ESCADA - Escada pour Homme

اسکادا پور هوم

مردانه
کد کالا : ATR-32216
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : رایحه های گلی
عطار :
طبع : گرم
مشخصات تولید
نام برند : اسکادا
کشور مبدأ : آلمان
سال عرضه : 1993
کد کالا : ATR-32216
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 0
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
0 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    3
  • نمی پسندم
    2
  • - 25 سال
    1
  • + 25 سال
    1
  • + 45 سال
    3
  • روزانه
    3
  • رسمی
    2
تعداد رای های ثبت شده : 22
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

«اسکادا پور هوم» از عطرهای شرقی برند اسکادا برای مردان است که اولین بار در سال 1993 به بازار آمد. نت‌های آغازینش را پرتقال، اسطوخودوس، شراب کنیاک،‌ لیموترش ایتالیایی و ترنج می‌سازند، درحالی که نت‌های میانی از جوز، زیره، میخک، برگ خشک برگ بو، دارچین، سرو کوهی، شمعدانی و هل سرشته شده‌اند. نت‌های پایانی هم با روایح چوب صندل، دانه تونکا، نعناع هندی، مشک و وانیل خلق شده‌اند.

برند اسکادا
طبع گرم
سال عرضه 1993
گروه بویایی رایحه های گلی
کشور مبدأ آلمان
مناسب برای آقایان
اسانس اولیه ترنج ، پرتقال، لیمو ترش، اسطوخودوس
اسانس میانی شمعدانی ، میخک صدپر ، هل ، دارچین ، زیره، جوز ، برگ خشک برگبو ، سرو کوهی
اسانس پایه دانه تونکا ، مشک ، وانیل ، نعناع هندی ، چوب صندل سفید
نمره کاربران
Escada pour Homme-اسکادا  پور هوم
رایحه
7.5
4 رای
ماندگاری
7.8
4 رای
پخش بو
7.8
4 رای
طراحی شیشه
6.3
4 رای
این عطر برای من یاد آور ...
نظرات کاربران (8 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
این اسکادا پور اوم هم جزو اون ادکلنهای چرتی بود که دیسکانتیو شد . البته این نسخه تویلتش که بعدها ریفرمول کردند و 40 میلش همه جا بود . شکر خدا همون نسخه ریفرمول مزخرفش هم دیسکانتینو کردند .
ولی ی نسخه داشت ادوپارفوم . لبه های جعبه طلایی بود . زیر اتمایزر شیشه هم ی اتصال فلزی طلایی داشت .
خداااااا بود ...
این نسخه ادوپارفومش خیلی خوب بود . واقعا بوی ی جنتلمن رو داشت .
07 آذر 1401 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : فاطمه فیضی Fatimah

منم خیلی دوسش دارم‌.از هر نسخش دارم.سایز ۷۵ سایز ۱۲۵ .نسخه ادپارفوم.... عطر شاهکاریه.کلاسبکی که افراد مدرنم کاملا میتونن بپوشن. تو ای بی و سایتای خادجی قیمتش هم اندازه عطرای روژاوهست
28 دی 1399 پاسخ تشکر

عطر Escada pour Homme از برند ESCADA عطریست مردانه ، نسبتا گرم ، کلاسیک ، گلدار ، ادویه ای کم ، گیاهی کم ، مشروبی ، شیرینی خیلی کم ، تلخ ، تند و تیزی کم ، چوبی کم ، دارچینی کم در زمان استفاده از عطر تغییر نت در رایحه کاملا مشخص هستش در ابتدا رایحه عطر مشروبی و گلدار و با شیرینی خیلی کم هستش ولی بعدش رایحه عطر دارچینی و چوبی کم و تلخ و تندو تیزی کم میشه بوی خوبی داره بوی خاصی داره زمان استفاده از عطر کسی نمیتونه از بوی عطر متوجه بشه که چه عطری استفاده کردین چون کمتر کسی این عطرو میشناسه کلا عطرهای مشروبی رایحه پیچیده ای دارند نت انتهایی عطر خوش بو هستش و تا حدودی شبیه عطر Aramis for Men از برند aramis هستش
29 شهریور 1398 پاسخ تشکر

دوستان پرفورمنس این کار چطوره؟
25 مهر 1396 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : Siavash Ahmadi
به سیاوش احمدعزیز .پخش و ماندگاری هر دو متوسط است.
25 مهر 1396 پاسخ تشکر
ممنون علی‌آقا
25 مهر 1396 پاسخ تشکر

سلام دوستان آیا این اسکادا پورهوم برای سنین جوان قابل استفاده ست؟
03 مهر 1396 پاسخ تشکر
علیرضا عزیز
من خودم شخصا محدودیت برای عطر ها قرار نمیدم ولی برای دیگران میگم که این عطر رایحه ی کلاسیکی داره که کاملا کاراکتر یک فرد بالای چهل سال رو یادآور میشه. و اینکه اگه پیدا کردی ازش قایمش کن چون دیگه تولید نمیشه و‌بسیار کمیاب شده.
03 مهر 1396 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : TH_MEN
به علی لطفی عزیز
ممنون از راهنماییت علی جان،حتما میذارمش تو گاوصندوق:)
03 مهر 1396 پاسخ تشکر
آقای لطفی از سایتایی که الان اینو موجود دارند شما کدوم رو تایید میفرمایین؟یجوری که قوانین سایت شکسته نشه راهنماییم کنین لطفا
04 مهر 1396 پاسخ تشکر
علیرضا عزیز
سایت هایی که تا حالا ازشون خرید داشتم رو چک کردم ولی متاسفانه تو هیچکدوم موجود نبود. شما میتونین به سایت هایی که نماد اعتماد الکترونیکی دارند رجوع کنید. دقت کنید که ۴۰ میل این عطر حدود صد هزار تومانه.
04 مهر 1396 پاسخ تشکر
راستی اینو فراموش کردم بگم که سایت حتما اصالت کالا رو تضمین کرده باشه
04 مهر 1396 پاسخ تشکر
علی لطفی عزیز یک دنیا سپاس از شما
04 مهر 1396 پاسخ تشکر
سپاسگزارم
04 مهر 1396 پاسخ تشکر
سلام بر عزیزان
این عطر ESCADA MAGNETISM که عطری کمیاب میباشد بسیار رایحه عالی دارد اگر بدستتان رسید حتما TEST کنید
سپاس
24 مهر 1396 پاسخ تشکر
ف.ص عزیز این عطر اسکادا پور هوم است. جز اولین بنیانگذاران روایح بوزی است. روزی از خودم پرسیدم که در خاص ترین روز زندگیم چه عطری بزنم. و در نهایت این عطرو انتخاب کردم. جایگاه خاصی در قلبم داره. ده شیشه ازش در حال حاضر دارم و قایمش کردم و‌ به هیچکس هم نمیدم :-)
24 مهر 1396 پاسخ تشکر
سلام
علی لطفی گرامی کاملا درست میفرمایید
منظورم از این برند عطر دیگری به نام ESCADA MAGNETISM است که رایحه ای بسیار عالی و فوق العاده ای داره
سپاس
25 مهر 1396 پاسخ تشکر

کجا سفر رفتی؟ چه بی خبر رفتی؟
از مواردی که با دیسکانتینیو شدنش من میخواستم گریه کنم. جا داره یادی بکنم از این عطر خوشبو‌که قطعا آقای تام فورد هم در زمان تولید تام فورد من نیم نگاهی به این عطر داشتند. اگر به نت های این عطر دقت کنید کمی پیچیده هست ولی رایحه ی اون پیچیدگی خاصی نداره. اپنینگ کار با رایحه ی بوزی و کن.. یاک شروع میشه ولی امان از درای داون که با برجسته تر شدن اسپایس ها به خصوص دارچین چه فضایی رو ایجاد میکنه. یکم شید بگین بوش قدیمیه خوب هست. امضای پدرمه. خیلی دوستش دارم و‌باهاش کلی خاطره دارم. کل تجربه ی عطر بازیم رو‌مدیون اونم. به‌‌ زور ۱۱ تا شیشه دیگه کنار گذاشتم که حتما داشته باشم اونو.
15 شهریور 1396 پاسخ تشکر

سلام خدمت جناب م.س گرامی
من پیرو نظرتون من قبلا از عطرافشان خرید میکردم با اطمینان از اصالت کالا ...میخواستم بدونم شما از سایتی که در پیشنهادهای عطر افشان هم هست و در کنار عطرهای اورجینال سمپل و اسانس و محصولات ویژه مخصوص خودش رو هم داره خرید داشتید و معتبر هست از نظر شما؟
27 مرداد 1396 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : Ali lotfi TH_MEN
احسان گرامی،
من دو تا خرید از اون سایت داشتم و از نظر محصول فرستاده شده مشکلی باهاشون نداشتم، فقط بحث ارسال سفارش بود که یکی دو روز طول میکشید و برای آدم عجولی مثل من نقطه ضعف حساب میشه!
اگه منظورتون خرید از محصولات ویژه شون هست من تجربه ای ندارم ولی اگه اشتباه نکنم جناب خسروی خرید داشتن و بهتر میتونن راهنمایی کنن.
27 مرداد 1396 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : Ali lotfi
م.س عزیز،
با تشکر از پاسخ شما. متوجه شدم کدوم سایت رو گفتین. همین الان سفارش دادم. از همراهی همیشگی شما در جمع عطربازان سپاسگزارم.
28 مرداد 1396 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : م. س.
با تشکر از جناب م.س عزیز
بله من به واسطه جناب خسروی با این سایت آشنا شدم محصولات اورجینالشون رو خرید نداشتم ولی محصولات ویژشون عالی و با کیفیت هست
28 مرداد 1396 پاسخ تشکر

با سلام خدمت دوستان عزیز.
این عطر نوستالژی منه.
پدرم عاشق این عطره ولی متاسفانه توقف تولید شده. از دوستان عزیز که با این عطر آشنایی دارن خواهشمندم اگر عطری با رایحه مشابه می شناسند به من معرفی کنند.
26 مرداد 1396 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : Ali lotfi
آقای لطفی، در مورد عطر مشابه چیزی به فکرم نمیرسه، ولی خود اینکار هنوز با قیمت مناسب تو بعضی سایتها برای فروش پیدا میشه، خود من دو سه ماه پیش خریدم. از این نظر داخل ایران بودن یه مزیته چون و خارج از کشور قیمتش خیلی بالا رفته انگار.
26 مرداد 1396 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : Ali lotfi
با تشکر از شما م.س. عزیز.
متاسفانه به هیچکدوم از سایت ها به غیر از عطرافشان تا حالا برای خرید اقدام نکردم. و نمیدونم که معتبر هستند یا نه. از وقتی بخش فروش عطرافشان رفته منم دیگه اینترنتی خرید عطر نداشتم. اگر شما بتونید جای معتبری معرفی کنید ممنون میشم.
27 مرداد 1396 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : Ali lotfi
آقای لطفی عزیز، چون نمیشه اسم سایت رو ذکر کرد اینجا، فقط بگم که با «پ» شروع میشه و وقتی عبارت «خرید اسکادا پور هوم» رو تو گوگل جستجو کنید جزو همون چند سایت اولی که میاره هست و قیمت فعلیش رو 85 تومن زده. البته من از چندین سایت خریدهایی داشتم ولی از سرویس این سایت خیلی راضیم، قیمتهاشم همیشه مناسبه.
برای خرید هر چیزی به صورت آنلاین همیشه چک کنید که سایت مورد نظر نماد اعتماد الکترونیک داشته باشه و اصالت کالاهاشو گارانتی کنه، این دو مورد رو که داشته باشه حداقل خیال شما راحته که اگه مشکلی هم پیش بیاد سایت قانونا موظفه رفعش کنه.
27 مرداد 1396 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : Ali lotfi

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟