GIORGIO ARMANI - Acqua di Gio Essenza

جیورجیو آرمانی آکوا دی جیو اسنزا

مردانه
کد کالا : ATR-31494
نوع عطر : ادو پرفیوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : گلی آبزی
طبع : خنک
مشخصات تولید
نام برند : جیورجیو آرمانی
کشور مبدأ : ایتالیا
سال عرضه : 2012
کد کالا : ATR-31494
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 255
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
12,800,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    49
  • نمی پسندم
    9
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    24
  • + 45 سال
    2
  • روزانه
    28
  • رسمی
    0
تعداد رای های ثبت شده : 163
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

خیلی از طرفداران عطر در جهان از این شیشه خاطرات گرانبهایی دارند، اینبار و بعد از 13 سال برند موفق و جهانی جورجیو آرمانی نسخه ای دیگر از آکوا دی جیو همان سالها را ارائه کرده ولی اینبار با ادویه ای بیشتر و رایحه ای دریایی تر ولی با همه اینها باید گفت نسخه اسنزا بخاطر پرفیوم بودن آن از ماندگاری بالاتر نسبت به نسخه قبلی و رایحه ای دلنشین تر و دقیقتر میباشد. 

سازنده این عطر alberto morilas پرآوازه میباشد که آنرا در سال 2012 معرفی کرد.
با همه توضیحات عطرافشان این عطر را برای فصلهای بهار و خصوصا تابستان به شدت توصیه میکند.
 

نوع عطر ادو پرفیوم
برند جیورجیو آرمانی
عطار آلبرتو موریلاس
طبع خنک
سال عرضه 2012
گروه بویایی گلی آبزی
کشور مبدأ ایتالیا
مناسب برای آقایان
اسانس اولیه ترنج ، گریپ فروت ، ترکیب کالون، آب
اسانس میانی سالویا ، ریحان ، یاس، روایح گلی
اسانس پایه مشک ، کهربا، نعناع هندی ، خس خس ، سدر ، سالویا اسکلاریا، فلفل ، عنبر
نمره کاربران
Acqua di Gio Essenza-جیورجیو آرمانی آکوا دی جیو اسنزا
رایحه
8.5
48 رای
ماندگاری
8
83 رای
پخش بو
8
84 رای
طراحی شیشه
8
48 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند جیورجیو آرمانی
اخبار برند جیورجیو آرمانی
نظرات کاربران (113 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
10
رایحه
9
ماندگاری
9
پخش بو
9
طراحی شیشه
من همیشه قبل خواب جهت ریفرشمنت و تمدد اعصاب از عطرهایی که واسم کاملا دلنشینه و بوی تندی نداره استفاده میکنم
مثل امواج لیریک و بیلاود-رز آن آیس-کرید نرولی و گرانیوم وتیور-تام فورد گری وتیور-آکوا د جیو اسنزا -بلو ساتین.
امشب نگاهی به کلکسیون عطرام کردم از انواع برندها شامل کرید،روژا،امواج،زرجوف و تام فورد و د مارلی و کارهای گوالتیری و غیره که حدود بیش از یکصد عطر میشه با خودم گفتم کدومشون اگه تموم بشه داغدارت میکنه.
همه ما خیل عظیمی از رفتگانمون را داریم که یکی از اونها همیشه داغش به سینه مون میمونه اونیکه انیس و مونس و در یک کلام دوست واقعیت بوده.و در تمام زندگیت باید اثری از اون باشه مثل عکسش،لباسش،جانمازش،عطرش،و یا سایر وسایلش.
حال کدوم عطرم هست که ناخودآگاه با خست زیاد استفاده میکنم که یه وقتی قبل مرگم تموم نشه و اگه بشه قطعا شیشه اون رو به یادگار حتی توصیه میکنم باهام دفن کنند
خیلی فک کردم
و پاسخ همین اسنزا از جورجیو آرمانی بود
نه شیخ نه تاکسیدو نه تام فوردها نه امواجها حتی بهترینش که اپیک باشه و نه ناکسوس و نه لیتون اکسکلوسیو و نه دیگنیفاید و نه باگارت رژ و نه ترادی آف لورد جورج و نه عطر بسیار مردانه پرایوت لیبل و نه انجل شیرز
چرا
نمیدونم
قطعا تعداد بیشماری اسنزا هنوز واسه خرید هست ولی در ذهن من هیچکدوم اسنزای خودم نمیشه
اگر روانشناسی که به علم عطر شناسی احاطه داشته باشد موضوع را تحلیل کنه قطعا پاسخهای خیلی زیبایی به این شیفتگی میده
17 دی 1402 پاسخ تشکر
21 تشکر شده توسط : سجاد ترسا مهریار

X
9
رایحه
8
ماندگاری
8
پخش بو
8
طراحی شیشه
این عطر از شنل های قبلی که در موردشون صحبت کردم ملایم تره، سیتروسی تره، همه پسندتره و خوش بو تر. ولی در عین حال از نظر قیمت از اونها خیلی گرون تره. برای سیگنچر سنت ماندگاری و پخش بو خیلی خیلی مهمه برای اینکه عطری که ماندگاری نداره زود میره و دیگه سیگنچر شما بوش نمیاد. شنل از نظر سیگنچر انتخاب بهتری هست. و همچنین کاربردی تره و میشه تقریبا همیشه زدش ولی این عطر فقط و فقط برای تابستون هست.
من گفتم که مقایسه عطرها کار مناسبی نیست چرا که الان فکر میکنین این عطر به اندازه شنل خوب نیست ولی این فکر اشتباهی هست. این عطر تمیزتر و ملایم تره، همه پسندتره و همچنین درسته توی زمستون کارایی نداره ولی توی گرمای شدید تابستون این کارساز تره. مخصوصا اگر در شهرهای گرم زندگی میکنین این عطر از شنل انتخاب بهتری هست. برای عطر بلو د شنل گفتم که سواژ الکسیر رو بیشتر دوست دارم ولی چون خیلی قوی هست نمیشه همه جا ازش استفاده کرد. هر عطری در شرایط خاصی میتونه از عطر دیگه بهتر باشه.
پخش بو: متوسط. ۴ الی ۶ پاف نیاز هست.
ماندگاری ۳ ساعت سیتروسی و ۶ ساعت گلی، عنبری، شیرین.
بویایی: همه پسند، کاملا تابستانه. تا وقتی هوا گرم باشه جایی نیست که نشه این عطر رو زد حتی توی باشگاه.
بلایند بای؟ کلا این نوع عطرها برای بلایند بای عالی هستن.
18 بهمن 1401 پاسخ تشکر
13 تشکر شده توسط : مهریار امیر علوانی

10
رایحه
9
ماندگاری
8
پخش بو
7
طراحی شیشه
هیولایی از اعماق آبهای سهمگین در طوفانی از خشم...........
استقامتی از مردانِ همپای آب در طنینی از رَعد.................
تَقلاٌیی از زنده ماندن در طغیانی از موج بی رحم..................
تلاطمی از بادبان های برافراشته در تُندبادی تاریک.............
یکی از غولهای عطرهای آبزی در بستر گیاهی و تقریبا چوبی که شهدی بسیار نشاط آور را در خود نهفته است. شهدی از ارمغان خاطرات آفاق مردانی که عشق و نفرت بر آب دارند.... عشقی نهفته از آزادگی تفکری مردانه و نفرتی از خاطرات از دست رفته در آب که دیگر آب رفته باز نخواهد گشت............ رایحه ای با شروع طوفانی از میوه ای آبدار که کمی به تلخی میزند اما بعد از دو دقیقه با روایح گلی همبستر میشه و سپس رایحه ای چوبی مانند با شیرینی بسیار ملایم در بستر تلخی را تداعی می کند که بسیار حالت سرسبز و نشاط آور داره و واقعا رایحه ی دریایی یا مثلا رودخانه ای رو حس میکنی که در کناره های رودخانه در حال قدم زدن هستی و اون نسیمی که به پوست آب برخورد میکنه و شهدی طبیعی رو از روی پوست آب به کناره های رودخانه پرتاب میکنه رو حس میکنین. واقعا یکی از مخلوقات نشاط آور در هنر معماری عطرهاست که بایستی در صندوقچه های چوبی زیبا آن را حراست کرد. برای هر شامه از آقایان واقعا حس خوشایندی خواهد داشت یا حداقل فکر نمیکنم کسی این عطر رو پس بزنه و بگه اصلا خوشم نیومد. رایحه ی این عطر آنقدر نشاط آور هست که شاید بتواند برای مخاطان تنپوش کننده، حافظه ی فضایی را اِلقاء کند و یا برای مبتلایان اختلالات حافظه مثل آلزایمر مفید باشد.
حافظه فضایی نوعی از حافظه نیست که اغلب درباره آن بشنوید. این زیر مجموعه کوچکی از حافظه است که هم در حافظه کوتاه مدت و هم در حافظه بلند مدت عمل می کند. مسئولیت حافظه فضایی این است که بتوانید آزادانه در خانه خود حرکت کنید، مسیر رسیدن به خواربارفروشی را به خاطر بسپارید و بلافاصله پس از رسیدن به مغازه خواربارفروشی چیزهای مورد نظر را پیدا کنید.
بیشتر تحقیقات موجود در مورد حافظه فضایی بر روی قلمرو حیوانات، به ویژه جوندگانی مانند موش، موش صحرایی و موش رت انجام شده است. با این حال، مطالعات اخیر بیشتری انجام شده است که حافظه فضایی را در انسان آزمایش کرده و به طور قطعی مشخص کرده است که همان اصول موجود در حافظه فضایی در جوندگان در مورد انسان نیز صادق است. حافظه فضایی نوعی از حافظه است که به شما امکان می دهد چیزها را به خاطر بسپارید. این حافظه ای است که شما از آن برای به خاطر سپردن محل قرارگیری اشیاء به صورت کوتاه مدت و بلند مدت استفاده می کنید. برخی از وظایف حافظه فضایی مورد استفاده در تحقیقات شامل توانایی به خاطر سپردن محل قرارگیری یک شیء در مجموعه ای از اشیاء است. هر زمان که مکان یک شیء یا مکان مسیر را به خاطر می آورید، از حافظه فضایی استفاده می کنید. حافظه فضایی برای افرادی که با بینایی خود مشکل دارند از اهمیت بیشتری برخوردار است. اگر از عینک یا کنتاکت استفاده می‌کنید و وقتی نیمه‌شب از خواب بیدار می‌شوید و به حمام می‌روید آنها را به چشم ندارید، این حافظه فضایی است که به شما امکان می‌دهد مکان‌های اتاق را به خاطر بسپارید تا به اشیاء خانه برخورد نکنید. روایحی این چنینی از برخی عطرها که یادآور مکانهای آبی مثل دریا یا رودخانه ها هستند، که به محض بونوازی شاید تمام جزئیات موجود در آن فضای آبی را به یاد بیاورید که مثلا سنگهای داخل رودخانه در قسمت کناره ها چجوری بودند یا نحوه ی برخورد گستره ی آب به یک تکه سنگ و حتی طنین صدای آب در همان مسیر و بسیاری موارد دیگر.... که همین خاطره ی ثبت شده از یک مکان نشاط آور آبی که در سلول های سیستم عصبی بخش خاطرات ثبت می شود، می تواند با یک محرک خارجی مانند برخی روایح عطرها باعث دوباره یادآوری آن خاطرات شود که این مدل درمان یعنی آروماتیک تراپی برای بیماران آلزایمری که حافظه ی فضایی را کمبود عملکرد دارند، می تواند موثر باشد و به مرور زمان بخشی از حافظه ی فضایی آنها را بهبود بخشید.
شاه رایحه ای از نوع آبزی هست این عطر اما شاید برچسب قیمت آن، منطقی نباشد برای این رایحه یا حداقل برای مردم معطر ایران، چراکه با این برچسب قیمتی اگر قصد خرید داشته باشند معمولا برای عطرهای گرم و تلخ که مناسب روزهای سرد سال هست، اقدام میکنند نه برای عطرهای خنک. به هر حال واقعا شهد بسیار جوانی داره و بونوازی آن حتی برای کهن سالان هم ارمغانی از دوران جوانی را تداعی خواهد کرد. با ماندگاری بسیار خوب و پراکنش خوب و راضی کننده.
سپاس از همراهی بزرگواران...............
14 بهمن 1401 پاسخ تشکر
22 تشکر شده توسط : سجاد ترسا سالمی

9
رایحه
7
ماندگاری
7
پخش بو
6
طراحی شیشه
سلام
یه عطر با طراوت و سرزنده از استاد مورلیاس که هرچی از نشاط و شادابی این عطر بگم کم گفتم .
یکی از بهترین انتخاب ها برای تابستان قطعا همین عطر یا کلا لاین آکوا دی جیو آرمانی هست .
معطر و پیروز باشید
03 بهمن 1401 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : 🄼🄾🄽🄰 علیرضا ر
استاد مورلیاس؟؟؟؟؟؟ من از بین استاد موریلاس و مورلیاس میدونی کی رو انتخاب میکنم؟
05 فروردین 1402 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : سالمی مهربد
😁😂حاجی رو رو انتخاب میکنید ؟؟
14 مرداد 1402 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : محمدرضا سالمی

باورم نمیشه همچین قیمت داشته باشه چرا باید توقف تولید بشه من این عطر رو داشتم بی نظیر بی نظیر و بی نظیر هیچ وقت جورجیو ارمانی رو نمیبخشم
22 آبان 1401 پاسخ تشکر
8 تشکر شده توسط : مهریار سالمی

10
رایحه
10
ماندگاری
9
پخش بو
10
طراحی شیشه
یک شاهکار دیگه از برند فوق العاده ی آرمانی رایحه ی خنک و شیرینی داره که با شادابی زیادی هم همراه است تا کمی هم سبز هست ولی نه به اندازه ی نسخه ی جیوپورهوم به نظرم کمی روایح مرکباتی بیشتر درش حس میشه
10 خرداد 1400 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : مهریار سعید ون ورنبرگ

9
رایحه
8
ماندگاری
7
پخش بو
7
طراحی شیشه
سلام
این فرزند شایسته جیو اکوای پیشکسوته یعنی لامصصصب عطره ها. به جان خودم خیلی عطره، کاری به نظر دیگران ندارم اما همه چی تمومه. بوش. ماندگاریش.بازخوردش. پخشش. شیشه و امبولانژ خیلی خوب. دوتا مشکل داره یکی اینکه چون تولید نمیشه قیمتش نجومی شده دوم اینکه نمیشه ازش دل کند برای همین اگه تاحالا ازش استفاده نکردین سراغش نرید. بچه ها شو بزنید!!
18 فروردین 1400 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : سجاد ترسا Mehran

6
رایحه
8
ماندگاری
8
پخش بو
7
طراحی شیشه
اکوا دی جیو اسنزا.
یه خنک سبز و دریایی.
رایحه این عطر کاملا دریاییه. ترکیب نت های اکواتیک با نت های سبز واقعا رایحه ای دریایی ایجاد کرده.
بر خلاف اکوا دی جیو معمولی این کار اصلا شیرین نیست و حتی به خاطر نت ریحان کمی هم تلخه.
البته یه مشکلی که من باهاش دارم اینه که خیلی واقع گرایانه کار شده یعنی یه رایحه شبیه ابی که توش پر از ماهی باشه واقعا بازسازی شده.
پخش و موندگاری کاملا مناسبه اما این رایحه از نظر من به هیچ وجه با این قیمت نمیخونه. به شخصه تو عطرای دریایی ارامیس مدرن لدر با یک ششم این قیمت و بدون بوی ماهی رو ترجیح میدم.
22 اسفند 1399 پاسخ تشکر
9 تشکر شده توسط : 𝐴𝑟𝑑𝑒𝑠𝒉𝑖𝑟.𝑆 حميدرضاابوئي

8
رایحه
9
ماندگاری
10
پخش بو
8
طراحی شیشه
اولین موضوعی که در مورد این عطر برام جالبه تفاوت سبکش نسبت به عطر های فرانسویه.
این ادکلن اصلا مثل شنل آلور هوم لطیف و معصوم نیست.این عطر به شیوه ی ایتالیایی خودش دلبری میکنه.
با این حال رایحه ای بسیار شیک و تقریبا عام پسند داره و برای روزای گرم ساخته شده.
پخش بو و ماندگاریشم واقعا خوبه
15 بهمن 1399 پاسخ تشکر

10
رایحه
9
ماندگاری
9
پخش بو
9
طراحی شیشه
با سلام
پولی که میخواهید خرج این عطر کنید دو برابر کنید و یک کرید وایکینگ بخرید و دو برابر لذتشو ببرید
06 بهمن 1399 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : حسین .ب پارسی
بعد از چند روز استفاده باید منصفانه عرض کنم عطر بسیار خوشبویی هست و بالاخص بر روی لباس ماندگاری خوبی داره قطعا از داشتنش لذت میبرید
14 بهمن 1399 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : عماد

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟