نظرات | سوراکی
ترتیب نمایش
آقای خسروی چرا فرافکنی میکنی دوست عزیز؟!اینجا هیچ توهینی بجز توهین های الان شما اتفاق نیفتاده،به اعصابت مسلط باش آقا و الکی تهدید نکن اینو اونو!اینجا اکثر ما از جمله خود بنده قشر متوسط هستیم و بعضا پایین تر از متوسط! اول به مدیر سایت میگی مترسک و با اون لحن زننده صحبت میکنی الان هم که داری واسش شاخ و شونه میکشی!!اون از طرفداریتون از نمایندگی جعلی جیوودان که ایکاروس عزیز پاسختون رو داد اینم از گارد گرفتن و عصبانیتتون از توهین به محصولات ریو!! [...] شما برای جیب خودتون عصبانی هستید وگرنه اگه مردم بدبخت و فقیر ما انقدر طرفدار عصبی داشتن که الان وضعشون این نبود،فقط شدن بازیچه ی شعار یه عده که کوچیک ترین دغدغه ای برای مردم ندارن،دقیق بخون بگو کجا توهین شده البته اگه شما هم مثل بعضی دوستان خوانش پریشی ندارید!
پاسخ مدیر : قبلا هم اینطور اتهامات مالی به دیگران از سوی شما صورت گرفته بود بخاطر تکرار مجبوریم یک ماه فعالیت شما رو لغو کنیم.
5 تشکر شده توسط : complihanicated جاوید
بنده به شخصه عطرهای ریوکالکشن و اسمارت و امثالهم رو نمیخرم که هیچ بلکه اگه تو فروشگاهی هم ببینم دیگه از اون فروشگاه هیچ خریدی انجام نمیدم ، فرار میکنم پامم اونجا نمیذارم دیگه!!(دقیقا مثل اسانس حتی بدتر).اتفاقا یکی از راه های تشخیص فروشگاه معتبر هم همینه که اسانس و گیر سر و ریو و اسمارت و اینها رو نفروشه!!!تولید کننده های اینها همون کسایی هستن که اگه پاش بیفته واسه سود و جیب خودشون حاضرن مواد مخدر بدن دست جوونها. هرطور شده باید با اینها مقابله کرد،مبارزه منفی کرد،کی باید مقابله کنه؟ خود مردم،این که دیگه مثلا ماشین نیست بگیم چون مجبوریم و نمیتونیم ماشین بهتری بخریم بریم پراید بخریم.مردم قدرتی دارن که خودشون مطلعش نیستن متاسفانه،اساس همه ی این دزدی ها و کلاهبرداری ها و کپی کاری های بی ارزش و پوچ هم همین جهل مردمه.به قول بزرگی دو چیز پایانی نداره یکی پهنه کائنات و یکی جهل مردم که البته در مورد اول شک هست!
5 تشکر شده توسط : میلاد رضا تبریزیان
لحظات می گذرند،گاهی آرام و گاهی آنقدر سریع که زود دلمان برایشان تنگ می شود. تنها خاطره ها میمانند . خاطره هایی که حتی اگر شاد هم باشند سنگینیشان قلب را می فشارد.
چند صد توصیف بی نظیر در طی این این هزار نظر،بدون شک این یکی از بهترین هاشون بود.هربار این توصیفات و داستانها زلزله ای در قلبم ایجاد میکنه که تا مدتها با تصویرسازی ذهنی و تخیل و قدرت همزادپنداری قوی که دارم پس لرزه هاش در قلبم باقی میمونه.
3 تشکر شده توسط : ‌آرش arwananders
سلام دوستان، اینو اینجا مینویسم که به شخص خاصی برنخوره،چون منظورم هم یک فرد خاص نیست و همین اول اعلام کنم واقعا قصد ایجاد تنش و درگیری ندارم چون از حوصله خودم و همه جمع خارجه. این چیزی که میخوام بگم شاید حرف خیلی از آدم های درست این سایت باشه ولی به هر دلیلی تاحالا کسی مطرحش نکرده. وجدانا تا حالا دیدید یه خانم بیاد اینجا بگه یه ادکلن بهم معرفی کنین که مردا رو جذب کنه بیفتن دنبالم؟؟!!(حالا شاید بعضیا که با بنده دشمنی شخصی دارن بیان به اسم خانمها اکانت فیک بسازن بخوان ما رو ضایع کنن،گفتم همینجا هشدارشو بدم)چندبار از لفظ جنس مخالف استفاده کردن؟!چندبار کلمات رکیک استفاده کردن؟چندبار توهین کردن؟تقریبا به اندازه اپسیلن بوده شاید،اما بعضی آقایون چطور؟؟!پاسخ رو به عهده خودتون میذارم.
بیایید در زمانه ای که اکثر متولیان فرهنگی این کشور در خواب ناز هستند و اتفاقا ضد فرهنگ عمل میکنند و بودجه های کلان رو به بی ربط ترین و بدترین شکل هزینه میکنند و مثلا تصویر خونریزی و سر بریدن رو نشون میدن اما تصویر ساز و آواز و هنرنمایی رو نه خودمون دست به دست هم بدیم و بیش از این بانوان نجیب و محترم این سرزمین رو با کلام و رفتار خودمون تحقیر نکنیم. به یاد داشته باشید که مردان بزرگ هم در دامان زنان بزرگ پرورش داده میشن. کمی به فکر آیندگامون هم باشیم،بیایید ایرانی بزرگ و زیبا رو به نسل های بعد تحویل بدیم با رعایت مواردی هرچند جزئی اما مهم. ممنون که خوندید.
17 تشکر شده توسط : محسن هادی موسوی
م.س عزیز سلام
ای کاش نظرتونو به صورت پاسخ زیر نظرات پایینی ثبت میکردید چون کاملا در پاسخ به دو نظر پایین بود حالا به هر دلیل نخواستید و زیاد مهم هم نیست!به گفته ایکاروس عزیز ما اعتمادی به فرگرنتیکا نداریم و باز هم به قول ایشون چندوقته یک عده اونجا رو به مهد کودک تبدیل کردن،علت عدم فعالیت ایشون هم همین بود،بگذریم. اینکه میگید کاربران فلان سایت خوششون اومده دلیل منطقی نیست ،مثلا در کشور ما یک خواننده سطح پایین و لمپن و بی ارزش که بغ بغو میکنه و یک طرفدار آدم حسابی نداره شاید تعداد طرفدارهاش مثلا از استاد شجریان بیشتر باشه!! ولی این دلیلی بر بهتر بودن اون نیست. درسته بازهم شاید بگید این خواننده سبکش با استاد شجریان یکی نیست که بخوان مقایسه بشن،اما این حرف شما هم درسته و هم غلطه،سبک شاید یکی نباشه ولی قرار نیست که مقایسه نشن وقتی بحثش پیش میاد چون دوتا موسیقی هستن بالاخره. چه رسد به مقایسه تق و نیل که دو کار توسط یک برند و حتی یک عطار و هردو تقریبا معتدل هستن،پس چرا نباید مقایسه بشن؟!!این کار اصلا در حد واندازه های تق نیست و پخش و ماندگاری کمی هم داره و حتی به نظر من بازخورد خوبی هم نداره.موفق باشید
3 تشکر شده توسط : آرامیس ssh
مثلا من عاشق بوی عطر X هستم و نمیتونم تهییش کنم حالا به هر دلیلی مثلا مالی. آیا باید برم اسانسشو بزنم؟!نه . برم کپیشو بخرم؟! نه. مگه وحی منزله که من باید بوی عطر X رو بدم؟! این توهین به خودت و عزت نفسته بری کپی کاریو که دوست داری بزنی. حالا راه حل چیه؟ یا بجای خرید چنتا عطر ارزون صبر میکنم عطر X رو میخرم یا دیکانت از نسخه اصلی میخرم یا چنتا سمپل ازش میخرم. هر راهی بجز استفاده از کپی چه با کیفیت چه بی کیفیت. کپی مطلق منظورمه البته نه برداشت و الهام گرفتن از یه کار موفق.
1 تشکر شده توسط : سلطان عطربازهای ایران و توران
دوستان میگم اگه انقدر در مورد اصل یا فیک بودن کاراتون وسواس گونه فکر میکنید و مث خیلیا از جمله قبلا خودم اختلال وسواسی جبری دارید چنتا راه حل بهتون میدم: یا اصلا عطر نخرید مث خیلیا ک عطر نمیزنن ولی همیشه شیک و مرتب و بدون هیچ بوی بدی هم هستند!!!یا از جایی که بهش اطمینان دارید بخرید و دیگه اصلا فکر اصل و فیک بودنشو نکنید!!! یا اگه برخلاف ما مرفه هستید برید پاریس هم سیاحت کنید هم مصرف دو سه سالتونو بخرید برگردید!!!دیگه واقعا راهی به ذهنم نمیرسه
2 تشکر شده توسط : Ternary سلطان عطربازهای ایران و توران
دیگه از هر 10تا نظر 9تاش راجع به اصل یا فیک بودن شده،اکثرا هم درمورد لالیک مشکی و آرماف. من که به شخصه دیگه اسپاسم پیدا کردم به اسم آرماف و اینها. البته کلا همیشه برای برندهای کپی کار محض و مطلق هیچ احترامی قائل نبودم و نیستم و نخواهم بود حتی اگه عطرشون یک دهم قیمت عطر اصلی باشه و کیفیت مساوی داشته باشه که 100 البته نداره!!!!یاد یه سوپرمارکتی میفتم که حسابی نونش سکه است اما چند نفر متقلب میان جفتش سوپرمارکت باز میکنن و نون اونو آجر میکنن. رقابت خوبه اما تقلید و کپی هرگز.
2 تشکر شده توسط : رضا آریانپور سلطان عطربازهای ایران و توران
ممنون از توصیف منحصر به فردت سلطان جان
3 تشکر شده توسط : رابین هود صادق اف
سلام دوست عزیز،علایق متفاوته ولی من بشخصه تق رو بارها و بارها به این کار ترجیح میدم و اون رو جزء بهترین کارهای هرمس میدونم و در نوع خودش یک شاهکاره،درسته یه مقدار همه گیر شده ولی این در قضاوت من اختلالی ایجاد نمیکنه،هرچند من خودم دیگه استفادش نمیکنم

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir