biehl parfumkunstwerke - al01

بیل پارفوم کونستورک آل وان

مردانه - زنانه
کد کالا : ATR-33364
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : رایحه های گلی
طبع : خنک
مشخصات تولید
کشور مبدأ : آلمان
سال عرضه : 2007
کد کالا : ATR-33364
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 0
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
0 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    0
  • نمی پسندم
    0
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    0
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    0
  • رسمی
    0
تعداد رای های ثبت شده : 0
توضیحات

biehl parfumkunstwerke al01 - بیل پارفوم کونستورک آل وان

از عطر هایی با سبک بویی خنک و جذاب و به یادماندنی می باشد که اولین بار در سال 2007 به بازار عرضه شده است. عطار آن آرتور تتو لندی می باشد و در خانواده عطری رایحه های گلی قرار می گیرد. از اسانس های بکار برده شده در این عطر می توان به ترنج ، ریحان ، صمغ گالبانیوم، انگور فرنگی سیاه، هلو ، آناناس ، تمشک ، فریزیا ، بنفشه ، یاس، گاردنیای یاسمنی، گل برف ، گل یلانگ ، نرگس ، شکوفه پرتقال ، گل آفتاب پرست، ارکیده ، مشک ، کهربا، خزه درخت بلوط ، خس خس ، زنبق ، چوب صندل سفید اشاره کرد.

برند بیل پارفوم کونستورک
عطار آرتور تتو لندی
طبع خنک
سال عرضه 2007
گروه بویایی رایحه های گلی
کشور مبدأ آلمان
مناسب برای آقایان و بانوان
اسانس اولیه ترنج ، ریحان ، صمغ گالبانیوم، انگور فرنگی سیاه، هلو ، آناناس ، تمشک
اسانس میانی فریزیا ، بنفشه ، یاس، گاردنیای یاسمنی، گل برف ، گل یلانگ ، نرگس ، شکوفه پرتقال ، گل آفتاب پرست، ارکیده
اسانس پایه مشک ، کهربا، خزه درخت بلوط ، خس خس ، زنبق ، چوب صندل سفید
نمره کاربران
al01-بیل پارفوم کونستورک آل وان
رایحه
8
1 رای
ماندگاری
4
1 رای
پخش بو
4
1 رای
طراحی شیشه
1
1 رای
این عطر برای من یاد آور ...
نظرات کاربران (6 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
به آقای ایکاروس
من برای آقا خریدم!!!یعنی کارشناس فروش پیشنهاد کرد!
پس باید عوض کنم
21 اسفند 1397 پاسخ تشکر

با تشکر از ایکاروس گرامی و بزرگوار که چنان شیوا و کامل پاسخ می دهند...در مورد بچکدها که فرمودین کجا می تونم مطلب رو پیدا کنم؟
23 فروردین 1396 پاسخ تشکر

با تشکر از همه دوستان به خصوص جناب جهرمی و ایکاروس گرانقدر
سوالاتی از حضورتون داشتم و اون اینکه اگر بخواهیم بچ کد مربوط به سال خاصی از یک عطر رو تهیه کنیم چطور باید از روی جعبه متوجه بشیم در فروشگاه؟
و دیگر اینکه عطر وقتی با پوست تماس پیدا می کنه جذب نمیشه و وارد خون بشه و سپس به اعضای حیاتی همانند کبد برسه و این مواد تشکیل دهنده شیمیایی عطرها آسیبی وارد نمی کنه.ممنون...پاینده باشید
ارادتمند همگی عطر افشانی ها
کلک خیال انگیز
21 فروردین 1396 پاسخ تشکر
کلک خیال انگیز
سلام. سوال اول در مورو بچکد قبلا بارها بهش پاسخ داده شده.
سوال دوم در مورد جذب عطرها از راه پوست هم در حیطه ی کمو کینتیک و کمو دینامیک بررسی میشه. یعنی اثر بدن بر عطر. و اثر عطر بر بدن. چرا خب. ترکیبات درون عطر قادر به جذب از راه پوست هستن (جذب پوستی اندکی دارن) و وارد سیستم گردش خون میشن و از اومجا در کبد دچار pass effect میشن. متابولیزه میشن و به ترکیبات دیگری تغییر پیدا میکنن. برای همین هم هست که سالانه ترکیبات مختلفی ممنوع یا محدود اعلام میشن چرا که از آثار اونها بر ارگان های بدن اطلاعاتی بدست میارن. تا کنون سعی شده که از ترکیبات مضر جلوگیری بعمل بیاد اما همین فردا ممکنه اعاام بشه طی یک مطالعه مشخص شده وانیلین (ترکیب موثره ی وانیل) بر ارگانی از بدن مضر هست و از فرداش استفاده از این ترکیب در عطرها محدود یا ممنوع بشه. برای همین هست میگم به ریفرمولاسیون های صحیح ایرادی وارد نیست.
22 فروردین 1396 پاسخ تشکر
8 تشکر شده توسط : پارسی امیر

سلام آقای جهرمی شما هم یکی از دوستان قدیمی هستید که خوبه هنوز در عطر افشان حضور دارید.از ایکاروس عزیز هم ممنون که نقد و بررسی هاش رو میزاره جای سام عزیز هم خالیست
21 فروردین 1396 پاسخ تشکر

با سلام و عرض ادب خدمت ایکاروس بزرگوار که بی هیچ منتی اطلاعات گران بهاش رو در اختیار همه عزیزان قرار میده...شما کدوم کشور هستید که دسترسیتون خوبه به این عطرها اگر امکانش هست پاسخ بدین اگر امکان پاسخ عمومی نبود.با تشکر....همیشه پاینده باشید
[...]
20 فروردین 1396 پاسخ تشکر


Biehl parfumkunstwerke

بیه (ل) .. بقیه شم اجازه بدید نخونم.. اگه ازتون پرسیدن کدوم کشور الان بهتر از بقیه داره نیش تولید میکنه اصلا نترسید که بگید آلمان. هرچند ممکنه کاملا صحیح نباشه ولی گفتنش توجیهات زیادی داره.. عطارهای آلمانی با وجود اینکه خیلی زیاد نیستن اما کاملا انقلاب گران. چریک های عطرسازی دنیان و موسسین برندهای آلمانی مثل بقیه مدیران آلمانی هرگز به کم یا متوسط قناعت نمیکنن. اونا از شما عالی رو میخوان و ازتونم استخراجش میکنن. این برند رو با یکی از پربازخوردترین کاراش شروع میکنم.
.
.
Al02
این عطر یه کار اسپایسی-فرویتی-چرمی-بالزامیک هستش که از عطرسازی کلاسیک میخک صدپر رو به امانت گرفته و با هل و بیس امبری-بالزامیکش تصویری به شدت شیک، اغواگر، روشن و پر انرژی و شادمان رو ایجاد میکنه. خیلی وقته جای این عطرا توی عطرسازی خالی بود. عطرهایی که بتونن هم منتقد رو و هم مخاطب رو خوشحال کنن. پخش بوی به شدت زیاد در کنار خط بوی قوی از محسنات این عطر برای غاطبه ی عطربازاست. هشت از ده
.
.
EO01
دومین کار پر بازخورد این برند که بازم اسپایسی هست اما این بار بجای فضای غربی سراغ طیف اورینتال رفته و در نهایت ترکیبی اسمایسی-اورینتال-پودری-امبری رو میسازه که با خامه ی صندل وود و وانیل غلیظ شیرینش کرده. عطر، شیرینی خودش رو از کومارین ، وانیل، دارچین ، صندل وود و ترکیبی سیتروسی فلورالی از مرکبات و ارکید میگیره که تا مرز ساخت آکورد امبری هم میره ولی این اتفاق نمیفته . در واقع هم مزه ای از رام رو میره بسازه و هم شبحی از امبر رو. هرچی لازم هست برای بازخورد داره. پخش بوی به شدت زیاد و ماندگاری کم نظیر رو هم اضافه کنید. جوون تر از عطر قبلی هست. هفت از ده .
.
Al03
هر چقدر عطرای قبلی شاد و شنگول بودن این یکی با جذبه ست و روی حرکاتش بیشتر دقت داره. من رو پرت میکنه به فضایی که عمری آرامیس درش یکه تازی میکرد. اگر عطر بنای منظم تری داشت به راحتی ازمن ده میگرفت. عطری چوبی آروماتیک که توامان شیپغ و فوژغ رو درون خودش داره و به تصوری از عطری چرمی هم میرسه که خیلی با چرمی که متصور بودیم همخوانی نداره منتها همون اندازه تنومند و با اصالت هست. با این حال ملایمت و لطافتی در چهره داره که از رایحه ای فلورال-آرایشگاهی وام میگیردش. کار محبوب من در این برند این هستش. تمام فصل و با کاراکتری آکادمیک-رسمی ازش لذت ببرید. هشت از ده. پخش بوی متوسط به بالا و ماندگاری خوبی هم داره . .
.
Gs01
پرده ها رو بزنید کنار. جز گوش بدید و خوش باشین. این احتمالا چیزیه که میخواد بگه. اما شیپغه فلورال کتگوری صحیحی براش نیست. چرا که عطر به ریتم شیپغ که ریتمی جنگلی و هزار تو و پهناور هست پایبند نیست. بلکه باغچه ای شکل هست بیشتر و بیشتر حول نت های سبز از برگ برش خورده ست. رایحه ای دوگانه از سبزی گوجه و فلورال نرم. هر کسی رایحه ی گوجه رو نمیپسنده اما اینجا وجوه تیز رایحه گوجه به کمک فضای منتولی-فلاوری تا حدی رام شده. منتول به نعنا اشاره میکنه و حس خنک و سبز و روشن جویدن اون. در طی کار به شیرینیش اندکی بیشتر میشه و تصویر فلاوری-شیرین-فرویتیش در معیت روایح سبز ادامه پیدا میکنه. هفت از ده. چهار فصل
20 فروردین 1396 پاسخ تشکر
14 تشکر شده توسط : ساناز فاطمه فیضی
بیل(بییِل) پارفوم کونست وِرکِ : Biehl perfume works of art
---------------------------------
آلمانی ها در هنر و معماری حرف های زیادی برای گفتن داشته و دارن. خوشحالم ک در عطرسازی هم با کاراشون آشنا شدم.
دکترجان زودتر برسونش ب دیزاینری های آلمانی ک منتظرشونم.
این بررسی های برندها خیلی عالیه. دستت درد نکنه.
جای سام و حسن کبیری و فریار و دیگر دوستان قدیم هم خالی ک نظرات رو تکمیل کنن و محفل عطرافشان رو گرم تر.
21 فروردین 1396 پاسخ تشکر
با سلام خدمت جناب ایکاروس
با توجه بع اینکه این عطرها یونی هستند مدل AL02 رو بیشتر زنونه می دونید یا مردونه؟
من به شخصه به نظرم کاملا مردونه است اما در سایت خود بی ال این کار زنونه معرفی شده!
21 اسفند 1397 پاسخ تشکر
سلام.
یکسال پیش که این برند رو معرفی میکردم فکر نمیکردم هیچوقت بصورت رسمی وارد بشه چون حتی اسمش هم گمنام بود بین عطربازای حرفه ای. خدا رو شکر که میشه این تنوع برند رو دید و داشت.
در.پاسخ به خانم سمیه باید بگم بله. این عطر با یک ست جسورانه ی رسمی مشکی همراه با یک طیف زرشکی یا قهوه ای میتونه ترکیب جالبی برای خانم ها بسازه.
21 اسفند 1397 پاسخ تشکر
9 تشکر شده توسط : ایوب مختاری 𝐴𝑟𝑑𝑒𝑠𝒉𝑖𝑟.𝑆
من پارسال این عطر رو از یک فروشگاه معتبر خریدم
بله، Gs01 بوی واقعا دلپذیر و شادابی داره، طوریکه دلت میخواد عمیق بو کنی و به همه پیشنهاد بدی که بو کنن و لذت ببرن. با اولین اسپری من و همسرم بوی پوست پسته و کمی تندی نعنا رو استشمام می کنیم و جالبه که اصلا به بوی گوجه دقت نکردیم!
اما متاسفانه پخشش بسیار بسیار ضعیفه که فقط خودم متوجه میشم و ماندگاری هم همینطور بسیار ضعیف هست که بعد یکساعت خودم هم بوی عطرم رو متوجه نمیشم
جناب ایکاروس من عطرهای لالیک آمیتیس و این عطر رو خیلی دوست داشتم و حس خیلی خوبی بهم میدادن اما متاسفانه هیچکدوم پخش و ماندگاری نداشتن، با توجه به شخصیت من که آروم و کنجکاو و مهربان و مثبت اندیش هستم چه عطری بهم پیشنهاد میکنید که چهار فصل و امضام باشه و پخش بوی خیلی خوب و ماندگاری عالی داشته باشه و البته قیمتش زیر یک تومن باشه؟
14 بهمن 1398 پاسخ تشکر

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟