ALEXANDRE.J - Oscent Black

الکساندرو جی اوسنت بلک

مردانه
کد کالا : ATR-33330
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : شرقی چوبی
عطار :
طبع : گرم
مشخصات تولید
نام برند : الکساندر جی
کشور مبدأ : فرانسه
سال عرضه : 2012
کد کالا : ATR-33330
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 255
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
12,700,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    2
  • نمی پسندم
    0
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    1
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    0
  • رسمی
    1
تعداد رای های ثبت شده : 4
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

اوسنت بلک یک عطر مشکی چوبی شرقی است. نُت‌های تنباکوی آن مردانگی‌اش را تقویت می‌کنند. داستان اوسنت بازتاب دقیق سنگ جادوست، ماده شیمیایی افسانه‌ای با قابلیت تبدیل فلز به طلا یا نقره. اوسنت مانند این ماده جادویی مشهور قدرت به هیجان آوردن افرادی را دارد که از آن استفاده می‌کنند.

برند الکساندر جی
طبع گرم
سال عرضه 2012
گروه بویایی شرقی چوبی
کشور مبدأ فرانسه
مناسب برای آقایان
اسانس اولیه بادیان رومی، زنجبیل
اسانس میانی نعناع هندی ، سدر ، تنباکو ، روایح چوبی، صمغ کندر
اسانس پایه مشک ، وانیل ، لابدانیوم
نمره کاربران
Oscent Black-الکساندرو جی اوسنت بلک
رایحه
9.7
3 رای
ماندگاری
9
3 رای
پخش بو
9
3 رای
طراحی شیشه
9
3 رای
این عطر برای من یاد آور ...
نظرات کاربران (3 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
9
رایحه
7
ماندگاری
7
پخش بو
10
طراحی شیشه
با سلام دوستان بنده کلا راجعبه عطر هایی که میخرم فقط نظر ثبت میکنم این perfume فوق العاده خاص و خوشبو با نت اولیه چوب و کمی دودی هستش که برخلاف غلظت اولیه خیلی زود کم رنگ میشه بوش من برای دیدارهای اول فقط پیشنهاد میکنم و رنج سنی هم بالای 40 سال
17 آذر 1399 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : پارسی


Alexandre J
فکر کنم مشخص شد دارم چکار میکنم. بترتیب حروف الفبا عطرهای مهم هر برند رو بررسی میکنم.

اگر عطرهای این برند رو بدون معرفی به من میدادن که تست میکردم میگفتم احتمالا ربطی به مارلی داره.نه لزوما از جانب رایحه. عطرهای این برند فضاهای گمراه کننده ای که خود گمراه هستن رو خلق میکنن. فضاهایی که حاصل قصه سازی هایی هستن که از زبان کسی گفته میشه که قصه گویی بلد نیست.

■ Western Leather Black

اگر این عطر یک عطر دیزاینر با کتگوری فرش اسپایسی بود خیلی موفق میشد. درک "چرم" بسیار بسیار دشواره. چون چرم چهره های بسیار زیادی داره. این عطر با هر تعریفی به چرم نمیرسه. رایحه ای فرش و کمی کدر از ترکیب فضای سنتتیکی و شبه دیزاینری هست که از کمپلکسی از روایح بنزنی-سیتروسی تشکیل شده. عطری که بین دو فضای رسمی و کژوال دو دل مونده و به هیچ کدوم تعلق نداره. من در قالب یک عطر دم دستی دیزاینری بهش فکر میکنم و اونجور اتفاقا بهش نمره ی خیلی خوبی ممکن بود بدم. اما اینی که روبروی من قرار گرفته و این ادعا رو میکنه کاملا از نظر من شکست میخوره در هر نقد صحیحی.
.
.
■ Oscent black and white
اوسنت رو دو سال قبل بهش در کامنتی پرداختم. برای کسی که به دنبال کادویی برای زن و شوهری بهش فکر میکرد. اوسنت در قالب کوپلی زنانه و مردانه در رنگ های سفید و مشکی در پکیج شیکی قرار داشت و قیمتی حدود هشتصد هزار تومان داشت. عطری با ژنتیک مارلی که برونگراست و خوب خودش رو به محیط تحمیل میکنه. سنتتیک از مسیر غلط . اوسنت بلک ترکیبی چوبی-هوایی و شیرین و تقریبا دنس اما ملایم هست که معلوم نیست چطور حتی تونسته طعم بالزامیک رو از روی دست کورکجان کپی کنه. عطری که شیرینیش از جنس الی ساب هست و روایح چوبیش کاملا پردازشی از جنس کارهای سری کد آرمانی داره. عطری با پخش بوی بالا و هویتی نا مشخص .
.
■ Le Royal:

در این برند بهترین کار همینه . ولی خب باز ضعف در دیزاین بیداد میکنه. ساختن یک آکورد امبری اینقدر کار سختی نیست که نشه حتی با وجود عناصر ساخت امبر بهش رسید. این عطر مخصوص هوای اواسط بهار تا اواسط پاییز هست. عطری فرش اما غبارگونه که از بیس سنتتیک چوب برای استحکام و اتوریته ی خودش بهره میبره. نمایی بالغ رو سعی میکنه خلق کنه که با بالانس نبودن عطر (از جا در رفتگی چوب در بین مرکبات) در این هدف شکست میخوره . خواستن یه چیزی بسازن اما یه چیز دیگه شده و این چیزی که شده اتفاقا از چیزی که میخواستن بسازن بهتر شده. عطری با بازخورد خوب و پخش بالاتر از ایده آل یک عطر تابستانی شده.
16 فروردین 1396 پاسخ تشکر
9 تشکر شده توسط : مهیار Mahdi

با سلام خدمت همه و تبریک پیشاپیش سال جدید...
دوستان کسی این کار رو تست داشته؟نظرتون چیه در موردش؟ چند وقتیه دنبال یه کار خوب میگردم و چند روز پیش که رفتم یکی از مغازه های بزرگو معتبر شهر،تو رنج قیمت ۵۰۰ تومن بین کارایی که اورد به شدت اینو پیشنهاد میکرد و میگفت تو این قیمت این کار خیلی بوی خاص و رد بوی خوبی داره،،شاید بخاطر گیج شدن حس بویاییم بعد بوییدن عطرای مختلف باشه اما هرچی این کارو بو میکردم به شدت واسم بوی چاپخونه و جوهر ودستگاه چاپ میدادو نتونستم باهاش ارتباط برقرار کنم.
جدا از نظرتون در مورد این کار،یه چنتا کار خوب هم پیشنهاد کنید بهم که از نظر رایحه،پخش و ماندگاری حرفایی واسه گفتن داشته باشه و جوری نباشه که بعد نیم ساعت حتی خودت هم متوجه نشی بویی رو.
خدمتتون عرض کنم رشت هستم و رایحه های تلخ رو ترجیح میدم و بلو شنل،کرید اونتوس،دیور ساواج،دلچه و‌گابانا پور هوم،جان ریچموند،هرمس،وان میلیون رو دوست داشتم
28 اسفند 1395 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : TH_MEN
دوست عزیز nima.vsh سلام ، اگر هنوز عطری رو که در پی اون هستید پیدا نکردید و با توجه به علایق و تست هایی که داشتین و چندتاشون رو هم ذکر کردید ، بهتون پیشنهاد میکنم با توجه به گرمتر شدن هوا از عطر تام فورد Grey Vetiver EDP حتماً یه تستی بگیرید ، خنک و تلخ و بسیار جذاب ، من خودم پخش و موندگاریشو تست کردم خیلی مناسبه در سطح خوب ،
اگه میتونید بیشتر هزینه کنید (بیش از دو برابر ) ، تام فورد Tuscan Leather گرم و تلخ ، و همچنین Oud Wood ملایم وتلخ رو هم در نظر داشته باشین مخصوصاً Oud Wood ، چهار فصل که بیشتر در روزهای خنک بهتر جواب میده ، از نظر خوشبویی هر دو در سطح عالی و پخش و ماندگاری هم در سطح خوب به بالا هستند ،

موفق و شاد باشید .
21 فروردین 1396 پاسخ تشکر

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟