BOTTEGA VENETA - Bottega Veneta

بوتگا ونتا زنانه

زنانه
کد کالا : ATR-33133
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : چایپر گلی
طبع : گرم
مشخصات تولید
نام برند : بوتگا ونتا
کشور مبدأ : ایتالیا
سال عرضه : 2011
کد کالا : ATR-33133
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 25
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
1,130,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    5
  • نمی پسندم
    0
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    1
  • + 45 سال
    1
  • روزانه
    0
  • رسمی
    1
تعداد رای های ثبت شده : 12
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

خانه طراحی بوتکا ونتا که در ساخت اکسسوری‌های چرمی لوکس مهارت دارد، از اولین عطرش با همکاری کوتی پرستیژ در سال 2011 رونمایی کرد. بوتگا ونتا زنانه عطری چرمی، چایپر و گل‌فام است که امضای دلنشین خانه بوتگا ونتا را آشکار می‌کند ــ‌ «جلوه‌های لوکس اما نامرئی و خصوصی».

توماس میر (مدیر بخش خلاقیت‌های هنری این برند) سرچشمه الهام‌بخش بوتگا ونتا زنانه را این‌گونه توصیف می‌کند: «خانه‌ای قدیمی و زیبا در حومه شهر در منطقه ونتوی ایتالیا با تپه‌های سرسبزش، یعنی جایی که محل زادگاه من است. اتاقی با کف‌پوش‌های چوبی قدیمی را می‌بینم، همراه با کتابخانه‌های دیواری و کتاب‌های جلدچرمی در کنار پنجره‌های باز و جذاب. و نسیمی که از پنجره به درون خانه می‌آید، همراه با بوی علف‌های تازه بریده‌شده، یونجه، خزه‌ها، گل‌های باغچه و... . روایحی که درون اتاق رشد می‌کنند و همه چیز را با یکدیگر در هم می‌آمیزند. ما از همین‌جا شروع کردیم».

آمیزه بوتگا ونتا زنانه توسط میشل آلمیراک (عضو گروه عطرسازی Robertet) که نت‌های ترنج ایتالیایی، ‌فلفل صورتی برزیلی، یاس رازقی هندی، خزه درخت بلوط، نعناع هندی و نعناع هندی اندونزیایی را در رد پایانی این عطر به آکوردهای چرمی ویژه‌ای می‌رساند.

چهره‌های تبلیغاتی این عطر هم ناینی دورسو (نماد برند مشهور Inès de la Fressange) و لوئیجی دورسو (هنرمند ایتالیایی) هستند. تصاویر تبلیغاتی هم توسط بروس وبر در جنوب فلوریدا گرفته شده‌اند.

برند بوتگا ونتا
عطار میشل آلمیراک
طبع گرم
سال عرضه 2011
گروه بویایی چایپر گلی
کشور مبدأ ایتالیا
مناسب برای بانوان
اسانس اولیه ترنج ، فلفل صورتی
اسانس میانی یاس
اسانس پایه نعناع هندی ، خزه درخت بلوط ، چرم
نمره کاربران
Bottega Veneta-بوتگا ونتا زنانه
رایحه
0
بدون رای
ماندگاری
0
بدون رای
پخش بو
0
بدون رای
طراحی شیشه
0
بدون رای
این عطر برای من یاد آور ...
عطرگرام
نظرات کاربران (12 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
رایحه اش رو دوست دارم و حدودا شش سال پیش حضوری از ر.ژا خریدمش اما با پوشیدنش سردرد میگیرم .اینه که فقط دو ،سه بار استفاده کردم .😕

[EDITED] 1402/02/22 00:04
21 اردیبهشت 1402 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : Mehran 🄼🄾🄽🄰
سلام خانم سعیده دهرویه
این عطر فوق‌العاده ست و خیلی نایاب...اگر در گروه های عطری تلگرام بذارید ، سریع فروش میره....اگر می‌شناسید که هیچ ، اگر نمی‌شناسید در اینستراگم برام یک پیام بذارید بتون معرفی میکنم.
22 اردیبهشت 1402 پاسخ تشکر
10 تشکر شده توسط : سعیده دهرویه محسن
وای نه. من در به در دنبالشم. اگه قصد فروش داشتن به من بگید
22 اردیبهشت 1402 پاسخ تشکر
7 تشکر شده توسط : محسن nazanin
جناب کبیری گرامی
شب گذشته در یک مهمانی در فضای باز یک باغ _به قول عطربازها _ این عطر رو پوشیدم و جالبه که بین رایحه تکراری باکارات رژ ۵۴۰ و حتی لاست چری ،واقعا پرفورمنس خاص و کمیابی رو ازش تجربه کردم‌ و لذت بردم .ممنونم از راهنمایی مفیدتون ⚘⚘⚘

[EDITED] 1402/04/23 03:18
22 تیر 1402 پاسخ تشکر
16 تشکر شده توسط : مریم میربیک سالمی

عطرافشان گرامی خواهشمندم این عطر رو موجود بفرمایید.
20 دی 1401 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : nazanin Maxxine

مینیاتوری این عطر رو از عطرافشان خریدم. از اولین لحظه استشمام تا تغییر تک تک نتهاش حیرت زده بودم‌ . یک رایحه بسیار بسیار خاص ترکیب نتها عجیب . آقای ایکاروس کامل کاراکتر عطر رو توضیح دادن . همون طور که نوشتن کاملا مرموز و جذابه. با سلیقه من اونقدر هم خوانی داره این عطر که فقط دنبال خریدشم اما متاسفانه نیست. امیدوارم عطرافشان موجود کنه .
27 مرداد 1401 پاسخ تشکر
23 تشکر شده توسط : nazanin Maxxine

دوستان این عطر بوتکا ونتا در ایران موجوده ؟ کسی ایران خرید کرده ؟
21 بهمن 1400 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : حبیب جوانشیر
وقت بخیر سرکارخانم فیضی....من نسخه اولجر از بوتگا ونتا رو واسه یکی از دوستان تهیه کردم و لذا نتها در این دو عطر بسیار نزدیک به هم هستند و عطار هم همان است و عطریست بسیار قابل ...از مدیر محترم تقاضادارم در صورت امکان توضیح بدن ایا این همان است ؟؟؟؟ واگر نیست این پس نتها چرا اینقدر نزدیکند تقریبا ۹۰درصد اشتراک وجود دارد ..سپاس
21 دی 1401 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : فاطمه فیضی بابک

چند ماه پیش این عطر رو (مثل تقریبا ۹۰ درصد عطرهام) بلایند بای کردم. اولش اصلا به دلم ننشست و با دلی چرکین قایمش کردم توی کمد. ولی بعد از چند ماه اواخر زمستون درش آوردم و دوباره امتحان کردم و با کمال تعجب دیدم که هر روز بیشتر و بیشتر عاشقش میشم. الان میتونم بگم که توصیفی که آقای ایکاروس از این عطر کرده بهترین توصیفه براش
27 اسفند 1398 پاسخ تشکر
8 تشکر شده توسط : nazanin سعیده دهرویه

سلام و درود و دلتنگی های روزانه برای روزهای زمستانی اما گرم و پرشور گذشته عطر افشان..
مدت زمان زیادی بود عطری به دلم ننشسته بود،با معرفی این عطر وشناختنش،برای تهیه دستریز و سمپل ازش اقدام کردم و بسی بسیار به جانم نشست...حس خوشحالی آیی از پیدا کردن این تازه ی زیبا بعد هر بار اسپری ایش بهم دست میده که عالیه این حس...فلفل صورتی... برگاموت... چرم... و وتیور، نت های که شدیداً بهشون علاقه دارم و خضورشون توی عطرها برای من مثل حضور یه بازیگر مطرح در یک فیلم عمل میکنه،فیلمی که آگاهی از وجود این نت ها در اون عطر ،برای من حکم تریلر اون فیلم با حضور اون بازیگر رو داره ...و این تریلر من رو سوق میده به سمت حتما تست کردن اون عطر.....زمانی که این عشق ها دور هم جمع میشن و قراره طرح برای زن زده بشه احتیاج داره این جمع عالی و قوی که کمی تلطیف بشه ،هرچند که هیچ کدام از این نت ها قدرت خودشون رو به تمااام اینجا به نمایش نمی‌زارن و فقط یک چشمه ار خضورشون و وجودشون رو نشون میدن و همین هم برای پوشاندن لباس زنانه بر تن این عطر هست نه کم جانی نت ها، اما وجود یاس یک فضای مه گونه ی لطیفی رو بر فضا حاکم می‌کنه که زیبایی این عطر و زنانه بودنش رو بیشتر نشون میده،هرچند که بر تن آقایون هم فک نمیکنم برازنده نباشه...ابن عطر متفاوت و زیبا رو دوست دارم همدستی برگاموت و فلفل صورتی که روح جوانی رو به عطر تزیق کرده دوست دارم..چرمی که قدرت و افراشتگی به شخصیت پوشاننده ی عطر میده دوست دارم و یاسی که لبخند این عطر هست رو دوست دارم و وتیور محبوبم....زیباست و این زیبایی رو دوست دارم...
فرصت پیش آمد تستش کنین
روزهای خوبی داشته باشین.
12 بهمن 1398 پاسخ تشکر
8 تشکر شده توسط : فاطمه فیضی ایرن

پیگیر تست این عطر شدم
عطر در نوتهای ابتدایی خاصه و شبیه به هر عطری نیست قدرت انتشار متوسطی داره و شیشه کوچک و زیبایی داره.دور دهانه عطر یک گره کوچک چرمی زده شده.

شاید این چرم منظورش رو رسونده.
عطر خوبیه و برای یک خانم با دیسیبلین و متشخص برازنده هست.نوت اصلیش چرمه و اینجاست که بعضی خانمها نمیپسندن و اقایون خوششون میاد.
وقتی با چرمهای عطرهای دیگه میسنجم بووش نسبتن خوبه.

حقیقتش این عطر زنانه میتونه یکی از بهترین انتخابها برای خانمهای بداخلاق محترم باشه.
قدرت انتشارش زیاد نیست.
ماندگاری خوب.

چون با عطرهای گلیه زنانه میانه ای نداره..
انگار دارید bois secret ایووی رو تست میکنید .یعنی توضیحش منهای بوی کویر سخته و باید بلایند بای نکرد.

بنده حقیر بهش نمره بالا میدم.
و بصورت یونیسکس میدونمش.
20 مهر 1398 پاسخ تشکر
10 تشکر شده توسط : nazanin سعیده دهرویه

سلام FaMa جسارت بنده را بپذیرید ... پیشنهاد من به شما این است اگر میخواهید سریع به جواب سوالتون برسید به صفحه اندی تاور برید براش پیام بگذارید مطمئن باشید زیر 2 هفته به جواب سوالتون خواهید رسید .
11 شهریور 1398 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : Farshid Marefat
سلام گرامی
چشم، حتما اینکارو میکنم
راهنمایی به جایی بود
خیلی خیلی ممنونم
11 شهریور 1398 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : سالار1986

با سلام خدمت جناب ایکاروس
با اینکه به تازگی با عطر افشان اشنا شدم اما نقدها و نظرات شما را دنبال میکنم
میخواستم اگ امکانش هست نظرتون رو درمورد این عطر بفرمایید
16 تیر 1398 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : رضا قهرمانی حامی
خانم آرمیتا هر اتفاقی که شما رو با اسم بوتگا ونتا آشنا کرده مبارک و گرامی هست. وقتی بار اول بگ پاچ ۳۵۰۰ دلاری بوتگا رو از پشت ویترین دیدم با خودم گفتم تام مایر طراح چطور تونسته این کیف بد صکل رو با این قیمت بفروشه. تا اینکه در اثر کنجکاوی رفتم داخل و براندازش کردم. جستجو بفرمایید the pouch in butter calf bottega veneta.
و پس از دیدن تصاویر اولیه , تصاویر نزدیک و درون و بزرگ شده ی کیف رو نگاه کنید. دقت در طراحی محصولات بوتگا ونتا شیفتگی بوجود میاره.واین دقیق ترین منظور اصالته. اصالت از فریادهای ابتدایی به دور هست اما با کمی تمرکز و توجه بر او شیفته ی تمامی جزئیاتش میشی. این روح ایتالیاییِ مُد هست که من رو شخصا شیفته ی جهان مد نگه میداره.
عطرهای این برند خصوصا برای آقایان که شگفت انگیزن اما موردی رو که شما انتخاب کردید , عطری حاضر , گویا, بی منتهی اغوا گر و در عین حال گستاح و برجسته ست. انعکاس نور بر هایلایتر ها و برنزرهایِ بِلِند شده بر شانه بعنوان تنها بخش تصویر , بی اینکه چهره ی خودش رو نشان بده. بوتگا ونتا در زنانگی هم تصویر بلا حدید در ۱۰۱ درجه ی پاریس هست. عیرقابل کنترل , مرموز و جذاب. تمام خصوصیاتی که در ارگونومی و سینماتیک حرکات او هست.این عطر پوشنده ای میخواد که نگاهش از قضاوت دیگران مردد نشه , محکم باشه و متهور رفتار کنه. لحن , ظاهر و شیطنت دخترانه نداره. زنانه ست و ملاحت زنانگیش رو با فضایی چوبی و چرم گونه , برنزه و نیمه شیرین بوجود میاره. بازخورد این عطر به دنبال فیدبک از خود فردی که این رو زده بوجود میاد و شخصیت میگیره و به هارمونی میرسه. قطعا با پوشش آکادمیک , دانشگاهی و کارمندی هیچ بازخوردی نداره.
16 تیر 1398 پاسخ تشکر
29 تشکر شده توسط : nazanin آیسان شادی نو
جناب ایکاروس
چنانچه ممکن هست ذیل عطر فن یور فلیمز سوالی رو از شما پرسیدم رو جوابی بدید
هر چند میدونم ممکنه وقتش رو نداشته باشید
در هر صورت از حضورتون مشعوف شدیم
16 تیر 1398 پاسخ تشکر
مثل همیشه تمام و کمال
ممنون از نقد بسیار دقیق و عالی
16 تیر 1398 پاسخ تشکر
سلام جناب مدارای گرامی
موضوعی خیلی ذهنم رو درگیر خودش کرده این اواخر
و اون این که در ایران گیاهی که بشه به جای اوکموس
ازش ابسولوت یا اسانس گرفت موجود هست؟
قبلا فرموده بودید از گیاه نپتا که از نعنایان هست میشه
اسانس گرفت و بعد از نگهداری (که باعث بالزامیک شدن
اسانس میشد) میشه به جای پچولی ازش لذت برد. هر
چند خود نپتا انواع مختلفی داره و اشاره نکرده بودید کدام گونه گزینه ی قابل اعتمادتری هست و الان در صدد اینم از گونه هایی که در دسترس دارم شروع کنم.
این سوال رو در مورد روایح چرمی هم دارم از خدمتتون.
میدونم روش های مختلفی برای ایجاد آکورد چرمی هست
و از مطالب جنابعالی در این مورد استفاده کردم ولی من
خیلی دوس دارم بتونم از یک منبع ایرانی به ساخت این
آکورد برسم. ممنون میشم اگر پاسخ بدید.
اگر امکان تهیه مقاله های تخصصی شما رو داشتم لحظه ای درنگ نمیکردم لاکن هیچ راه ارتباطی بجز همین سایت با شما میسر نیست.
همیشه در لحظه ی حال باشید ...
03 شهریور 1398 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : رضا قهرمانی
سلام مجدد خدمت جناب ایکاروس گرامی
متوجه شدم به خاطر احتمالا مشغله ی کاریتون
فرصت پاسخگویی به سوالهای متعدد کاربران
رو ندارید و این کاملا موضوع قابل درکیه.
پس تصمیم گرفتم یکی دیگه از سوالهای بیشمارم
رو همینجا مطرح کنم چون احتمال دیده شدنش از جانب شما بیشتر میشه در این پست. به امید اینکه مقدور به
پاسخگویی باشید و ما نیز در جهت مسیر زیبایی
که شما و دوستان عالی قدر درش قدم برداشتید
هر کاری که در توان داریم رو برای پیشبرد درست
و علمی این هدف به مرحله ی اجرا برسونیم.
سوال : برای حذف استریپتینن (به قلم خودتون
همون مولکولی که باعث ایجاد بوی حرمی در
اسانس یا ابسولوت گل محمدی میشه) از ترکیب
اسانس/ابسولوت/کانکریت گل محمدی، باید از
چه ماده ای استفاده بشه؟ آیا بعد از تهیه ی اسانس
یا ابسولوت هم میشه در یک مرحله ی جداگانه
اقدام به حذف این مولکول کرد؟
اگر این سوال در حیطه ی پژوهش های محرمانه
جنابعالی هست و دوست ندارید پاسخ بدید،
جسارت بنده رو به حساب عدم وجود منابع کافی
در این زمینه در داخل کشور بذارید. حقیقتا جایی
و شخصی برای پاسخ به این سوال نتونستم پیدا کنم.

قبلا از برگاموت ۲۲ و کریستوفر استریت یاد کرده بودید
شخصا اولین عطری که منو مجذوب این دنیای بیکران
کرد همون له لابو برگاموت ۲۲ بود و یادمه اون موقع حتی تفاوت بین عطر و روغن های مترویی رو نمیدونستم و این عطر اولین عطری بود که باعث شد دنبال رو این هنر بشم که بعدها با خوندن مطالب مفید شما با موس د چن و کویر ۲۸
و چندین عطر دیگه از این برند شیفته ی هنر عطرسازی شدم.
کریستوفر استریت هم در کنار آیریس نازارنا از اون عطرهایی
هستن که تقریبا هر روز حداقل یکبار از رایحه شون مست میشم،اما اجازه بدید ازتون بخوام چند گزینه دیگر هم برای ما معرفی کنید. درسته نمیشه دیگه عطر خرید با این سیاست های مزخرف داخلی، اما سالی دو سه شیشه رو با تمام مشکلات موجود نخریم چیکار کنیم؟ بالاخره باید راهی برای خلاص شدن هر چند برای لحظه ای وجود داشته باشه یا نه!؟ ...
ممنون بخاطر تمام اون دانش ارزشمندی که تا همین امروز از ایران و ایرانی دریغ نکردید
11 شهریور 1398 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : رضا قهرمانی
یکجا نوشته بودید گیاه نپتا رو در حضور بخار سالین تقطیر کنید. منظورتون کدام روش تقطیر هست؟ چون در تقطیر بخار که نمک همراه بخار بالا نمیاد و مقدارش هم انقدری فکر نکنم باشه که بخواد دمای جوش رو به طور قابل ملاحضه ای بالا ببره! منظورتون همون روش تقطیر با آب هست؟
12 شهریور 1398 پاسخ تشکر

سلام
کسی از دوستان این عطر رو داشته؟!
میخواستم ببینم بازخوردش چ جوری بوده
ممنون
06 خرداد 1398 پاسخ تشکر

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟