ESCADA - Cherry in the Air

اسکادا چری این د ایر

زنانه
کد کالا : ATR-32308
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : گلی میوه ای
عطار :
طبع : خنک
مشخصات تولید
نام برند : اسکادا
کشور مبدأ : آلمان
سال عرضه : 2013
کد کالا : ATR-32308
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 0
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
0 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    0
  • نمی پسندم
    0
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    0
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    1
  • رسمی
    0
تعداد رای های ثبت شده : 1
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

خانه ی عطرسازی اسکادا که از سال 1993 به معرفی سالانه ی نسخه ی محدود  تابستانی اش با رایحه های گلی میوه ای پایبند است در سال 2013 ادکلنی را روانه ی بازار کرد که یکی از ادکلن های محبوب این برند آلمانی شد

«چری این د ایر» از بهترین عطرها برای دوستداران نت آلبالو است که سویه‌های عمیقا رویایی و خیال‌گونه‌اش شما را به خیال‌پردازی وامی‌دارد. این عطر جذاب با الهام گرفتن از چشم‌اندازهای فرانسوی،‌ دوچرخه‌سواری در باغ‌ها،‌ چیدن آلبالوها و تابستان‌های سرشار از سرگرمی و لذت‌های زندگی خلق شده است. این عطر جدید با مایه‌های شیرین و سکسی ویژه‌اش، نت‌های آلبالو را در کنار آکورد مارشمالو و سویه‌های چوبی چوب صندل قرار می‌دهد.

عطرافشان استفاده از این ادکلن را به طرفداران بوی آلبالو برای استفاده در بهار و تابستان توصیه میکند 

برند اسکادا
طبع خنک
سال عرضه 2013
گروه بویایی گلی میوه ای
کشور مبدأ آلمان
مناسب برای بانوان
اسانس اولیه نارنگی ماندارین، تمشک ، آلبالو ، دایم
اسانس میانی وانیل ، گاردنیای یاسمنی، ارکیده ، پف نبات
اسانس پایه مشک ، چوب صندل سفید ، درخت بلوط ، جیر
نمره کاربران
Cherry in the Air-اسکادا چری این د ایر
رایحه
7
1 رای
ماندگاری
7
1 رای
پخش بو
6
1 رای
طراحی شیشه
7
1 رای
این عطر برای من یاد آور ...
نظرات کاربران (4 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
دوستانی که این عطرو تست کردن لطفا درباره رایحه و ماندگاری و پخش بوش یه توضیحی بدن
10 آبان 1396 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : کیانا زندی

سلام به جناب ایکاروس عزیز ،
در یک کلاااام فوق العاده هستین! قلم بسیاار شیوا و توصیفات و توضیحاتتون اونقدر شیواست که من رو هم که کوچکترین اطلاعاتی در این زمینه ندارم جذب کرد! امشب اولین باره که این سایتو دیدم ،و خیلی اتفاقی از سایت های دیگه خرید انلاین عطر به دنبال جایی بودم که نظرات خریداران رو ببینم و به علت درقرنطینه بودن بخاطر امتحان دستیاری بتونم ی جورایی بقول شما و دوستانتون بلایند بای ِ با درصد پشیمونی کمتری داشته باشم !رسیدم ب اینجا! و اون کامنتتون که در مورد رابطه بین انتخاب عطر و شخصیت بود چنان ب دلم نشست که الان سه ساعته من گوشیم دستمه و فقط دارم کامنت میخونم و پیشنهاداتتون رو دونه دونه نگاه میکنم تا به ی نتیجه برسم! در نهایت بهتر دیدم عضو شم که اگر لطف کنید بتونم از کمکتون استفاده کنم!
24 مرداد 1395 پاسخ تشکر
گلدن عزیز سلام و احترام
از حسن نظرتون نسبت به خودم ممنونم. هر چند که معذبم میکنه.
خانم دکتر عزیز در مورد اینکه کدام شهر حضور دارید ، برای چه کاربردی عطر رو در نظر دارید و در انتخاب پوشش کژوال رفتار میکنید یا ساده و متعارف و یا غیره و اینکه تا چه میزان قصد دارید هزینه کنید هم لطف کنید توضیحاتی‌بدید تا دوستان هم بهتر بتونن راهنمایی و کمک کنن.
من چند مورد رایحه که در اطرافتون پیدا میشه رو عرض میکنم شما بفرمایید کدوم‌رو میپسندین. دارچین. بوی صابون.‌ بوی لوازم آرایش. بوی بستنی وانیلی.‌ بوی درخت بارون زده. بوی گلفروشی. بوی چرم. بوی خشکشویی.‌ بوی نارگیل. بوی نعنا. بوی خاک.
24 مرداد 1395 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : Hediye
بسیاار ممنون بابت پاسختون ، و اینکه تماما حقیقت بود و ب خودتون ببالین بابت این همه امواج مثبتی که دارین .
راستش من از دوران تینیجریم هم کلاسیک پوش بودم و کلا معروفم به سخت پسند بودن ِ گاها افراطی مخصوصا در مورد کفش ! و همیشه از موج های گذرای ِمد فاصله گرفتم و بدنبال خاص ترین سبک پوشش در عین کلاسیک بودن و به روز بودن و ساده بودنشم . ولی خوب گاها سمت کژوال هم رفتم خصوصا توی فصول گرم و مسافرتها که باز هم رد پای کلاسیک توش دیده میشه! در عین حالی ک در جمع صمیمانه دوستان بسیار ادم ساده و مهربان و شوخ طبع هستم ولی در نگاه اول یک شهریوری مغرورم و خودمم تا براوردی از فضای جدیدی که درونش هستم نداشته باشم ابدا مایل نیستم این ذهنیت اطرافیان از بین بره . دسترسی ب شیراز دارم ، هر چند تو این وضعیت ترجیح میدم انلاین خرید کنم . دنبال یک عطر روزانه هستم و هم ی عطر برای مراسم های خاص و رسمی ،رنج قیمتش هم حدودا ۲۰۰_۴۰۰ . عاشق بوی درخت بارون زده م و بعد از اون بوی خاک البته اگر اونم بارون خورده باشه! : )) که فک کنم بی ار تباط ب انمیم نیست : )
24 مرداد 1395 پاسخ تشکر
سلام مجدد ایکاروس عزیز ، بابت ادامه دار شدن سوالام عذر میخوام، راستش آقای دکتر روز به روز ارتباط من با اطرافیان و خانواده کمتر میشه و دارم محدود میشم ب سوییتم و حتی دسترسیم ب نت داره محدود میشه به مشاورم . ابدا حس بدی ندارم بابت انتخابم ولی این محدود شدنه و تنهایی و خلوتی ک حتی نمیتونی برا دل خودت وقت بذاری و مثلا ساعتی جلو ایینه ب ظاهر خودت برسی بری پیاده روی و اینکه بازم همه برنامه زندگی میشه ی روتین ، ی تکرار خیلییی معمولی و خسته کننده و اضافه بر اینها ی استرس خاصی که بابت اینده مدام تو فکرته! میتونه راحت ادمو از پا در بیاره . نمیدونم سبک درس خوندن شما چطور بوده ولی من دو بار تو بازه زمانی یک ماهه همچین تجربه ایی داشتم و میدونم ک هشت ماه تحمل این وضع خیلی سخت تره . راستش فکر کنم ساده ترین راهی ک میتونه بهم انرژی بده تمام این مدت با صرف کمترین زمان استفاده از یک عطر ارام بخش و روح نواز باشه ک همون چند دقیقه ایی هم ک چشمامو میبندم ک استراحت کنم انقد رویای قشنگ برام بسازه ک حال خوبش انرژیمو برگردونه . مطمئنا شما این فضا رو و خواسته منو خیلی خوب درک می کنید و ممنون میشم که راهنماییم کنید
27 مرداد 1395 پاسخ تشکر
گلدن عزیز سلام
حقیقتا کامنت بعدی شما رو ندیده بودم. نت هایی نظیر نرولی ، شکوفه مرکبات و وانیل آرامش بخش محسوب میشن‌ . یکی از این عطرهای زیر رو با خیال راحت تهیه کنید. روی ساعد اسپری کنین و بو بکشین.
Un jardin sur de nil hermes
Profundis serge lutens
Jour de hermes
Jourd gardenia hermes
Ostara penhaligon
Pomelo paradise atelier cologne
Bergamoto soleil atelier cologne
Gerand neroli atelier cologne
اگر کسی رو خارج از کشور دارید بفرمایید حتما براتون یک از این عطرها رو تهیه کنن :
Jo malone nerol and basil
Johana keiko mecheri
Vetiver pour elle guerlain
در مورد آزمون دستیاری هم بایستی عرص کنم که بنده از طریق usmle رشته رزیدنتیم رو انتخاب کردم. اما بهرتقدیر با ریسک کمی میتونم پینشهاد بدم سی دی های تصویری پارسیان در دو درس داخلی و جراحی و خواندن اطفال از روی گایدلاین ها میتونه در دروس ماژور ریسک رو کم کنه. و خواندن جزوات هفته ی آخر برای دوره کردن در روزهای اخیر میتونه موفقیت امیز بشه. سازمون دستیاری در ایران سطح غیر معقول و عیر استانداردی داره متاسفانه و تسلط به ریزترین نکات علی الخصوص در درمان هم شدیدا ضروریه.‌فکر میکنم فارما ، پاتو، زنان ، نورو و بهداشت مهم ترین کمک رو در پیشی گرفتن از رقبا دارن.
اینها گفته شد اما یک چیز باقی میمونه. آدم یرای یکبار هم که شده بایستی به خودش اثبات کنه که در مجموعه هستی بود و نبودش تفاوتی داره. صمار‌کمق از انسان ها به حایی میرسن که بعد از مرگشون به راستی چیزی از جهان کم شده باشه. فرصت های کمی پیش رو هست در طول زندگی متاسفانه. این یک سال میتونه قسمتی از خاطراتی باشه که آیندگان در مورد شما به یاد خواهند آورد. آنچه که من در طول زندگی درک کرده ام همان جمله هست که: انسان، گرگ انسان است. هیچ مانعی درشت تر از ما بر سر راه ما قرار نگرفته‌. داستانی نوشته بودم که روزی مجنون در بیابان خیره به زمین بود و جست و جو میکرد. عده ای که از اونجا عبور میکنن مجنون رو میبینن. از او ممیپرسن که دنبال چه ای ؟ مجنون میگه: دنبال آینه. او را به استهزا میگیرن و با تمسخر میگن : تو آن زمان که سیمایی جوان داشتی و موهات سپید نبود بایستی به آینه خیره میشدی. حالا که پیر و فرسوده شدی آینه به چه کارت میاد؟ مجنون میگه: میخوام لیلی رو ببینم. دوباره او رو مسخره میکنن و میگن ابله در آینه فقط میشه خودت رو ببینی نه دیگری رو. و برای اینکه بیشتر مورد تمسخرش قرار بدن براش آینه میارن. مجنون آینه رو میگیره و تا به آینه خیره میشه از هوش میره. لیلی رو دیده بوده‌. نه خودش رو. لیلی رو دیده بوده در آینه.‌
در واقع راه دیدن محبوب و معشوق و مطلوب این هست که از سر راه خودمون بر خیزیم و کنار بریم. و در آینه انچه که میبینم ما نباشه‌ بلکه حقیقت ما یا همان محبوب ما باشه.
امیدوارم موفق باشین.
27 مرداد 1395 پاسخ تشکر
داستان بسیار زیبا و آموزنده ای بود ایکاروس جان، ممنون :)
27 مرداد 1395 پاسخ تشکر
ایکاروس عزیز بسیار بسیار سپاسگزارم

امان از تقدیر و سرنوشت ، سال قبل همین موقع من داشتم مقدمات لازم رو برای usmle اماده میکردم چون بنا به مهاجرت بود ولی یک شبه همه چیز عوض شد ! و من تصمیم به ماندگار شدن در ایران گرفتم . عنوان کردن این موقعیت از جانب شما باعث شد به خودم بیام که امسال برای هدفی ک خودم انتخابش کردم و بهاشو دادم بجنگم .
حتما پیشنهاداتتون رو بکار خواهم برد کما اینکه با خوندنشون حال خوبی بهم دست داد چون تا الان روش خوندنم همین بوده، عطرها رو هم تهیه خواهم کرد و لذت خواهم برد و هربار یاد حرفهاتون خواهم افتاد که برای یک بار هم که شده ارزش بودنم در هستی رو به خودم و کسی که تو این سفر تنهاش گذاشتم ثابت کنم : )
باز هم یک دنیا سپاااس
مانا باشید
27 مرداد 1395 پاسخ تشکر

به جناب ایکاروس
بدون اینکه قصد خرید عطر جدیدی داشته باشم و صرفا برای خوندن نظرات عمیق و لبریز از آگاهی شما بارها به این سایت سر زدم. و امروز برای پرسیدن نظر شما عضو این سایت شدم. من دکترای روانشناسی دارم و بسیار درون گرا هستم و دید عمیقی نسبت به زندگی دارم. از هیچ چیز سطحی لذت نمیبرم و بی نهایت از تنهایی استقبال میکنم. پیشنهاد شما برای من چه عطریست؟ در بهترین حالت میتونم نظرمو درمورد عطر مورد علاقه م اینجوری بگم که با بوییدن دیور هوم نمیتونم چشمامو نبندم و به عمق فرو نرم. از این بو لذت میبرم. این خصوصیاتی که درمورد خودم گفتم ب این دلیل بود که دوست دارم عطری که استفاده میکنم هم همین خصوصیات رو برام تداعی کنه
21 مرداد 1395 پاسخ تشکر
خانم bahar عزیز سلام

از لطف شما سپاسگزارم. وقتی یک روانشناس به من میگه درونگرا هستم میدونم که با تسلط بر مبنای علمی اون این موضوع رو بیان میکنه. اینتروورژن در مفهومی که فرد انرژی فکری و روحی خودش رو از منبعی درون خودش تامین میکنه در مقوله عطر بسیار پیچیده ست‌. چرا که بایستی المان های درونی اون فرد رو شناخت. خیلی ها به من میگن ما درونگرا هستیم‌حال آنکه درونیات اونها پر از مغلق و اصول بی اساس و تهی هست. بهرحال زیاده گویی نکنم. در مورد شخص شما فکر میکنم نیاز جدی هست که اپیوم از ایوسن لورن رو تست کنید. دقت کنید که "اپیوم".. نه "بلک اپیوم".
از خانه ی عطر شنل: کوکو مادمازل

اما بهترین‌گزینه های بنده اینهان (که البته سخت تهیه مینش .‌مگر در تهران باشین. و از فروشگاههای خاصی جویای این عطرها بشین)
Tendre est la nuit majdda bekali
Jai fait un reve majda bekali
Chanel coromandel
Amouage jubilation for women
Vol de nuit guerlain
Rouge assassin Jovoy
Lubin idole
Journey amouage women
21 مرداد 1395 پاسخ تشکر
جناب ایکاروس سلام
سپاس از حسن توجه شما . پیشنهاد شما مطمئنا مهمترین تاثیر رو روی انتخاب من میذاره چون به آگاهی شما نسبت به پیشنهاداتتون اعتماد دارم.
پایدار باشید
22 مرداد 1395 پاسخ تشکر
خانم بهار‌متاسعانه بخش زیادی از کامنتم‌ ارسال نشده‌ . باقی موارد اینها بودن:
Sahara noir tom ford
Neela vermeire pichola
Neela vermeire mohur
Puredistance opardu
Une rose de kandahar Andy Tauer
Naomi goodsir or du serail
L ambre des merveiles hermes
Fleurs et flames -Antonio alesandria
I miss violet diffrent company
22 مرداد 1395 پاسخ تشکر
جناب ایکاروس
بسیارممنونم. تهران نیستم ولی سعی میکنم به این پیشنهادات دسترسی پیدا کنم. انتخاب عطر مناسب با توجه ب زمینه کاری ک دارم برای من همیشه چالش برانگیز بوده.گرچه مثل بسیاری از دوستان که اینجا حضور دارن عطر دغدغه م نبوده و خیلی روش تمرکز نداشتم اما خودم با عطری که افراد استفاده میکنند خیلی ارتباط برقرار میکنم، چه مثبت چه منفی. و به همین دلیل این طرحواره در ذهن من وجود داره که عطر مورد استفاده خودم هم روی رابطه درمانی با مراجعانم و دیگران تاثیر میذاره. گرچه تجربه هم همینو بهم ثابت کرده.
22 مرداد 1395 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : Hediye
سرکار خانم بهار
عرض کنم که هیچکدام از عطرهایی که عرض کردم مناسب برای استفاده در فضایی که مراجعه کننده دارین مناسب نیست‌. افرادی با پارافیلیا ، شیزوفرنی و پارانویید به شدت ممکنه واکنش نشون بدن نسبت به اینها‌.

اینها رو هم به لیست تست اضافه کنید با این وجود:
Jour gardenia hermes
Elise rance
Mon parfum gold micalef
Hedonist viktoria miniya
Senaual orchid LM parfum
Guerlain mon exclusif
Lavie est bele intense lancome
Monegal imposible iris
Dior ambre nuit
Penhaligon sawira
Penhaligon ostara
23 مرداد 1395 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : Hediye

یه عالمه عطر زنونه جدید اضافه شده که نیاز به ریویو و بررسی داره,دوستان صاحب نظر اگه امکانش هست یه شرحی تحلیلی توصیفی چیزی بزارن واسشون...
لطفا اسکادا magnetismزو هم به محصولات اضافه کنید,,دوست دارم نظر دوستان رو در موردش بدونم
مرسی
12 مرداد 1395 پاسخ تشکر
خانم سارا عزیز سلام
مطلبی رو‌مایلم عرض کنم. رزولوشن صفحه نمایش گوشی همراه تون رو اکنون نگاه کنید. مقایسه کنید با گوشی همراهی که سه سال پیش داشتید. آیا قابل مقایسه هستن؟ خیر طبیعتا. این پیشرفت بدون ذره ای تفاوت در صنعت عطرسازی هم رخ میده. وضوح نت ها هر روزه با کمک ابزار جدیدی بیشتر و دقیق تر میشه. اسکادا مگنتیزم مربوط به ۱۳ سال پیش هست و جز یک نوستالژی مسموم چیز دیگری ازش بجای نمونده. مگنتیزم اکنون با قیمتی حدودا نیم میلیون تومان فروخته میشه حال آنکه ارزش مواد بکار رفته در اون به کمتر از سی هزار تومان میرسه. البته این عرض بنده رد کننده عطرهای دهه های گذشته نیست. خاصه که نیمی از کلکسیون بنده رو همون عطرها تشکیل میدن.‌اما پیشنهاد کلی بنده این هست که نترسیم و تعاریف جدید عطر رو بپذیریم. کمی شخصی تر به این دنیا واکنش نشان بدیم. خصوصا اکنون که هر فردی قادره حداقل یک عطر رو متناظر با شخصیت خودش پیدا کنه. . مگنتیزم رو بنده سالهای دبیرستانم به غلط استفاده میکردم و اون دوره که حل معمای جنس مخالف یکی از هشتگ های فکری جامعه بود این عطر یکی از سهل الوصول ترین پاسخ های ممکن بود. گستاخ، پر رو ، برونگرا و بی مماشات . این حجم از اصرار بر بیانی دریده از ابراز تمایلات هورمونی برای من آزار دهنده ست. مگنتیزم در ورژن زنانه تمامی نت های تحریک کننده و اغوا گر رو یکجا داره. این برهنگی کنترل نشده در لحن و کلام که از جنس مخالف بازخوردی صرفا مسموم میگیره دوره ش بسر رسیده. این بازخورد شخصی من‌ به این عطر نیست . این چیزی هست که در منوی ذائقه های اقشاری از جامعه میبینم که دکوراسیونی از بی هویتی جنسی و فکری درشون موج میزنه. (البته این به این معنا نیست که تمامی افزادی که این عطر رو میزنن این خصوصیات رو دارن).
سه خصوصیت برجسته ی خودتون رو یا سه خصوصیتی که دوست دارید در شما برجسته باشه رو انتخاب کنید و بنابر این سه خصوصیت عطر مورد نظر رو انتخاب کنید. پس از حدود یکماه استفاده مکرر از اون عطر خواهید دید که اون خصوصیات برجسته تر میشن. همانگونه که شما وقتی یک لباس کاملا رسمی بپوشید سعی میکنید کاملا شمرده صحبت کنین و یا با طمانینه قدم بردارید. مگنتیزم سنتتیک ، چیپ، اغوا آمیز ، شیرین و نافذ ، با ضریب هوشی پایین ، سطحی نگر و ولنگاره. ساده ترین راهیه که فردی خودش رو به تمامی در وسط دایره ی قضاوت مسموم دیگران قرار بده . دیگرانی که خواه ناخواه بخش عظیمی ازشون نه علاقه مند به مطالعه و تفکر‌هستن و نه علاقه مند به جهان واقعی .‌ پر شدن از فانتزی های هورمونی و غیر عقلانی. این حقیقت ِ مگنتیزم بود از زاویه ی دیدِ حقیقت ِ حاکم بر محیط بیرون.
13 مرداد 1395 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : فاطمه فیضی Hediye
چقدر جالب ((:
چه دید فوق العاده ای, و چقدر خوندن نظراتتون لذت بخشه
قلم بسیار گیرا همراه با این درک عمیق از دنیای عطرها دریچه ای رو در برابر ذهن همه ما باز کرده و باعث شده عطرها رو ببینیم حس کنیم بچشیم و بشنویم و برای ادراک اون حس های مختلفی رو درگیر کنیم
و اما خودم (:
من دانشوی پزشکی ایشالا فیزیوپات (:,بسیار احساساتی,برونگرا,تا حدی شیطون,اجتماعی,...
لطفا اگه امکانش هست چند عطر برای استفاده تابستان و چند عطر برای استفاده در فصل سرد پیشنهاد بدین
عطرهایی که برای زمستان میخوام خیلی برام اهمیت دارن چون این زمان بیشترین فعالیت اجتماعی رو دارم,دانشگاه میرم و کارهای مختلفی انجام میدم وگرنه که الان فقط واسه علوم پایه دارم میخونم ///:
دوس دارم توی عطرهام بوی میوه به گل غالب باشه و اگر توی نوت هاش بشه قهوه و شکلات و ... حس کرد عاشقشم
قبلا هم چندتا عطر پیشنهاد داده بودین که فکر میکنم مد نظرتون برای اینترنی و مناسب فضای کاری بیمارستان بود...
بسیار سپاسگزارم...
13 مرداد 1395 پاسخ تشکر
آقای ایکاروس سلام
امروز یه آقایی یه عطری زده بود که من تو فاصله ی یک متری ازش بودم کاملا متوجه شدم بوشو.بوی شامپو و تمیزی میداد.نزدیک ترین توصیفی که میتونم بکنم بوی شامپو تخم مرغیه البته با کیفیت صدبرابر بالاتر.منظور این بود که تداعی کننده ی اون رایحست.به نظرم بوش یونی بود.منتها روم نشد ازش بپرسم.
شما کاری نزدیک به توصیفات من سراغ دارین؟
13 مرداد 1395 پاسخ تشکر
سرکار خانم مهلای گرامی سلام

عطرهایی که بوی غالب شامپو میدن اکثرا ترکیب همزمان نرولی و پرتقال یا نعنا و پرتقال رو در نت های غالبشون دارن. و عطرهایی که بوی صابون دارن‌اکثرا وایت فلاور و در راسشون یاسمین دارن.‌ این بو برای شما که لحظه ای ایشون رو دیدین خوشایند بوده.اما برای خود فرد خسته کننده، عذاب آور و پر تنش میشه‌. در تجربه های شخصی خودم برای ایجاد یک‌رایحه شامپویی ترکیب پتیت گرین و نرولی یا پرتقال و پچولی رو بهتر میدونم. نظیر پنهالیگون castile.
یکی از مهیج ترین عطرهای زنانه با بوی فرش و تازه و خنک شامپو آنتولوژی ۱۴ از دی اند جی هست.
Chloe see رو هم مد نظر داشته باشید .
Marc jacob daisy sunshine هم میتونه گزینه ی خوبی باشه. اینها در رده قیمتی ارزان بودن.
فارغ از اینها و پیصنهادات شامپو محور برند پانوژ لاینی داره به اسم ایسابی که محصولی داره این لاین به اسم گاردنیا. امیدوارم با قیمت ارزان وارد ایران شده باشه.با شناختی که از شما دارم میتونه کار مناسبی باشه. جدای از اینها من فکر‌میکنم peche cardinal بهترین عطر زنانه ی کنونی دنیاست.‌ از دستش ندین.‌البته چه بهتر‌که از خارج از ایران براتون‌تهیه ش کنن چرا که اختلاف قیمت بسیار بسیار زیاده.
مولین رژ از مجده بکالی و هدونیست از ویکتوریا مینیا هم بایستی در کلکسیون عطر هر خانمی باشه.‌البته اگر اصراری بر فاکتور خرید ندارن.‌
همین روزها عطرهای جدیدی که اضافه شدن‌رو رویو میکنم و در کنارش پیشنهاد های مناسب در اون سطح رو هم بررسی میکنم.
13 مرداد 1395 پاسخ تشکر
سرکار خانم سارا
با سلام
در عطرافشان همیشه شاهد همکاران عزیزم هستم‌. پیشنهاد هنیشگی من به دوستان پزشک استفاده از عطری با نت غالب مرکباتی- فلاوری هست. که هم‌تمیزه و هم آرامش بخشه. با اینحال من فکر‌میکنم از اونجایی که دوره ی فیزیوپات آخرین روزهای کم‌استرس زندگی حرفه ای یک پزشک هست پس هنوز فرصت اینو دارید که از روایح دیگه استفاده کنید.
Mon parfum gold micallef : تست این رو به تمامی خانم ها با خصوصیات شما پبشنهاد میدم
Bon bon viktor and rolph
Kelly cleache hermes
Angel muse thiery mugler
Hedonist viktoria minya
Love in white creed
White patchouli tom ford
Nacre blanche antonio alesandria

برای تابستون:
Womanity acqua chic
Womanity معمولی
Creed fleurissimo
Elise rance
Chanel chance tendre
Chanel chance eua fraiche

پیشنهاد خیلی زیاده واقعا. اینها رو میتونید تهران تست کنین. اگر موردی رو تست کردین چه دوست داشتید و چه دوست نداشتین بگین که بهتر دوستان با ذائقه تون آشنا بشن و بتونن کمک کنن.
14 مرداد 1395 پاسخ تشکر
آقای ایکاروس سپاس فراوان از پاسختون
14 مرداد 1395 پاسخ تشکر
جناب ایکاروس امیدوارم در مورد اسکادا مگنتیزم زنانه هم این دید رو نداشته باشین :)
14 مرداد 1395 پاسخ تشکر
بسیار ممنونم
در اولین فرصت پیشنهادهاتون رو تست خواهم کرد
14 مرداد 1395 پاسخ تشکر

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟