DAVID YURMAN - David Yurman Limited Edition

دیوید یورمن لیمیتد ادیشن

مردانه - زنانه
کد کالا : ATR-32069
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : شرقی چوبی
عطار :
طبع : گرم
مشخصات تولید
نام برند : دیوید یورمن
کشور مبدأ : ایالات متحده
سال عرضه : 2011
کد کالا : ATR-32069
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 65
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
3,250,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    0
  • نمی پسندم
    6
  • - 25 سال
    1
  • + 25 سال
    5
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    0
  • رسمی
    4
تعداد رای های ثبت شده : 23
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

«دیوید یورمن لیمیتد ادیشن» تجسمی از ترکیبات گران‌بها، ناب و خالص در عطرسازی است. نت طبیعی چوب عود، محبوب‌ترین و گران‌بهاترین نت چوبی در خاورمیانه، در کنار نت رز طائف که از پیوند میان رز بلغاری و رز ترکیه‌ای ساخته می‌شود، به سطح عملکردی ژرف‌تر و خاص‌تری رسیده است.

آکوردهای غنی این عطر به‌طرز شگفت‌انگیزی با روایح گشنیز، شمعدانی، زعفران و تمشک در نت‌های آغازین شروع می‌شوند. آمیزه بنفشه و یاس شب‌بو نیز در نت‌های میانی جای گرفته است تا غلظت جسورانه‌ای را خلق کند. در نت‌های پایانی هم به جاذبه‌های گرمازای جیر، وانیل، سویه‌های فریبنده مشک و جلوه خاکی‌ـ‌زمینی چوب صندل می‌رسیم.

نوع عطر اکستریت د پرفیوم
برند دیوید یورمن
طبع گرم
سال عرضه 2011
گروه بویایی شرقی چوبی
کشور مبدأ ایالات متحده
مناسب برای آقایان و بانوان
اسانس اولیه شمعدانی ، گشنیز ، تمشک ، زعفران
اسانس میانی بنفشه ، یاس، گل محمدی ، عود
اسانس پایه مشک ، وانیل ، چوب صندل سفید ، جیر
نمره کاربران
David Yurman Limited Edition-دیوید یورمن لیمیتد ادیشن
رایحه
7.4
8 رای
ماندگاری
7.9
8 رای
پخش بو
7.6
8 رای
طراحی شیشه
8
8 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند دیوید یورمن
نظرات کاربران (16 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
7
رایحه
8
ماندگاری
8
پخش بو
7
طراحی شیشه
درود خدمت عزیزان همراه
نکته ایی هم که به هر صورت لازم دیدم در اینجا بدلیل یک کامنت تعصبی که بدون درک مطلب گذاشته شده و باعث رنجش تعدادی از عزیزانی که ریویو هایی میگذارند و سعی در کمک و بیان فضای عطرها دارند، شده بود و بجای تقدیر از عزیزان طبق معمول دیگر افراد افراطی به تخریب عزیزان و بهم زدن جو صرفاً بخاطر دیده شدن دامن زده بود!!
توضیحی مختصر راجب حافظه ی بویایی را عنوان کنم.
تصویر سازی ذهنی در انسان امری فطری است و هر فردی میتواند تصویر ذهنی از اصوات و اشیاء ایجاد نماید. تصویر سازی ذهنی یک باز نمایی ذهنیست که بدون نیاز به محرک خارجی روی میدهد.
برسلر تصویر سازی ذهنی را یک مهارت روانی میداند که با استفاده ی آگاهانه از قوه ی تخیل، تصاویر ذهنی مثبت و آشکاری در مغز ایجاد و یا بازسازی میکند.
تصویر سازی ذهنی ممکن است در هر یک از ابعاد حسی ایجاد شود که نتیجه ی آن تجربه ی تصاویر
شنیداری (Auditory)
بویایی (Olfactory)
لامسه (Tactual)
و دیداری (Visual)
است، همچنین میتوان در مورد موضوعات خیالی یا رویدادهایی که اتفاق نیفتاده اند تصاویر ذهنی خلق کرد. این تصویر سازی و حافظه ی بویایی به ریویور های عطر کمک میکند تا برای فضای عطرها و روایح تصویر سازی کنند تا به نحوی افرادی که عطری را تجربه نکرده اند را با فضای عطر آشنا کنند و راهنمایی باشند جهت انتخاب عطر خصوصاً جهت خریدهای غیر حضوری در نتیجه ناچارند در تشبيه فضای عطر به مکانهایی که قابل درک و آشنا هستند و قابل تصویر سازی اشاره کنند نظیر:

جنگل باران خورده، خاک نمور، چوب های کنار ساحل، بوخورهای کلیسایی، رُزهای حرمی، چرم تازه دباغی شده، ترکیب دود و الکل در یک بار یا کلوپ شبانه و........
و این فضا سازی ها هیچگونه تایید یا تخریب یا توهین در مورد تصویر ذهنی یاد شده نیست!!
و بهتراست بدون دیدگاه افراطی به آن نگاه شود و بدون درک مطلب به تخریب اشخاص و برهم ریختن جو حاکم دامن زده نشود، چرا که هر سخن جایی و هر نکته مکانی دارد. و در چنین مواردی زیباتر آنکه با بیتوجهی و سکوت از کنار مطلب عبور کرده تا مکانی صمیمانه و مرتبط با موضوع جهت بالا بردن معلومات در چهار چوب دنیای جذاب و زیبای روایح داشته باشیم.
با سپاس از عزیزان همراه و دست اندرکاران سایت عطر افشان در کمک به آگاهی رسانی علاقمندان روایح و ایجاد این جو زیبا در سایت
برای همه آرامش و سلامتی آرزو دارم
روزگار بکام پایا و مانا باشید - ارادتمند

[EDITED] 1401/01/20 11:14
19 فروردین 1401 پاسخ تشکر
32 تشکر شده توسط : SALMAN یوسف کریم فامیان
با درود و سپاس از جنابعالی به خاطر این متن زیبا و کاربردی تون ،،،حمایت و در واقع تشکر حدود ۲۹ نفر از دوستان عطرافشانی از اون کامنت افراطی جای تعجب و گلایه داره،،،، ممنون از شما
20 مرداد 1402 پاسخ تشکر
11 تشکر شده توسط : SALMAN nazanin

7
رایحه
8
ماندگاری
8
پخش بو
7
طراحی شیشه
با درود خدمت عزیزان همراه و دست اندرکاران سایت عطر افشان بخصوص دوستانی که با رعایت چهار چوب سایت و ریویو های عالی که میذارن کمک شایانی جهت انتخاب و خرید خصوصاً بصورت غیر حضوری و آنلاین میکنند، امروز جهت آشنایی این عطر از دیوید یورمن بسراغ کامنتها اومدم که متاسفانه بجای ریویو های همیشگی با کامنتهایی غیر مرتبط مواجه شدم!!! بهر حال تصمیم گرفتم تا با این مطلب کمی فضای ایجاد شده رو تغییر بدم، امیدوارم مورد استفاده ی دوستان علاقمند قرار بگیره.
گل رُز یک گیاه با قدمت بالاست که کاشت آن از حدود 5000 سال قبل از چین آغاز شده و تا کنون بیش از 150 گونه مختلف از آن در دنیا بدست آمده و پرورش داده میشود.
گل رز به طور گسترده در سراسر جهان به عنوان نماد عشق ، همدردی یا غم استفاده می شود.
اکثر گونه های رشد یافته ی گل رُز که در مناظر دیده می‌شوند ، هیبریدی یا چند نسلی هستند،که گونه های اصلی آنها مدتهاست که فراموش شده اند.
اسانس رُز نه تنها به تنهایی بعنوان قلب یک عطر میتواند به عمق و سرزندگی رایحه کمک کند بلکه گاهاً بعنوان اصلاح کننده ،گرد کننده و نرم کننده ی رایحه مورد استفاده قرار می‌گیرد. اصلی‌ترین گونه هایی که در عطر سازی از اونها استفاده میشود شامل:
"damask rose"
با تلفظ دامِسک رُز و به معنی گل سرخ

"Apothecary’s or French"
با تلفظ اِپوفکرِیز اُر فرنچ به معنی عطار یا فرانسوی
" rose"
با تلفظ رُووز به معنی رُز یا همان گل سرخ
"Rose de mai"
رُووز دو مای یا رز دو مای
"white rose"
وایت رُووز به معنی رز سفید
"China"
چاینا- اشاره به رُز چینی
و
"Musk rose"
ماسک رُووز یا همان رز مُشکی
میباشد.
از عطرایی که در آنها رز بکار رفته شده می‌توان از:
1-"Kashan Rose.Different Company"
2-" Persian Rose.Pacifica"
3-" PHI Une Rose de Kandahar Tauer Perfumes"
4-"Rose Prick.Tom Ford"
5-"Born From Fire.Simone Andreoli"
6- "(Rose No. 1)American Beauty.DSH Perfumes"  
یاد کرد.
یک مورد مهم اینکه که عطرسازها(پرفیومرها) برای ایجاد رایحه ی رُز صرفاً محدود به مواد و اسانسهای طبیعی نیستند و موادی سنتتیکی(مصنوعی) وجود دارند که میتوانند جایگزین عصاره ی طبیعی رُز شوند و هر یک بصورت کاملا مشابه و یا جنبه هایی از رایحه رز را باز سازی کنند.
برای نمونه
به چند مورد میشه اشاره کرد که جهت تولید رایحه ی رُز، در صنایع عطرسازی، آریشی و بهداشتی یا صنایع غذایی استفاده می شوند:

1-Rhodinyl acetate
2-Rose oxide
3-Geranyl formate
4-Phenoxaflor
5-Phenoxanol
6-Phenyl ethyl acetate
7-Phenyl ethyl alcohol
8-Geraniol
9-Citronellol
10-Geranyl butyrate
با تشکر از عزیزان همراه و سایت معتبر و کامل عطر افشان، روزگار بکام - مانا باشید.

[EDITED] 1401/01/19 17:24
18 فروردین 1401 پاسخ تشکر
20 تشکر شده توسط : SALMAN هاشم پور

چه جملهٔ زشتی تو این سایت ترند شده و همه میگن بوی حرم میده؟ حرم ها بوی گلاب اعلی میدن همون عصاره ایی که برندهای مهم دنیا فصل گلاب گیری براش بال بال میزنن چقدر زشت هست شأن و مقام حرم های مطهر رو پایین میارین و پیف پیف میکنید رز و عود دوست ندارید محترمانه بگید البته از سمپل بازها و دست ریز بازها بیشتر انتظار نمیره چون با عطرها و رایحه ها زندگی نمیکنن
03 بهمن 1399 پاسخ تشکر
32 تشکر شده توسط : Golnoosh امیر آقالو
درود بر شما ، اتفاقا اکثر اشخاصی که با سمپلهای اوریجینال یا دستریز معتبر عطرها را تست میکنند از این نوع نظرات نمیفرستند بلکه این نوع طرز بیان از طرف افرادی هست که عطرها را فقط یکی دو بار با بینیشون بطور سطحی بو کردند و حس و حال ابتدای عطرو بخاطر سپردند ولی بطور کامل تست نکردند که تمام زوایا و تغییر نتهای عطرو بشناسند و افراد دیگر هم جهت پرسش به تبعه اونها از این عبارت استفاده میکنند که مطلب را برسونند
در ضمن خیلی از عطرها اصلا بوی گل رز تازه یا همون گلاب فرد اعلا را نمیدن و بیشتر بوی تند و شیرین و ملال آوری دارند که در ساعات اولیه از فاصله نزدیک بشدت آزاردهنده هستند
متاسفانه اینقدر این کلمات در اینترنت رواج پیدا کرده که وقتی توی ترجمه کننده گوگل کلمه Rose را وارد میکردیم جواب ترجمه را تا مدتها گلاب مینوشت و اخیرا مینویسه گل سرخ
دیگه بهر حال افراد هر جامعه ای خودشون سرنوشت و فرهنگ سرزمینشون را میسازند و سالها بعد از خرابی اوضاع کشورشون ، تمام کمبودها و ناراحتیهای جامعه را از دیگران میبینند و هیچ مسئولیتی را به خود نمیپذیرند و این موضوع نسل به نسل هنوز ادامه دارد و هنوز نقطه عطفی مشخص پیدا نکرده .
03 بهمن 1399 پاسخ تشکر
13 تشکر شده توسط : Golnoosh هاشم پور
دقیقا اتفاقا منو هم خیلی آزار میداد ... عصاره گل محمدی بسیار جذابه رایحه اش و اتفاقا در آروماتراپی و آرامش روان بسیار پرکاربرد!
چه قدر به جا اشاره کردید.
البته خانم کاشانی سمپل باز بودن یا دکانت خریدن اصلا ربطی نداره به این موضوع در اصل خود من با توجه به قیمت ها خیلی وقت ها ناچارم به خرید سمپل و دکانت ... در اصل میخوام با یه مقدار مشخص رایحه ها و برندهای مختلف و امتحان کنم.
04 بهمن 1399 پاسخ تشکر
12 تشکر شده توسط : Golnoosh Sama
سلام خانم کاشانی خوش امدین، انشالله که قدم شما خیر باشه و همه افراد قدیمی سایت به خصوص جناب ایکاروس برگردن،در مورد نکته اولی که فرمودین کاملا حق با شماست و نباید با لحن بدی در مورد مکان های مذهبی و حرم ها و رایحه اونها صحبت کنیم اما در مورد دستریز ها فکر نکنم که خرید دستریز کار بدی باشه و اتفاقا ادم خیلی زود تصمیم نمیگیره به خصوص با این قیمت ها و اتفاقا به نظرم تست سرسری توی فروشگاه به خصوص برای کسایی که مثل بنده حرفه ای نیستن باعث میشه زود قضاوت کنیم و در اخر اینکه حضور دوباره افراد قدیمی سایت باعث خوشحالیه،به امید برگشتن تمام دوستان حرفه ای سایت.
یا علی
04 بهمن 1399 پاسخ تشکر
12 تشکر شده توسط : Golnoosh فاطمه فیضی
حالا شما چه اصراری دارید که ملت(به زعم شما دست ریز باز !) از فلان رایحه بد نگن ؟
اینجا کسی نامحترمانه صحبت نمیکنه و هر کس آزاده نظرشو در حدود ادب ابراز کنه
04 بهمن 1399 پاسخ تشکر
27 تشکر شده توسط : SALMAN هاشم پور
عماد جان به نظر بنده چیزی که خانم کاشانی فرمودن بیشتر مربوط به رعایت احترام و حفظ شأن مکان های مذهبی بود تا خود رایحه،مثلا فکر کن کسی بگه حالم بد شد این عطر بوی فلان شهر رو میده
04 بهمن 1399 پاسخ تشکر
13 تشکر شده توسط : saeidrostami118 یاسی
سلام به دوستان عزیز ، خواهشا دیگه دنیای عطر رو با دین و مذهب قاطی نکنید تو رو خدا. بزارید حداقل این یه مورد جدا از دین باشه. واقعا نمیدونم چه چیزی در ذهن ما ایرانی ها وجود داره که همه چی رو با هم قاطی میکنیم؟!! کسی در مورد یه عطر بگه بو حرم میده داره مقام اماکن مذهبی رو پایین میاره؟ خواهشا در سایت تخصصی عطر نظرات مرتبط بدید. دلیل اینکه خیلی از ایرانی ها به عطرهای دارای رز میگن بو حرم میده چون از بچگی با این روایح گلاب مانند توی حرم ها مواجه شدن ولی خارجی ها خیر!! به این دلیله که یک اروپایی به اینجور عطرها نمیگه عطر حرم و براش یک رایحه تازه و جدیده چون با بو گلاب سر و کار نداشته ولی برای یک ایرانی رایحه گلاب رایحه جدیدی نیست!! تقصیر مردم هم نیست ، اگر در حرم ها جای رایحه گلاب از چیز دیگه استفاده میکردن الان مردم این حرف رو نمیزدن.
به هر حال این قضیه ریشه در فرهنگ کشور ما داره وگرنه کسی به حرم ها و اماکن مذهبی کاری نداره داره در مورد رایحه عطر نظر میده. واقعا فکر نمیکردم دیگه توی سایت عطریات هم همچین نظراتی ببینم
04 بهمن 1399 پاسخ تشکر
33 تشکر شده توسط : SALMAN مهدی کنعانی
احتمالا ایشون فکر میکنن دستریز یا سمپل ، همون اسانس هاییه که تو مترو تو شیشه میریزن و به ملت میدن و گرنه به هیچ وجه تست یه عطر توسط دستریز یا سمپل اورجینال اشکالی نداره و اینگونه مورد خطاب دادن " جماعت دستریز باز و سمپل باز " توهینی بزرگ به همه عزیزانیه که برا تست درست یه عطر اقدام به تهیه دستریز میکنن ، من فکر میکنم همونقدر که شما از توهین به اماکن مذهبی تون ناراحت میشین و این حرکت رو زشت خطاب میکنین، همونقدر هم باید مراقب عبارات و الفاظ خودتون باشید تا کسی رو ناراحت نکنین .
04 بهمن 1399 پاسخ تشکر
29 تشکر شده توسط : SALMAN مهدی کنعانی
با نظر دوست خوبم نیماجان موافقم و حرف شما اساسا دچار یک تناقض هست و دارای توهین به عطربازهایی هست که وقت و هزینه میذارن و دست ریز و سمپل اوریجنال تهیه میکنند و شما اونا رو جماعت دست ریز باز و سمپل باز خطاب میکنید که بسیار حرف توهین امیزی هست . اتفاقا اون افراد دقیقتر و بهتر نظر میدن چون با بررسی اقدام میکنند و دانش لازم رو با تست های مکرر بدست اوردند و نمیشه با هر عطر 5 6 میلیونی زندگی کرد . هم هزینه اش سر به فلک میکشه و هم تنوع طلبی اجازه چنین کاری رو نمیده . این سری از حرف ها که چرا یک سری نظرات در سایت تایید شده هم بذاریم بر عهده مدیریت محترم سایت و اساس این سایت این هست که تمامی کاربران نظر شخصی خودشون رو اعلام کنند و کاربران دیگه با عقل و منطق خودشون نظرات رو مطالعه کنند و تصمیم بگیرند و در جهت تکمیل و تایید اون تلاش کنند چون فضای سایت هدف دیگری جز تبادل نظرها و افزایش اطلاعات شخصی نداره . امیدوارم حرف ها دوستانه برداشت بشه و جهت تکامل دانش خودمون
04 بهمن 1399 پاسخ تشکر
24 تشکر شده توسط : SALMAN هاشم پور
دوستان و سروران گرامی
ضمن سلام و احترام میخوام خواهشي ازتون داشته باشم، لطفا در مقابل اظهار نظرها کمتر موضع بگیریم و نظرات افراد رو بخودمون نگیریم. من این مطلب رو نه حتا به عنوان یک پیشنهاد، بلکه به عنوان یک خواهش مطرح میکنم. آخه همونطور که مستحضرید ما تو چند سال گذشته متاسفانه اساتید بزرگی رو از دست دادیم و جمع ما رو ترک کردن، به جرأت میتونم بگم سرکار خانم کاشانی از همه افرادی که در حال حاضر در سایت حضور دارن، با تجربه تر هستن و شاید از اولین کاربران سایت بودن ایشون و یادآور دوران طلایی سایت... حداقل به خاطر احترام به سابقه و دانش ایشون حرمتشون واجب خواهد بود. دوستانم، عزيزانم، همچنانکه ما توی خانواده هامون تحت هر شرایطی احترام بزرگان فامیل برامون واجب هست و مثلا در دانشگاه ما در تضاد با یک استاد برجسته، نظر ایشون رو محترم می شماریم، تقاضا ميکنم اینجا هم احترام به بزرگان و اساتید سایت رو مد نظر قرار بدیم. امیدوارم استاد بزرگوارم سرکار خانم کاشانی هم از ما شاگرداشون، رنجیده خاطر نشده باشند... دوستدار و مخلص همگی سروران با صفای سایت عطرافشان. یاحق...
05 بهمن 1399 پاسخ تشکر
7 تشکر شده توسط : Mahmood.R امیر علوانی
پاسخ به iman
" توهین " تحت هیچ شرایطی توجیح پذیر نیست حالا میخواد از سمت هر کسی باشه ، ما اومدیم اینجا که یه چیزی یاد بگیریم قرار نیست که چهار نفر که سابقه شون بیشتره بیان از بالا بهمون نگاه کنن و هر توهینی بکنن و ما براشون هورا بکشیم
اغراق نیست اگه بگم الان خودم تعداد دستریز ها و سمپل هام حدود 30-40 برابر تعداد عطرهامه و تا به حال هیچ جایی و در هیچ سایتی نه در مورد حرم و نه در مورد بوی گلاب نظری ندادم، پس انصاف نیست که توهین به دستریز بازها و سمپل باز ها بکنین .
05 بهمن 1399 پاسخ تشکر
19 تشکر شده توسط : SALMAN nazanin
پاسخ به رضا آریانپور
رضا جان برادر عزیزم مخلصتون خواهش کرد ها...
ضمن اینکه باید عرض کنم که خودم هم مشمول اون دستريزبازي و سمپل بازی ميشم!
05 بهمن 1399 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : کاوه
درود بر شما کاشانی عزیز، کامنت شما دچار پارادوکس است. گر تو با بد ، بدکنی پس فرق چیست.
19 تیر 1400 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : هاشم پور nazanin
قومی متفکرند اندر ره دین
قومی به گمان ، فتاده در راه یقین
میترسم از آنکه بانگ آید روزی
کای بی خبران ! راه نه آن است و نه این !
حکیم عمر خیام
21 تیر 1400 پاسخ تشکر
24 تشکر شده توسط : SALMAN نگین داودی
دقیقا...
اینگونه افراد ارق دینی ضعیفی دارن؛خدا هدایتشون کنه
09 آبان 1400 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : هاشم پور امیر علوانی
امروز خیلی اتفاقی نمیدونم چجوری شد که نظر سرکار خانم کاشانی رو دیدم!
اول یه چیزی میخوام بگم شاید اصلا به این موضوع ربطی نداشته باشه.

هیچ وقت این ۲ گروه نمیبخشم خیانت بزرگی به دنیای روایح در کشورمون کردن ۱_ فیک فروشان۲_اسانس فروش ها


دلیل هم برای این دلخوریم دارم دروغ های عجیب غریب به مشتری
پخش کردن اطلاعات غلط برای فروختن جنس
فروش دستریز های فیک و اسانس به اسم عطر اورجینال
انباکس اورجینال! تستر! عطر بدون جعبه و........

من بارها شاهد بودم که چقدر دروغ میگن به اون خریدار بیچاره برای فروختن عطرهایی که واقعا ۲۰۰ هزار تومن هم ارزش ندارن با قیمت های میلیونی میفروشن
و ما شاهد این بنده خدا در نظرات میشیم که احساس میکنن عطر اورجینال خریدن و میان نظر میدن و تخریب میکنن یه عطرو یا میگن پخش و ماندگاری نداره
انقدر قشنگ با مشتری بازی میکنن که مشتری قبول نمیکنه عطر فیک خرید کرده

تازگیا دیده شده که یکسری فروشگاه های متفرقه اسانس های شیمیایی بی کیفیت رو به اسم دکانت یا دستریز دارن به فروش میروسونن :) اومیدوارم اون پول خیر کنه براشون!

اما خانم کاشانی که اون حرف زدن واقعا تعجب کردم که چرا اون حرف زدن/: خانم کاشانی عزیز جهت اطلاع فقط عرض میکنم بزرگترین بلاگرها و عطربازهای دنیا بیشتر تست های که انجام روی سمپل و یا دستریز هست خیلی تند حرف زدین بابت این موضوع بنده اصلا برای کلاس گذاشتن این حرف نمیزنم و ادعایی هم ندارم اما با بیش از ۸۰ عطر نیش در مجموعه هم باز هم خیلی مواقع از دستریز اول استفاده میکنم برای انتخاب عطرهام

خیلی پر حرفی کردم بنده حقیر رو ببخشین♥️

زندگیتون پر از نور و عشق
21 آذر 1401 پاسخ تشکر
11 تشکر شده توسط : marjanmohamadi ملورین

9
رایحه
8
ماندگاری
8
پخش بو
7
طراحی شیشه
یک ترکیب قوی از چرم و رز و عود. برخلاف دوستانی که از بوی رزش شکایت داشتند باید بگم که به نظر من هیچ شباهتی به عطر حرم نداره. چرمش از همون نوعی هست که توی آکوا دی پارما کولونیا لدر و توسکان لدر هست البته کمی حالت جیر هم داره. رز هم تقریبا در فضای کلونیا لدر.
با توجه به قیمت خیلی بارزش هست.
برای سنین پایین توصیه نمیشه
21 آذر 1399 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : هاشم پور محمدرضاسپهی

یه بوی رز وحشتناک زیاد و زننده که واسه ما ایرانی ها فقط خاطرات حرم رو تداعی میکنه.
بدرد صف وایسادن میخوره چون همه فرار میکنن و شما میری جلوی صف!
18 آذر 1398 پاسخ تشکر
14 تشکر شده توسط : SALMAN مهدی کنعانی
حرم برای مردم ایران مقدسه ، کاش با احترام بیشتری نظر میدادید
22 شهریور 1401 پاسخ تشکر
12 تشکر شده توسط : سید امین علوی اسماعیل احمد

سلام
بوی گندمیده لعنتی. باعرض معذرت البته.
15 تیر 1398 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : SALMAN اسنودن

این یکی به درد خود خان میخوره عطری متفاوت از رز که در کنار چرم از بهترینهاست کاش کلاهکش طلایی نبود
08 اردیبهشت 1398 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : فاطمه فیضی میر

باسلام..اولا اینکه لطفا اصلاح کنید این عطر 75 میل هست نه 100 میل..دوما قصد خریدشو دارم اگر کسی این عطر را داره یا تست کرده یه توضیحی درموردش بده که در کل چطوره..ممنون.
25 مهر 1397 پاسخ تشکر
کسی جواب نداد خودم رفتم تستش کردم..وحشتناک بوی رز میده و مقداری هم چرم توش حس کردم..رز نذاشت چیزه دیگه ای ازش بفهمم..3-4 نفرم ازم فرار کردند..پخش و ماندگاری خوب. خداروشکر که بلایند بای نکردمش چون میخاستم بکنم.
04 آبان 1397 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : marjanmohamadi هاشم پور

سلام.
سایت {---} برام تعویض کرد.
ولی هزینه پستی رفت و برگشت رو قبول نکردن.
در ضمن من تستر یک میل رو داشتم فکر کردم برای این عطره در صورتی که برای یورمن فرگرنس بود.
فکر میکردم اونه. درسته فرگرنس زنونه هست ولی بوش محشره.
از خریدم راضی نیستم چون لیمیتد ادیشن بوی ملایم و شیرینیه فرگرنس رو نداره.
یه خرید اشتباه و این همه اذیت شدن بابت اسپری نکردنو معطل شدن.
ایکاش فرگرنس رو میگرفتم ، جفتش هم قیمت بودن
این کجا و اون کجا
11 دی 1396 پاسخ تشکر

امروز رسید دستم. پلمپ هم بود.
ولی متاسفانه اسپری نمیکرد و خراب بود.
مرجوع کردم به شرکت تا بررسی بشه
از سایت {---} خریده بودم.
نتیجه رو همینجا اعلام میکنم
05 دی 1396 پاسخ تشکر
سلام .
لطفا تبلیغ سایت {---} که یک وب سایت بی هویت است نکنید . کالاهای ارایه شده در وب سایت {---} همگی قاچاق هست و غیر قانونی وارد شده . کالاهای قاچاق هم معیوب هستند . مسولان سایت هم با اینکه چند بار درخواست جوابگویی در مورد قانونی بودن محصولات کردم پاسخگو نبودند .
یک بار هم سفارش بنده رو پس از چهار روز لغو کردند و فرمودند کالا ناموجود است در حالی که در وب سایت عنوان شده در صورت ناموجود بودن کالا ، از خارج از کشور وارد می شود . چقدر دروغ و دورویی . واقعا جای تاسف واقعا
21 مرداد 1397 پاسخ تشکر
اون دوستی که میگه {---} جنس تقلبی میفروشه.درست نیست با یکبار تجربه منفی که داشتید،خرابشون کنید.من تا بحال بیشتر از شش تا عطر از {---} گرفتم.همه بچ کدها درست بوده و همه اورجینال.حتا یکی دوبار حضوری رفتم حجرشون که تو بازاره جهته تعویض.و عطر رو همونجا تعویض کردم بدون هیچ مشکلی. حالا چون شما به مشکل خوردی تو خریدی که داشتید و حتما حق دارید که انتقاد کنید.ولی نه دیگه به اینصورت که بگید همه جنساش تقلبیه.
22 مرداد 1397 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : Kambiz

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟