BURBERRY - Brit Rhythm for Women EDT

باربری بریت ریتم زنانه

زنانه
کد کالا : ATR-31848
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : گلی چوبی مُشکی
طبع : معتدل
مشخصات تولید
نام برند : باربری
کشور مبدأ : انگلستان
سال عرضه : 2014
کد کالا : ATR-31848
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 95
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
4,770,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    2
  • نمی پسندم
    8
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    3
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    4
  • رسمی
    0
تعداد رای های ثبت شده : 23
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

بریت ریتم با رایحه‌ای معتدل.

نسخه دیگری از ادکلن بریت با پسوند ریتم، محصول جدید برند باربری است که در یک جفت ادکلن زنانه و مردانه ارائه شده است. بریت ریتم زنانه فضایی معتدل داشته و می‌توان در طول سال از آن بهره برد.

بریت ریتم زنانه محصول سال 2014 خانه ادکلن سازی باربری هم اینک در فروشگاه عطرافشان حضور داشته و به شما پیشنهاد می‌شود.

باربری از عطر بریت ریتم زنانه به‌عنوان یک جفت تکمیل‌کننده برای عطر بریت ریتم مردانه رونمایی کرده است؛ عطری که امضای دو عطرساز از خانه ژیوادان را با خود دارد: ناتالی گراسیا‌ـ‌ستو و آنتوان میزوندیو. این عطر جدید با نت آروماتیک و باطراوت اسطوخودوس انگلیسی مخصوص کنت شروع می‌شود که نقشی اساسی در آمیزه بریت ریتم زنانه دارد، درحالی که پرتقال و زنبق هم مایه‌های هوس‌انگیز و پراحساسی را به این عطر اضافه کرده‌اند.

بریت ریتم زنانه اولین عطر باربری است که از نت اسطوخودوس به‌عنوان نت مرکزی و دارای نقش کلیدی در آمیزه عطرها استفاده می‌کند. اسطوخودوس انگلیسی بسیار خوش‌بوتر از اسطوخودوس فرانسوی است و رگه‌های گوناگونش در آمیزه عطر بسیار برجسته‌تر و بهتر پخش می‌شوند. آرزوی خالقان بریت ریتم زنانه این بوده است که از مواد اولیه و ناب انگلیسی استفاده کنند، همان‌طور که ناتالی ستو هم به این نکته اشاره کرده است. این عطرساز می‌افزاید که بریت ریتم زنانه به‌عنوان عطر جدید باربری براساس یک پارادوکس بنیادین در گوهر اصلی‌اش شکل می‌گیرد ــ‌ برخورد میان ترکیبات ادویه‌ای مانند فلفل صورتی و نت‌های گل‌فام پتالیا که تا نت‌های پایه هم گسترش یافته‌اند. بوی گل صدتومانی هم در این عطر یادآور جوانی است و تا حدودی نسبت به بوی گل رز جلوه‌ای سبک‌تر دارد، درحالی که مولکول مصنوعی و جدید ژیوادان هم حسی شبیه به پرواز در میان ابرهایی از جنس گل صدتومانی را پدید می‌آورد!

نت‌های آغازین بریت ریتم زنانه از اسطوخودوس انگلیسی، فلفل صورتی و بهارنارنج سرشته شده‌اند تا از این طریق ما را به عصاره زنبق، برگ‌های توت سیاه و شکوفه پرتقال در نت‌های میانی برسانند؛ نت‌هایی که با مولکول خاص و جدید خانه ژیوادان به‌نام پتالیا ترکیب شده‌اند که بوی آکوردهای گل صدتومانی را دارد. نت‌های پایانی هم از خس‌خس، مشک و مایه‌های شاداب چوبی شکل می‌گیرند.

براساس توضیحات کریستوفر بیلی، بریت ریتم زنانه (درست همانند بریت ریتم مردانه) پیوند ویژه‌ای با موسیقی و اجرای آکوستیک دارد. این عطر جدید همانند عطرهای پیشینی که در کالکشن‌های باربری عرضه شده‌اند، DNA خاص این برند را حفظ می‌کند و از سبک خاص خانه باربری پیروی می‌کند. بیلی درباره این عطر می‌گوید: «بریت ریتم زنانه می‌خواهد احساسات، هیجان و نگرش خاصی که با موسیقی زنده پیوند دارد را به تصویر بکشد. پس با این عطر باید همان نوع آدرنالینی را احساس کنید که با شنیدن موسیقی احساس می‌کنید». رنگ آمیزه جدید بریت ریتم زنانه، صورتی روشن است و مایه‌های لطیف پودری دارد.

عطر جدید بریت ریتم زنانه در خط محصولات مُد روز باربری تولید می‌شود. این خط تولید شامل کالکشن‌های ویژه مانند ژاکت چرمی و لوازم آرایش دودی برای چشم است که توسط سوکی واترهوس در یک ویدئوی تبلیغاتی به نمایش درآمده است. کمپین تبلیغاتی سیاه و سفیدی هم برای بریت ریتم زنانه طراحی شده است که این ادیشن جدید را معرفی می‌کند. بیلی اشاره می‌کند که از زمان عرضه عطر بریت ریتم زنانه، بخش جدیدی در خانه باربری افتتاح شده است که مجموعه‌ای هماهنگ و همخوان با این عطر را در اختیار شما می‌گذارد: کیف‌، لباس و لاک ناخن.

برند باربری
عطار فرانسیس کرکجان
طبع معتدل
سال عرضه 2014
گروه بویایی گلی چوبی مُشکی
کشور مبدأ انگلستان
مناسب برای بانوان
اسانس اولیه بهار نارنج، اسطوخودوس ، آلدهید ، فلفل صورتی
اسانس میانی ریشه زنبق، شکوفه پرتقال ، برگ توت سیاه، پتالیا
اسانس پایه دانه تونکا ، مشک ، خس خس ، سدر ، روایح چوبی
نمره کاربران
Brit Rhythm for Women EDT-باربری بریت ریتم زنانه
رایحه
8.4
9 رای
ماندگاری
6.9
10 رای
پخش بو
7
10 رای
طراحی شیشه
6.2
9 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند باربری
نظرات کاربران (19 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
سلام. عطر خاصیه. برای هدیه دادن و یا خرید بدون تست توصیه نمیشه. اما عطریه که حرف داره، با اینکه مورد پسند من نیست اما کاملا میتونم متوجه بشم که یه مدلیه که ممکنه بعضی از افراد خیلی این عطر رو دوست داشته باشن. عطر شاداب و فرش و بهاری نیست. میشه در فصل گرم هم استفاده کرد. با بوی نوعی شوینده، صابون تا حدودی موافقم.
03 آبان 1402 پاسخ تشکر
6 تشکر شده توسط : امیر علوانی محسن جمالیان

بریت ریتم رو خیلیا گفته بودن لوندریه و من هم بر این اساس با خودم گفته بودم بگیرمش. خب اپنینگش سافت اسپایسی و کمی سیترسی هست، ریتم خاصی هم نداره، در بهترین حالت ریتمش مثل اون مصاحبه بریتنی اسپیرز هست که در حال آدامس جویدنه و در بلاهت کامل حمایتش رو از بوش اعلام میکنه. لوندر میاد و کلی هم وعده وعید میده که بازی نمی کنه با احساسات شما و می مونه ولی دست در دست روایح آروماتیک، احضار روح می کنن، روح فوژر (fogère) و فقط روحش. و در نهایت می رسیم به درای داون، که زنبقه ولی نه اون زنبق vivid در ليوينگ لاليک، یه جور زنبق مسخ شده با همه ریشه هاش در خاک با کلی پودر و گریم و اینا، روی یه استیج موسکی چوبی. خوشبوه ولی حرفی برای گفتن نداره واقعا. بی رمقه و قطعا نه نیازهای زنبقی شما رو برآورده می کنه نه نیازهای لوندری تون رو. ولی تمیزه.
07 فروردین 1402 پاسخ تشکر
24 تشکر شده توسط : Rezvani آماتور 2

9
رایحه
8
ماندگاری
7
پخش بو
4
طراحی شیشه
این عطر را برا نامزدم خریدم و کاملا راضی ام.
۱- اگر از بوی میوه ای و گلی خوشتون نمیاد عطر درستی را انتخاب کردید.
۲- نت اول بیشتر اسطوخودوس نت اخر بیشتر چوبیه ولی روایح مرکبات هم در کل مسیر هست
۳ عطر معتدله و بجز زمستان میتونید استفاده کنید
۴- عطری نیست که شبیه داشته باشه و خیلی خاصه و معمولا ازتون اسم عطر را میپرسن
۵- اگه عطر زنونه ای میخاید که شیرین نباشه گزینه خوبیه
۶- ماندگاری و پخش نسبتا خوبی داره
۷- نسبت به قیمتش بنظرم از خیلی از گرون قیمت ها بهتره
ه۸- بلایند بای هم میتونید بکنید ریسکش کمه
۹- در کل اگه دنبال عطری خاص که شیرین نباشه گزینه خیلی خوبیه
25 مرداد 1401 پاسخ تشکر
10 تشکر شده توسط : کاربر عطر افشان De Lune

بله بله بله کاملااا بوی تمیزی میده
یک عطر پودری و آلدئیدی
ورژن بسیارررر سبک اینسولنس گرلن هست
به نظرم پخش خوبی داره و ماندگاری متوسط
04 بهمن 1400 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : ایرن هلیوس

یه کمپلکس از “لوندر+مشک+ چوب” که مجموعا به شما یه رایحه ی پودری-چوبیِ چرب و تلخ تحویل میده. راستش وقتی از بوی “تمیزی” و “شوینده” صحبت میشه انتظار من یکی، امثال باربری بریت ریتم نیست. شاید این عطر پودری و صیقلی باشه اما بوی مواد شوینده و پاکیزگی نمیده؛ بهتر بگم، فضای روشن و شادی نداره و بلعکس چوبی و گرفته است اما کاملا متوجهم چرا بنظر بعضی شبیه پودر ماشینه و علتش ترکیب بنفشه و مشک تو درای داونه.
توی درای داونش من بنفشه و لوندر رو توی یه بستر مشکی-چوبی حس میکنم که حضور بنفشه باعث میشه رایحه یکم عجیب غریب بشه و به زعم من انگار رایحه پودری و چرب! شده:)) تعبیر خودمه البته چون درعین حال که پودریه یه حالت خنک که تداعی کننده سیالات ه رو بازسازی میکنه برام.
از دیدِ من میتونه یونیسکس باشه چون نت لوندرِ overt و برجسته ای داره و کلا هم فضای کار اونقدر ظریف و لطیف نیست که بگیم فقط درخورِ زنانگیه.
سن خاصی رو نمیشه براش در نظر گرفت. کژوال و روزانه است.
کرکتر این عطر منو یاد ادم های وسواسی و دقیق میندازه :))
ماندگاری و پخشش خوبه. من خیلی دوستش ندارم ولی بنسبت قیمت اگه پسندیده بشه میارزه.
08 دی 1400 پاسخ تشکر
23 تشکر شده توسط : nazanin پرنیان
سلام فاطیما جان
پیرو پیشنهاد شما توی قسمت پرسش و پاسخ، این عطر رو تست کردم.
چقد این صفت «پودری چرب» دقیق بود :) شاید تصورش راحت نباشه، اما وقتی تست می‌شه، آدم به این نتیجه می‌رسه که خودشه!

این عطر برای من، تداعی کننده‌ی نقاشی‌های قدیمیه. یه خانم بالای سی‌سال از طبقه‌ی اشراف، توی لباس رنگ‌روشن تازه شسته شده، به خودش کلی پودر زده و در کنار یه دسته گل بزرگ، روی صندلی چوبی نشسته.‌ فکر می‌کنم این تصویر پر بیراه نباشه. چون در یکی از پیج‌های دوست‌داشتنی(که احتمالا همه دنبال می‌کنن)، گفته شده بود که در قدیم، برای سفید کردن البسه از ادرار(!) استفاده می‌کردن، بعد هم اسطوخودوس می‌‌زدن که بوی نامطبوعش بره.

احتمالا لباسی که تن این خانم هست، با لوندر معطر شده. :))
06 شهریور 1401 پاسخ تشکر
20 تشکر شده توسط : nazanin پرنیان

رایحه ی خاصی داره. قبلاً تجربه ش نکردم. اولش که اسپری میشه من رو یاد پودرهای لباسشویی می‌ندازه که احتمالاً به خاطر اسطوخودوسه. البته من خودم از حس پودریِ مواد شوینده_خصوصا پودر لباسشوئی_ واقعاً خوشم میاد. ولی تو درای داون از اون فضای باز و شفاف و صابونی مانند اولیه، یه چیز عجیبی باقی می‌مونه که برام واقعاً آزار دهنده هست! حس و حال نم گرفته ی چرب و خفه که باعث سردردم میشه و میخوام زودتر از دستش خلاص بشم. شاید تو فضای باز و تو فصل سرد این حس رو کم تر داشته باشه ولی در هر صورت با وجود خاص بودنش انتخاب من نیست.

ماندگاریش بسیار زیاده و پخشش متوسط.
07 مهر 1399 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : shamim_en

با سلام خدمت دوستان .به عنوان کسی که ده ها یا بالای صد عطر داشتم و تست کردم عطرهای خنک چند دسته هستند و درجه خنکی واقعا متفاوته مثلا استیل جنیفر یا وومنیتی خنکن ولی من حتی ممکنه توی هوای سرد هم استفاده شون کنم ولی عطری مثل بلولایت و فقط میشه توی هوای خیلی گرم استفاده کرد چون خیلی خنکه و این عطر هم دقیقا جزو همون عطرهای خیلی خنکه که اگر در هوای معتدل هم استفاده کنین ممکنه به جذابیتش پی نبرین و براتون تبدیل به عطری بد بو و ساده بشه .. در مورد رایحه هم عطر خیلی خاص و هنرمندانه ای محسوب میشه البته رایحه میتونه سلیقه ای باشه ولی اگر هم دوستش نداشته باشن چیزی از خلاقیت و هنر این عطر کم نمیشه . در ابتدای استفاده به نظر یک عطر ساده است که فقط رایحه پودری استوخودوس و متوجه میشین و هنرنمایی خاصی دیده نمیشه اما بعد از چند دقیقه روایح یکی یکی شروع به خودنمایی میکنن و این تغییر نت و خوش بو شدن تدریجی تا آخر عطر همراه تون هست و نت آخر خیلی جذابه البته همانطور که گفتم فقط در هوای خیلی گرم جذابیت خودشو نشون میده .. ماندگاری و پخش بو هم به نسبت عطرهای خنک بسیار خوب و قانع کننده هست .. من هر وقت این عطر و استفاده میکنم ناخودآگاه خودم و در حال قدم زدن روی شنهای ساحل ونوازش نسیم دریا میبینم به شدت بوی ساحل و حس میکنم و از اطرافیان هم وقتی درباره بوی ساحل نظر میخوام با نظر من موافقن درضمن باز خورد خوبی هم توی تابستون گذشته از این عطر گرفتم و همه جا اسمش و میپرسیدند
11 بهمن 1398 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : Azadeh Moradkhani ایمان اجاقلو

با سلام
جناب مدیر یه سوال دارم از خدمتتون
آیا رابحه این عطر شباهتی به وومنیتی داره؟
با تشکر
11 آبان 1398 پاسخ تشکر
پاسخ مدیر : ساام عرض ادب
بنده شباهتی ندیدم
ممنونم
راستی با المپیا چی؟ شباهتی داره؟
11 آبان 1398 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : بهنوش
پاسخ مدیر : با المپیا هم شباهتی ندارد

10
رایحه
7
ماندگاری
8
پخش بو
9
طراحی شیشه
از اونجایی که از روایح پودری خوشم نمیاد. این ادکلنو اصلا نمیپسندم. لباسی که تازه از ماشین لباس شویی در آوردین و البته با مایع لباس شویی شستین بگیرین جلوی صورتتون و بو کنید. اون بوی همین باربری بریتِ. بوش بد نیست اما من دلم نمیخواد بوی مایع لباس شویی بدم
24 بهمن 1396 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : shamim_en تینا دزیانی
چند روز پیش هوا یکم گرم شده بود و آفتاب گرمای متعادلی به هوا داده بود. هوا کاملا بهاری بود. من تصمیم گرفتم شانس دوباره به این ادکلن بدم و دوباره به مقدار زیادی روی نبض هام اسپری کردم. و فوق العاده بود. حس تازگی و شادابی که ازش گرفتم وصف نشدنی بود. قطعا برای بهار این ادکلنو تهیه میکنم و ازش تو هوای بهاری و زیبا لذت میبرم.
اون بوی پودر ی همچنان هست، اما همون پودری بودن باعث شادابیش شده. فوق العاده زیبا بود و تو اون هوای بهاری روز منو ساخت :)
06 اسفند 1396 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : Maxxine Azadeh Moradkhani

10
رایحه
10
ماندگاری
9
پخش بو
9
طراحی شیشه
رایحه این عطر واقعا فوق العاده ست . معتدل نیست . شیرین و یه مقدار پودریه . ماندگاری عالی . پخش بو متوسط به بالا . با سه چهار بار اسپری این عطر دوست داشتنی یه روز کامل رو از صبح تا غروب با یه رایحه عجیب و دوست داشتنی سر کنید . از نظر من که از بین 50 تا عطر ممکنه یکی از اون ها رو تایید کنم این عطر واقعا ارزش پولی که براش پرداخت می کنید رو داره .
09 دی 1396 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : Maxxine Azadeh Moradkhani

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟