Thierry Mugler - A*Men Pure Malt Creation

تیری موگلر ای من پیور مالت کریشن

مردانه
کد کالا : ATR-32390
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : شرقی چوبی
عطار :
طبع : خنک
مشخصات تولید
نام برند : تیری موگلر
کشور مبدأ : فرانسه
سال عرضه : 2013
کد کالا : ATR-32390
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 0
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
0 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    3
  • نمی پسندم
    0
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    2
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    0
  • رسمی
    2
تعداد رای های ثبت شده : 22
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

ای من پیور مالت کریشن از برند تیری موگلر نسخه محدود از ادغام ای من  و دنیایی از روحیات است که آن را مدیون روش انحصاری می‌داند که از تکنیک های سنتی الهام گرفته که برای تولید بهترین ویسکی ‌ها استفاده می‌شود. ای من پیور مالت عمر خود را در صندوقچه بلوط های تست شده سپری می‌کند  که عطر دلپذیر دود در آن نفوذ کرده است، یعنی نت ماندگار بسیار ظریف و فوق العاده جدید. این عطر در شیشه های 100 میلی لیتری ادو تویلت در تعداد محدود در دسترس است.ساخت  ای من پیور مالت کریشن در 2013  آغاز شد.

برند تیری موگلر
طبع خنک
سال عرضه 2013
گروه بویایی شرقی چوبی
کشور مبدأ فرانسه
مناسب برای آقایان
اسانس اولیه ترنج ، لوبان ، مشک ، کهربا، وانیل ، نعناع هندی ، اسطوخودوس ، ترکیبات سبز ، نعناع ، سدر ، چوب صندل سفید ، یاس، گشنیز ، گل برف ، میوه‌جات، عسل ، کارامل ، شیر ، قهوه ، ویسکی
نمره کاربران
A*Men Pure Malt Creation-تیری موگلر ای من پیور مالت کریشن
رایحه
7.9
7 رای
ماندگاری
7.6
7 رای
پخش بو
7.7
7 رای
طراحی شیشه
6.4
7 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند تیری موگلر
اخبار برند تیری موگلر
نظرات کاربران (11 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
سلام به همه عزیزان

ببخشید میشه تو یک کار خیر کمک کنید ؟

من یک عطری میخام که برای استفاده روزانه باشه ( ملایم) ، بلکه شاید یکی از عطر ما خوشش بیاد و مارو از تنهایی در بیاره ، من اسمشو گذاشتم عطر ازدواج
12 آبان 1396 پاسخ تشکر
قیمت هم حداکثر ۶۰۰ باشه . ایکاروس و دوستان از تنهایی در بیارید منو
12 آبان 1396 پاسخ تشکر
دوست عزیز، اگه همچین عطری پیدا کردی لطف کن و اعلام عمومی کن تا جوونها از تنهایی در بیان، ثواب داره. منتها من شخصا فکر نمیکنم همچین عطری وجود داشته باشه. اگه لباس یا مدل مویی هست که باعث بشه تو خیابون دنبالت راه بیفتن عطرشم هست!
تا جایی که من میدونم عطر باید با تیپ و شخصیت آدم و همچنین محیطی که توش استفاده میشه جور باشه که شما توضیحی درباره اش ندادی، اگه جزئیات بیشتری بدی دوستان راحتتر کمکت میکنن.
12 آبان 1396 پاسخ تشکر
8 تشکر شده توسط : حسن حسن زاده اسنودن
سلام دوست عزیز
م.س.عزیز درست میگه.همچین عطری وجود نداره.اصلاً عطر همچین وظیفه و کارکردی نداره ولی عطر خوب میتونه مثل یک دوست و همراه شما رفتار کنه.این جوری که عطری که متناسب با کاراکتر و روحیه ی شما باشه ،توانایی،اطمینان و اعتماد به نفس شما رو افزایش میده و مثل یک دوست و شریک زندگی خود شما رو تشدید میکنه جوری که احساس میکنید کسی از جنس خودتون همراه تون هست و احساس خیلی خوبی از اطمینان،اعتماد به نفس و همراهی با یک دوست خوب که در حقیقت عکسی از شماست، خواهید داشت.
بهترین عطرهای من عطرهایی هستند که هیچ بازخوردی برام ندارند ولی برای روحیه و کاراکترم مثل یک دوست و شریک و همراه خوب و عالی هستند و به من احساس خیلی خوبی میدهند و خیلی برام لذت بخش هستند.
به عطر باید این جوری نگاه کرد و گر نه متناوباً سر خورده میشید و احساس مغبونی میکنید.
پیروز و بهروز باشید و یا حق
12 آبان 1396 پاسخ تشکر
9 تشکر شده توسط : حسن حسن زاده رضا
سلام دوست عزیز
بهترین عطر سیانوره که تو تله گیرت نندازه دوسته عزیزم امروزه مرگ بسیار بهتر از ازدواجه و توصیه میکنم خیلی احساساتی نشی ولی توقعت از عطر خیلی بالاست چون هرگز نمیتونه کسیو متقاعد کنه برای بوی عطرتون شما را دنبال کنه شما برای دل خودتون عطر بزنید تست کنید مرد و مردونه با ذائقه خودتون انتخاب کنید برای این امر فکر میکنم دنبال عطرای گرم باشید بهتره چون ماه های سرد سال در پیش هستند موفق و موید باشید
12 آبان 1396 پاسخ تشکر
6 تشکر شده توسط : حسن حسن زاده Jamal nazemi
با سلام و اجازۀ دوستان عطرافشانی :
به ترتیب الویت بندی :

1 - Lacoste Pour Homme که من بهش میگم لاگوست نقره ای
2 - Tom Ford for Men
3 - Mont Blanc Legend
4 - مانسرا سدرات بویسه (سدرات بویز)
5 - Strictly Private بالدسارینی

الباقیه 600,000 رو اختصاص بدین به خرید کادو و هدیه و همینطور برای صرف فست فوودهای سالم و خوشمزه در پارکها و رستورانهای خانوادگی .
به امید یه زندگیه شاد و سالم و پر انرژی .

موفق و پیروز باشید .
12 آبان 1396 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : پویا احسان
بحث جالبی شد. پرفیومر عزیز که زد جوون مردم رو ناکار کرد. من راستش خیلی اهل نصیحت و اینها نیستم در این موارد. اما یکی از مواردی که خانم ها خیلی بهش واکن نشون میدن عطرهای شیرین به شرط رعایت یک کیفیت متقاعد کننده هست. من شخصا از 1005 او دریو هم بازخورد گرفتم. از پو دو بت از ایمجینغ هم بازخورد "واااو عجب عطری زدی" گرفتم. یعنی از عطرهایی که کسی سمتتون هم نمیاد و دیگران معمولا این بازخوردو میگیرن که "وااای عجب کوفتی زدی "... که فکر میکنم قلقش این باشه که شما باید پوشش ، رفتار و پیرایش مو و صورت و عطر رو با هم به هارمونی برسونید. قبلا در صفحه شخصیم یک تعداد پست رو به انتخاب موشش اختصاص دادم. حال یا پوشش های خودم رو یا پوشش های دیگران رو در کنار عطر مناسبش قرار میدادم.
من راستش اگه نتونم از هر عطری "واو" بگیرم بنا رو بر این نیزارم که یه جای کار ایراد داره. هر عطری باید بدونه فاکتو "واو" رو به شما بده . هر عطری. منتها با همون شرط هارمونی رفتار و پوشش. هر چند "واو" هرگز نعیار من نبوده ولی دلیلی هم نمیبینم نشه از هر عطری واو نگرفت به این خاطر پیشنهاد دادن سخته چون اگر شما یک فرد با پوشش خیلی ساده و اخلاق سنتی باشید نمیتونید برید مور دن ورد زرجف رو بزنید. یا اگر فردی با پوشش مدرن و پیرایش هیپ هاپ باشید نمیتونید برید وتیور گرلن بزنید. همه چی حول " هارمونی" پوشص و رفتار و گفتار میچرخه
12 آبان 1396 پاسخ تشکر
23 تشکر شده توسط : Mehran MAHMOUD
جواد طالبی عزیز
اول از خودت سوال کن که مخاطبت تو خیابون آیا ارزش این همه تلاش رو واقعا داره؟ انشالا که واقعا قصد آشنایی داشته باشه نه چیزه دیگه و فقط با یک نفر باشه!
خب حالا چندتا چیز دیگه، البته اینجا زیاد جاش نیست!
بیشتر به فکر یه ماشین شاسی بلند باش، اگه از قشر مرفه هستی برو تو مهمونیایه شمال شهر قطعا خیلیا هستن راحت باهات آشنا بشن! اگه وضعت معمولیه کارت سخت میشه! تو این شهر هیچ خانمی به پسرا اعتماد نداره ظاهرا!
حالا تجربه ی شخصی!
معمولا عطر برا اینکارا اثر نداره، عطر 2 میلیونی هم بزنی فقط ممکنه دوستات(اونم اگه حسود نباشن) از عطرت تعریف کنن! پس عطر رو فقط برای خودت بزن!
برادر من آخه تو سال 96 کدوم خانمیه که بیفته دنبال آقا؟! اونم بخاطر عطر!
در این شهر نصف جمعیت کاملا سیر هستند یا وانمود میکنن سیرن و بقیه گرسنه!
شرمنده که طولانی شد و جنجالی، باور کن از سر دلسوزی اینارو گفتم.

12 آبان 1396 پاسخ تشکر
7 تشکر شده توسط : Jamal nazemi mohammadreza mohammadi
دم ایکاروس جان گرم با توصیه های خوبشون.
فقط استاد ایکاروس فکر کنم بعضی از دکمه های کیبوردتان اشتباهی عمل می کند. مثلا "ن" تایپ می کنید، درحالیکه منظورتان "م" بوده.
البته شما عزیز و عشق هستی ها آدم حیفش میاد این متن های باارزش رو از کنارش بگذره like
12 آبان 1396 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : mohammadreza mohammadi صالح رویایی
ممنونم از همه کسانی که پاسخ دادن ، چه اونهای که نصیحت کردن و چه اونهایی که مدل دادند .

چرا نشه آدم با عطر کسی عاشق بشه ؟ من هنوز عطر ۱۴ سال پیش پارتنرم گاهی اوقات روانی ام میکنه . یا وقتی کسی از کنارت رد میشه و تو مثل یک هرزه ی خیابونی میفتی دنبال یک خط بویی که آرومت میکنه .

من دنبال ساخت یک جاده مخصوص واسه خودمم ، جاده ای که یک جوان ۳۴ ساله با ۱۸۰ سانتی متر قد که صبح ها رسمی میپوشه و غروبها با صبحش در تناقضه .

تو این جاده میخواهم خط کشی کنم ، نیاز به عطری دارم که این خط کشی رو برام انجام بده تا بلکه ، شاخ به شاخ نزنم به ماشین روبرو .....
12 آبان 1396 پاسخ تشکر
ایکاروس گرامی اگر امکان داره از این پس کمی بیشتر در خصوص هماهنگی پوشش با روایح مختلف توضیح بدید در کنار ریویوهاتون.
اگرچه که شاید همیشه یک چارچوب کاملا مشخص و خط کشی شده وجود نداشته باشه و یک سری انتخابات به حس و حال فرد(و اصطلاحا مود روحیش) وابسته باشه، ولی باز هم می شه به عنوان یک راهنما از نظرات شما استفاده کرد.
12 آبان 1396 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : صالح رویایی جواد
جواد طالبی عزیز،
اینکه عطر پارتنر شما هنوز بعد از چهارده سال برات خاطره انگیزه بخاطر اون پارتنر و خاطرات مشترکتون هست. کما اینکه برای من احتمالا یه عطر معمولی و دم دستیه. عطر طرف نبوده که شما رو جذبش کرده، برعکس وجود اون و اهمیتش بوده که به عطرش ارزش داده.
دنبال حل معمای عطر همه پسند معجزه گر نباش که ناامید میشی، به جاش صد تومن بده یه شیشه جوپ قرمز بگیر، قول میدم حداقل دخترهایی که daddy issues داشتن و عطر پدرشون همین بوده دنبالت راه بیفتن.
12 آبان 1396 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : حسن حسن زاده mohammadreza mohammadi
جواد طالبی عزیزم
گفتی partner، اوه اوه، مواظب باش! الان با هر کس آشنا بشی(اگر افتخار آشنایی بده البته!!) 1 هفته نشده عاشقت میشه و مرد رویاهاشو در تو میبینه! اوه اوه، اگه نمونی باهاش خونت مباح میشه و میشی یه آدم نامرد و شارلاتان! !My Arse
پس خیلی مواظب باش زوری دامادت نکنن!
مواظب باش فقط دنبال خط بو بری! دنبال طرف نری که یهو با واکنش و نگاهی Awkward روبرو میشی!
آقا ولش کن! بیاید با همدیگه بخونیم:
You float like a feather, in a beautiful world. You're so F special! I wish I was special!
But I'm a Creep, I'm a weirdo!
از شوخی گذشته یک شیشه وان میلیون تهیه کنید، تقریبا همه پسند و safe هستش با پرفورمنس خوب.
م.س عزیز
ممنون که یک کلمه به دایره لغاتم اضافه کردی با کامنتت.
13 آبان 1396 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : حسن حسن زاده جواد
پویا جان مرسی بزرگوار ، پست آخرت فوق العاده بود

م س عزیز ، عطر با کارکتر بخونه بعد ۱۴ سال هم یادآوری میشه ( ۲ تاش کناره هم ) ، صرفا خوب بودن طرفم نبوده ( چون من پارتنر خوبم داشتم بعدش )

اکثر عزیزان لطف کردن ولی جز اسکوللر کسی ۵ تا عطر شیک ۴ فصل زیر ۶۰۰ تومان معرفی نکرده برای یک پسر ۳۲ ساله

دم همتون گرم
13 آبان 1396 پاسخ تشکر
آقا جواد عزیز ، برادر کوچک من از شما چند سال بزرگتره ، پس بدون به یه جوون میشه بدون منّت کمک کرد یا به فکر اون فرد باشن .

موقع جشن نامزدی یا عقدت خیلی آهسته یه دعای خوب یا یه صلوات به یاد من بفرست و دو تا شیرینیه دانمارکی تازه از طرف من بزن تو رگ که شیرینیه محبوب مجالسه .

شب خوش .
14 آبان 1396 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : Jamal nazemi جواد

5
رایحه
5
ماندگاری
5
پخش بو
5
طراحی شیشه
چرا pur malt creation توی عطرها هست اما pur malt اصلی توی لیست عطرهای موگله نیست؟؟!!!!!!!!
10 آبان 1396 پاسخ تشکر

نه اونجوریم که فکر میکنید بوی ویسکی نیست!مطمئنا هیشکی دوست نداره اون بوی به صرف الکلیه بده،وگرنه از اتانول موجود در داروخانه استفاده میکرد!اینا نظرات کلیشه ایه به نظرم،تست کنید متوجه میشید.
نت اول:نت های میوه ای/نت دوم:نت های چوبی،مالت/نت سوم:زغال سنگ نارس،نت های شرقی
اولین بویی که از این کار شنیدم بوی میوه های مثل انگور،سیب سبز،آلو،هلو،شلیل و از این قبیل میوه های گرم و ترش بود.نمیشه گفت گرم ،بیشتر معتدل و چهار فصله.بعد از حدود 20 دقیقه،نت های چوبیه خشک وارد کار میشن،یعنی مثل کارای وود،چوب بارون خورده نیست.من بوی صندل و شاید یکم غان حس کردم.البته ضعیف،منظورم اینه نت چوبی تو این کار قوی نبود.بوی مالت هم اواسط کار حس میشه،بزارید بگم آبجو رو که میخورید کف ته لیوانو بو کنید،اونو میگم.اینجاست که احساس میکنید بوی ویسکیه!ولی نه.مالت در ترکیب با اون میوه ها و اتانولی که طبیعتا همه ی کارا دارند،سرابه پوچی از ویسکی میسازه..در ادامه کار بیشتر شرقی و گرم میشه ولی سقوط سریعی داره این گرما و معتدل و مالتی به همراه یه چیزی مثل بوی عود روشن نشده باقی میمونه.نمونه ای که من تست کردم از نظر ماندگاری عالی بود،بعد از دوش گرفتن باز ته بوش میومد.پخش متوسطه رو به خوب و ماندگاری خوبی داره.
05 آبان 1395 پاسخ تشکر

8
رایحه
9
ماندگاری
9
پخش بو
8
طراحی شیشه
جناب آرش کریمی
Pure tonka ماندگاری بسیارزیاد وپخش بالایی داره.اگه به بوی قهوه علاقه داریدسراغش برید.من خیلی حرفه ای نمیتونم نت پردازیش کنم ولی ترکیبی ازبوی قهوه تونکا،وانیل وکارامله که تونکاخیلی جذابش کرده ولی بوی غالب کارقهوه هست.امیدوارم تونسته باشم فضای عطرو توضیح بدم.من خوشم اومد ازاین عطر.
02 آبان 1395 پاسخ تشکر
ممنون جناب ف . ک :
من پیور مالت رو دارم. آیا این ادکلن از پیور مالت شیرینیش بیشتره؟ کلا کلا از لحاظ مقایسه ای خوشبوتر و شیک تره نسبت به پور مالت ها و هاوانا ؟؟
10 آبان 1395 پاسخ تشکر

دوستان کسی هست که در مورد pure tonka اطلاعاتی داشته باشه؟ لطفا تجربه هاتونو به اشتراک بذارین.ممنون.
02 آبان 1395 پاسخ تشکر

با سلام و عرض ادب به همه اساتید بزرگوار و جناب ایکاروس عزیز
جای مناسبی توی سایت برای سوالم پیدا نکردم و عذرخواهی میکنم
با توجه به اهمیت زیاد دونستن این مطلب برای بنده امیدوارم هرکدوم از دوستان و بخصوص جناب ایکاروس لطفا جواب بدن... در هرم بعضی عطرها ترکیباتی مثل رام ابسینت ویس..ی وسایر موارد اینچنینی ذکر شده ، آیا واقعا عین همون ترکیب در اون عطر استفاده شده یا اینکه ترکیبی سنتز شده هست که بوی همون نوشیدنی رو ایجاد میکنه ؟ مثلا برای هلو جناب ایکاروس فرمودند که دی لاکتانت ظاهرا اون رایحه رو ایجاد میکنه و خود اسانس واقعی احتمالا نیست حالا حضور اون ترکیبات دقیقا عین همون نوشیدنیهاست یا ترکیباتی که فقط اون رایحه رو ایجاد میکنن
باتشکر از همه دوستان
28 مرداد 1395 پاسخ تشکر
Ali عزیز سلام
یکبار برای همیشه این بحث استفاده از مشر.و..ات در عطر سازی رو اجازه بدید راجع بهش صحبت کنیم و ببندیمش. من قبلا این سوال رو به شکل دیگری در اینجا دیده بودم اما از خیر پاسخ دادن بهش گذشتم. سوال این بود که آیا عطرهایی که حاوی نت های مشر.و..ی هستن اشکال شرعی ندارن؟

در هیچ عطری (بجز‌چند مورد ) از مش.رو.ات الکلی برای عطر استفاده نشده و نمیشه‌ .. رایحه وی.س.کی حاصل اکسترکت کردن co2 از اوکموس (خزه) هست. دستگاههای کروماتوگرافی انقلابی در عطرسازی بودن. اونها میتونن به شما اودور پروفایل یک‌ماده رو بدن. در واقع یا میایم در آزمایشگاه اون رایحه رو به صورت سنتتیک خلق میکنیم. یا اینکه از نت های مختلف برای بازسازی انواع روایح مورد نظر استفاده میکنیم.‌
برای هلو در مورد عطر هدونیست بود که اون یک‌استثنا بود که از دکالاکتانت استفاده شده بود.
29 مرداد 1395 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : MAHMOUD ‌آرش

با سلام خدمت جناب ایکاروس
امروز عطر A*Men Pure Malt Creation رو که توصیه فرموده بودید را تست کردم . بوی خوبی دارد ولی زیاد از اون خوشم نیومد. اگر امکان دارد چند عطر دیگر نیز به بنده معرفی کنید.(از بوی ادویه ها و شکلات خوشم می اید).
ممنون
24 مرداد 1395 پاسخ تشکر
Mehdi عزیز سلام.
آنچه کا مناسب با کاراکتری که فرمودین رو عرض کردم. کریشن شیطنت و هوش بالایی داره. با این حال این جوارد رو هم در نطر بگیرید:
ارمانی کد پرفومو : شیشه قهوه ای رنگ.
گلد لدر آتلیه کولون
وازامبا پارفم د امپایر
کویغ اتومن پارفم د امپایر cuir ottoman
1740 histoires de parfumes
ابرکرامبی فیرس abercrombie fierce
نویت‌ ایسی میاکی ای دی تی
سایکدلیک جووی
Le jeuz son fait jovoy
Straight to heaven by kilian
Bentley for men - bentley
Uden xerjoff
Amber star xerjoff
Enigma pour homme roja dove
Danger Roja dove
Monsieuer Frederic malle
Oud shamash diffeent company
Spicebomb extreme
از ارزان و گراح‌من سعی کردم‌بین‌گزینه ها باشه.‌
27 مرداد 1395 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : MAHMOUD معین هاشمی

باسلام خدمت دوستان محترم و اقای ایکاروس
لطفا بنده را راهنمایی کرده و یک عطر تا 350 تومان برای فردی با ویژگی های زیر معرفی فرمایید:
جامعه گریز، باهوش ، احساساتی(شاید یکم تخیلی به نظر برسد ولی با شخصیت سالازار اسلیترین در مجموعه هری پاتر همزاد پنداری می کنم)-23 سال دارم و از بوی پیچ امین الدوله خیلی لذت می برم.
با تشکر

23 مرداد 1395 پاسخ تشکر
Mehdi عزیز سلام
همین عطری‌که ذیل ش در حال گفت و گو هستیم بهترین‌گزینه تون‌خواهد بود.
23 مرداد 1395 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : MAHMOUD

سلام تشکر فراوان بابت سایت به این خوبی و دوستان متخصص اقای ایکاروس کبیری خانم سحر ...ساعتهای زیادی رو تو این سایت میگردم و استفاده میکنم واقعیت من امروز ثبت نام کردم و متاسفانه نمیدنم این سوالمو کجا میتونم مطرح کنم یه عطر برای هدیه به یه خانم میخوام فزیوتراپ 30ساله قاطع جدی ولی و خب مهربون صبور بزودی نامزد میکنیم ایشون برای من چند وقت پیش Herod Royal Essence کادو گرفته بودن و عطر خودشونم یکم شیرین و تند من میخوام براشون یه چیز متفاوت بگیرم خیلی گرون نباشه چون بدون مناسبت قرار بهشون بدم لطیف باشه ماندگار باشه خودم چنتا انتخواب کردم مثل Jasmin Noir EDP.L'Amour وچنتا دیگه ولی خیلی ممنون میشم دوستان نظر بدن ما مرکز کشور هستیم ممنون
22 مرداد 1395 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : MAHMOUD
سلام heidar عزیز
راستش من خیلی عطرهای ارزون زنانه رو نمیشناسم. اما در بین عطرهایی که قیمت مناسبی دارند angel muse از تیری ماگله و jour gardenia از هرمس رو پیشنهاد میکنم فرصت تستش رو از دست ندین‌ .
وومنیتی آکوا چیک
شنل چنس
هرمس د مغوی
Lavie est bel intense lancome
تام فورد وایت پچولی
دیور جدوغ لومیر
کلی کلیچ هرمس
Guerlain mon exclusif
Guerlain shalimar cologne
Black opium
23 مرداد 1395 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : MAHMOUD
به heidar
دوست عزیز اگر من جای شما بودم یکی از این گزینه ها رو انتخاب میکردم:
۱-Chanel coco Noir
2-Chanel chance Tendre
3-Dior pure poison
4-Guerlain Shalimar
5-Atelier vetiver Fatal
6-Stendhal Rouge Divin
23 مرداد 1395 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : MAHMOUD
آقای کبیری پاسختون برای جالب بود
از این نظر که یه سمپل وتیور فتال رو خریده بودم و با تعریفایی که هم اینجا هم تو فرگرنتیکا ازش خونده بودم بهش خیلی امیدوار بودم
اما وقتی تستش کردم به نظرم شدیدا زنونه اومد . نه یه عطر یونی که بیشتر به سمت زنونه باشه . بلکه کاملا زنونه . وتیورش فاقد اون حالت مردونه وتیور بود و به قول ایکاروس عزیز حالت میوه ای و فلاوری داشت . بوی پلام هم این حالت رو تشدید میکرد .
همسرم هم با من در مورد زنونه بودن بو هم نظر بود . اما تقریبا هیچکس دیگه ای این نظرو نداشت . کامنت های فرگرنتیکا رو هم خوندم کسی همچین اشاره ای نکرده بود . با ایکاروس عزیز هم صحبت کردم این نظر رو نداشتن .
وقتی دیدم شما بین عطر های زنانه به کسی پیشنهادش میدین خیالم راحت شد که پس ممکنه کس دیگه ای هم غیر از من حس کنه این کار سویه های زنانه داره
23 مرداد 1395 پاسخ تشکر

9
رایحه
7
ماندگاری
8
پخش بو
6
طراحی شیشه
این عطر از نظر رایحه فوق العاده س بنظر من و همون طور که فریار عزیز اشاره کردن اغواگره.
اپنینگش از پیور مالت بهتر، خوشمزه تر و شیرین تره اما از هرود مارلی شیرینیش کمتره و حداقل برای من سردرد آور نبوده و نیس خوشبختانه و دیدم رو نسبت به عطرای شیرین عوض کرد این عطر، ی نکته ای رو ک من باهاش مواجه شدم توو بوییدن عطرا و واکنش مون نسبت بهشون که موجب سردرد میشه یا نمیشه اینه که بطور کلی نمیشه گف عطرهایی با رایحه شیرین یا تند صددرصد موجب سردرد میشه یا مثلا عطرهایی با تم ملایم این مشکل رو بوجود نمیاره و این قضیه برمیگرده به حساسیت نسبت به یکی از اسانس هایی که در اکثر مواقع در نت ابتدایی عطر بکار رفته میشه بنابراین خودتون رو از تجربه های بویایی جدید محروم نکنید مثل من و بعد از اینکه کامل خودتون رو در معرض اون رایحه قرار دادین تصمیم بگیرید در موردش.
در نهایت مایلم ریویوی کاملی از این عطر رو از ایکاروسِ عزیز اینجا ببینم که مثلا چه تاثیری رو بقیه میزاره یا کجا باید استفاده کرد و چ جور شخصیت هایی پوشش میده
ممنون از همه عزیزانی که چراغ عطرافشان رو با بزرگواریشون روشن نگه داشتن
20 مرداد 1395 پاسخ تشکر
شرلوک عزیز با اغوا گری malt creation موافقم. خیلی عطر خوردنی و خوشمزه ایست.فقط نظرم اینه دوستان حتی در فصل سرما مواظب تعداد پافی که اسپری میکنند به خصوص بر روی گردنشون باشند.پیروز باشی. یا حق.
20 مرداد 1395 پاسخ تشکر
فریار جان سلام
خرید اپیک مبارکت باشه.من عاشق این کارم.منم نظرم اینه که الان موقع استفاده ش نیست.بقول ایکاروس عزیز ،اپیک مثل یک سوپ داغ و خوشمزه ست.حالا کیه که توی تابستان هوس سوپ کرده باشه؟مگر زمستان که با پوشیدن این کار عابران خسته از سرما رو به خوردن یک سوپ داغ و خوشمزه دعوت میکنید.
21 مرداد 1395 پاسخ تشکر
دقیقا همینطوره فریار جان، جالبه ک وقتی عطری رو روی گردن اسپری میکنیم خودمون شاید کمتر از دیگران به ظرافت هایی ک در اون عطر نهفته س پی ببریم و بیشتر اون لبه های تند و تیز رایحه ها رو حس میکنیم تا اون تغییر دلنشین نُت ها، این قضیه سرِ یکی از عطرهام انقد شدید بود ک یکی از اقوام جهت تست ازش ب خودش زده بود وقتی وارد خونه شدم پرسیدم کسی عطر زده و اسمش چیه که گفتن از عطر خودته و واقعا جا خوردم، و شاید همیشه نیازی نیس ک عطرو رو نزدیک سر و گردن اسپری کنیم
ارادتمندیم قربان
21 مرداد 1395 پاسخ تشکر
حسن جان کبیری درود بر شما رفیق عزیزم. چه نقل قول زیبا و به جایی بود. هر عطری رو میبایست در زمان و مکان مناسب خودش استفاده کرد. فکر میکنم اگر ایکاروس فرزانه در پایان ترم از دوستان امتحان بگیره شما با معدل بیست شاگرد اول کلاس شوید. خاطرت خیلی عزیزه. سایه ت مستدام.
21 مرداد 1395 پاسخ تشکر
شرلوک عزیز درست میفرمایید. بعضی از عطرها به خصوص عطرهای شیرین رو نمیبایست روی گردن افشانه کرد. متاسفانه من عادت دارم عطر رو بر روی گردن و بدتر از اون روی صورت اسپری کنم .بهترین لذت رو وقتی میبرم که علاوه بر تمام صورت ترجیحا دو سه پاف هم بالای لبها اسپری کنم. چنانچه دوست بزرگوار ایکاروس فرزانه فرصت داشته باشند میخواستم ضمن عرض احترام از ایشان سوال کنم آیا افشانه کردن عطر بر روی صورت مضر هست یا خیر؟ من علاوه برلباس فکر میکنم در طول روز حدود بیست پاف عطر بر روی صورت و گردنم اسپری میکنم. بسیار سپاسگزارم.
21 مرداد 1395 پاسخ تشکر
عرض احترام خدمت دوستان

اسپری عطر بر گردن و ناحیه اگزیلاری (زیر بغل) و پشت گوش ها کاملا ممنوعه‌ از نگاه طب. . چه عطر طبیعی و چه سنتتیک. چون باعث ایجاد واکنش ری اکتیو در گره های لنفاوی اون نواحی میشه‌. از طرفی اسپری بر ناحیه صورت باعث میشه که شامه کاملا پر بشه. همچنین اسپری بر روی پوست صورت سبب رسوب این مولکولها بر خروجی غدد سباسه سطح پوست میشه که با ایحاد آکنه خودش رو بروز میده اغلب. و از طرفی میتونه باعث ایجاد کهیر و یا انژیو ادم مزمن بشه‌ و تا سالهای زیادی فرد رو آزار بده. (حتی در غیاب عطر). چنانچه بنده مراجعه کننده ای داشتم که بیش از یکسال دچار کهیر مزمن بود و تمام سطح بدنش روزانه کهیر میزد. و اذعان میکرد بعد از اسپری عطری از همون روز شروع شده و تا به اونروز ادامه داشته.
بهترین نقطه برای اسپری عطر مچ دست ها و روی سینه ست.
21 مرداد 1395 پاسخ تشکر
8 تشکر شده توسط : بهزاد معصوم نژاد محمد جواد رضوانی
ایکاروس جان درود بر شما. واقعا وحشت کردم. من سالهاست که این کار رو انجام میدم. از پاسخگویی سریع شما کمال تشکر رو دارم. سپاس و باز هم سپاس.
21 مرداد 1395 پاسخ تشکر
حضور شما دوستان عزیز مایه دلگرمیه توو این مسیر پر رمزو راز و البته خاطره ساز، ممنونم ک هستین عزیزانم :)
(البته جای خیلیا خالیه که امیدوارم اگه این نظرات رو میخونن به جمع حاضر بپیوندن تا خوشحالیمون تکمیل شه)
22 مرداد 1395 پاسخ تشکر
شرلوک عزیز به سهم خودم از شما سپاسگزازم. امیدوارم با حضور دوستان خوب و با شخصیتی چون شما عطرافشان در مسیر تعالی قرار بگیره. پاینده باشی.
22 مرداد 1395 پاسخ تشکر
درود فریار عزیز,,

شما لطف دارید فریار عزیز,, همنشینی با شما برای من سعادتیه فریار جان
از متن های شما براستی به " عطر" میرسم :) همینطور در تحلیل هاتون کاملا اون عطر رو تجربه میکنم .برای توصیف یک عطر , رفتارشما با کلمه ها در هر کانسپتی به ظرافت منظور رو منتقل میکنه.
این روزها کمی فراغت دارم و عطر افشان رو بیشتر مرور میکنم. دیروز اتفاقا متن شما در رابطه با f black رو میخوندم . متن, حتی از تجربه ام از این عطر ملموس تر بود ! ممنونم.
خوشحالم که با حضور استاد ایکاروس,شما بزرگوار و جناب کبیری عزیز , فضای گفتگو این روزها پربار و گرمتر شده. جای ssh عزیز هم بسیار خالیه .
فریار جان ,, در رابطه با شباهت به bois , به نظر من این سوء تفاهم از پرداخت به لوندر و فضای کلاسیک و مردانه که در هر دو منتقل میشه .اتفاق افتاده .این قضاوت ها معمولا در ۵ دقیقه ی آغاز ,, با یک نوت,,وایب یا آکورد مشترک انجام میشه . معمولا هم گفته میشه این عطر ,من رو یاد دیگری میندازه ! من تا بحال ندیدم هیچ کدام از این شباهت ها ریشه در ادامه و مرور داشته باشه . bois ساختمان ساده ای داره و متن گفتگوی عطر هم ,, چوب و لوندر هست . در لالیک هم این نوت صدا دار تره . دقیقا اینجاست که اینگونه قضاوت میشه . کرید از ۳۰ دقیقه ( که تازه عطر باز میشه, چون آغازی کمی تند داره ) بی وقفه تا بیشتر از ۸ ساعت در مسیری جدا (!) با این پرداخت از روی لالیک قدم میزنه !!
در مورد santal ,, فریار جان ,,, من جز یک خاطره ی خیلی دور و بدون جزییات از joop تصویر دیگری از او در ذهنم نیست . اما Individuel ( که زودتر هم لانچ شده) با سانتال . فریارعزیز به نظر من توی عطر های "اسپایسی " مخصوصا ,,, و حتی دیگر ژانر ها , محصولات خانه های پایین , synthetic و این نقطه از مارکت, به دلیل ضعف ساختار, شما معمولا یک پکیج از آغازعطر تا پایان بدون تغییر و کاراکتر پردازی تحویل میگیرید ,, در همین "نگاه کلی" , سانتال یا هرعطری امکان داره در چند نقطه با او مصادف بشه ! این تلاقی در بعضی موارد اجتناب نا پذیره , در ژانر های مختلف هم اتفاق میفته .همه ی قصه همینه فریار جان . شما بهتر از من میدونید,, مرور عطر, بیان عطر,, کیفیت و تغییرات در یک جمله یا وایب هرگز خلاصه نمیشه . من فکر میکنم, در این داستان دارچین به شدت نقش مهمی بازی کرده , حتی دربسته بندی Individuel آرام تر آغاز میشه و پکیج وار تا انتها تمام میشه که همین باز شدن ملایم تر او رو در این نقطه به نظر بعضی ها هم شبیه و هم حتی دوست داشتنی تر از کرید کرده! ضمن اینکه در آغاز قسمتی تقصیر در این تندی به گشنیز هم مربوط میشه .کرید لایه وار و هرمی شکل این جنس رو با تفاوتهای زیاد از دیگری روی صحنه برده.چه در آغاز,, میانه ی راه و ادامه که تونکا ,, وانیل ,, شیرینی های gourmand و juniper ,, لوندر به بهترین شکلش از آغاز تا پایان ,, دارچین سپس صندل .. و انتها مشخصا به دارچین و وانیل میرسه .طراحی و تغییرات عطردر هر لحظه اش اساسا جای دیگری از Individuel می ا یسته.
فریار جان , من بوی سانتال رو یونیک میدونم و دوست دارم , این عطر فقط باید در سرد ترین نقطه ی زمستان قضاوت بشه .. اما عطر از اینجا و رایحه به نظر من آسیب ندیده .بلکه در کیفیت نسبت به او بسیار اهمال شده .
کرید زمانی به این نوت پرداخت که عطرهای اورینتال مخصوصا با چون صندل به نوعی مد شده بود . روی جعبه ی عطر های کرید کلمه ی millesime رو میبینید. که در زبان فرانسه و این صنعت به مفهوم استفاده از بهترین و طبیعی ترین نوت ها و جزییات هست . به دنبال این ادعا ,,کرید در این عطر با این نام به جغرافیای گیاهی هندوستان و شرق پرداخته . با اسپایس ها ,, دارچین " مخصوصا چون صندل " که قاعدتا باید از بهترین نوع اون که از این کشور هست ( mysore ) استفاده میشد . این عطر به نظر منه تنها در کیفیت این نوت کوتاهی کرده ,, بلکه بیشتر از صندل به دارچین پرداخته ! در مجموع عطری با انتظار از این معرفی و ادعا نیست..
با ارادت فریار عزیز.
22 مرداد 1395 پاسخ تشکر
سام مهربان درود بر شما.از اظهار محبت شما دوست عزیزم بسیار سپاسگزارم. همونطور که از نوشته هام بر میاد هیچ تخصصی راجع به عطر ندارم. آنچه می نویسم صرفا بیان حالات و عواطف شخصی منعطف از روایح هست و برای من بهانه ایست شیرین برای ایجاد گپ و گفت و کسب معرفت از محضر دوستان فرهیخته ای چون شما.سام عزیزم از نوشته های زیبا و "سهل و ممتنع" شما حظ بسیار میبرم. سپاس بابت تحلیل کرید سانتال و سپاس دیگر نثار مهر و معرفت وجودت. پاینده باشی. یا حق.
23 مرداد 1395 پاسخ تشکر

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟