ELIE SAAB - L'Eau Couture

الی ساب لئو کوتور (الیه سعب لئو کوچر)

زنانه
کد کالا : ATR-32126
نوع عطر : ادو تویلت
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : رایحه های گلی
طبع : خنک
مشخصات تولید
نام برند : الیه ساب
کشور مبدأ : لبنان
سال عرضه : 2014
کد کالا : ATR-32126
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 15
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
830,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    0
  • نمی پسندم
    2
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    0
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    2
  • رسمی
    1
تعداد رای های ثبت شده : 9
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

«لئو کوتور» به‌عنوان عطری برای تکمیل کردن کالکشن 2014 لباس‌های راحت و ساده بهاری‌ـ‌تابستانی ساخته شده است؛ لباس‌هایی که پارچه‌های اثیریشان همچون گلبرگ گل‌ها سبک هستند و پیوندی جادویی میان زنان و طبیعت می‌آفرینند. «لئو کوتور» شگفتی‌های وجدآور طبیعت شکوفاشده در فضای بهارآگین شهرها را نمایان می‌کند.

فرانسیس کورکجان با خلق «لئو کوتور» آرزو داشته است که معنایی تازه به طراوت و خنکی بدهد؛ طراوتی که به سویه‌های هوس‌انگیز منتهی می‌شود و با پیچیدگی‌های مطلق به شخصیتی متمایز می‌رسد. «لئو کوتور» آکوردهای خاص را به گونه‌ای بازتفسیر می‌کند که هرگز تا قبل از آن نمونه‌ای مشابه نداشته است.

در گفته‌های فرانسیس کورکجان آمده است: «ایده ساخت عطری مانند لئو کوتور در نوع خودش واقعا بی‌سابقه و غیرمعمول است. این عطر باطراوت که درعین‌حال هوس‌انگیز و پیچیده نیز هست، با چارچوب‌های قراردادی رایج در عطرهایی که معمولا این روزها ساخته می‌شوند، فاصله زیادی دارد».

نت شکوفه پرتقال در این عطر جلوه‌ای غافلگیرکننده دارد و دقیقا توانسته روح این شکوفه‌ها را در آن لحظه‌های کوتاه و خاص شکوفایی بازنمایی کند؛ آن لحظه کوتاه که شکوفه‌های تازه بازشده چیزی شبیه به بوی بادام از خود می‌تراوند. از آنجایی که آرومای سنتی و عسلی شکوفه پرتقال حالتی آرامش‌بخش به عطرها می‌دهد، این نت همچون زمزمه‌ای شاعرانه در این عطر دوام می‌آورد. طراوت ظریف و گل‌فام «لئو کوتور» با شفافیت پیچیده‌ای همگام شده و پژواکی از زنانگی گرم و لطیف است.

آکورد تلفیق‌شده از نت بادام سبز، نت شکوفه‌های پرتقال را به بافتی وانیلی در بستر پایانی این عطر پیوند می‌زند. نت سبک و خواستنی وانیل هم شفافیت نت‌های گل‌فام را آشکار می‌کند و آنها را درون هاله‌ای سرمست‌کننده فرومی‌برد تا پخش بوی لطیف و درخشانی شکل بگیرد.

اولین چیزی که شما را جذب «لئو کوتور» می‌کند، جعبه شیک آن با رنگ سبز روشن است. بطری ظریف، زیبا و تراش‌خورده آن هم به‌خوبی آمیزه سبز و بلورینش را نمایش می‌دهد. درخشندگی و شفافیت همچون پژواکی از طراوت اصیل این عطر جدید طنینی ماندگار دارند. «لئو کوتور» مجال‌مان می‌دهد که این طراوت را همچون نویدی از برآمدن احساسات تازه کشف کنیم. این عطر جذاب ما را به غوطه‌وری در احساسات تازه و نو فرامی‌خواند؛ احساساتی که از سبکی آغشته به تازگی بهار برمی‌آیند.

نوع عطر ادو تویلت
برند الیه ساب
عطار فرانسیس کرکجان
طبع خنک
سال عرضه 2014
گروه بویایی رایحه های گلی
کشور مبدأ لبنان
مناسب برای بانوان
اسانس اولیه شکوفه بادام
اسانس میانی شکوفه پرتقال
اسانس پایه وانیل
نمره کاربران
L'Eau Couture-الی ساب  لئو کوتور  (الیه سعب لئو کوچر)
رایحه
0
بدون رای
ماندگاری
0
بدون رای
پخش بو
0
بدون رای
طراحی شیشه
0
بدون رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند الیه ساب
عطرگرام
نظرات کاربران (6 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
تا وقتی اولین پاف رو نزدی، سبزه و بعد خیلی سریع زرد میشه. انگار که گولم زده باشن حس بدی دارم 😅
دلم یه ادکلن سبز میخواست نه زرد!!!
اما درباره رایحه!
فرانسیس عزیزم، باید بهت بگم که تو حقیقتا داری هی منو گول میزنی و از دستت ناراحتم. باکارات رو دوست نداشتم و بعد روی تن یکی دیگه بو کردم دیدم چه پاییز قشنگیه. انگار به تن من نمیومد فقط! اون از باربری فور هر که بوی باکارات و پشمک سوخته میداد اینم از این عطر زردِ سبزنما که اول یه بادوم خوشمزه گذاشت توی دهنم و بعد قند قند قند!
آخه مرد مومن حیف نبود اون بادوم نازنین رو اینطوری از بین بردی؟؟؟ 🥲
خداروشکر میکنم که ۳ میل خریدم.
22 خرداد 1402 پاسخ تشکر
16 تشکر شده توسط :  ارشدی Maary

ایلی صعب لو کوتور یه کار بر پایه بادامه، اما یه ترکیب شیرین و ازار دهنده مثل یه نت شبیه پیونی تو بک گراند بادام این کار حس میشه که نمیذاره عطر شیک و پودری ای بشه. بنظر من، بادام تو این عطر حروم شده. بهترین لفظی که پیدا کردم برای کمپلکس این عطر، “ناخالص” یا “ناهمگن” عه. ینی انگار یچیزی هست که تصفیه نشده و اون بادامه. مثل اینه که مایکل جکسون فقید مولودی بخونه :| با تیپیک کار های اقای کرکجان و لاین های دیگه ی زنانه ایلی صعب هم متفاوته… انتظار همچین سبک و ترکیبی رو از لنوین میتونستم داشته باشم مثلا… با اقای علی تو DNA مشترک بین کارهای این لاینِ ایلی صعب هم موافقم و بنظرم تو همشون این ترکیب شیرین و نچندان جالب حضور داره.
تا الان شده فکر کنید زنبق که رسالتش پودری کردنه تو یه عطر جویسی و آبدار باشه؟ اینجا مثلا بادام تلخ میخواسته تو بستر تازگی و شیرینی ایفای نقش کنه که نتنها عطر تازه ای نشده، بلکه حتی یه عطر شیرینِ راحت پوش و دنج هم نیست.
04 آبان 1400 پاسخ تشکر
18 تشکر شده توسط : شکیبا Saba.taheri

همین چند دقیقه پیش یه پاف خییییلی کوچیک از سمپلش رو مچم زدم و بعد از چند ثانیه با خودم گفتم وااای عالیه حیف که قیمتش زیاده و عطرای دیگه یی تو لیست خریدم هستن وگرنه حتما میگرفتمش!الان بعد از چند دقیقه یه بوی خیلی شیرین ازاردهنده میده که با اینکه چند بار مچ دستمو شستم بازم اذیتم میکنه! انتظار داشتم خیلی ملایم تر باشه گرل او ناو با اون همه شیرینیش خیلی دوست داشتنی تر از اینه!
11 اردیبهشت 1399 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : ایرن سارینا

اين عطر بيشتر معتدل محسوب ميشه و فكر كنم استفادش تو بهار و پاييز بهتر باشه تا تابستون. شيرينه
01 دی 1397 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : سارینا کامبیز سخی

عطر خوش رایحه و سبکی هست و به نظرم بیشتر برای فصلهای بهار و پاییز مناسبه. نکته ای که من تو این عطر دیدم تغییر رنگ مایع عطر از سبز به زیتونی و یا زرد هست که ظاهرا خیلی سریع رخ میده و ربطی هم به استفاده شدن یا نشدن عطر نداره.
پخش بوی متوسط و ماندگاری خوبی داره.
09 آذر 1396 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : سارینا معین هاشمی

دوستان میشه این عطر رو تحلیل کنید؟
29 شهریور 1395 پاسخ تشکر
باسلام
میشه این کارو تقریبا نسخه ی سبکی از خانواده ی ایلی صعب ها دونست و من دی ان ای مشترک و یکسانی در بین این نسخه و دو سه نسخه ی دیگه احساس میکنم.
رایحه ی ای یک سر و گردن بالاتر از سایر عطرهای شیرین و متداول زنانه داره و شیرین و مقداری تلخ و مخملی هست.
بین انبوه عطرهای زنانه ی مدرن و شیرین این کارو دارای شخصیتی اصیل تر و رایحش رو بکر تر میبینم.
شیرینیش نه تنها آزاردهندگی خاصی نداره بلکه بسیار لطیف و توام با حس و حالی سبز و گلی هست که ناشی از حضور پر رنگ شکوفه ی پرتقال در این کاره.
رایحه ای عامه پسند و تقریبا مناسب برای مصرف چهارفصل که البته برای هوای خیلی سرد و خیلی گرم کارهای زیادی رو میشه به این عطر ترجیح داد و بهترین فصول مصرفش همون پاییز و بهار هست مگه اینکه بخواید یه عطر داشته باشید برای تمام طول سال...
30 شهریور 1395 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : شکیبا Hani
شروین عزیز متشکر از راهنماییتون.
03 مهر 1395 پاسخ تشکر

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟