CREED - Green Irish Tweed

کرید گرین ایریش توید

مردانه
کد کالا : ATR-31735
نوع عطر : ادو پرفیوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
مشخصات تولید
نام برند : کرید
کشور مبدأ : فرانسه
سال عرضه : 1985
کد کالا : ATR-31735
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 460
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
23,100,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    93
  • نمی پسندم
    17
  • - 25 سال
    4
  • + 25 سال
    51
  • + 45 سال
    13
  • روزانه
    44
  • رسمی
    20
تعداد رای های ثبت شده : 368
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

گرین آیریش تویید از برند کرید یک عطر فوژه کلاسیک است. این عطر «قدم‌زن از بین ییلاقات ایرلند» که یکی از رایحه‌های امضای خانه معطر کرید است، عطر محبوب بسیاری از سلبریتی‌ها محسوب می‌شود. این عطر غنی، ورزشی و فراموش‌نشدنی است. 

همان‌طور که یک ضرب‌المثل قدیمی به ما می‌گوید، یک محصول کلاسیک هرگز قدیمی نمی‌شود و از مُد نمی‌افتد. گرین ایریش توید همانند یک کت‌وشلوار بی‌نقص همچنان برای مردانی که اعتمادبه‌نفس بالایی دارند، در اوج شکوه و جذابیت‌شان استفاده می‌شود. این عطر به‌زیبایی نت‌های باطراوت چوبی را در کنار سویه‌های ناب مردانه قرار می‌دهد تا به یک اندازه برای قدم زدن در حومه شهرهای ایرلند و حضور روی فرش‌ قرمز مناسب باشد. گرین ایریش توید که یکی از پرفروش‌ترین عطرهای کرید است، حسی فراموش‌ناشدنی به شما می‌دهد.

نوع عطر ادو پرفیوم
برند کرید
عطار اولیویه کرید سیکس جنریشن
طبع خنک
سال عرضه 1985
گروه بویایی گلی چوبی مُشکی
کشور مبدأ فرانسه
مناسب برای آقایان
مناسب فصل بهار
اسانس اولیه زنبق ، به لیمو
اسانس میانی برگ بنفشه
اسانس پایه کهربا، چوب صندل سفید
نمره کاربران
Green Irish Tweed-کرید گرین ایریش توید
رایحه
8.5
106 رای
ماندگاری
7.7
123 رای
پخش بو
7.3
121 رای
طراحی شیشه
8.4
106 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند کرید
اخبار برند کرید
عطرگرام
نظرات کاربران (92 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
بنظر من این عطر ارزشی داره که شاید یه شامه عادی یا گذری موقت از کنار این رایحه نتونن متوجه دلنشینی فوق العاده این عطر باشن..دوستان اگه قصد دارین از این عطر تو مهمونی یا یجایی که فقط گذر میکنین استفاده کنید بنظدم سمتش نرید.شاید تو اولین بازخورد بهتون بگن بوی صابون میدین ولی فقط کافیه بیشتر از یک دقیقه در معرض این رایحه شامه نواز قرار بگیرین تا بفهمید یه عطر چقدر میتونه دلنشین و شفاف و طبیعی باشه.عطریه ک یا از کنارش میگذرین یا اگر ازش استفاده کنید قطعااااا هر بار بیشتر از دفعه قبل بهش علاقه مند میشین
25 فروردین 1403 پاسخ تشکر
8 تشکر شده توسط : 🄼🄾🄽🄰 نازی جاوید

سلام و عرض ادب خدمت دوستداران دنیای روایح و سایت بی نظیر عطرافشان...
این عطر (Green Irish) یکی از نوستالژیک ترین عطرهاست که هرگز تاریخ انقضا نخواهد داشت...
فکر و ایده اصلی طراحی نت های این عطر برای استاد پیر بوردن (Pierre Bourdon) بوده که با همکاری اولیویر کرید به فعل منتهی می شه...
26 اسفند 1402 پاسخ تشکر
7 تشکر شده توسط : امیر علوانی مهدی
جناب آقای ارجمندی فر واقعا همین طوره . هفته پیش همسرم برای قرارداد کاری رفته بود بمبئی . این عطر رو همراهش کرده بودم . میگه رئیس اون کارخونه اونقدر خوشش اومد و تعریف کرد که مجبور شدم عطر رو هدیه بدم بهش :)
27 اسفند 1402 پاسخ تشکر
19 تشکر شده توسط : شکیبا حسین رفیعی

درود دوستان

از پرفورمنس نسخه های جدید گرین آیریش رضایت دارید؟
اگر نه لطفاً رایحه مشابه با پرفورمنس قوی معرفی کنید

ممنونم
24 بهمن 1402 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : سالمی بابک
برادر عزیز، کامنت های شما همواره شامل دو مورده مکرر زیر است
۱- درای دون ۲-درخواست مورد مشابه
از اونتوس ، گرین ایریش و بوکت ایدل و گوچی و…
لطفا” پرسش هاتون رو در قسمت پرسش ها مطرح نمایید.

25 بهمن 1402 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : بابک سالمی
درود میثم جان بله عذر میخوامدر این آشفته بازار ریفورموله ها و قیمت های عجیب غریب وسواسی شدم
25 بهمن 1402 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : بابک سالمی

4
رایحه
7
ماندگاری
7
پخش بو
9
طراحی شیشه
چند وقتی میشه از این عطر دارم توی فصل حاضر استفاده میکنم (میدونم این عطر انقدری توی زمستون بازخورد نداره اما من جنوب زندگی میکنم و اینجا عملا فصلی به اسم زمستون معنی نداره هوا بیشتراز 27 درجه پایین تر نمیاد) بازخورد انچنانی ازش نگرفتم اکثرا فکر میکنن من عطر نزدم و بوی بدن خودمه چون این عطر یه بو صابونی مانند داره.چیزی که برای من عجیه اینه که این عطر هروقت اسپری میکنم توی شروعش یه حس بدی بهم میده یعنی 20 دقیقه اول من حتی شده حالت تهوع بگیرم اما به مرور خیلی بهتر میشه شاید من اینطوری هستم نمیدونم !
درکل عطری نبود که اینهمه مردم توی رسانه ازش تعریف میکردن و تنها دلیلش برای من اینه که این عطر خیلی قدیمی هست (1985) و تا الان خیلی شامه بویایی مردم تغییر کرده من این عطر رو دوست دارم اما برام اونقدی خاص و لذت بخش نیست اسپری کردنش
26 دی 1402 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : حسین رفیعی آرش
درود بر شما دوست ِجوان.
بنده تست عطر اَونتوس از همین خانواده کرید رو به شما پیشنهاد میدم (اگر تا بحال استفاده نداشتین).
قطعا اونتوس نسبت به گرین ایریش عطری جوان پسندتر و مدرن تر به حساب میاد،(البته که گرین ایرش هم در نوع خود جز بهترین هاست) اما در کل چون عالم عطر کاملا سلیقه ای هست پیشنهاد میکنم به هیچ عنوان صرفا تحت تاثیر تبلیغات و نظرات مختلف قرار نگیرید و سعی کنید عطرها رو قبل از خرید حتما تست کنید ، حتی میتونید چند میل به روش دستریز از فروشگاه های اینترنتی یا حضوری از عطر مورد نظر استفاده بفرمایید تا اگر خوشتان آمد با اطمینان خاطر شیشه بزرگ عطر رو تهیه کنید قطعا این روش رضایت خاطر بیشتری برای شما فراهم میکند.
معطر باشید.

11 بهمن 1402 پاسخ تشکر
9 تشکر شده توسط : سالمی Golnoosh
اول از همه ممنونم از وقتی که برام گذاشتین و راهنمایی که به من کردین.
اونتوس که محبوب دلهاست یه رایحه واقعا بی نظیری از اناناس رو به رخ مصرف کننده میکشه حیف که توی این سال ها پرفورمنسش واقعا افت چشم گیری داشته درکل رایحه عالی داره
ممنونم از راهنماییت♥
13 بهمن 1402 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : کیهان حسین رفیعی

نسخه ی ارزونتر و فرش تر کازوموراتی فیرو
20 دی 1402 پاسخ تشکر

7
رایحه
3
ماندگاری
3
پخش بو
8
طراحی شیشه
یک سالی هست که دکانت 10 میل این عطر و از سایت خلی.... خریداری کردم رایحه خوب و دلنشینی داره ولی ماندگاری و پخش بو در حد آب، واقعا افتضاح بود با ده تا پاف خودم به زور بوش رو حس میکنم این و به خودشونم گفتم ولی میگفتن که نباید اینجوری باشه.
19 دی 1402 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : بابک

تفاوت نسخه 120 میلی لیتری و 100 میلی لیتر در چی هست که این همه اختلاف قیمت دارن ؟
25 مرداد 1402 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : حامد سالمی
درود
فکر میکنم تاریخ تولیدشون متفاوته و نسخه ۱۲۰ میل قدیمی تره
31 مرداد 1402 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : محمدرضاسپهی Sajjad

یه مدتی میشه که من به بلایند بای کردن اعتیاد پیدا کردم،یه حس عجیب و غریبی داره واسم این کار که نمیتونم با کلمات وصفش کنم.این کار هم تجربه موفق داشته واسم و هم ناموفق.اکثرا از این عطر به عنوان یه شاهکار اسم برده شده و کلی تبلیغات و هیاهو و بوی بهشت و جورج کلونی و این حرفا.مطمئنا عطر بسیار خوبیه ولی من به شخصه نتونستم باهاش ارتباط بگیرم در صورتی که اطرافیانم اکثرا خوششون میاد و از بوییدنش لذت میبرن.بهرحال بلایند بای کردن همینه دیگه
29 تیر 1402 پاسخ تشکر
13 تشکر شده توسط : کیهان سعیده دهرویه
داداش سلام
میشه از بنده هم بلایند بای کنی😁
مطمئن باش پشیمون نمیشی
05 آذر 1402 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : SALMAN بابک

مجبورم نظرم را با یک مطلب غیر عطری شروع کنم . مرحوم نجف دریابندری در مقدمه ترجمه کتاب فوق‌العاده عزیز (بازمانده روز ) نوشته که در یافتن جایگزین مناسب برای کلمه dignity دشواری داشته و بالاخره کلمه تشخص را استفاده کرده . تشخص در این کتاب بجای وقار ، هویت ، متانت، غرور بجا و امضای رفتاریِ خاص بکار رفته. حالا بریم سر اصل مطلب...
این عطر به نظرم تشخص نداره .dignity نداره. به هیچوجه به این قیمت و حتی نصف این قیمت ارزش خرید نداره . یک بوی صابونی ملایم بدون هیچ تشخص و ویژگی خاصی که در خاطر بمونه . توان ساختن خاطره نداره. توان عرض اندام در برابر رایحه‌های متشخص را نداره . بازخوردش بسیار عادیه . فقط میتونه شما را خوشبو کنه . همین . هویتی در پس رایحه ایجاد نمیکنه . همانطور که یکی از عزیزان در نظرها نوشته‌اند ، شاید از شامپو قابل افتراق نباشه. این بو را در بسیاری از عطرهای ارزانتر هم میتوان سراغ گرفت.
06 تیر 1402 پاسخ تشکر
13 تشکر شده توسط : احمد س معین عباسیان
نظرمو اینطور شروع میکنم که گرین آیریش عطر قدرتمندیه که مثل یه اشراف‌زاده‌ی نجیبه که ایجاب میکنه تمایلی به شوآف کردن نشون نمیده. یعنی قصد قدرت‌نمایی نداره فقط میخواد یه اشراف‌زاده‌ی ساکت که دوس نداره از دستاوردها و داشته‌هاش و قدرتش حرف بزنه، باشه اما بر خلاف اینکه نمیخواد چیزی رو به رخ بکشه، هر کی اونو تو جمع میبینه از ساعت رولکس تو دستش و مارک کت شلوارش و حتی آداب غذا خوردنش به اصالت و فرهنگ اشرافیش پی میبره…
03 دی 1402 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : فاطمه فیضی 🄼🄾🄽🄰

X
7
رایحه
8
ماندگاری
8
پخش بو
9
طراحی شیشه
من معمولا هر روز یک عطر استفاده میکنم ولی امسال با شروع فصل بهار تصمیم گرفتم این دو فصل بهار و تابستان به عنوان عطر اصلی گرین آیریش رو استفاده کنم. با توجه به شیشه نصفه این عطر، حسابم این بود که در انتهای تابستان دیگه این عطرم کامل تموم میشه.
دیروز که زدم دیدم درست اسپری نمیکنه و چکش کردم دیدم حدود ۱۰٪ آخرشه. در طی ۲۷ روز حدود ۱۵ روز ازش استفاده کردم هر بار بین ۶ الی ۱۰ پاف. خلاصه متوجه شدم که چرا با این حال که کریدهام رو خیلی استفاده نمیکنم انقدر زود تموم میشن. طبق یک حساب سر انگشتی من هر روز که عطر زدم میانگین ۳ سی سی عطر مصرف کردم. ۳ سی سی برای یک عطر معمولی ۳۰ پاف میشه ولی برای این عطر ۸ پاف.
هدف از این صحبت این هست که بعضی عطرها مثل کرید ما رو فریب میدن. مثل همیشه چند پاف میزنیم و میگیم خب ۵ پاف زدم دیگه. دریغ از اینکه همین ۵ پاف به اندازه ۲ سی سی عطر مصرف کرده. تازه وسط روز میبینیم دیگه بو هم نمیدیم. البته همه اینجور نیستن و مثلا دیور زیاد اسپری میکنه ولی ماندگاری خوبی داره. همین باعث میشه عطرهاش زود تموم بشن در حالی که دفعات زیادی ازشون مصرف نکردیم.
در طرف مقابل بعضی برندها هستن مثل آمواژ که با هر اسپری کمتر عطر مصرف میکنن. انگار ازشون کم نمیشه و شیشه هاش همیشه پر هستن. خیلی هاشون هم با همون ۲ الی ۳ پاف کار خودشون رو میکنن و تا انتهای روز بوشون با ما میمونه. شاید هر بطری ۱۰۰ سی سی آمواژ ۲۰۰۰ پاف بده ولی این عدد برای کرید ۳۰۰ پاف هست.
این صحبت یک ادامه هم داره: اگر بخوام چند روز پشت سر هم صبح و عصر یک عطر مصرف کنم. برای عطر آمواژ بلک آیریس صبح اول ۲ اسپری روی لباس میکنم. بعد برای تمدید هر بار دیگه فقط به یک اسپری بسنده میکنم. با این کار طی ۳ روز روی یک لباس ۷ اسپری میکنم و روز آخر همه از شدت بوی عطر خفه میشن. با توجه به مصرف آمواژ کمتر از نیم سی سی مصرف کردم.
ولی همین کار برای کریدهام میشه صبح اول ۶ پاف و برای تمدیدش ۶ پاف. یعنی طی سه روز ۳۶ پاف عطر مصرف کردم و بیش از ۱۰ سی سی از عطر پر پر شده. تازه به اون پخش آمواژ نرسیدم.
البته همه آمواژ ها انقدر خوب نیستن. ولی کم مصرف ها در اسپری: آمواژ، ناسوماتو، لواوه، کارون، جگوار و شیخ میتونم اشاره کنم.
پر مصرف ها با فاصله فراوان کرید. بعد دیور، YSL, آزارو میتونم اشاره کنم.
وقتی هم به شیشه های تموم شده و در حال اتمام نگاه کنم میبینم همین عطرهام بیشترین خالی ها و در حال اتمام ها رو دارن. اونتوس خدا بیامرز، ایریش یک پا لب گور. هیمالیا و وایکینگ نصف عمر به فنا. تمدیدهای بی انتهای دیور فارنهایت. و آزاروها... من چندان سنی ندارم برای آزاروها ولی پدرم یک زمان علاقه به آزارو داشت و نمیدونم چند شیشه آزارو خرید. الان حتی یکیش هم نمونده. فقط کروم رو بالای ۱۰ شیشه خرید.
28 فروردین 1402 پاسخ تشکر
27 تشکر شده توسط : شاپور اتش علی آرمانی

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟