نظرات | NOBODY
ترتیب نمایش
ایکاروس عزیز این توصیف پیری یکباره منو یاد بطری قدیمی کنار رف و رقص دختر اثیری با مارها و پیر شدن یکباره ی مار گزیده ی اون فضا انداخت. ناخوداگاه برگشتم که دنبال نتهایی مثل عود و شراب باشم اما توی لیست نت ها نبود ولی شگفت زده شدم از پچولی و چوب صندل و صمغ که نمیدونم این ترکیب رو با این توصیف شما اگر همراه کنم آیا میشه ردی از پیرمرد خنزرپنزری اینجا دید یا نه؟ نمیدونمصرفا خاطره ای خیالی نوشتید که مثل همیشه آذین نوشته ی شما باشه یا باید ارتباط هم بدم این نتها رو با خیال پیر شدن یکباره و فضایی که ذهن منو به داستان اون مارگزیده برد. این عطر چقدر می تونه شبیه اون فضا باشه؟
5 تشکر شده توسط : صادق اف آلالیتا
برای من هم همین بو رو داشت، یه آلبالو که فقط انگار روش کمی فلفل ریختن..هیچ حس دیگه ای بهش نداشتم، و هیچ تغیر نتی ندیدم، از اول تا آخر شدت آلبالو اینقدر زیاد بود تو تستی که داشتم که نمیذاشت هیچ نت دیگه ای رو احساس کنم.
ممنون عزیزم پس باخیال راحت بخرم :)
ممنون زیبا جان از راهنمایی...ولی خیلی عجیبه لین استدلال. توی نت هم که سرچ کردم چندان عکسی ازین نمونه های جدید ندیدم و فقط توی سایتای خارجی یکی دو ریویو دیدم که نوشته بودن عطرشون حلقه نداره. و یکی هم نوشته بود این مدل های بدون حلقه فیک هستن. الان موندم بخرم یا نخرم...
ای بابا هیچ کس نیست راهنمایی کنه؟
سلام. دوستانی که مطلع هستن ممنون میشم راهنمایی کنن. آیا تغییر ظاهری در سری های جدید این کار به وجود اومده؟ بیشتر منظورم اون حلقه دور گردنشه.
بسیار ممنونم جناب جهرمی. امیدوارم بتونم تستی از آرامیس داشته باشم که درصورت مناسب بودم سفارش بدم. باز هم متشکر.
ممنون از راهنماییتون جناب جهرمی. بهترین اهمیت برای پخش بو و بعد ماندگاری. بین این کارها و آرامیس قهوه ای کدوم پخش و ماندگاری بالا داره؟ فصل کار چندان فرقی نداره برای زمستون هم باشه ایرادی نیست. فقط پدرم اگر عطرش بو ی ضعیف داشته باشه خیلی حسابش نمی کنه ^_^ بین این کار ها و اگه کاری با پخش بالا سراغ داشتین که مناسب یک آقای حدودن ۵۰ ساله باشه بازم ممنون میشم از راهنمایی.
بین خرید این کار و اسپایس بمب دچار تردید و تستی از هیچ کدوم نداشتم. برای کسی که محبوب ترین عطرش هنوز خاطره همون ماکسی قدیمه کدوم کار رو پیشنهاد میدین؟
فکر نمیکنم غیر از ساکریفیس چیز دیگه ای باشه...بازم حالا باید مطمعن شد...

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir