمل عشق مقدس (Sacred Love)، اجمل اوروم (شیشه ی کاملا طلایی رنگ براق)، اجمل شادو زنانه (شیشه ی حاوی مایع زرد رنگ)، اجمل شادو آمور زنانه (شیشه ی قرمز رنگ براق) و اجمل اووک زنانه (شیشه ی مایع زرد رنگ با درپوش طلایی رنگ) رو بهتون پیشنهاد میکنم که دارای روایحی بسیار دلپذیر و پرفورمنسی خوب تا بسیار خوب هستند. همچنین اجمل رُز صورتی (Prose)، اجمل یشم (Jade) را هم پیشنهاد میکنم که دارای روایحی اسپورت دخترانه با طبع بازیگوش هستند و پرفورمنس متوسط تا خوبی دارند. در خود سایت عطرافشان برخی از این محصولا موجود هستند و مابقی در همان سایت ل.ی.ل.ی.و.م هم بایستی موجود باشند. اگر قصد خرید انلاین داشتین که محصول مورد هدف شما در سایت عطرافشان موجود نبود و از همان سایتی که معرفی کردم اگر قصد خرید داشتین، لطفا سعی کنید با مدیریت سایت ارتباط برقرار کنید و درخواست کنید محصول ارسالی از بچ کدهای قدیمی باشند ترجیحا، البته اگر بچ کدهای قدیمی تر موجود بودند..... بچ کدهای جدید یعنی از سال 2019 به بعد، همگی دچار تغییرات پرفورمنس شده اند اما باز هم قابل قبول هستند و مورد بازخورد قرار میگیرند ولی بچ کدهای قبل از 2019 حداقل برای عطرهایی که معرفی کردم، دارای پرفورمنس بسیار خوبی هستند که تا ساعتها در طول روز، رایحه ی عطر شما ماندگار و پراکنش خواهد داشت و قطعا قابل احساس برای مخاطبان همراه شما خواهد بود. بخصوص اجمل شادوها که رایحه ای بسیار دلپذیر با پرفورمنسی بسیار بالا.....
سپاس از همراهی شما بانوی محترم................
07 اردیبهشت 1402 پاسخ تشکر
14 تشکر شده توسط : Mahmod Akrami سولماز

نمیخواستم این مطلب رو برای این عطر بنویسم.
خیلی با خودم کلنجار رفتم، ولی اینبار هر کاری کردم نشد.
راستش وقتی به سختی های تولید یک محصول یا یه عطر فکر میکنم، از نوشتن هر نوع نظری درباره اش پشیمون میشم. دنیای ما دنیای سلیقه هاست.
به همین خاطر همیشه سعی میکنم تو نظراتی که راجع به عطرها مینویسم اصل تفاوت سلایق رو در نظر بگیرم.
اما کاشکی این محصول یه عطر نبود.
مثلاً یه چیز دیگه ای بود، به غیر از عطر.
اگه یه چیز دیگه باشه خیلی بهتره فقط عطر نباشه.
من معمولا از هیچ عطری بدم نمیاد. فقط با بعضی هاشون نمیتونم کنار بیام این عطر هم گل سرسبدشونه.
از نظر من همه عطر ها یک اثر هنری هستند.
ولی این یکی حتی از کنار یه اثر هنری رد هم نشده.
اگه بخوایم این عطر رو هم به عنوان یه اثر هنری در نظر بگیریم، شاید فقط بشه راجع به شیشه اش صحبت کرد.
از حق نگذریم، شیشه بسیار قشنگی هم داره.
اما در مورد رایحه، جدای از بحث سلیقه ها، رایحه این عطر اصلاً قابل تحمل نیست برای من.
و اینکه به عنوان یه عطر زنونه برای یه خانم پیشنهاد نمیکنم.
عطر زنونه باید لطافت و ظرافت داشته باشه.
نمیدونم چطوری بعضی از دوستان میگن عطر بی آزار البته با احترام به شرکت سازنده و همه دوستداران این عطر.
خب سلیقه ست دیگه.
چه میشه کرد فقط باید احترام گذاشت.
حداقل کمتر اسپری کنید، بخدا دعاتون میکنم.
یه وقتایی میگم شاید ایراد از شامه من باشه. بگذریم.
یه سری از عطرها برای من اصلاً قابل تحمل نیستن.
این عطر رئیس همه اونهاست.

01 اسفند 1399 پاسخ تشکر
7 تشکر شده توسط : ROSA nazanin
من ده سال پیش این عطر رو به مامانم هدیه دادم که اون زمان رایحه فوق العاده خوشبویی داشت اما طبق نظراتی که خوندم احتمالا الآن فرمولش یا کیفیتش عوض شده
25 دی 1402 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : مانی آدامیان derrick

باتوجه به قيمتاي سر ب فلك كشيده و دنياي بي سر و سامونِ عطرها ، ب عنوان ي نسخه ي كپي شده از الين ك بي آزار و مهربونه ب شدت سكريفايس رو پيشنهاد ميكنم .
كاملا بوي مشك و ياس توش غالبه ، از اونجايي كه مثل دوستان حرفه اي نيستم نميتونم راجع ب كيفيت عطر و نت ها اظهار نظري بكنم ، اما ب جرعت ميتونم بگم هيچ عطري ب اين اندازه خاطرات الين عزيزمو برام زنده نكرد :))))
از لحاظ پخش و موندگاري هم با اين قيمت ي كلام ، عالي
21 آذر 1399 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : آیدا میعاد میرزایی

فقط بوی تند یاس میده.برای کسانی که رایحه تند یاس ازارشون میده اصلاااا پیشنهاد نمیشه.ولی ماندگاری و پخش بو واقعا در این عطر بی نظیره.
13 آذر 1399 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : آیدا میعاد میرزایی

برای من و اطرافیان یک بوی بی کلاس و مشابه حشره کش رو تداعی میکرد.در حالی که مشابه های بهتری برای الین هست
20 آبان 1399 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : Poyan Hediye
سلام میشه چند تا مشابه براش معرفی کنین
19 اسفند 1400 پاسخ تشکر
سلام. وقتتون بخیر.
سه عطر با قیمت مناسب و کیفیت به نظرم خوب، از شرکت قدیمی و دوستداشتنیه بنتون، بهتون معرفی می کنم. مشابه این عطر نیستن اما با کیفیت و خوشبو هستن. قیمتاشون زیر ششصد هزار تومان به نظرم باشه.
بنتون یونایتد دریمز لاو یور سلف
بنتون یونایتد دریمز لیو فری
کالرز دی بنتون بلاکس بلو
هر سه عطرهای از سال ۲۰۱۴ به بعد هستن
هر سه زنانه هستن.
اگه یادتون باشه، قدیم عطرهایی با نام هات، و کلد بودن که ظاهر باریک و زیبایی داشتن و درب خاصی روشون بود به رنگ قرمز و آبی. از همین شرکت بنتون بودن.
فکر می کنم کیفیتشون از عطرهای اجمل خیلی بهتر باشه.
قبل از خرید، راجب اطلاعات بیشتر برای این سه عطر، حتما جسته جو کنید.
امیدوارم هر عطری که خریدید، به دلتون بشینه.
20 اسفند 1400 پاسخ تشکر
6 تشکر شده توسط : ایرن Hediye
آره هات و کلد یادم میاد یادش بخیر، ممنون از معرفی هاتون حتما می رم دنبالش.
20 اسفند 1400 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : ابراهيم عباسی راکی علی رشوند
پروانه جان آقای راکی درست فرمودن این عطرها از بهترین ها بودند که در صفحه مربوط به کلد من نوشتم حتی. اما تازگی از عطرافشان کلد رو تهیه کردم کلا همه چیزش تغییر کرده . رایحه و کیفیت و ماندگاری هم زیر صفر رسیده. عطرافشان گفتن که این شرکت تغییر داده محصولاتش رو . پس دقت کنید و به نظر من خط بکشید دور بنتون.‌ اگر پیدا کردید تولید سالهای گذشته رو با تست بخرید.
21 اسفند 1400 پاسخ تشکر
8 تشکر شده توسط :  Someone Out There Saba  alireza .xx
خیلی مایوس کننده است باید دنیای عطر و با ناراحتی ترک کنم جای ما نیست😓
21 اسفند 1400 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : Bane
سلام پروانه عزیز...خود این عطر که کپی شده از "الین" از برند موگله س و مسلما کیفیت الین رو نداره...اگه مشابهی میخواید همون اصلیه رو بگیرید یا فلنکرهای مختلفی که از آلین موجوده..ولی اگه منظورتون یه عطر دیگه مشابه الین هست عطر پرل رر( perle rare) از پانوژ شباهت و کیفیت قابل قبولی داره
21 اسفند 1400 پاسخ تشکر
11 تشکر شده توسط : nazanin Fatimah
ممنون عزیزم، من پرله ریر و دیدم، عطر یونی هست؟
23 اسفند 1400 پاسخ تشکر
نه عزیزم یونی نیست. زنانه و مردانه مجزا داره.این که گفتم pele rare panouge for women هست که باتل سفید منحنی شکل داره.گردنش هم گردنبند انداخته :)
24 اسفند 1400 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : فاطمه فیضی neda
تشکر 🙏🏻
24 اسفند 1400 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : neda Maary

خیلی عطر خوبیه و چندسال پیش خیلی رو بورس بود
من شباهت زیادی بین ساکریفیس و آلین ندیدم.سال ۹۲ و ۹۳ استفاده میکردم ولی بخاطر همه گیر شدنش گذاشتمش کنار
شاید یکی از دلایل اینکه دیگه این عطرو مثل اول دوس نداریم این باشه که مخصوصا در نسخه های قدیمیش باتوجه به ماندگاری و پخش بوی بالا نیازی نبود هردفعه بیشتر از دوپاف ازش استفاده بشه ولی استفاده افراطی و به اصطلاح با عطر دوش گرفتن اطرافیان باعث آزاردهنده شدن اون عطر و در نتیجه زده شدنمون از بعضی عطرا از جمله ساکریفیس شد
11 فروردین 1398 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : میعاد میرزایی فاطمه فیضی

یاخدابااین قیمتا بایدبزنیم توکاره عطرای اماراتی عطرایی که ازقبل داشتم گذاشتم تو گاوصندوق....
04 مهر 1397 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : میعاد میرزایی ابراهيم عباسی راکی

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟