PRADA - Prada Amber Pour Homme

پرادا آمبر مردانه

مردانه
کد کالا : ATR-31969
نوع عطر : ادو تویلت
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : شرقی فوژه
طبع : معتدل
مشخصات تولید
نام برند : پرادا
کشور مبدأ : ایتالیا
سال عرضه : نامشخص
کد کالا : ATR-31969
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 150
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
7,600,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    1
  • نمی پسندم
    8
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    2
  • + 45 سال
    2
  • روزانه
    1
  • رسمی
    3
تعداد رای های ثبت شده : 27
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

رایحه‌ای معتدل برای آقایان.

پرادا آمبر محصولی از برند پرادا برای آقایان می‌باشد. این ادکلن از رایحه‌ای مناسب برای استفاده در چهار فصل سال بهره برده و در دسته کارهای شیرین قرار می‌گیرد.
پرادا آمبر پور هوم اولین عطر پرادا است که پس از عطر زنانه عرضه شد و ترکیب شرقی آن بر پایه‌ی کهربا است. دنیلا روش-آندریه عطرساز این ترکیب را در چهار آکورد اصلی خلق کرد: کهربا – آکورد اصلی، پایه غنی و پیچیده شرقی که شامل کهربا، وانیل، لادن، تونکا و نعناع هندی می‌شود؛ فوژه – یا آکورد آروماتیک با نُت صابونی برجسته که شامل نُت‌های گل عطری، وتیور، شکوفه پرتقال و مُر در قلب می‌شود؛ کولون – نُت بالای مرکبات نیروبخش نارنج، نارنگی، عطر بهارنارنج و هل؛ چرم – نُت چرم در پایه این ترکیب حاضر است (چرم، زعفران و چوب صندل). میوچیا پرادا، نوه بنیانگذار که طرح کالاهای چرمی پدربزرگ را به شرکتی بزرگ بدل کرد، شخصا در خلق این عطر نقش داشت. «من فقط تلاش کردم تصور کنم اگر مرد بودم چطور به نظر می‌رسیدم.» شاید به خاطر این حقیقت که دستی زنانه در خلق این عطر سهیم بوده است، این عطر اصلا تهاجمی نیست، به آن شکل که از عطری شرقی با چرم و کهربا انتظار می‌رفت. درعوض بسیار شیک و دارای لطافت مردانه است.

پرادا آمبر مردانه محصولی از شرکت پراداست که می‌توانید آن را با معرفی عطرافشان به خانه ببرید.

نوع عطر ادو تویلت
برند پرادا
عطار دانیالا روش آندرایه
طبع معتدل
گروه بویایی شرقی فوژه
کشور مبدأ ایتالیا
مناسب برای آقایان
اسانس اولیه ترنج ، نارنگی ماندارین، بهار نارنج، هل
اسانس میانی مشک ، خس خس ، شمعدانی ، صمغ درختچه مر، شکوفه پرتقال
اسانس پایه دانه تونکا ، وانیل ، نعناع هندی ، چوب صندل سفید ، چرم ، لابدانیوم، زعفران
نمره کاربران
Prada Amber Pour Homme-پرادا آمبر مردانه
رایحه
6.8
5 رای
ماندگاری
6.1
8 رای
پخش بو
5.3
8 رای
طراحی شیشه
6.6
5 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند پرادا
اخبار برند پرادا
نظرات کاربران (11 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
یک کار شلوغ و زعفرانی که بوی یک صابون شیک و لاکچری ازش استنباط میشه.در ابتدا بوی تندی داره ولی بعد از گذشت نیم ساعت یواش یواش خودشو نشون میده و یک بوی شیک و جذاب پیدا میکنه بیشتر ازونکه بهش صابونی بشه گفت بوی تمیزی میده.در ایران بر خلاف اروپا با اقبال چندانی از طرف جامعه عطر دوست روبرو نشد.ولی من خودم هروقت پوشیدم نشد که یک نفر بهم نگه چه عطر خوبی.همیشه ازش بک آپ دارم و توی هوا خنک بخصوص شبهای اواخر شهریور خیلی خوب باز میشه و نمود داره.متاسفانه این عطر هم دیسکانتینیو شده و فقط نسخه اینتنسش موجود هست که به جذابیت این نیست.تنها عطری از پرادا هست که دوستش دارم و کاشکی توقف تولید نمیشد.ولی وقتی اون بوی صابونی کم میشه و بوی فلورال بالا میاد خیلی زیبا میشه و حتی تا مرز یونی سکس بودن میره.حیف شد که دیگه نیست
نیمه شبتان آرام و سبک
11 تیر 1401 پاسخ تشکر
35 تشکر شده توسط : هاشم پور علی جمشیدی

6
رایحه
7
ماندگاری
7
پخش بو
7
طراحی شیشه
پرادا امبر.
یه عطر صابونی.
نمیدونم چرا این عطر پسوند امبر داره. رایحه اصلی این عطر ترکیب نت های صمغ مر و برگاموت دربستری از مشک هست که یه رایحه صابونی ترش و شیرین رو ایجاد میکنن.
در واقع دقیقتر بخوام بگم اپنینگش برای من تاحدی یاداور ساوولون هست که تو پزشکی کاربرد داره.
کار با گذشت زمان تغییر خاصی نمیکنه. پخش و موندگاری قابل قبولی داره و مناسب تیپ رسمی و سن ۴۰ به بالاست به نظرم.
19 اسفند 1399 پاسخ تشکر
8 تشکر شده توسط : هاشم پور محسن جمالیان
البته کمی که میگذره از تم صابونی کار کم میشه و کمی تم امبری میگیره.
19 اسفند 1399 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : هاشم پور

عطری است ملایم که بوی صابون غالبه البته از نظر من بوی صابونی که زیاد خوشبو نیست
30 بهمن 1399 پاسخ تشکر

عطری بسیار ملایم و تلخ و جذاب و چهار فصل که ادم ازش خسته نمیشه به هیچ وجه و دارای لطافت خاصیه
11 مرداد 1399 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : هاشم پور

شیشه من از این عطر همین دیروز تموم شد. عطار این عطر خانوم دانیلا آندرایه از عطارهای محبوبمه. تقریبا هرکاری که از ایشون بو کردم هاله ای از کلاس و شخصیت رو در اطراف مصرف کننده اش بوجود میاره. ایشون بخصوص در زمینه روایح پودری و صابونی جزو بهترینهاست و عطرهاش عموما برای استفاده روزانه در محل کار عالی هستن.
از همین برند پرادا میشه به لهوم، اینفیوژن و همین کار امبر اشاره کرد که همگی ساخته های ایشون هستن و برای استفاده روزمره بسیار مناسبن. در این عطر تفسیر ایشون از امبر کاملا منحصربفرد و ویژه است طوری که تو هیچ عطر دیگه ای چنین برداشت صابونی و ظریفی از امبر پیدا نمیکنین. (امبر در واقع یه نوت نیست و هر عطاری بنا به تفسیر خودش آکورد امبر رو ایجاد میکنه)
توضیحات دقیقتر در مورد رایحه تو کامنت ایکاروس موجوده. نکته ای که من میخواستم اضافه کنم فقط همینه که برای استفاده روزانه این عطرو دستکم نگیرید. بازخورد داره و پرفورمنسش هم مناسبه.
19 اسفند 1398 پاسخ تشکر
7 تشکر شده توسط : هاشم پور active
با سلام و خیر مقدم
استاد عطر شناس عزیزم لطفا از کارهای جدیدی که تست داشتین و براتون جالب توجه بوده ما رو بهره مند بفرمائید... سپاسگزارم
20 اسفند 1398 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : م. س.
ایمان گرامی، ممنون از اظهار لطفت. راستش برندهای مختلفی بودن که تست کردم و کارهای خوب هم توشون کم نبوده ولی بیشترشون ایندی نیش بودن که کارهاشون بعید میدونم تو ایران پیدا بشه و بقیه هم اینقدر گرون هستن که تو این شرایط اقتصادی کشور صحبت ازشون اصلا موضوعیت نداره. نظرمو برای برخی کارهای دیزاینری که خیلی‌هاشون رو عطرافشان هم داره سر فرصت مینویسم.
در مورد عطر سنچری آلفرد هم که سوال کرده بودی هنوز تستش نکردم ولی تو چند روز آینده اگه به چشمم خورد حتما تست میکنم و نتیجه رو خدمتت میگم. اگه اینطور که تو فرگرنتیکا دیدم رایحه اش شبیه سانتال ۳۳ باشه کار جذابی باید از آب در اومده باشه.
در مورد جووی آخرین کاری که ازشون تست کردم remember me از سسیل زاروکیان بود که کار گورماند دلچسبی هست ولی بنظرم خیلی زنانه اومد و رو همین حساب به درد من نمیخورد. بهترین کار جووی هنوزم به نظرم له ژو سون فیت هست که هیچوقت برام تکراری نشده.
21 اسفند 1398 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : پارسی Iman
سلام و عرض ادب
منم سانتال33 رو خیلی دوست دارم و به همین خاطر پرسیدم. واقعا باهاتون هم عقیده م جووي بهترین کارش ژو سون فت هست البته از نظر من در کنار دیپلماتیک. فکر میکردم پاويلون روژ رو هم تست داشتین. بینهایت خوشحالم که به خونه خودتون برگشتين! و بی صبرانه منتظر نظرات گرانبهای شما هستیم...
21 اسفند 1398 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : محمد آزاد

غیر این کار که ایکاروس گرامی معرفی کرده کار صابونی با قیمت مناسبتر کسی سراغ نداره؟ یه عطر که بوی صابون لوکس های قدیمی را داشته باشه(صابون لوکس فقط یه مدل داشت قدیما)
08 بهمن 1396 پاسخ تشکر

با سلام خدمت دوستان عزیز
من اکثر کارایی که تا به حال داشتم و پسندیدم کارای چرمی بودن اما اخیرا به سمت مشک و صمغ و امبر هم تمایل پیدا کردم
دو تا عطر اخیرا تو فضای امبر تست کردم
Prada amber por homme و Panouge Sanstorm ولی دنبال چند تا کار با کیفیت ترم. پیشهناد شما چیه؟
30 خرداد 1396 پاسخ تشکر
L'Homme Parfum Intense
YVES SAINT LAURENT

The One for Men EDP
D & G

Amber Essence Ferrari

Fuel For Life Spirit Diesel

Ambre Nuit
Christian Dior

امیدوارم با تست محصولات فوق، عطر مورد علاقه خود را بتوانید پیدا کنید.
30 خرداد 1396 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : C.L.O.N.E.R رامین فخر

سلام به ايكاروس عزيز..از بين اين عطر و اينفيوژن دهوم همين برند كدومو ميپسندين از نظر لوكسي رايحه و پخش بو و ماندگاري..فرقشون چيه؟
09 اردیبهشت 1395 پاسخ تشکر

سلام

درگیر مشغله هام هستم و واقعا فرصت نمیکنم سر بزنم و اگر کامنتی بی جواب مونده ببخشید و مطمئنم دوستانم بهتر شما رو کمک میکنن. دیدم این عطر در لیست حراج هست. و نگاه کردم که تقریبا کامنتی نداره. ریویوش میکنم.
امبر یعنی کهربا. رایحه کهربا رو اکنون در محیط آزمایشگاه باز آفرینی یا بهتره بگم بازسازی میکنن. بوی کهربا اینگونه ست : گل لادن+ وانیل + ...
این سه نقطه میتونه با بنزویین ، وتیور ، صندل ، تونکا، بخور، حتی تنباکو و یا نتهای وودی و یا اسپایسی پر بشه و شمایل مختلفی از کهربا رو بسازه. دقت کنید که در نت های این عطر لادن ، رزین، وانیل و تونکا، وتیور و صندل گزارش شده. در واقع اینها همون باز آفرینی نقش کهربا هستن در این کار. اما خب اینها بایستی با نسبت های صحیحی صورت بگیرن. و اگر این اتفاق نیفته آرتیفکت هایی ایجاد میشه که باعث میشه اون محصول تبدیل به یک فاجعه بشه یا از هدفش دور بشه.
اما آیا این عطر بوی کهربا میده؟؟؟ نسخه وینتیج این عطر با مماشات بسیار تا حد کمی بله. ولی نسخه کنونیش قطع به یقین خیر. نسخه کنونیش رو من اسمشو گذاشتم حباب وان. دوستانی که علاقه مند به یه عطر صابونی ، تمیز، روشن، شیک، اسپایسی و بهاری هستن چرا اینو از دست دادن؟؟
یک نکته هم راجع به چرم بگم. در بسیاری از کامنتها دیدم که بوی چرم در عطرها به گونه ای تفسیر میشه که جسارتا صحیح نیست. چرم با آن تصوری که از چرم دارید بسیار فاصله داره. البته هستن جرم های اگزوتیکی نظیر کویغ اتومن پارفوم د امپایر یا مون نومرو شماره ۱۰ از ل آرتیزان یا باز هم دیزینگ از ل آرتیزان یا حتی کولونیا لدر که اون فضاها رو دارن اما چیزی که انروزه به اون میگیم چرم حاصل لادن، سافرالین( ماده موثره زعفران) و یا شیره ی درخت توس و غیره هستش(بهتره بگم قیر درخت توس). که اینها ممکنه بوهای شیرینی بسازن حتی. چرم در اینجا بوی شیرینی داره و من حدس میزنم چرم توس باشه که کیفیت پایینی داره. اما در خدمت این رایحه صابونی هست و اون رو دوست داشتنی تر کرده.
این عطر یه صابون تند و تقریا خنک و و بییار بسیار تمیز هستش که با لمس کوتاه نرولی و احتمالا ژرانیوم بوی لوکسی میگیره.
اینکعطر رو برای کسایی که کارمند بیمارستان هستن یا خانم و آقای دکتر (دروم مطب البته) یا هر کسی که میخواد بوی تمیز و شسته و مرتبی بده توصیه میکنم. اصلا عطری نیست که به قول دوستان عطر دور دور باشه. یا عطر رسمی برای یک مهمانی . این یه عطر روزانه ست که انگار کسی که اون رو به تن کرده هر روز ساعات زیادی برای نظافت و بهداشت زمان میزاره. از نظر من به خاطر آرتیفکت های متعدد و اشتباهات بسیار در فرمولاسیونش اسمشو باید بزاریم اوم بلانش پرادا. جزو معدود صابونی هایی هست که کفه ی ترازوش بهوسمت آقایون هم میره. و آقایون بی دغدغه میتونن اون رو تن کنن.
بخاطر اینکه اسم کار بهش نمیخوره و به خاطر کمپلکشن ضعیب بهش میدم ۳. اما اگر اسمش رو نمیدونستم و نت هاش رو نمیدیدم بهش میدادم ۶ و نیم. که خیلی نمره بالاییه برای یه عطر صابونی. طرفدارای روایح صابونی اینو از دست ندن.
07 اردیبهشت 1395 پاسخ تشکر
11 تشکر شده توسط : حبیب جوانشیر ماتیو دلارو

سلام
کسی Infusion D'Homme Prada رو تستی داشته؟ و میتونه راهنمایی کنه چطوره؟
02 اسفند 1394 پاسخ تشکر
از میان شما اساتید کسی نیست که مرا یاری کند؟
08 اسفند 1394 پاسخ تشکر

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟