GOUTAL - Ambre Fetiche

آنیک گوتال آمبر فتیش

مردانه - زنانه
کد کالا : ATR-33347
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
مشخصات تولید
نام برند : آنیک گوتال
کشور مبدأ : فرانسه
سال عرضه : 2007
کد کالا : ATR-33347
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 0
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
0 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    2
  • نمی پسندم
    2
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    2
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    0
  • رسمی
    2
تعداد رای های ثبت شده : 14
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

GOUTAL Ambre Fetiche - آنیک گوتال آمبر فتیش

عطری مردانه - زنانه و جذاب و اغوا کننده می باشد که توسط عطرساز برجسته کمیلیه گوتا، ایزبل دوین ساخته شده است .

این عطر در سال 2007 به بازار عرضه شده است .

این عطر با رایحه گرم در دسته گروه بویایی رایحه های شرقی قابل‌طبقه‌بندی است.

از ترکیبات بکار برده شده در این عطر می توان به کهربا، وانیل ، لابدانیوم، روایح دودی، بوته وحشی جاوی ، لوبان ، زنبق ، وانیل ، نعناع هندی ، شمعدانی ، چرم اشاره کرد.

برند آنیک گوتال
عطار کمیلیه گوتا، ایزبل دوین
طبع گرم
سال عرضه 2007
گروه بویایی رایحه های شرقی
کشور مبدأ فرانسه
مناسب برای آقایان و بانوان
اسانس اولیه کهربا، وانیل ، لابدانیوم، روایح دودی، بوته وحشی جاوی
اسانس میانی لوبان ، زنبق
اسانس پایه وانیل ، نعناع هندی ، شمعدانی ، چرم
نمره کاربران
Ambre Fetiche-آنیک گوتال آمبر فتیش
رایحه
8.5
2 رای
ماندگاری
9
2 رای
پخش بو
7.5
2 رای
طراحی شیشه
8
2 رای
این عطر برای من یاد آور ...
نظرات کاربران (5 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
بسیار خوشبو
دودی وتلخ وبینهایت شیک
ماندگاری و پخش خوب
05 خرداد 1402 پاسخ تشکر
7 تشکر شده توسط : هاشم پور Mehdi

سلام و عرض ادب خدمت اساتید و دوستان محترم عطرافشانی.
امبرفتیش همونطور که از اسمش پیداست عطری با محوریت کهرباست (امبر) ،شاهکاری مهجور از برند انیک گوتال که در ایران برندی تقریبا گمنامِ ، با تست چند عطر از این برند میتونم بگم حرف برای گفتن دارد ولی حیف کاراش بسختی گیر میاد ....

امبر(کهربا) طبیعی، صمغی ست که طی هزاران سال به فسیل تبدیل شده، صمغی فسیل شده و بسیار گرانبها که تقریبا مثل سنگ سفت و محکم و قابل اسانس گیری نیست ، اینکه بعضی برندها ادعا دارند امبری که استفاده میکنند طبیعی و بصورت تقطیر خشک بدست امده نمیدونم چقدر واقعیت داره .
بیش از نود درصد امبرهایی که در عطرای مختلف به مشام ما میرسه مثل اکورد چرم و تنباکو با روش "شبیه سازی رایحه" با ترکیب چند عنصر بدست امده .

مهمترین عنصری که برای بازسازی امبر استفاده میشه "لابدانومِ" که بویی تلخ ،کمی شیرین و اسموکی داره و میتونم بگم یک پای ثابت در بازسازی آکورد کهربا را لابدانوم تشکیل میده ، "بنزویین، وانیل، صندل" و ... دیگر عناصری هستند که در کناره لابدانوم برای بازسازی رایحه ی امبر(کهربا) استفاده میشه.

بریم سراغ شاهکاره برند انیک گوتال که به جرات میتونم بگم در کناره "تاور۰۲ ، امبرروس و اوهیرا" یکی از بهترین امبرهایی هست که تابحال تست داشتم .
امبرفتیش رایحه اورینتال و گداخته ی کهربا را توی بستری رزینی ، بالزامیکی و نیمه گزنده از استیراکس و صمغ مر باز میکنه و با غباری گرفته ، دارک و اینسنسی روی بستر را می پوشاند ، در پس زمینه ی این بستر یه بیس چرمی خشک و خاک گرفته داریم که این تم خاکی طور را استیراکس به چرم داده .
تاپ نت کار ممکن برای بعضی شامه ها خیلی خوشایند نباشه ولی کمی صبر کنید تا اون حس نیمه گزنده و تلخ ابتدایی بواسطه وانیل و زنبق صیقل خورده و با بیس اورینتالِ امبر بستری نیمه شیرین ، صاف و یکدست را بوجود بیارن .
کمتر از سی دقیقه با ارام شدن استیراکس و بخور و با بالا امدن بنزویین ، وانیل و لابدانوم، رایحه ی کهربا دوپینگ کرده و شروع به قدرت نمایی و شامه نوازی میکنه ، این شامه نوازی در ادامه با اضافه شدن زنبق و تزریقِ تمی پودری به بافت امبری و بالزامیکی عطر ، به اوج میرسه که شخصا ازش بسیار لذت میبرم (این پسند کاملا سلیقه ایست و برمیگرده به علاقه بنده به اکورد کهربا و شاید همین عطر برای بعضی شامه ها چیز خاصی نداشته باشه ،پس خواهشا صرفا از روی کامنت ها بلایندبای نکنید).

شخصا روی ترکیبِ آکورد "امبر و تنباکو" بصورت آماتوری خیلی تمرین میکنم( با کمک و راهنمایی عزیزی که دوره های گراس را گذرانده) ،این دو آکورد با کم و زیاد شدن دُز هر عنصر و یا نوع عناصر مورد استفاده در اکورد، روایح تقریبا متفاوتی را ازخود به نمایش میزارند و به همین خاطر هست که ما میبینیم روایحی مثل امبر یا تنباکو در عطرای مختلف همیشه یکسان و شبیه نیستند ، همین ویژگی سبب شده این دو آکورد برام جذاب باشند.
با تشکراز عطرافشان .
13 شهریور 1400 پاسخ تشکر
25 تشکر شده توسط : هاشم پور Dragon

م.س عزیز سلام
وقت جنابعالی به خیر
می خواستم از شما خواهش کنم در خصوص این عطر کمی توضیح بدید. و اینکه آیا بین نسخه های قدیم و جدید این عطر تفاوت هایی وجود دارد یا خیر.می دونم از این عطر استفاده می کنید. سال گذشته فرصتی مهیا شد که این عطر رو تهیه کنم اما به جهت اینکه نتونستم سمپل یا دستریزی از این عطر داشته باشم، از خریدش منصرف شدم. . متشکرم.
13 مرداد 1397 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : علی رشوند م. س.
Mahdi عزیز،
منم سمپل اینکارو پیدا نکردم و در نهایت اردیبهشت ماه دلو به دریا زدم و بلایند بایش کردم. این یکی از بهترین خریدهام بوده. امبر ف.تیش کار بسیار ممتازیه که امبر توش در کنار پاتچولی و استیراکس کیفیت خاکی زمینی و انیمالیک پیدا کرده. یه تفسیر عمیق از امبر که بسیار طبیعی و بی پرواست. این کار در کنار اپوس شش از آمواج بهترین عطرهای امبری که تا حالا تست کردم هستن. هر دو بسیار یونیک، بی پروا و با کیفیتن.
من اردیبهشت این کارو خریدم، بنابراین تو فصل مناسبش که زمستونه تستش نکردم ولی این چند باری که ازش استفاده کردم متوجه شدم که ماندگاری عطر روی پوست بیش از دوازده ساعت و پخشش تا پنج ساعت برای اطرافیان کاملا محسوسه. بنابراین پرفورمنسش نمره خوبی میگیره. بازخورد هم همه جوره ازش دیدم از "واو چه عطری زدی" تا "این چیه بوی خاک میده!" ولی کسی که عطربازی کرده باشه بعید میدونم از این کار بدش بیاد. این عطریه که ایکاروس باید ریویوش کنه. من واقعا جلوش کم میارم.
بین کارهای امبری دیگه امبر لوپ رو خیلی دوست دارم تست کنم ولی متاسفانه هنوز پیدا نکردمش. چند ماه پیش بهم گفته بودن بزودی وارد میشه ولی هنوز که خبری نیست.
14 مرداد 1397 پاسخ تشکر
9 تشکر شده توسط : هاشم پور حسن کبیری
در مورد تفاوت نسخه ها به نظر میاد فقط لیبل عطر عوض شده باشه و ریفرمولاسیونی صورت نگرفته، تو فرگرنتیکا هم هیچ کس اشاره ای به این موضوع نکرده. لیبل قدیمی همونیه که تو عکس آخر همین صفحه هست. لیبل جدیدتر هم تو عکسهای دیگه عطر مشاهده میشه. مال من همون جدیده است تولید 2014 و همونطور که گفتم پرفورمنس خیلی خوبی داره. ضمن اینکه شیشه و بسته بندی عطر واقعا شیک و باکیفیته.
14 مرداد 1397 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : هاشم پور ایرن
م.س عزیز سلام
با احترام، بسیار سپاسگزارم از توضیحات شما. به مواردی اشاره کردید که من رو راغب کرد برای خرید عطر Ambre Fetish. در بین کارهای آمبری چند وقت پیش من عطر versilia vintage profumi del forte که یک کار بسیار با کیفیت،آمبری و بخوری هست رو تهیه کردم و Ambre loup rania j که فوق العادست. اپوس شش در خاطرم نمانده. شاید که سریع ازش رد شده باشم. با توصیفات شما به Ambre fetish و تست مجدد Opus VI علاقه مند شدم.
14 مرداد 1397 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : هاشم پور آماتور 2

م.س عزیز سلام
وقت جنابعالی به خیر
می خواستم از شما خواهش کنم در خصوص این عطر کمی توضیح بدید. و اینکه آیا بین نسخه های قدیم و جدید این عطر تفاوت هایی وجود دارد یا خیر.می دونم از این عطر استفاده می کنید. سال گذشته فرصتی مهیا شد که این عطر رو تهیه کنم اما به جهت اینکه نتونستم سمپل یا دستریزی از این عطر داشته باشم، از خریدش منصرف شدم. . متشکرم.
13 مرداد 1397 پاسخ تشکر

نظری راجع به این عطر کسی داره؟
14 آبان 1396 پاسخ تشکر

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟